Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tmj

Strony: [1] 2 3 ... 83
1
Kran hamulca ustawiany jest w pozycji odciecia w pojazdach wstawionych z predkoscia poczatkowa 0.0 km/h  Nie widze za bardzo powodu by ustawiac w pozycji odciecia kran w pojazdach wstawionych z predkoscia poczatkowa, ktora jest specjalnym sygnalem by ustawic uklad pneumatyczny od razu w pozycji roboczej.


2
O, i takie przedstawienie sprawy to nawet ja zrozumiem :>  Jeszcze tylko zeby sie upewnic, ten nastawnik kierunku jest wtedy jakos mechanicznie blokowany, ze nie mozna go ruszyc?

3
Jak ktos wyjasni lopatologicznie co to znaczy "przy zalaczonym rozruchu" to moze sie poprawi. Rozruch to dla mnie jest jak sie w samochodzie silnik uruchamia.

4
Zachowanie dotyczy tylko pojazdow ze zdefiniowanym parametrem Camshaft, wiec EN57 i pozostale pojazdy dostepne w symulatorze do tej pory powinny funkcjonowac jak dotychczas. Poprawka zrobiona byla glownie pod Skodowate, bo tam podobno dziala to w taki wlasnie sposob, a ze wzgledu na brak polaczenia nastawnika i bocznikow exe traktowalo je tak jak kazda inna siudemke.

5
Ze wzgledu na to ze w "starym" exe bylo narzekanie ze dzwieki sa za cicho a o nowym z kolei sa narzekania ze jest za glosno, uaktualnienie 20.119 uzywa wariantu niejako posredniego miedzy dotychczasowymi opcjami. Tak wiec mamy

- "stare" exe, tlumienie modyfikacja glosnosci
- 20.117, tlumienie modyfikacja zasiegu
- 20.119, tlumienie modyfikacja glosnosci i zasiegu

prosze sobie obejrzec wszystkie trzy, na ile to mozliwe ;v

6
Na warsztacie / Odp: Exe c++ aktualnosci, changelog itp
« dnia: 01 Stycznia 2020, 19:08:59 »
Z nowym rokiem nowy log
Cytuj
* dodana obsluga dzwiekow:
fuelpump: // dzwiek pracujacej pompy paliwa
waterpump: // dzwiek pracujacej pompy wody
waterheater: // dzwiek pracujacej grzalki wody

* zachowanie sprezarki spietej z silnikiem spalinowym moze byc skonfigurowane przy pomocy przelacznika CompressorTankValve w sekcji Brake pliku .fiz. Standardowo parametr ten ma wartosc No ktore oznacza ze po przekroczeniu dopuszczalnego cisnienia powietrze ze sprezarki kierowane jest do atmosfery, dopoki cisnienie w zbiorniku nie spadnie do minimalnego dopuszczalnego poziomu. W przypadku ustawienia parametru na Yes czesc powietrza upuszczana jest ze zbiornika natychmiastowo. W obu przypadkach przekroczenie cisnienia maksymalnego generuje odtworzenie dzwieku relay:

* sekcja Gfx Renderer na panelu F12 wyswietla aktualna ilosc malowanych na ramke trojkatow

* dodane urzadzenia kabinowe:
i-battery: // lampka stanu baterii
epbrake_bt: // przycisk zmiany stanu aktywacji hamulca elektropneumatycznego

* nazwy domyslnych dzwiekow wyszukiwanych przez exe przy braku dedykowanej definicji w mmd zostaly czesciowo ujednolicone:
couplerattach.wav -> couplerattach_default
couplerdetach.wav -> couplerdetach_default
en57_couplerstretch.wav -> couplerstretch_default
en57_bufferclamp.wav -> bufferclamp_default

* w sekcji Vehicle panelu f12 dostepny jest przycisk przywracajacy stan normalny pojazdu, jesli rzeczony pojazd jest uszkodzony i/lub wykolejony

* parametr LocalBrakeTraxx dziala dla wszystkich typow nastawnika

* uruchomiona obsluga wyboru pantografow:
-- dodane urzadzenie kabinowe pantselect_sw: pozwalajace na wybor kombinacji pantografow (zaden, tylny, oba, przedni). W odroznieniu od standardowych przyciskow selekcja odbywa sie wzgledem obsadzonej kabiny
-- podnoszenie/opuszczanie wybranych pantografow odbywa sie albo recznie, przy uzyciu przyciskow pantselected_sw: i pantselectedoff_sw: (ktore powinny byc skonfigurowane jako type: push) albo, w przypadku braku rzeczonych przyciskow, automatycznie na podstawie wybranej kombinacji

* dodany dzwiek otwartych zaworow czuwakowych, definiowany wpisem emergencybrake: w sekcji sounds: pliku .mmd

* zmieniona metoda tlumienia dzwiekow generowanych w lokalizacjach innych niz aktualnie zajmowana -- zamiast glosnosci modyfikowany jest zasieg dzwiekow

* obecnosc walu kulakowego w pojezdzie mozna zdefiniowac wpisem w sekcji Cntrl pliku .fiz, Camshaft=Yes/No

* pantografy ukrotnionych elektrowozow (z wyjatkiem EZT i ET41) obslugiwane sa symetrycznie -- przedni z ostatnim, tylny z sasiadem w drugim pojezdzie

* symulacja systemu pantografow zostala nieco rozbudowana. Uklad pantografow obejmuje teraz wstepny zawor elektro-pneumatyczny, oraz zawory indywidualne pantografow.
-- zawor wstepny moze byc konfigurowany wpisami w sekcji Cntrl w pliku .fiz:
PantEPValveStart=Automatic/Manual/Mixed // metoda kontroli zaworu, domyslnie automatyczna; pozostale metody pozwalaja na sterowanie zaworem poprzez urzadzenia pantselected_sw: oraz pantselectedoff_sw:
PantEPValveSpring=Yes/No // typ zaworu, monostabilny (domyslnie) lub bistabilny
-- zawory indywidualne moga byc konfigurowane wpisami w sekcji Cntrl w pliku .fiz:
PantValveStart=Automatic/Manual/Mixed // metoda kontroli zaworu, domyslnie reczna; sterowanie zaworem poprzez urzadzenia pantfront_sw: pantfrontoff_sw: (pantograf przedni) oraz pantrear_sw: pantrearoff_sw: (pantograf przedni) lub alternatywnie urzadzeniem pantselect_sw:
PantValveSpring=Yes/No // typ zaworu, monostabilny (domyslnie) lub bistabilny
PantValveSolenoid=Yes/No // zrodlo zasilania zaworu, pradem elektrycznym (domyslnie) lub mechanicznie czyli niezaleznie od stanu obwodu NN pojazdu


7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Stycznia 2020, 22:38:26 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, obecnosc walu kulakowego w pojezdzie mozna zdefiniowac wpisem w sekcji Cntrl pliku .fiz, Camshaft=Yes/No

- poprawka, styczniki liniowe w pojezdzie wyposazonym w wal kulakowy rozlaczaja sie dopiero po faktycznym zejsciu na pozycje 0 zamiast natychmiast

- zeby bylo tak jak bylo, pantografy ukrotnionych elektrowozow (z wyjatkiem EZT i ET41) obslugiwane sa symetrycznie -- przedni z ostatnim, tylny z sasiadem w drugim pojezdzie

- maszyna stawia na jakos, symulacja systemu pantografow zostala nieco rozbudowana. Uklad pantografow obejmuje teraz wstepny zawor elektro-pneumatyczny, oraz zawory indywidualne pantografow.
-- zawor wstepny moze byc konfigurowany wpisami w sekcji Cntrl w pliku .fiz:
PantEPValveStart=Automatic/Manual/Mixed // metoda kontroli zaworu, domyslnie automatyczna; pozostale metody pozwalaja na sterowanie zaworem poprzez urzadzenia pantselected_sw: oraz pantselectedoff_sw:
PantEPValveSpring=Yes/No // typ zaworu, monostabilny (domyslnie) lub bistabilny
-- zawory indywidualne moga byc konfigurowane wpisami w sekcji Cntrl w pliku .fiz:
PantValveStart=Automatic/Manual/Mixed // metoda kontroli zaworu, domyslnie reczna; sterowanie zaworem poprzez urzadzenia pantfront_sw: pantfrontoff_sw: (pantograf przedni) oraz pantrear_sw: pantrearoff_sw: (pantograf tylny) lub alternatywnie urzadzeniem pantselect_sw:
PantValveSpring=Yes/No // typ zaworu, monostabilny (domyslnie) lub bistabilny
PantValveSolenoid=Yes/No // zrodlo zasilania zaworu, pradem elektrycznym (domyslnie) lub mechanicznie czyli niezaleznie od stanu obwodu NN pojazdu


8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Stycznia 2020, 19:51:42 »
Postawilem na TD sklad 10 wagonow podpietych do flagowej siudemky (laczna waga 545t) i sprawdzilem odleglosci potrzebne do rozpedzenia sie do predkosci maksymalnej i dystans hamowania. Do 80 km/h rozpedzaniem zajelo sie ai, by zapewnic mniej wiecej stabilne operowanie nastawnikiem

wyniki na exe z paczki:
80 km/h po 1300 m
90 km/h po 1750 m
100 km/h po 2480 m
110 km/h po 3450 m
120 km/h po 4700 m
650 m dla hamowania 120->0 uzywajac pozycji Num5

Po wykonaniu tego samego pomiaru na biezacym exe dla tego samego skladu wyniki sa praktycznie identyczne. Innymi slowy, "u mnie dziala" ;/

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Stycznia 2020, 19:00:38 »
Ale gorsze osiagi w porownaniu do czego? Wersji sprzed tygodnia, miesiaca, roku, pieciu lat?

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Stycznia 2020, 14:49:40 »
Rzeczywiscie. Ten folder to jakas aberracja ktora ktos powinien wyciagnac za szope i zastrzelic. A przynajmniej ogarnac. Siudemky 4e sa, technicznie rzecz biorac, zlokalizowane w folderze 4e_v1

edit

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, dodano generowanie dzwieku otwartych zaworow czuwakowych. Wytwarzany dzwiek definiowany jest wpisem emergencybrake: w sekcji sounds: pliku .mmd

- eksperymentalnie, zmieniona metoda tlumienia dzwiekow generowanych w lokalizacjach innych niz aktualnie zajmowana. Zamiast glosnosci modyfikowany jest zasieg dzwiekow; oznacza to ze dzwieki o duzym zasiegu traca na sile mniej niz dzwieki o malym zasiegu, jak rowniez to, ze dzwieki o wystarczajaco malym zasiegu lub polozone dostatecznie daleko moga zostac wytlumione calkowicie

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Stycznia 2020, 13:34:15 »
Jesli lokomotywy 4e nie maja u ciebie wpisu MinV to polecam sciagniecie i ponowna instalacje na czysto symulatora, poniewaz wszystkie 4e w biezacej wersji takie wpisy posiadaja, wiec jesli u ciebie brakuje ich to cos jest ostro nie tak.

12
W nastepnym uaktualnieniu, 20.117 eksperymentalnie zastosowana bedzie inna metoda tlumienia dzwiekow, korygujaca ich zasieg zamiast glosnosci bazowej. Jest to w pewnym sensie szamynstwo, ale efektem powinno byc inne rozlozenie akcentow -- dzwieki o duzym zasiegu jak syreny powinny byc duzo bardziej "odporne" na wyciszenie. Uaktualnienie bedzie dostepne nieco pozniej, gdy wyjdzie prosze o porownanie z wersja obecna i wypowiedzi ktora powinna pojsc w kubel.

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Stycznia 2020, 12:24:44 »
Zgadza sie, napiecie przy ktorym puszcza WS zdefiniowane jest w pliku .fiz pojazdu jako parameter MinV. Prosze podac w jakim konkretnie pojezdzie mialo miejsce puszczenie WSa przy napieciu 3.2-3.3 kV, bo nie kojarze by ktokolwiek sie na cos takiego skarzyl.

14
W dodatku chodziło mi głównie o nadmierne wyciszenie dźwięków spoza kabiny, ale pochodzących głównie z urządzeń tej samej lokomotywy, a nie z tła czy otoczenia.
Wedlug tego co uslyszalem od ludzi faktycznie prowadzacych pociagi, dzwieki z przedzialu maszynowego sa, przy zamknietych drzwiach, malo slyszalne. To jest cos co mozesz bardzo latwo zweryfikowac -- wpisz sobie na youtube np "EU07 jazda w kabinie" i klikaj do woli. Naprawde trudno jest nie zauwazyc, ze dzwieki nastawnika, haslera czy kranu hamulca sa duzo glosniejsze niz innych urzadzen. Rozumiem ze mozna sie klocic ze jakies tam jedno nagranie nie jest reprezentatywne, ale argument upada gdy takich "niereprezentatywnych nagran" jest dominujaca wiekszosc. Nie powinno byc to rowniez jakims specjalnym zaskoczeniem, bo ostatecznie lokomotyw nie projektuja idioci, ale ludzie ktorzy w ramach studiow sa edukowani w kwestii ergonomii i koniecznosci tlumienia halasu na jaki narazony jest mechanik prowadzacy sklady przez caly dzien/noc.

Przed wprowadzeniem dzwiekow pozycjonowanych wszystkie dzwieki w symulatorze byly odgrywane doslownie "w glowie" prowadzacego pojazd. Oczywiscie byly dzieki temu zauwazalnie glosniejsze, ale polemizowalbym ze to wlasnie mialo zero wspolnego z realizmem, i nie powinno byc przedstawiane jako coz, do czego nalezy ponownie dazyc.

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Stycznia 2020, 17:28:20 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- a po co to komu, w sekcji Vehicle panelu f12 dostepny jest przycisk przywracajacy stan normalny pojazdu, jesli rzeczony pojazd jest uszkodzony i/lub wykolejony

- w ramach koncertu zyczen, parametr LocHandleTimeTraxx dziala dla wszystkich typow nastawnika

- w ramach koncertu zyczen na bis, uruchomiona obsluga wyboru pantografow:
-- dodane urzadzenie kabinowe pantselect_sw: pozwalajace na wybor kombinacji pantografow (zaden, tylny, oba, przedni). W odroznieniu od standardowych przyciskow selekcja odbywa sie wzgledem obsadzonej kabiny
-- podnoszenie/opuszczanie wybranych pantografow odbywa sie albo recznie, przy uzyciu przyciskow pantselected_sw: i pantselectedoff_sw: (ktore powinny byc skonfigurowane jako type: push) albo, w przypadku braku rzeczonych przyciskow, automatycznie na podstawie wybranej kombinacji
-- domyslne sterowanie z klawiatury:
pantographselectnext, shift p // aktywacja kolejnej konfiguracji wyboru pantografow
pantographselectprevious, shift o // aktywacja popredniej konfiguracji wyboru pantografow
pantographraiseselected, shift ctrl o // podniesienie wybranych pantografow
pantographlowerselected, ctrl o // opuszczenie wybranych pantografow


16
Trasy / Odp: l053_południe wykolejenie towarowego AI
« dnia: 15 Stycznia 2020, 00:01:43 »
Puscilem u siebie l053 poludnie, ale AI prowadzaca E-186 przejechala caly scenariusz bez zadnej niekompetencji. Jesli mozliwe, czy mozna prosic o test z aktualnymi (pobranymi z repozytorium) plikami .fiz oraz .mmd dla tego pojazdu? Byc moze jest to cos, co zostalo w miedzyczasie usuniete.

17
Trasy / Odp: l053_południe wykolejenie towarowego AI
« dnia: 14 Stycznia 2020, 06:15:49 »
Zauważyłem też że okienko debugera nie zbiera informacji o pracujących urządzeniach, zwłaszcza z EN57-608ra
To akurat jest w przypadku kibli dosc normalne, a okienko odzwierciedla stan rzeczywisty pojazdu -- praktycznie calosc sterowania z kabiny EZT przekazywane jest do czlonu silnikowego i kolejnych za nim. W czlonie obsadzonym jedyne urzadzenia jakie beda w takiej sytuacji aktywne to bateria oraz sprezarka.

Co do wykolejenia bede musial sprawdzic czy przytrafi mi sie ta sytuacja, z logow wynikaloby ze dwukrotnie mialo miejsce zderzenie sie pojazdow z predkoscia blisko 40 km/h.

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Stycznia 2020, 17:41:58 »
"Tylko na nowym" ale w porownaniu do jakiego? W sensie, ktora wersja ci sie laduje, w odroznieniu od tej?

Przy rozpakowywaniu archiwum, czy wypakowales calosc i nadpisales istniejace pliki, czy wyciagnales tylko samo exe?

edit:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.108.64.0)
Nawiasem mowiac 20.108 to nie jest nowe exe, a wersja z zeszlego tygodnia ;v

19
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Stycznia 2020, 15:15:12 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przesla trakcji podlaczone do wylaczonej podstacji zdychaja kompletnie zamiast tworzyc przeslo Schrödingera

- lekcje dla ai, ai rozroznia tory portalowe od faktycznych koncow torow

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Stycznia 2020, 02:49:54 »
Bo kto to widzial krowe na jednym pantografie ciagnac ;/

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, uruchomienie przetwornicy w pojazdach z napedem wymaga zalaczenia wylacznika szybkiego

- poprawka, wysysanie pradu z sieci zaraz po podniesieniu pantografu powinno byc nieco mniej lapczywe

- poprawka, woltomierz silnikow trakcyjnych powinien bazowac na faktycznie dostepnym napieciu

- poprawka, silnik szaderowy powinien malowac kabine uzywajac wlasciwego oswietlenia

- poprawka, silnik szaderowy maluje szyby prowadzonego pojazdu bez wzgledu na pogode

- dzien dobroci dla inteli, exe maluje submodele pojazdow uzywajac zdefiniowanych w t3d dopuszczalnych odleglosci, bez modyfikacji o mnoznik wizualizowanego dystansu

- dzien dobroci dla wisni laptopow, wszczepione z galazki Milka7 szamynstwo do odczytu biedaklawiatur

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Stycznia 2020, 15:44:25 »
Tak, ale nie wiem czy jest to faktycznie blad -- w przypadku spiecia przewodem WN zasilanie pobierane jest z sasiedniego czlonu za posrednictwem rzeczonego kabla, zamiast z lokalnego obwodu uzaleznionego od WSa.

22
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 10 Stycznia 2020, 23:07:29 »
Lamanie pantografow oraz wymaganie obecnosci sieci trakcyjnej na Kaliskiej powinny byc wylaczone, bo to co jest jest w duzej mierze kosmetyczne. Powinna byc chyba wzmiana na ten temat gdzies na poczatku watku i/lub odpowiednie wpisy config w wydanych od tego czasu unoffach, ale ze tych unoffow jest juz chyba ze 20+ to roznie sie moze trafic.

23
Jeszcze jedna mozliwosc, zdaje sie ze zdarzaja sie klopoty z inicjalizacja jesli nie ma zadnego dostepnego wyjscia dla dzwieku. Zobacz czy zmieni cos wpisanie do pliku eu07.ini ustawienia
soundenabled no

24
To raczej nie to, tym razem. Z logu wynika ze silnik graficzny inicjalizuje sie w calosci, tak jak i silnik audio. Nastepny w logu powinien byc komunikat z inicjalizacji pythona, ale tutaj informacja sie urywa, wiec przyczyna moze byc zwiazana z instalacja pythona wlasnie (lub jej brakiem)

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Stycznia 2020, 17:27:54 »
Fusy mi wyszly, w errors.txt jest najprawdopodobniej wymienione czego konkretnie brakuje.

26
Symulator / Odp: Kilka uwag
« dnia: 10 Stycznia 2020, 02:33:11 »
No to trzeba by zaktualizować o opis sterowania bo jest tam mowa tylko o odhamowaniu przez NUM 6. Nikt na to do tej pory nie narzekał? Nie wierzę żeby ktoś nie mający pojęcia o lokomotywach sam na to wpadł.
Rzeczywiscie, na stronie z opisem sterowania przydalaby sie informacja o takiej funkcji odluzniacza. Do tej pory narzekan nie bylo poniewaz w 95% przypadkow lokomotywa jest stawiana na torze z juz popelnionym przewodem glownym, ale to sie od nastepnego wydania zmieni, tym bardziej wiec wypada by o tym wspomniec.

27
Tabor / Odp: Klawiatura - laptop
« dnia: 09 Stycznia 2020, 15:57:31 »
Jesli klawisze nie dzialaja tylko w jakims pojezdzie, to jest to raczej kwestia definicji obszaru kabiny w mmd danego pojazdu. Zobacz czy bedziesz mogl sie poruszyc po zaptaszkowaniu opcji Debug Mode na panelu F12.

28
Symulator / Odp: Kilka uwag
« dnia: 09 Stycznia 2020, 15:46:04 »
3. Nadal kiepsko wygląda symulacja zachowania pojazdu w torze (bujanie, kołysanie itp). Jakieś 15 lat temu pisałem o tym z McZapkiem w wątku:
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,262.msg1497.html
a nawet oferowałem pomoc, ale jak widać nic się nie zmieniło. Pewnym pocieszeniem może być, że w komercyjnych projektch jak Trainz wygląda to równie kiepsko i w znacznym stopniu psuje efekt realizmu grafiki. Jedyny znany mi symulator kolejowy, który jako tako odwzorowuje dynamikę poprzeczną to japoński BVE.
Stan obecny symulacji drgan itp jest na poziomie o ktorym McZapkie wspomina na koncu -- drgania realizowane sa poprzez generowanie/tlumienie impulsow odzwierciedlajacych aktualne wektory przyspieszen dzialajacych na pojazd. Nalezy zwrocic uwage ze efekt ten przenoszony jest na kamere, dlatego widoczny jest przy jezdzie w kabinie, nie przy obserwacji pojazdow stojac gdzies na zewnatrz. Dodatkowo symulacja modyfikowana jest przez parametry okreslone na poziomie pliku mmd danego pojazdu; inaczej telepie np w EU07 a inaczej (bardziej) w EP05.

Jako ciekawostke tutaj mozna sobie obejrzec sprzegniecie parametrow symulacji z platforma 6dof:



29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Stycznia 2020, 18:56:27 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, wyrwany kolejny chwast z odtwarzania curvy

- w ramach koncertu zyczen, dzwiek stuku buforow przy kolizji pojazdow generowany jest przy nizszej niz dotychczas roznicy predkosci

- dobra zmiana, nazwy dzwiekow wyszukiwanych przez exe przy braku dedykowanej definicji w mmd zostaly czesciowo ujednolicone:
couplerattach.wav -> couplerattach_default
couplerdetach.wav -> couplerdetach_default
en57_couplerstretch.wav -> couplerstretch_default
en57_bufferclamp.wav -> bufferclamp_default
(ogarniecia efektow zmiany tzn koniecznosci wrzutki wlasciwie nazwanych plikow na repo podjal sie Joachimowicz)

30
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Stycznia 2020, 03:34:25 »
Moze i by sie dalo ;d

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, ponowne wsiadanie do juz prowadzonego pojazdu nie likwiduje rozkladu jazdy

- poprawka, dodatkowe odchwaszczanie zgrzytu kol na lukach

- eksperymentalnie, przywrocone odtwarzanie dzwieku outernoise przez wozki pojazdow, z dodatkowym szamynstwem potencjalnie redukujacym/eliminujacym tworzenie poglosu. Prosze o zwrocenie uwagi czy szamynstwo jest skuteczne

Strony: [1] 2 3 ... 83