Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tmj

Strony: [1] 2 3 ... 85
1
Da rade obsłużyć napięcie na silnikach trakcyjnych w spal-elek przy załączonych bocznikach? Kiedyś pytałem, miały być zmiany pod to, kolejny rok mija a jak spalinki ciągną tak ciągną - czyli bez zmiany pradu pomimo załączenia bocznikow. Może warto obsłużyć to tak jak pokazuje amperomierz, a potem to najwyżej poprawić gdy będzie lepiej wyliczane?
Takie rzeczy to by musial youBy okodzic, tak ze petycje z zalaczonym wianuszkiem marchewek wypadaloby przygotowac ;>

2
Na warsztacie / Odp: Exe c++ aktualnosci, changelog itp
« dnia: 01 Stycznia 2020, 19:08:59 »
Z nowym rokiem nowy log
Cytuj
* dodana obsluga dzwiekow:
fuelpump: // dzwiek pracujacej pompy paliwa
waterpump: // dzwiek pracujacej pompy wody
waterheater: // dzwiek pracujacej grzalki wody

* zachowanie sprezarki spietej z silnikiem spalinowym moze byc skonfigurowane przy pomocy przelacznika CompressorTankValve w sekcji Brake pliku .fiz. Standardowo parametr ten ma wartosc No ktore oznacza ze po przekroczeniu dopuszczalnego cisnienia powietrze ze sprezarki kierowane jest do atmosfery, dopoki cisnienie w zbiorniku nie spadnie do minimalnego dopuszczalnego poziomu. W przypadku ustawienia parametru na Yes czesc powietrza upuszczana jest ze zbiornika natychmiastowo. W obu przypadkach przekroczenie cisnienia maksymalnego generuje odtworzenie dzwieku relay:

* sekcja Gfx Renderer na panelu F12 wyswietla aktualna ilosc malowanych na ramke trojkatow

* dodane urzadzenia kabinowe:
i-battery: // lampka stanu baterii
epbrake_bt: // przycisk zmiany stanu aktywacji hamulca elektropneumatycznego

* nazwy domyslnych dzwiekow wyszukiwanych przez exe przy braku dedykowanej definicji w mmd zostaly czesciowo ujednolicone:
couplerattach.wav -> couplerattach_default
couplerdetach.wav -> couplerdetach_default
en57_couplerstretch.wav -> couplerstretch_default
en57_bufferclamp.wav -> bufferclamp_default

* w sekcji Vehicle panelu f12 dostepny jest przycisk przywracajacy stan normalny pojazdu, jesli rzeczony pojazd jest uszkodzony i/lub wykolejony

* parametr LocalBrakeTraxx dziala dla wszystkich typow nastawnika

* uruchomiona obsluga wyboru pantografow:
-- dodane urzadzenie kabinowe pantselect_sw: pozwalajace na wybor kombinacji pantografow (zaden, tylny, oba, przedni). W odroznieniu od standardowych przyciskow selekcja odbywa sie wzgledem obsadzonej kabiny
-- podnoszenie/opuszczanie wybranych pantografow odbywa sie albo recznie, przy uzyciu przyciskow pantselected_sw: i pantselectedoff_sw: (ktore powinny byc skonfigurowane jako type: push) albo, w przypadku braku rzeczonych przyciskow, automatycznie na podstawie wybranej kombinacji

* dodany dzwiek otwartych zaworow czuwakowych, definiowany wpisem emergencybrake: w sekcji sounds: pliku .mmd

* zmieniona metoda tlumienia dzwiekow generowanych w lokalizacjach innych niz aktualnie zajmowana -- zamiast glosnosci modyfikowany jest zasieg dzwiekow

* obecnosc walu kulakowego w pojezdzie mozna zdefiniowac wpisem w sekcji Cntrl pliku .fiz, Camshaft=Yes/No

* pantografy ukrotnionych elektrowozow (z wyjatkiem EZT i ET41) obslugiwane sa symetrycznie -- przedni z ostatnim, tylny z sasiadem w drugim pojezdzie

* symulacja systemu pantografow zostala nieco rozbudowana. Uklad pantografow obejmuje teraz wstepny zawor elektro-pneumatyczny, oraz zawory indywidualne pantografow.
-- zawor wstepny moze byc konfigurowany wpisami w sekcji Cntrl w pliku .fiz:
PantEPValveStart=Automatic/Manual/Mixed // metoda kontroli zaworu, domyslnie automatyczna; pozostale metody pozwalaja na sterowanie zaworem poprzez urzadzenia pantselected_sw: oraz pantselectedoff_sw:
PantEPValveSpring=Yes/No // typ zaworu, monostabilny (domyslnie) lub bistabilny
-- zawory indywidualne moga byc konfigurowane wpisami w sekcji Cntrl w pliku .fiz:
PantValveStart=Automatic/Manual/Mixed // metoda kontroli zaworu, domyslnie reczna; sterowanie zaworem poprzez urzadzenia pantfront_sw: pantfrontoff_sw: (pantograf przedni) oraz pantrear_sw: pantrearoff_sw: (pantograf przedni) lub alternatywnie urzadzeniem pantselect_sw:
PantValveSpring=Yes/No // typ zaworu, monostabilny (domyslnie) lub bistabilny
PantValveSolenoid=Yes/No // zrodlo zasilania zaworu, pradem elektrycznym (domyslnie) lub mechanicznie czyli niezaleznie od stanu obwodu NN pojazdu

* w sekcji Scenario panelu F12 umiejscowione zostaly suwaki pozwalajace na zmiane aktualnej daty symulacji i/lub poziomu zachmurzenia

* w przypadku zdefiniowania w pliku .mat parametru opacity: jego wartosc jest wykorzystywana rowniez dla geometrii polprzezroczystej (zdefiniowanej w pliku .t3d z opacity=0) W takiej sytuacji pomijana jest geometria z wartoscia kanalu alpha wyzsza niz zdefiniowana opacity: w pliku .mat

* dodana mozliwosc regulacji suwakiem odleglosci mgly

* tooltipy urzadzen kabinowych zawieraja informacje o kombinacjach klawiszy ktorymi mozna obslugiwac dane urzadzenie

* dodana mozliwosc regulacji suwakiem aktualnej godziny

* obecnosc wylacznika cisnieniowego stycznikow moze byc definiowana w sekcji Engine pliku .fiz wpisem PressureSwitch=Yes/No

* przytrzymanie klawisza Ctrl blokuje automatyczny powrot nastawnika w pojazdach w ktorych powrot taki ma miejsce

* dla scenariusza automatycznie generowanych jest kilka komorek pamieci, zawierajacych podstawowe informacje o jego biezacym stanie:
__simulation.weather // tekst opisujacy biezaca pogode, poziom zachmurzenia w przedziale 0-2 oraz odleglosc mgly w metrach
__simulation.date // tekst opisujacy biezaca pore roku, dzien roku w przedziale 0-365
__simulation.time // tekst informujacy czy obecnie panuje dzien czy noc, biezaca godzina w przedziale 0-23 oraz minuta w przedziale 0-59
informacje te moga byc wykorzystane dla wyzwalania eventow warunkowych. Oprocz tego, zmiana parametrow liczbowych komorki weather zdarzeniem UpdateValues wplywa na aktualny stan pogody w symulacji, co pozwala na modyfikacje opadow i/lub mgly z wykorzystaniem eventow.

* w przypadku obecnosci kabinowego urzadzenia jointctrl: klawisze obslugi hamulca indywidualnego dzialaja podobnie jak klawisze obslugi nastawnika jazdy

* w przypadku zdefiniowania urzadzenia pantselected_sw: jako impulsowego (wpisem type: push) oraz braku definicji urzadzenia pantselectedoff_sw: przelacznik podnoszenia/opuszczania wybranych pantografow zachowuje sie jak przelacznik trojpozycyjny, tzn wychyla sie z pozycji neutralnej 0.5 do polozenia 0 (opuszczenie) lub do polozenia 1 (zalaczenie)

* zdefiniowanie w pliku .mat ujemnej wartosci dla param_glossiness: zalacza generowanie dla danej powierzchni odbic swiatla w kolorze tekstury, zamiast w kolorze padajacego swiatla

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Stycznia 2020, 23:11:23 »
Może suwak mógłby działać podobnie jak wpis scenario.time.offset w *.ini i wtedy nie rozsypywałby rozkładów, a zmieniałby też godziny w nich podane?
Niestety obsluga wpisu scenario.time.offset robiona byla przy zalozeniu ze faktyczne czasy przesuwane sa o zdefiniowane przesuniecie w momencie ladowania scenariusza i/lub rozkladu. Zmiana tego parametru juz po uruchomieniu scenariusza bedzie miala bardzo znikomy efekt.

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, automatyczne zerowanie pozycji nastawnika ma miejsce rowniez przy zmianie pojazdu

- dobra zmiana, w przypadku obecnosci kabinowego urzadzenia jointctrl: klawisze obslugi hamulca indywidualnego dzialaja podobnie jak klawisze obslugi nastawnika jazdy

- funkcjonalnosc, w przypadku zdefiniowania urzadzenia pantselected_sw: jako impulsowego (wpisem type: push) oraz braku definicji urzadzenia pantselectedoff_sw: przelacznik podnoszenia/opuszczania wybranych pantografow zachowuje sie jak przelacznik trojpozycyjny, tzn wychyla sie z pozycji neutralnej 0.5 do polozenia 0 (opuszczenie) lub do polozenia 1 (zalaczenie)

- funkcjonalnosc, zdefiniowanie w pliku .mat ujemnej wartosci dla param_glossiness: zalacza generowanie dla danej powierzchni odbic swiatla w kolorze tekstury, zamiast w kolorze padajacego swiatla

4
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 27 Stycznia 2020, 21:43:37 »
Owszem GTX760 to nie jest jakas slaba karta i powinna radzic sobie co najmniej przyzwoicie, dlatego tez sie dziwie. Byc moze cos tam jest nie tak od strony mechanicznej, w stylu zasilacza nie dajacego rady gdy karta graficzna probuje wejsc na pelne obroty, lub zakurzonego zlacza. Trudno zgadywac na slepo.

5
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 27 Stycznia 2020, 21:39:18 »
 W logu nie pojawia sie nic podejrzanego, wiec jesli ma miejsce az wysyp systemu to sytuacja jest co najmniej dziwna. Zobacz czy cos polepszy sie po przelaczeniu na stary silnik graficzny wpisem w eu07.ini
gfxrenderer legacy

6
Pomoc doraźna / Odp: Błąd przy instalacji Visual C++ 2015
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:41:08 »
Panie ja Rainsteda kijem nie ruszam, nie wiem co mu sie tam moze nie podobac  \_(ツ)_/

7
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:32:18 »
Hmm wyglada na to ze karta graficzna w twoim komputerze ma ogolnie klopoty z obsluga szaderowego silnika wprowadzonego w tej wersji. Ewentualnie pomoc moze umieszczenie w eu07.ini wpisu
gfxrenderer legacy
wymuszajacego zastosowanie dotychczasowego silnika graficznego, ktory powinien byc bardziej zjadliwy dla slabszego sprzetu.

edit:
alternatywnie, mozesz sprobowac wylaczyc czesc efektow w silniku szaderowym uzywajac wpisu
gfx.postfx.motionblur.enabled no
lub
gfx.skippipeline yes

8
Pomoc doraźna / Odp: Błąd przy instalacji Visual C++ 2015
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:27:21 »
Tutaj najwidoczniej problem dotyczy nie Windowsa a Rainsteda :>

9
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:22:38 »
Z logu wynika ze scenariusz zaladowal sie w calosci. Czy znaczy to, ze symulator ci teraz dziala?

10
Pomoc doraźna / Odp: Błąd przy instalacji Visual C++ 2015
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:19:17 »
Byc moze reinstalacja systemu na czysto pomoze z usunieciem bledu Windows Update, ktory najwidoczniej ma tez wplyw na mozliwosc instalacji bibliotek runtime. Ale to tylko "byc moze".

Jesli ta kopia Windows jest legalna, to mozesz ja w dalszym ciagu za darmo wymienic na Windows 10: https://www.howtogeek.com/266072/you-can-still-get-windows-10-for-free-with-a-windows-7-8-or-8.1-key/

11
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:00:35 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.120.86.0)
Z logu wynika ze ponownie uruchomione bylo exe z paczki calosciowej. Wybierz exe robocze z listy po prawej stronie okienka rainsteda, to o nazwie eu07-x86_200127.exe Jesli listy nie widac, na zakladce Ustawienia wybierz Tryb Pracy: Normalny lub wyzszy.

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Stycznia 2020, 18:50:50 »
Nie, zgadza sie, samo robi sie przy przejsciu z kabiny do kabiny w granicach jednego pojazdu. W sumie tez zrobione jest tak na odwal sie, bo zeruje tylko w danym pojezdzie/czlonie, ale w ukrotnionych juz nie wiec moga sie rozne siupy dziac.

13
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 18:40:28 »
Nie, nie masz znow pobierac symka 4.5 godziny. Masz jedynie pobrac 800kb zalacznik z mojego postu, i wypakowac go do foldera w ktorym juz zainstalowales symulator.

No, chyba ze w miedzyczasie skasowales z jakiegos powodu instalacje ktora juz miales na dysku.

edit

do wypakowania archiwum w formacie .7z moze byc potrzebny darmowy 7-Zip ze strony https://www.7-zip.org/ Nie orientuje sie czy Win7 potrafi otworzyc takie archiwa sam z siebie.

14
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 18:21:03 »
Zobacz z ciekawosci czy problem bedzie wystepowal nadal po wypakowaniu i uruchomieniu wersji exe z zalacznika.

Jesli nadal nie uruchomi sie, wrzuc nowy log.txt i errors.txt

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Stycznia 2020, 15:54:50 »
Bo to trzeba nastawnik samemu na zero ustawic porzadnie, a nie oczekiwac ze sie samo zrobi ;V

16
Pomoc doraźna / Odp: Błąd przy instalacji Visual C++ 2015
« dnia: 27 Stycznia 2020, 13:02:34 »
Zapewne klopot z instalacja spowodowany jest faktem, ze redistributable konkretnie pod wersje 2015 jest dosc stare. Biezaca wersja to wspolne redistributable dla wersji 2015, 17 i 19, do pobrania ze strony Microsoftu: https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

17
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Stycznia 2020, 18:14:31 »
Przycisk podnoszenia jest technicznie rzecz biorac przyciskiem przelaczajacym stan zaworu EP z wylaczonego na zalaczony i odwrotnie. Jesli jest impulsowy, to przy zmianie stanu na "wylaczony" animowany jest impulsowy przelacznik wylaczenia zaworu. To taka sama zasada jak przy pozostalych przyciskach ktore nie maja dedykowanego wariantu tylko do podnoszenia.

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Stycznia 2020, 16:36:59 »
W duzym skrocie "bardzo marne", okreslanie odleglosci danego piksela od zrodla swiatla w szaderze jest dosc klopotliwe i zasobozerne ;/

Zamiast tego, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, symulacja walu kulakowego powinna byc mniej wrazliwa na glupie pomysly i sytuacje

- poprawka, przelacznik zaworu EP pantografow dziala rowniez w wersji bistabilnej

- w ramach koncertu zyczen, do gangu suwaczkow w sekcji Scenario panelu F12 dolaczyla zmiana aktualnej godziny. Prosze zwrocic uwage ze zmiana godziny najprawdopodobniej spowoduje rozsypanie sie symulacji (odhaczenie rozkladow itp) wiec zastosowanie tego suwaka jest dosc ograniczone

- funkcjonalnosc, obecnosc wylacznika cisnieniowego stycznikow moze byc definiowana w sekcji Engine pliku .fiz wpisem PressureSwitch=Yes/No

- funkcjonalnosc, przytrzymanie klawisza Ctrl blokuje automatyczny powrot nastawnika w pojazdach w ktorych powrot taki ma miejsce (EP05 i inne skodowate itp)

- funkcjonalnosc, dla scenariusza automatycznie generowanych jest kilka komorek pamieci, zawierajacych podstawowe informacje o jego biezacym stanie:
__simulation.weather // tekst opisujacy biezaca pogode, poziom zachmurzenia w przedziale 0-2 oraz odleglosc mgly w metrach
__simulation.date // tekst opisujacy biezaca pore roku, dzien roku w przedziale 0-365
__simulation.time // tekst informujacy czy obecnie panuje dzien czy noc, biezaca godzina w przedziale 0-23 oraz minuta w przedziale 0-59
informacje te moga byc wykorzystane dla wyzwalania eventow warunkowych. Oprocz tego, zmiana parametrow liczbowych komorki weather zdarzeniem UpdateValues wplywa na aktualny stan pogody w symulacji, co pozwala na modyfikacje opadow i/lub mgly z wykorzystaniem eventow.

19
Pomoc doraźna / Odp: Brak dymu (Maszyna 20.01)
« dnia: 26 Stycznia 2020, 16:07:12 »
Hmm jesli pliki sa to za bardzo nie mam pomyslu co tam moze byc nie tak. W logu nie widac nic podejrzanego ;/

20
Pomoc doraźna / Odp: Brak dymu (Maszyna 20.01)
« dnia: 26 Stycznia 2020, 15:50:07 »
Zobacz czy nie brakuje ci w katalogu "data/" plikow .txt z nazwami zaczynajacymi sie od "smokesource_"?

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Stycznia 2020, 11:05:37 »
Domyslnie mapka swiatel jest dosc wycentrowana, bo raz ze tak teoretycznie powinny byc skonfigurowane swiatla pojazdu wedlug schematu ktory wygrzebal dla mnie Kermit, a dwa ze w czesci taboru jak np w traksach lampa "gorna" bynajmniej nie jest na gorze, i sieci w takim ukladzie chyba raczej nie oswietla.

22
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 24 Stycznia 2020, 17:52:37 »
Instalator zawiera torrentowego klienta by sciagnac pliki symulatora, wiec pewnie niektorym antywirusom zle sie to heurystycznie kojarzy ;/

23
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Stycznia 2020, 17:46:14 »
Trudno powiedziec; wystepowanie moze zalezec od pojazdu, na przyklad w ET40 lub EP05 nastawnik bedzie w ten sposob przeskakiwal, natomiast w Skodzie 181 juz nie, bo nie jestem pewien czy tam takie skakanie wystepuje, wiec go (jeszcze) nie implementowalem.

24
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Stycznia 2020, 17:22:24 »
A, jesli to o to chodzi to owszem, jest takie automatyczne cofanie. W symulatorze cofanie ma parosekundowe opoznienie, by dalo sie w miare wygodnie zmieniac pozycje uzywajac klawiatury.

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, dalsza pacyfikacja zapedow siudemkuff muzykantow

- obecnosc walu kulakowego jest uwzgledniana rowniez przy zabawie WSem

- poprawka, opuszczanie pantografu B powinno byc rownie skuteczne jak pantografu A

- eksperymentalnie, w przypadku zdefiniowania w pliku .mat parametru opacity: jego wartosc jest wykorzystywana rowniez dla geometrii polprzezroczystej (zdefiniowanej w pliku .t3d z opacity=0) W takiej sytuacji pomijana jest geometria z wartoscia kanalu alpha wyzsza niz zdefiniowana opacity: w pliku .mat

- funkcjonalnosc, do gangu suwaczkow dolaczyla mozliwosc regulacji odleglosci mgly

- w ramach koncertu zyczen, tooltipy urzadzen kabinowych zawieraja informacje o kombinacjach klawiszy ktorymi mozna obslugiwac dane urzadzenie

25
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 24 Stycznia 2020, 16:06:53 »
No, panowie sie nie pofatyguja, to trzeba sie pofatygowac do nich ;>

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Stycznia 2020, 13:10:56 »
A gdzie konkretnie w symulatorze nastawnik samoczynnie schodzi do zera po wylaczeniu WS?

27
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 23 Stycznia 2020, 20:24:19 »
Nie no ale coś jest nie tak skoro wykazują złą wersję openGL. Nie ma co marnować jej mocy tylko trzeba dość co jest przyczyną. Reinstaluj, może spróbuj jakieś starsze. Jakiś inny soft do diagnostyki wersji openGL.
To akurat nie jest blad :> Exe domyslnie prosi sterownik o openGL w wersji 3.3, nawet jesli dostepny jest wyzszy.

edit
Co do problemu z uruchomieniem, zamiast wpisu gfxrenderer legacy warto sprobowac najpierw zmniejszyc jedynie multisampling do nizszej wartosci, np multisampling 1  Jest szansa ze mocniejszej karcie to wystarczy.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Stycznia 2020, 16:11:10 »
Bo kto kurla kazal krecic nastawnikiem jak jeszcze nie jest lok uruchomiony :V

W dzisiejszym uaktualnieniu

- poprawka, ukrocone muzyczne zapedy u siudemek

- poprawka, modulacja dzwieku przetwornicy jest pomijana przy braku napiecia

(impulsowosc przyciskow pantografow definiowana jest po staremu wpisem w pliku .fiz  W przypadku zdefiniowania przyciskow jako impulsowe do opuszczenia wymagany jest przycisk pantrearoff_sw: dla pantografu tylnego, pantfrontoff_sw: dla pantografu przedniego)

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Stycznia 2020, 00:20:53 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zalaczanie stycznikow nie powinno sikac do mleka innym procedurom

- poprawka, modulacja przetwornicy uwzglednia alternatywne zrodla zasilania

- zeby bylo tak jak bylo, wykonanie komend obslugi pantografow uzaleznione jest od obecnosci w danej kabinie wpisu przypisanego komendzie urzadzenia kabinowego

- lekcje dla ai, wirtualni szamynisci prowadzacy ukrotnione elektrowozy sa bardziej swiadomi ile pradu potrafia wyssac ich sklady

- funkcjonalnosc, w sekcji Scenario panelu F12 umiejscowione zostaly suwaczki pozwalajace na zmiane aktualnej daty symulacji i/lub poziomu zachmurzenia

30
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Stycznia 2020, 21:33:43 »
"U mnie dziala", po przestawieniu nastawnika na 0 moc generowana przez silniki i natezenie pradu zmienia sie natychmiast na 0. Akceleracja zas z poziomu ~0.5 spada do ~0.05. A czemu przy wylaczonym silniku dalej jest dodatnia, to juz inna para kaloszy.

Strony: [1] 2 3 ... 85