Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 135
61
Pomoc doraźna / Odp: Brak radia i baterii w dedyku
« dnia: 18 Lutego 2024, 13:20:16 »
Musisz pobrać pliki .t3dz repo. Żeby wszystko działało musisz pobrać wszystko to co jest wylistowane w linijkach "Failed to open file" zakończonych rozszerzeniem ".t3d".

62
Scenariusz wylądował w TD. Wątek zamykam. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35654.msg570843.html#msg570843

63
Pomoc doraźna / Odp: Ekrany pytonowe i nie tylko.
« dnia: 17 Lutego 2024, 13:32:54 »
Od kontrolki baterii jest wpis "i-battery:".
Tu masz całą listę fizycznych lampek: https://wiki.eu07.pl/index.php/Plik_multimedi%C3%B3w_(mmd)#Lampki
Tu masz informację odnośnie obiektów pythona: https://wiki.eu07.pl/index.php/Python


64
Pomoc doraźna / Odp: Ekrany pytonowe i nie tylko.
« dnia: 17 Lutego 2024, 13:26:29 »
Ok, dziwne. U mnie działa. Na wszelki wypadek zrób screen ustawień startera (zakładka grafika).

65
Pomoc doraźna / Odp: Ekrany pytonowe i nie tylko.
« dnia: 17 Lutego 2024, 13:21:12 »
Z jakiego exe korzystasz? U mnie po załączeniu WS ten po lewej mały ekran na pythonie działa bez problemu.

66
Pomoc doraźna / Odp: Ekrany pytonowe i nie tylko.
« dnia: 17 Lutego 2024, 12:56:02 »
Możesz tu spakować wszystko a przynajmniej plik kabiny i skrypt pythona.

67
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytanie o przenikające pantografy
« dnia: 04 Lutego 2024, 19:21:34 »
Musisz przejrzeć i pobrać odpowiednie pliki t3d z repo ET22v3.

68
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytanie o przenikające pantografy
« dnia: 04 Lutego 2024, 19:17:48 »
To nie jest do edycji skrypt, tylko hierarchia i orginy (pivoty) submodeli pantografów w edytorze 3d np blenderze. Ewentualnie można spróbować w notatniku wkleić pantografy ze współczesnego modelu a stare usunąć.

69
Tabor kolejowy / Odp: CD163
« dnia: 04 Lutego 2024, 14:31:49 »
No tak to zadziała. Pantografy nie świrują?

70
Testowane na TD. Po przejściu do maszynowni i zmianie składu w siódemce ustawionej na mijance podniosły się pantografu.

71
Postój w Dębicy jest spowodowany losowaniem, czy będzie przejazd na wprost, bądź objazdem przez towarową. Dodatkowo jest potrzeby do zgrania fabuły scenariusza dzielonego na pół.

72
Tabor kolejowy / Odp: 201E-277 Wiskol
« dnia: 03 Lutego 2024, 22:43:42 »
Na repo też tej tekstury nie ma. Z tego co widzę była na model V2.

73
Tabor kolejowy / Odp: CD163
« dnia: 03 Lutego 2024, 22:39:36 »
U mnie link który podałeś działa, ale sam pojazd na współczesnych exe Tobie nie zadziała jak go nie przystosujesz.

74
Tabor kolejowy / Odp: CD163
« dnia: 03 Lutego 2024, 22:26:10 »
Dowód na nie działający link:
http://eu07.pl/userfiles/4368/CD163_3.zip
U mnie link działa. Widzę, że w paczce jest plik 163.chk, więc na 100% nie zadziała na obecnej paczce. W przez cały czas lokomotywa była tylko jako dekoracja. Bez kabiny ani uproszczonego wnętrza.

75
Tabor kolejowy / Odp: CD163
« dnia: 03 Lutego 2024, 19:52:42 »
Ogólnodostępna była 163 bez kabiny. W dodatku przestała działać poprawnie.

76
Na warsztacie / Odp: Linia kolejowa nr 351
« dnia: 03 Lutego 2024, 12:05:09 »
Dzięki, że wrzuciłeś pliki. :)

77
Na warsztacie / Odp: Odyseja Wąskotorowa - Cegielnia Nietążkowo
« dnia: 29 Stycznia 2024, 19:38:04 »
Co do taboru, to mogę oddać w dobre ręce węglarkę z pomostem hamulcowym, zaczątek wagonu krytego i 3Aw.

78
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 22:24:46 »
Super wyglądają. Są z ReShade, czy bez?

79
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 20:25:12 »
Co powiecie na kilka banerów w zależności od sekcji strony, w której się znajdujemy?
Czemu nie, na każdej podstronie mogłoby być standardowo logo maszyny + jakiś screen (na każdej inny). Jednak uważam, że przy produkowaniu grafik powinniśmy używać tylko tyle na ile rzeczywiście pozwala Maszyna. Bez zewnętrznych programów do podkręcania efektów.

80
Na warsztacie / Odp: Nowy wariant kabiny EN57
« dnia: 28 Stycznia 2024, 20:18:12 »
Jeżeli w realu jeżdżą drewniane z nowym radiem, to można zrobić klona. Nie widzę przeciwwskazań.

81
Na grupie na Facebooku nie ma powiązywania kont z kontami na forum, to na Discordzie też nie musi być.
Nie ma oficjalnej grupy na fb. Jednak jestem jak najbardziej za powiazaniem czata z forum. W skrajnych przypadkach zablokowanie samego dostępu do czatu nie pomoże. Dodatkowo niepowiazany czat może  prowadzić do tego, że po wylapaniu blokady na czat ktoś sobie zaraz drugie konto założy. Powiązanie z bazą forum w 99% uniemożliwia podszywanie się pod innych userow.

82
Tworzenie kanałów można śmiało ograniczyć. A jak z kwestią RODO przekazywanych danych z serwera forum na chmurę discorda? Serwery są poza Unią Europejską.

83
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 12:16:00 »
Pomysł na wygląd ciekawy, tylko co byś powiedział, żeby zachować obecną stylistykę nagłówka strony (motyw przycisków na obecnej stronie jest całkiem fajny). Obecną stronę główną przerzucić do strony o projekcie, a na głównej stronie proponowane przez Ciebie kafelki z aktualnościami? Do aktualizacji mogłaby być siódemka na nagłówku.

Czy w Twoim wariancie dałoby radę wrzucić pliki źródłowe strony na repo w celu łatwiejszej aktualizacji treści zgodnie z planami Milka?

84
Co do ostatniego akapitu się zgadzam, że zbyt duży próg wejścia się tworzy przez co zniechęca potencjalnych nowych twórców.

A czym się będzie rożenił discord od obecnego czata skoro na discordzie może być to samo co tu na czacie? 

85
Przyklejam wątek

86
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 16:48:57 »
Słupy są różowe, ponieważ exe z paczki nie obsługuje szaderów z plików *.mat słupów.

87
Jeżeli ktoś z tworzących do Maszyny założyłby sobie Patronita i go reklamował na swoim prywatnym kanale na YT albo na swoim prywatnym fejsie to raczej nie widzę problemu.

Tylko tu ryzyko, że ktoś uzbiera na Patronie, jakis dodatek nie wyjdzie i będzie, że deweloperzy Maszyny to złodzieje.

88
No wątek od exe nie zniknął, tylko exe majstry mają dorosłe życie i raczej mało czasu. Jak widać wyżej w wątku są plany nad zwiększeniem możliwości akceptacji zmian w kodzie przez społeczność, co otworzy drogę do dodawania zmian od chętnych którzy chcą coś pogrzebać w kodzie exe.
Ci co do tej pory robili się starzeją, mają co raz mniej czasu. Widzę co się na FB dzieje - znaczna część młodych czeka na gotowe. Owszem, to było tak od zawsze, tylko z roku na rok się nasila. Teraz nie będą zadawane prace domowe, więc obawiam się, że rozleniwianie dzieci jeszcze nasili "daj".
Na forum Trainza z którego członkami współpracujemy też coś jakby ucichło, więc to nie tylko problem Maszyny. Z forum maszyny jestem dość długo związany i odkąd pamiętam Maszyna ma swoje wzloty i upadki, kiedy to wydanie tekstura siódemki było świętem, że coś nowego wyszło.


A tak oprócz dyskusji, @Malina proszę zastanów się co od siebie możesz dać do Maszyny, poza pisaniem w tym wątku.

89
A, no tak, Simrail. No przecież.
W TD2 był model wspierania finansowego poprzez suportera. Tam też był spory rozłam.

90
a jedyne o co wzbogaciła się MaSZyna to kolejne tekstury EU07 ;)
Kłamstwo.

Z podejściem typu: "żaden autor nie chciał aby to wpadło w czyjeś ręce i użyte bez zgody autora"
Są najprawdopodobniej 2 opcje. Ktoś się obawia, że dzieciaki będą szpanować dokończonym modelem na FB, albo ktoś zrobi sobie byle jaki konwert do innego symulatora.

Cytuj
Ale można też się wziąć w garść, założyć firmę, opracować plan i politykę działania, zdobyć odpowiednie dofinansowania motywujące rozwijanie projektu, podzielić obowiązki między zaufanych ludzi,
To brzmi jak szybki początek końca. Zaraz by były kłótnie, że "grupa trzymająca władzę" chce zarobić. :)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 135