Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: [1] 2 3 ... 140
1
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tworzenie własnej misji
« dnia: 10 Listopada 2024, 21:15:55 »
Pojazdy wstawiasz za pomocą wpisów trainset. Dodatkowo jeszcze musisz napisać zdarzenia sterujące ruchem. Samo wstawienie dodatkowego pociągu nic Tobie nie da.
Polecam się zapoznać z instrukcją event generatora oraz dodatkowo:
https://wiki.eu07.pl/index.php/Obiekt_event
https://wiki.eu07.pl/index.php/Obiekt_node

2
Pomoc w tworzeniu / Odp: Porada dotycząca tras
« dnia: 09 Listopada 2024, 19:02:09 »
To zależy co chcesz osiągnąć. Jak tylko wstawianie domków, drzewek itp bez edycji dróg/torów/terenu, to polecam wbudowany edytor, notepad++ oraz dowolny arkusz kalkulacyjny. Jak chcesz dorabiać jakieś modele od siebie to dodatkowo Blender + Gimp.

3
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 08 Listopada 2024, 06:58:24 »
Dokładnie tak jak Jakub pisze. Kolega może się nauczyć na czymś, czego nikt nie rusza, zanim dołączy do jakiegoś projektu. Natomiast obawiam się, komentarze osób torpedujących jego próby nauki mogą się skończyć tym, że się pożegna z forum i pójdzie sobie do TD2 albo Trainza.

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Krewetkowo 2024
« dnia: 07 Listopada 2024, 21:14:28 »
Tam chyba domyślnie była zaznaczona opcja eksportu tylko zaznaczonych? Do sadzenia drzewek i ogólnie takich zabaw bardziej polecam edytor w exe + notatnik + narzędzia @Szczawika do rozbijania plików scenerii na składowe.

5
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 02 Listopada 2024, 18:57:20 »
Nie zalecam uruchamiania się w EN57/SM42 i przechodzenia do docelowych pociągów. Najlepiej od razu uruchomić symulację w Cegielskim/Włókniarzu.

6
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 02 Listopada 2024, 13:23:45 »

7
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 01 Listopada 2024, 20:46:52 »
https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v4.0.7z, przy czym jak nie zapomnę, to niedługo zrobię nowy zrzut z repo.
Tu jest najnowszy zrzut z repo.

8
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 01 Listopada 2024, 20:34:47 »
Zamiast odgrzebywać stare, trzeba najnowsze wydanie doprowadzić do stanu pozwalającego na wrzucenie do paczki.

9
Na warsztacie / Odp: Gdzie pobrać scenerię Lublin Główny - Warszawa
« dnia: 30 Października 2024, 18:19:17 »
Aktualnie nie ma gotowej scenerii z Lublinem.

10
Na warsztacie / Odp: Projekt Śląsk - Porty.
« dnia: 19 Października 2024, 21:10:25 »
Do diagnozy null tracków możesz użyć excella autorstwa Mariusza. :)

11
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 19 Października 2024, 09:58:36 »
W kolejnym wydaniu maszyny wózek będzie ok.

12
Bocznica / Odp: kolomna
« dnia: 14 Października 2024, 11:39:24 »
Wrzuć swój plik texteures.txt. Masz sporo braków pobrałeś paczkę wsporczą?

13
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 12 Października 2024, 14:40:56 »
Ok, to też brzmi ciekawie. Jak już jesteśmy przy takiej wersji, to jeszcze przydałoby się //$optional_dynamic //$endoptional_dynamic, które można by było wstawić po "FirstInit". Pojazdy wstawione opcjonalnie przed hasłem "FirstInit" co prawda pojawiają się na scenerii, jednak trzeba je pobudzić do działania.

14
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem przy zmianie źródła dzwięku.
« dnia: 06 Października 2024, 16:38:40 »
U mnie kiedyś w sterowniku była opcja wyłączania detekcji podpiętego źródła dźwięku. Wtedy sygnał leciał równocześnie na przednie i tylne wejście. Może w tym przypadku też by to się sprawdziło.

15
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 06 Października 2024, 14:56:36 »
Jak to jest mozliwe ze log wykazuje braki plikow tree.t3d i tree_small.t3d Na innych sceneriach takze. Paczka jest najnowsza i nie kombinowana poprostu czysta. Czy o czyms ktos zapomnial czy to efekt czegos innego?
Drzewa na tych sceneriach sie wyswietlaja ale czy wszystkie to niewiem.
Trzeba ściągnąć pliki dla twórców. https://eu07.pl/userfiles/22158/placeholdery_nodebank.zip Docelowo jak już będzie decyzja o gotowości przekonwertuje się z tree.t3d na tree.inc.

16
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 05 Października 2024, 12:17:07 »
Jak długo czekasz? Ostatni log.txt wygląda jakbyś wyłączył maszynę na etapie ładowania pojazdów.
Mam jeszcze jedną propozycję testu. Weź zamień w starterze domyślny skład na jakikolwiek wagon towarowy, wybierz obsadę maszynisty i uruchom.

17
Symulator / Odp: Własny napis na tablicy kierunkowej.
« dnia: 05 Października 2024, 11:27:43 »
Chyba, że chce naprawdę jakąś indywidualną. Zmian w rozkładzie jazdy nie polecam. Na niektórych scenariuszach mogą powodować błędy (skierowanie na inną linię) - eventy sterowane rozkładem jazdy.

18
Symulator / Odp: Własny napis na tablicy kierunkowej.
« dnia: 05 Października 2024, 09:16:32 »
Musiałbyś stworzyć plik graficzny o odpowiedniej nazwie, żeby symulator wczytał go priorytetowo. https://wiki.eu07.pl/index.php/Tablice

19
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 05 Października 2024, 08:09:34 »
Jeszcze możesz spróbować uruchomić symulator na innej rozdzielczości np. Full HD.
Na próbę jeszcze możesz wyłączyć tryb pełnoekranowy.

20
To jest link do wyników wyszukiwania. W zależności od grona znajomych i dostępów do grup będziemy widzieć różne zdjęcia.

21
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 04 Października 2024, 10:53:29 »
Przetestowałem najnowszy starter. Dodawanie budynków działa. Żeby można było opcjonalnie includować samochody wpis trzeba dać przed kluczem "FirstInit", samochód został wstawiony na drogę, ale sam nie chciał ruszyć. Przy bezpośrednim uruchomieniu sam jeździ.
Na liście wyboru języków zniknęły napisy (zmiana języka działa, zniknęły etykiety).


Ze zmian proponowałbym dołożenie parametr "T" powodowałby domyślne odznaczenie wpisu jeżeli starter wykryje obecność pliku sbt o nazwie tożsamej do wybranego pliku scn (np. elektrocieplownia_dobre.scn i elektrocieplownia_dobre.sbt). Takie rozwiązanie zastosowane do plików składowym z terenem znacznie przyśpieszy uruchamianie scenerii z gęstą siatką terenu.

22
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - ČD69022
« dnia: 03 Października 2024, 21:56:57 »
EDIT: Kiedy pobierałeś? Bo pierwszego dnia omyłkowo wstawiłem wersję bez dekoracji. Wszystkich, którzy pobrali scenariusz 30 września proszę o ponowne jego ściągnięcie.
Na przyszłość zmiany dawaj w osobnym poście, żeby nie było wątpliwości.

23
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 03 Października 2024, 21:37:39 »
Już daję z $
Tymczasowo nie podmieniaj taboru na taki z aktywacją kabiny do prowadzenia przez AI. Na składach jakie wstawiłem oryginalnie nie było tego problemu.

24
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 03 Października 2024, 19:16:05 »
Chodziło o ten ze znakiem dolara.

25
Ostatnio na FB w grupie "Archeologia Kolejowa (Railway Archeology)" ukazały się kolorowe zdjęcia kabiny EU04 jak jeszcze kompletna była. :)

26
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 03 Października 2024, 19:08:00 »
Widzę, że zmieniłeś składy. Proszę o przesłanie pliku $wrzosy_tme332130_cz2.scn, który powinien być w folderze scenery.

27
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zdjęcia ep07-544
« dnia: 01 Października 2024, 15:38:38 »
Miałem na myśli, żebyś na innych wozach poćwiczył. Jak dojdziesz do wprawy, to może ktoś pójdzie na stację i zrobi zdjęcia na tekstury.

28
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zdjęcia ep07-544
« dnia: 01 Października 2024, 14:39:01 »
Proponuję poćwiczyć teksturowanie w pełnym zakresie na dostępnych zdjęciach z forum, zamiast bawić się w "przebijanie numerów". :)

29
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak otworzyć e3d w blenderze?
« dnia: 28 Września 2024, 22:31:15 »
Mniej potrzebne jest pobranie z repo plików t3d.

30
Pomoc doraźna / Odp: Wywala do pulpitu podczas przyspieszania czasu
« dnia: 24 Września 2024, 20:28:55 »
Przyspieszenie upływu czasu powoduje x krotnie szybsze liczenie fizyki i grafiki. Co powoduje potrzebę użycia większej ilości zasobów sprzętowych.

Strony: [1] 2 3 ... 140