121
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 11 Września 2018, 22:02:16 »
Kolejny post, aby jeszcze bardziej zachęcić do pomocy.
Wiadukty: 1. Rudno, 2. Nieborowice, 3. Trachy
Wiadukty: 1. Rudno, 2. Nieborowice, 3. Trachy
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Witam
Skąd można pobrać, poprzednią wersję scenerii tam gdzie startuje się ET42 z beczkami z OL?
Z góry dziękuję.
kfs = 35
kfo = 80
kfe = 7
kfo2 = 26
kw = 0.27
kv = 0.3
1/ jaki jest 'normalny' poziom cisnienia oleju w czasie pracy silnika?Prawidłowo na biegu jałowym 0,4-0,5MPa. Na obrotach znamionowych rośnie nawet do 0.6MPa.
2/ jaki jest poziom cisnienia 'nabijany' przez pompe w przypadku gdy silnik nie jest uruchomiony?W zależności od temperatury oleju przy 20 st C i poniżej ciśnienie może wzrosnąć do 0,5MPa, przy ciepłym silniku osiąga minimalne 0,15MPa.
3/ jaka jest predkosc zmiany cisnienia, tak w gore jak i w dol? Na wspomnianych filmach w przypadku SM42 wyglada to na ok. 0.05 / sekunde (wartosc 0.25 osiagana jest w 5 sekund od zera, 0.5 w ~10 sekund)Mniej więcej.
4/ jak wyglada kwestia zaleznosci miedzy cisnieniem oleju i zalaczaniem silnika, tzn czy jest jakis okreslony poziom cisnienia oleju ponizej ktorego silnik sie nie uruchomi, albo cos w ten desen?Książkowo przekaźnik ciśnienia oleju zwiera się przy 0,15MPa. Dodatkowo rozruch silnika spalinowego jest uzależniony od temperatury oleju (min. 25 stopni - wtedy woda ma temperaturę ok. 35 stopni).
Najnowsza wersja Maszyny, wersja Rainsted 18.3.134.13602.Ad.1. Możliwe, że ta lokomotywa pilotująca przy zjeździe na bocznicę za bardzo się rozpędzała i najeżdżała na zwrotnicę za semaforem wjazdowym A. Niewykluczone, że AI na stonce jeździ trochę żwawiej, toteż wcześniej problemu nie było. Ale dorobiłem małe zabezpieczenie.
Scenariusz Całkowo Niebezpieczny pociąg.
Sytuacje w Wilisiu:
1) w czasie wjazdu PONSZ
2) TEM dwa dostaje wyjazd na tor zajęty
Poranek l053 nie może się załądować. Kazali mi zgłaszać to tutaj, ale ja widzę tu wine nie w exe i sounds ale w textures.Testowałem na wczorajszym exe (tym trzeszczącym), bez problemu się uruchamia - i mam x86. Nie sprawdzałem na najnowszym exe.
Najnowsza wersja Maszyny, wersja Rainsted 18.3.134.13602.Ad.1. Możliwe, że ta lokomotywa pilotująca przy zjeździe na bocznicę za bardzo się rozpędzała i najeżdżała na zwrotnicę za semaforem wjazdowym A. Niewykluczone, że AI na stonce jeździ trochę żwawiej, toteż wcześniej problemu nie było. Ale dorobiłem małe zabezpieczenie.
Scenariusz Całkowo Niebezpieczny pociąg.
Sytuacje w Wilisiu:
1) w czasie wjazdu PONSZ
2) TEM dwa dostaje wyjazd na tor zajęty
Poranek l053 nie może się załądować. Kazali mi zgłaszać to tutaj, ale ja widzę tu wine nie w exe i sounds ale w textures.Testowałem na wczorajszym exe (tym trzeszczącym), bez problemu się uruchamia - i mam x86. Nie sprawdzałem na najnowszym exe.
Witam! U mnie występuje problem, polegający na (w którymś momencie symualcji), na niektórych sceneriach na początku, na innych w połowie, zawieszenie symulacji i wyrzucenie komunikatu, że eu07.exe przestał działać. Załączam log, errors oraz crashdump. Przejazd realizowany na Drawinowie (dzień). Pociąg 7104 z EP07 - 376 (podmieniona).Ten problem przedstawiłem jakiś czas temu na forum. Pliki DMP mówiły jedno - wysyp następuje gdzieś w sterowniku. Jestem posiadaczem karty graficznej nVidia Quadro K3000M. Ktoś mówił, że na tej lub podobnej karcie, też miał takie problemy. Dziękuję wszystkim którzy starali się pomóc :D Problem nie leżał w sterownikach jeśli chodzi o wersje, a ustawienia w panelu sterowania. Krótko przedstawię, co należy zrobić, aby nasz symulator działał tak jak należy na kartach Quadro.