1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Września 2021, 20:57:17 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawki logiki oraz udzwiekowienia wentylatorow silnikow trakcyjnych
- poprawki odtwarzania dzwiekow z losowym przesunieciem
- poprawka, przy wyswietlaniu sekcji ladunku exe potrafi umiejetniej zliczyc do trzech
- poprawka, interpretacja parametrow indywidualnych wpisow soundproofing jest zgodna z interpretacja parametrow ogolnych danego pojazdu
- poprawka, kalkulacja wartosci departuredelay uwzglednia pierwsza wyswietlana stacje rowniez po uplywie czasu odjazdu
- maszyna stawia na jakosc, prad dla silnika zasilanego z akumulatora pobierany jest z rzeczonego akumulatora zamiast wirtualnej sieci
- lekcje dla ai, przy uruchamianiu pojazdu ai uwzglednia obecnosc przetwornicy i/lub sprezarki zamiast zakladac ze wszystko jest siudemkom
- funkcjonalnosc, dodany wpis MainStart w sekcji Cntrl. pliku fiz, okreslajacy metode zamkniecia wylacznika szybkiego
- funkcjonalnosc, dodatkowe wartosci eventu whois:
- funkcjonalnosc, plik .mat zawierac moze wpis shadow_rank: X gdzie X jest wartoscia w zakresie 1-3 okreslajaca "wage" cieni rzucanych przez obiekt pokryty danym materialem. Cienie z waga wyzsza niz wartosc zdefiniowana wpisem gfx.shadow.rank.cutoff X w pliku eu07.ini beda pomijane przy rysowaniu. (czyli np jesli wpis w pliku ini ma postac gfx.shadow.rank.cutoff 2 to przy rysowaniu pomijane beda cienie z waga 3. Ograniczenie ilosci malowanych cieni ma pozytywny wplyw na wydajnosc silnika graficznego symulatora.
- funkcjonalnosc, w pliku eu07.ini mozna podac parametr gfx.shadow.angle.min X okreslajacy dopuszczalna dlugosc malowanych cieni. X moze przyjac wartosci w zakresie 0.2-1.0, gdzie 0.2 oznacza brak skracania dlugosci cieni, zas 1.0 powoduje najwieksze ograniczenie dlugosci. Skrocenie cieni ma pozytywny wplyw na wydajnosc silnika graficznego symulatora.
- funkcjonalnosc, z poziomu skryptow pythona dostepny jest klucz train_stationstart podajacy numer stacji wyswietlanej w danym momencie jako pierwsza w rozkladzie pojazdu
- poprawki logiki oraz udzwiekowienia wentylatorow silnikow trakcyjnych
- poprawki odtwarzania dzwiekow z losowym przesunieciem
- poprawka, przy wyswietlaniu sekcji ladunku exe potrafi umiejetniej zliczyc do trzech
- poprawka, interpretacja parametrow indywidualnych wpisow soundproofing jest zgodna z interpretacja parametrow ogolnych danego pojazdu
- poprawka, kalkulacja wartosci departuredelay uwzglednia pierwsza wyswietlana stacje rowniez po uplywie czasu odjazdu
- maszyna stawia na jakosc, prad dla silnika zasilanego z akumulatora pobierany jest z rzeczonego akumulatora zamiast wirtualnej sieci
- lekcje dla ai, przy uruchamianiu pojazdu ai uwzglednia obecnosc przetwornicy i/lub sprezarki zamiast zakladac ze wszystko jest siudemkom
- funkcjonalnosc, dodany wpis MainStart w sekcji Cntrl. pliku fiz, okreslajacy metode zamkniecia wylacznika szybkiego
- funkcjonalnosc, dodatkowe wartosci eventu whois:
Kod: [Zaznacz]
40+1 = kolejna stacja w rozkladzie jazdy skladu do ktorego nalezy pojazd, ktory wyzwolil event
40+4 = identyfikator czy na rzeczonej kolejnej stacji ma miejsce postoj
- funkcjonalnosc, plik .mat zawierac moze wpis shadow_rank: X gdzie X jest wartoscia w zakresie 1-3 okreslajaca "wage" cieni rzucanych przez obiekt pokryty danym materialem. Cienie z waga wyzsza niz wartosc zdefiniowana wpisem gfx.shadow.rank.cutoff X w pliku eu07.ini beda pomijane przy rysowaniu. (czyli np jesli wpis w pliku ini ma postac gfx.shadow.rank.cutoff 2 to przy rysowaniu pomijane beda cienie z waga 3. Ograniczenie ilosci malowanych cieni ma pozytywny wplyw na wydajnosc silnika graficznego symulatora.
- funkcjonalnosc, w pliku eu07.ini mozna podac parametr gfx.shadow.angle.min X okreslajacy dopuszczalna dlugosc malowanych cieni. X moze przyjac wartosci w zakresie 0.2-1.0, gdzie 0.2 oznacza brak skracania dlugosci cieni, zas 1.0 powoduje najwieksze ograniczenie dlugosci. Skrocenie cieni ma pozytywny wplyw na wydajnosc silnika graficznego symulatora.
- funkcjonalnosc, z poziomu skryptow pythona dostepny jest klucz train_stationstart podajacy numer stacji wyswietlanej w danym momencie jako pierwsza w rozkladzie pojazdu