Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: [1] 2 3 ... 135
1
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 22:59:11 »
Tobie milczenie jeszcze bardziej się przyda, z Twoimi teoriami.

2
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:30:48 »
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.
Nikt Tobie nie broni. Możesz zrobić nowe na podmiankę. :)

3
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:26:53 »
W stosownym dziale już parę dni wisi moja prośba o nadanie uprawnień admina Miłoszowi. Hirek nadużył swoich dostępów. Skąd mamy wiedzieć, że nie odstawi z powrotem jakiejś głupoty?

4
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 18:51:31 »
2. Przywrócenie do WR @Hirek i powierzenie mu zadania generowania paczek, bo Milek kolejny raz zawodzi w tej kwestii. Propozycja: paczka całościowa raz na rok + patche co 3 miesiące.
Co do Miłosza na admina jestem za. Paczki również możemy z Miłoszem zacząć ogarniać, jak dostaniemy odpowiednie narzędzia po stronie serwera. Natomiast Hirek za bardzo nadszarpnął zaufanie.

Jeżeli chodzi o paczki to obecną sytuację pośrednio też zawdzięczamy właśnie Hirkowi i jego ziomusiom.

5
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 14 Kwietnia 2024, 12:29:37 »
Pudło jest już zamapowane. "Grube" detale też. Teraz pora na drobnostki typu deski i szynoprzewody na dachu. Na podstawie fajnych materiałów od @mechatronik zrobiłem reflektory. Równolegle z mapowaniem na bieżąco naprawiam topologię modeli (jakieś podwójne ścianki, ukryte ścianki itp.).

Pierwsza tekstura wymienna powoli się dogęszcza (prlanowany rozmiar 4x4 k, gęstość mapowania 4px/1cm2) . Kończymy z ukrywaniem wariantów przeźroczystością. Dzięki temu zaoszczędzimy miejsca na teksturze. Aktualnie mamy wersje zderzaków. Jeżeli chodzi o pantografy, to

6
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 09 Kwietnia 2024, 16:09:48 »
Dzięki serdeczne. :) 6 torów podpiętych do jednego robi wrażenie.

7
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Kwietnia 2024, 14:57:17 »
Po konsultacji z Sieciolem na repo wleciał przerobiony model krzaka. Teraz są to 3 kępy trawy w jednym rzędzie.

8
Na warsztacie / Odp: Bestie z Woroszyłowgradu
« dnia: 07 Kwietnia 2024, 11:09:40 »
Poprawka w poście powyżej.

Co do węglarek Sigmana kolejnym krokiem będzie lifting detali + jakieś drobne poprawki układu oraz nowe wózki. Jak na datę wydania mapowanie pudła bardzo przyzwoite, jednak będzie do przerobienia, żeby można było wypalić AO.

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 07 Kwietnia 2024, 08:50:07 »
Pokaż eroors.txt i log.txt na wszelki wypadek.

W nawiązaniu do posta @pozdze z końca lutego proponuję skupić się na:
  • lataniu po scenerii i szukaniu braków w semaforach i w otoczeniu;
  • Wyszukiwaniu null tracków.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Szafa NN w SM42.
« dnia: 05 Kwietnia 2024, 10:57:14 »
Trwają prace nad nowym modelem. Dzieki wspolpracy z Trainz najprawdopodobniej bedą te szafki w zakresie na jaki pozwala Maszyna.

11
Trasy / Odp: Edycja map
« dnia: 01 Kwietnia 2024, 22:21:40 »
Są różne sposoby edycji map. Pojedyncze semafory można i podmienić w notarniku.

12
Na warsztacie / Odp: Bestie z Woroszyłowgradu
« dnia: 01 Kwietnia 2024, 12:44:04 »
Paczka całościowa: https://eu07.pl/userfiles/11222/EDOBRE_s.7z

Cytuj
Paczka zawiera
2M62 Toprusa
Węglarki Sigmana
Zależności do 2M62

Paczka zawiera mmd z paczkowych weglarek i fizykę 408W.

Scenerię Elektrociepłownia Dobre w wersji szerokotorowej.




Wpisy do textures.txt ST44

2M62-0685-A=2M62-0685-A,2M62,2M62-0685-A//v2,2M62-0685-A,RŻD,Depo_Czerniachowsk,XX.XX.XXXX,?,Toprus,Toprus
2M62-0662-A=2M62-0662-A,2M62,2M62-0662-A//v2,2M62-0662-A,RŻD,Depo_Wyborg,XX.XX.2004,?,Toprus,Toprus
2M62-0662-B=2M62-0662-B,2M62,2M62-0662-B//v2,2M62-0662-B,RŻD,Depo_Wyborg,XX.XX.2004,?,Toprus,Toprus
2M62-0571-A=2M62-0571-A,2M62,2M62-0571-A//v2,2M62-0571-A,RŻD,Depo_Kaliningrad,XX.XX.2003,?,Toprus,Toprus
2M62-0571-B=2M62-0571-B,2M62,2M62-0571-B//v2,2M62-0571-B,RŻD,Depo_Kaliningrad,XX.XX.2003,?,Toprus,Toprus
M62-1579=M62-1579,M62_S,M62-1579//v2,M62-1579,RŻD,Okt.Ż.D.,XX.XX.2004,?,Toprus,Toprus


13
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Marca 2024, 11:59:54 »
Niestety modelarzy też co raz mniej.

14
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Marca 2024, 10:23:20 »
Ehh i tu wychodzi kasowanie wszystkiego bez pomyślenia co się kasuje... Mogły śmiało czasowo zostać w paczce. Wymusiłem przywrócenie papug, ale te widocznie przegapiłem...

15
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator nie uruchamia się.
« dnia: 27 Marca 2024, 21:55:23 »
Spróbuj zmienić sposób renderowania na uproszczony shaderowy, a jak nie zadziała to na uproszczony, w ostateczności na stary.

16
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator nie uruchamia się.
« dnia: 25 Marca 2024, 17:57:42 »
@Białogard zrób zrzut ekranu z widocznym okienkiem Startera w zakładce ustawienia>grafika.

17
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator nie uruchamia się.
« dnia: 24 Marca 2024, 16:28:28 »
@Jony_42, jak masz bardzo słabe parametry komputera, to wyłącz ukrycie scenerii archiwalnych. Jest trochę scenerii z ubogimi dekoracjami na których powinno być lepiej. Log.txt możesz załączyć jeżeli klikniesz odpowiedz i tam masz do rozwinięcia panel przy pomocy którego dodasz załączniki. Plik log.txt jest w głównym folderze symulatora.

19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 23 Marca 2024, 13:51:44 »
Patrzyłeś, czy coś w okolicy przypadkiem nie ma podanej tarczy/semafora a stoi?

20
Inne niekolejowe / Odp: [Kolejarz] Legionowo Piaski - test i pomoc
« dnia: 17 Marca 2024, 22:26:18 »
Możesz napisać na czym polegał błąd. Kiedyś robiłem podejścia do modyfikacji układu, żeby można było wpychać wagony na bocznicę, ale coś sypało błędami.

21
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 17 Marca 2024, 12:18:48 »
Mam też Traxxa AC1 od BLS Cargo, tylko że tego modelu nie ma w MaSzynie.
Możesz i tak wrzucić. Może ktoś zrobi kiedyś, to będą foty.

22
Symulator / Odp: lokomotywa manewrowa sm4210/20 pkp ic
« dnia: 16 Marca 2024, 16:29:40 »
W kolejce czekają na wznowienie prace nad konwertem EM10 od Xonera + lifting kabiny od EPka.

23
Mnie zastanawia jeszcze, czemu w nowych modelach które mają zastąpić obecne stare nie ma używanych starych modeli w jakimś stopniu jako LODy na dalsze odległości.
Podejrzewam, że dostosowane starego modelu do nowego układu mapowania byłoby bardziej pracochłonne niż zrobienie okrojonego modelu na bazie nowej w wersji.

24
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: EU07-001
« dnia: 10 Marca 2024, 15:27:39 »
Wydzieliłem temat do osobnego wątku.

Co do SP32, to kabina jest całkiem całkiem, można zrobić lepszą teksturę ścian. Natomiast co do pudła, to pewnie przydałby się nowy model zewnętrzny.

25
Z tego co wiem, to max/min distance liczy się od orginu a nie od obrysu submodelu, więc 10, 20 metrów to za mało. 50 metrów wydaje się sensownym minimum. czyli w przypadku osobowych to by było przeskok detali pierwszego wagonu przy oddaleniu się do połowy trzeciego.

26
Forum / Normy dla twórców i testujących.
« dnia: 03 Marca 2024, 14:58:04 »
Cześć, przypominam o istnieniu poradnika w którym są wytyczne co powinien spełniać dodatek. Wydając pozytywną opinię w teście powinno się napisać krótko co dokładnie się sprawdziło.

https://eu07.pl/forum/index.php/topic,15307.msg543937.html#msg543937

27
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 03 Marca 2024, 08:00:49 »
Zdjęcia na tekstury najlepiej jest spakować w paczkę zip\rar\7zip i wrzucić na upload  (link w górnej belce). Po wrzucenie należy skopiować adres linku i wkleić do postu na forum.

28
Pomoc doraźna / Odp: Duplikacja normalmapy
« dnia: 01 Marca 2024, 22:43:44 »
To już najlepiej cały model zaimportować do blendera. Mesch odpowiedzialny za szyby może być w low poly int.

Bez c

29
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Lutego 2024, 21:38:03 »
[...]chcą się prezentować ładnie a nie na poobijanych i brudnych pojazdach.
Kiedyś czytałem, że z tego powodu nie ma gniecenia blach w ETS2.

30
Pomoc doraźna / Odp: Duplikacja normalmapy
« dnia: 29 Lutego 2024, 20:06:03 »
Jest osobny mesch na okna. W pliku mat jest określony próg przeźroczystości i te bardziej piksele przeźroczyste od progu są wyświetlane na meschu okien, a te mniej przeźroczyste są na meschu pudła. Odbicia są na reflection map.

Strony: [1] 2 3 ... 135