Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tmj

Strony: 1 [2] 3 4 ... 96
31
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 01 Maja 2021, 23:12:11 »
3. SM 009 ponownie utknęła z wagonami w peronie 2 (screen 3 i 4).
Z ta stonka w ogole cos dziwnego sie u ciebie dzieje, jakim cudem ona sie znalazla miedzy dwoma zestawami wagonow? Dwa razy gdy obserwowalem tam manewry to normalnie wyciagala jeden zestaw (ten od strony zapalonego Ms2) zanim w ogole pojawil sie drugi.

edit:
Niewiem nie patrzyłem ale momze z loga cos wyczytasz. W kazdym razie ten kibel blokuje wdz.
W logu raczej nic nie bedzie, sadzac po kolorze rozkladu (czerwony) kibel czeka na zakonczenie wymiany pasazerskiej.  A czemu sie pasazerowie nie kwapia to na slepo nie zgadne.

32
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 20:42:29 »
Spedzilem 2.5 godziny gapiac sie na stonke robiaca manewry na biezacym (21.426) exe, ale obawiam sie ze "u mnie dziala" tzn nic sie nie zakorkowalo a stonka powypychala wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Nie wiem czy to przypadek jednorazowy, czy cos sie ogolnie poprawilo.

edit: jedyny element do rozwazenia, to w przypadku gdy stonka podpina sie do skladu, ktory ma nastepnie pchac przed soba, to uzycie komendy Shunt -2 X zamiast Shunt -2 -X, czyli brak prosby o zmiane kierunku po podlaczeniu. Dzieki temu uniknie sie sytuacji gdy stonka zaczyna wyciagac sklad pod semafor w kierunku z ktorego przyjechala, bo sygnal Ms2 w kierunku w ktorym ma wypychac dostaje zbyt pozno.

33
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 18:48:16 »
(ale lok jest gotowy do jazdy i mogę nim ruszyć)
Ruszyc a byc gotowym do jazdy to nie jest koniecznie to samo. W symulatorze da sie ruszyc np. z praktycznie pustym przewodem lub bez zapalonych swiatel co normalnie zakonczyloby sie szybko i bolesnie.

34
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 17:17:37 »
To jak to mam rozumiec? To ze rozklad sie nie przypisuje to moja wina exe scenerii czy czegos innego?
W duzym skrocie twoja, bo stajesz zbyt daleko od semafora by otrzymac z niego rozklad.

Na biezacym exe roboczym powinna byc na to latka i rozklad otrzymaja takze leniwi mechanicy.

35
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 16:27:27 »
Kanal radia jest wyprowadzony na bajt 33 pakietu danych (37 jesli uwzglednic naglowek) Cisnienie pantografow trzeba bedzie dokleic.

36
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 07:19:40 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, pomocnik nie upiera sie az tak obsesyjnie przy piaskowaniu

- poprawka, wirtualny mechanik zostal surowo pouczony by nie tykac w spalinowych i elektrycznych zespolach trakcyjnych siudemkowego odluzniacza ktorego oficjalnie tam nie ma

- dobra zmiana, uzaleznienie dzwieku ogrzewania od obrotow silnika nie dotyczy juz pojazdow nienapedzanych silnikiem spalinowym

- eksperymentalnie, lekko podniesiona czulosc AI na osiagniecie pozadanego przyspieszenia przez prowadzony sklad

- funkcjonalnosc, wpis announcements: w pliku .mmd dopuszcza opcjonalny parametr soundproofing: konfigurowany i dzialajacy tak samo jak dla urzadzen kabinowych oraz dzwiekow indywidualnych

37
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Kwietnia 2021, 18:18:33 »
Z tym SA133 problem okazal sie taki, ze AI uzywa w nim odluzniacza chociaz nie powinno, i w rezultacie zamiast po nawrocie stanac w peronach to sam sobie sterem, zeglarzem, okretem i przezyna nie tylko W4 ale i semafor wyjazdowy za nim, a zatrzymac sie jest w stanie dopiero gdy mu cisnienie w zbiorniku zejdzie. Prosba o dyscyplinarke zostala wystosowana do pana Jubaja.

38
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Kwietnia 2021, 19:18:19 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, nieistniejace urzadzenia kabinowe nie powinny generowac dzwiekow

- dobra zmiana, sygnal zalaczenie ogrzewania przekazywany jest kablem sterujacym

- eksperymentalnie, odczytywanie komend z komorki pamieci w trybie manewrowym dziala w odleglosci do 250m jesli pojazd prowadzony jest przez czlowieka. Odczyt dostepny jest tylko dla pojazdu polozonego najblizej danej komorki

- funkcjonalnosc, definicja dzwieku moze zawierac opcjonalny parametr
soundproofing: [ A B C D E F ]
// listener: rear cab (A), engine (B), front cab (C), window (D), attached camera (E), free camera (F)
okreslajacy ze dla tego dzwieku maja byc zastosowane indywidualne parametry tlumienia, definiowane na tej samej zasadzie co w ogolnym wpisie soundproofing: pliku .mmd

- funkcjonalnosc, definicja urzadzenia kabinowego moze zawierac opcjonalny parametr soundproofing: identyczny jak w przypadku indywidualnego dzwieku. Podane w takim wpisie wartosci zastosowane beda dla wszystkich dzwiekow przypisanych do danego urzadzenia, z wyjatkiem dzwiekow z wlasnym wpisem soundproofing:

39
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 24 Kwietnia 2021, 16:18:05 »
Eksperymentalnie w nastepnej wersji exe zasieg dla uzyszkodnika bedzie zwiekszony do 250m, o ile nie znajduje sie przed nim jakis inny pojazd. Zobaczymy na ile to poprawi a na ile popsuje stan rzeczy.

40
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 24 Kwietnia 2021, 15:31:37 »
Nie chce mi się wierzyć, żeby zawsze było jak pisze tmj.
Ja pisalem na temat drawinowa gdzie tak jest z cala pewnoscia :> Calkowa jeszcze nie sprawdzilem, mozliwe ze tam jest cos innego na rzeczy.

edit: skanowanie do tylu jest jednym z tych nielicznych wyjatkow o ktorych pisalem. Nie wymaga ono by komorka byla na < 10 metrow za plecami, bo trudno czegos takiego oczekiwac, ani ai ani czlowiek nie bedzie sie cofac pod semafor "bo a nuz poda rozklad".

41
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 24 Kwietnia 2021, 00:00:34 »
Jesli przyjmiemy ze takie zachowanie jest popsute, to tak. Z jakiegos tam powodu kiedys przyjeto ze
                    // jeśli prędkość jest zerowa, a komórka zawiera komendę
                    eSignNext = Point.evEvent; // dla informacji
                    if( true == TestFlag( iDrivigFlags, moveStopHere ) ) {
                        // jeśli ma stać, dostaje komendę od razu
                        Command = TCommandType::cm_Command; // komenda z komórki, do wykonania po zatrzymaniu
                    }
                    else if( Point.fDist <= fMaxProximityDist ) {
                        // jeśli ma dociągnąć, to niech dociąga
                        // (moveStopCloser dotyczy dociągania do W4, nie semafora)
                        Command = TCommandType::cm_Command; // komenda z komórki, do wykonania po zatrzymaniu
                    }
no i tak dziala.

42
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 23 Kwietnia 2021, 23:53:25 »
Obejrzalem sobie ta sytuacje. Przyczyna problemu nie sa zmiany w exe (bo takich nie bylo) a lenistwo jasnie pana mechanika -- w trybie manewrowym by otrzymac komende z komorki (w tym wypadku z semafora) nalezy laskawie pofatygowac sie do niej na odleglosc < 10m, zamiast czekac sobie w polowie peronu jak jakis sklad osobowy.

(sa od tego pewne nieliczne wyjatki, ale akurat komenda nadania rozkladu w tej sytuacji do takich nie nalezy)

43
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Kwietnia 2021, 23:45:25 »
Exe odtwarza dźwięk domyślnego switcha, jeżeli nie ma wpisu dla danej pozycji (np. nastawnika w Impulsie).
Zgadza sie, takie jest przeznaczenie domyslnego dzwieku przelacznika. Dokladniej, to dzwiek do odtworzenia przy zmianie pozycji urzadzenia wybierany jest w kolejnosci:

- z tabelki dzwiekow dla poszczegolnych pozycji
- dzwiek zmiany wartosci na wyzsza/nizsza
- dzwiek ogolny

Cytuj
Nie wiem czy to błąd, ale przełącznik wysokiego rozruchu np. w EU07 się nie animuje, jeżeli lampka zgaśnie, czyli po przekroczeniu 28 pozycji nastawnika, po kliknięciu na ten przełącznik zamiast animacji pokrętła zapala się po prostu lampka. Dałoby radę zrobić jakoś, żeby w takiej sytuacji ten przełącznik wracał do pozycji wyłączonego wysokiego rozruchu po kliknięciu?
Przelacznik wysokiego rozruchu animowany jest tylko gdy faktycznie moze byc zalaczony wysoki rozruch. Zakladam ze to jest celowe ograniczenie. Zanim cokolwiek tam zmienie wypadaloby, by ktos obeznany z EU07 (jako ze u nas wszystko jest siudemkom) wypowiedzial sie, jak w rzeczywistosci zachowuje sie ten przelacznik, tzn czy mozna go przestawic na pozycjach innych niz szeregowe, co sie z nim dzieje gdy silnik wejdzie na pozycje rownolegle, itepe.

W najnowszym exe rozkłady wyglądają dziwnie - zamiast "kresek" mają znaki zapytania
"U mnie dziala" ;/

Czy wystepuje to dla wszystkich rozkladow, czy ktoregos szczegolnego (albo kilku)? Byc moze ktos zapisal plik rozkladu w utf8.

44
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Kwietnia 2021, 16:47:12 »
Obawiam sie ze "u mnie dziala". Z tym ze ja mam l53-wieczor z poprzedniej paczki, mozliwe ze jakies modyfikacje od tego czasu czy to w taborze czy gdzie indziej doprowadzily scenerie do stanu w ktorym stala sie nielykalna. Czy ktos korzystajacy z biezacych wersji z repo tez ma ten problem?

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przelacznik wysokiego rozruchu powinien animowac sie rowniez w ET42

- dobra zmiana, symulator powinien byc mniej wrazliwy na fanaberie uzytkownika podczas laczenia skladow; uwaga: w odroznieniu od czasow slusznie minionych tryb laczenia skladow oczekuje, ze uzytkownik zapnie wszystkie polaczenia podane w komendzie Shunt, i dopiero wtedy przechodzi do kolejnego polecenia

- w ramach koncertu zyczen, dodany dzwiek battery: definiowany w sekcji sounds: pliku .mmd odtwarzany gdy zalaczone sa akumulatory pojazdu

45
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2021, 15:57:53 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, wpis DoorOpenDelay=X w sekcji Doors: pliku .fiz pozwala na opoznienie otwarcia drzwi o X sekund

- funkcjonalnosc, wpis DoorOpenWithPermit=X w sekcji Doors: pliku .fiz pozwala na otwarcie drzwi skladu poprzez przytrzymanie impulsowego przycisku zezwolenia przez X sekund

- funkcjonalnosc, wpis doorpermit: w sekcji sounds: pliku .mmd przypisuje do drzwi dzwiek emitowany po otrzymaniu zezwolenia na otwarcie

- w ramach koncertu zyczen, dodana lampka i-doorpermit_any: aktywujaca sie gdy udzielone zostalo pozwolenie na otwarcie drzwi po dowolnej stronie

46
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana pojazdu nie powinna juz powodowac wysypu

- poprawka, selektor pantografow posiada konfiguracje domyslna

- eksperymentalnie, brazylijskiego tasiemca Niebo blekitne nade mna odcinek 424

- funkcjonalnosc, opcjonalna nazwa pociagu podana w rozkladzie dostepna jest dla skryptow pythona pod kluczem trainname

- funkcjonalnosc, dodane urzadzenie kabinowe pantvalves_sw: czyli impulsowy aktywator wybranej konfiguracji pantografow. W przypadku braku wpisu tego urzadzenia wybrana konfiguracja wdrazana jest tak jak do tej pory automatycznie przy zmianie polozenia wybieraka konfiguracji

47
Podpowiedź "Ustawić kurek trójdrogowy w pozycji napełniania cylindrów pantografów" powinien mówić o zbiorniku a nie cylindrach.
Jesli dobrze zrozumialem opis ukladu, to w siudemce nie ma czegos takiego jak zbiornik pantografow:
Cytuj
W przypadku, gdy zbiorniki główne są opróżnione, albo w układzie pneumatycznym panuje zbyt niskie ciśnienie, by zasilić zbiornik rozrządu wymaganym ciśnieniem roboczym (min. 4,5 bar) i podnieść odbieraki prądu (przy opuszczonych odbierakach nie załączy się sprężarka główna, gdyż przetwornice nie są zasilane napięciem sieciowym) w układ pneumatyczny rozrządu jest włączona sprężarka pomocnicza (pantografów). Po ręcznym przełączeniu kurka trójdrogowego i załączeniu sprężarki nabija ona powietrze do cylindrów pantografów do wartości 4,8 bara, po czym wyłącznik ciśnieniowy przerywa jej pracę.
... a ze u nas wszystko jest siudemka, wiec teges. Chyba, ze to opis jest z dolnej czesci plecow i sprezarka pomocnicza zasila zbiornik rozrzadu, a nie bezposrednio do rurki?

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zmiana czlonu przez wirtualnego mechanika powinna prowadzic do obsadzonej kabiny, a nie konczyc sie potencjalnie w srodkowym przedziale

- poprawka, tryb rozlaczania pojazdow powinien byc bardziej uzytnikodporny

- poprawka, symulator nie domaga sie recznego zalaczania automatycznego sygnalu odjazdu

- poprawka, wybierak pantografow obsluguje pantografy zgodnie z teoria

- poprawka, przelaczniki tempomatu sa bardziej swiadome stanu tempomatu

- poprawka, motion blur powinien byc malowany nieco mniej impresjonistyczny

- eksperymentalnie, dalszy ciag malowania nieba na niebiesko i inne kolory

48
W dzisiejszym uaktualnieniu:

* poprawka, dzwieki tractionacmotor: powinny byc umieszczone na wozkach

* poprawka, zmiana kabiny/kierunku przez uzytkownika powinna byc wykrywana przez scenariusz

* poprawka, zmiana kabiny nie powinna oglupiac systemu skanowania torow

* dobra zmiana, dzwieki rozpiecia sprzegow aktywowane sa tylko dla faktycznie rozpietych elementow

* dobra zmiana, filtrowanie listy eventow uwzglednia rowniez "wlasciciela" eventu. Pozwala to np. na ograniczenie listy do eventow wywolanych przez konkretny pojazd, lub typ pojazdu

* dobra zmiana, wpis destinationsignbackground: zastapiony zostal parametrem background: we wpisie pydestinationsign: (wersja pierwotna jest obslugiwana nadal w ramach zgodnosci wstecznej)

* funkcjonalnosc, skrypty pythona maja dostep do dodatkowych kluczy, radio: (stan zalaczenia radia) oraz odometer: (miernik przejechanej odleglosci)

* w ramach koncertu zyczen:

-- stopien wyciszenia dzwieku przy zalaczonej pauzie moze byc konfigurowany wpisem w .ini sound.volume.paused X gdzie X jest wartoscia w przedziale 0-1

-- zmodyfikowane kalkulacje kolory nieba i mgly, dla milosnikow blekitnego blekitu

-- wpis pyscreen: otrzymal nowa skladnie
pyscreen: { skrypt target: X parameters: Y }
gdzie X to submodel ktory otrzymuje teksture ekranu, zas Y to opcjonalna lista parametrow, taka sama jak dla wpisow pydestinationsign:

-- dodana obsluga impulsowego guzika wysuwania stopnia, oraz submodelu _on wyswietlanego gdy wysuwanie stopnia jest zalaczone

-- obsluga obsluga impulsowego guzika tempomatu oraz guzika wylaczenia tempomatu, tempomatoff_sw: (w przypadku braku wpisu guzika wylaczenia impulsowy guzik glowny przelacza stan tempomatu przy kolejnych wcisnieciach)

-- dodana mozliwosc konfiguracji wybieraka pantografow, wpisem w sekcji Switches pliku fiz. Wpis ma postac
PantographPresets=X
gdzie X to zestaw pozycji wybieraka rozdzielonych znakiem | a poszczegolne pozycje to sumy bitowe dla pantografu nad dana kabina (1) oraz nad kabina przeciwna (2). Domyslna postac wpisu to 0|1|3|2

49
Przeciez wycisza teraz przy zalaczonej pauzie, ino nie na 100% a tak z 90% chyba?

50
Przełączenie trybu z uproszczony shaderowy na pełny powoduje problem opisany w tym poście.
Czy moglbys wrzucic log z ladowania td z ustawieniami ktore sprawiaja problem? Nie uzywam startera wiec nie wiem co wylacza/zalacza sobie w tych trybach.

51
Pomoc doraźna / Odp: Całkowo p-m-t - kiedy się zatrzymać
« dnia: 13 Marca 2021, 20:00:43 »
Znaczy sie, trzeba jeszcze pamietac ze uruchomienie sie eventu odtwarzania dzwieku nie jest tozsame z otrzymaniem tego dzwieku w kabinie danego pojazdu -- do tego trzeba miec tam zalaczone radio, ustawiony wlasciwy kanal, i wypada przebywac w kabinq bo na zewnatrz raczej niewiele bedzie slychac. A, no i radio trzeba miec ustawione na jakas sensowna glosnosc, bo mozna sciszyc klawiszami/pokretlem.

52
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 13 Marca 2021, 13:44:35 »
Czyli najzwyczajniej w świecie okłamał użytkowników forum a co do regulaminu czy zasad to niestety nie wiem czy złamał czy nie.
Licencja w tej kwestii jest dosc jasna
Cytuj
3. Kopiowanie, rozprowadzanie lub używanie oryginalnych, jak i zmodyfikowanych na zasadach opisanych w punkcie 2, części Symulatora, w szczególności tekstur, dźwięków i zbiorów binarnych, do celów niezwiązanych z użyciem ich w Symulatorze, wymaga zgody Autora odpowiedniej części Symulatora.

Czyli nawet jesli dana osoba "przebuduje model prawie od podstaw" to udostepnianie takiego modelu poza symulatorem wymaga zgody autora/autorow [modyfikowanego] oryginalu.

53
Pan ustawiacz jest zalaczony domyslnie, gdyz zazwyczaj jest obecny na pekape. Dokonanie wpisu do ini pozwala na jego wylaczenie, jesli ktos ma taki kaprys.

54
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, postprocesy i korekta gammy w szaderowym exe nie powinny sie kopac po kostkach

- poprawka, uruchamianie pojazdow z napedem spalinowym powinno funkcjonowac nie tylko na kartoflach

- poprawka, pojazdy w trybie manewrowym z przypisanym rozkladem nie powinny wzorowac sie na politykach i dzialac bez zadnego trybu

- eksperymentalnie, okienko pomocnika powinno sensowniej dobierac informacje o zblizajacych sie ograniczeniach

- dobra zmiana, tryb edytora przy aktywacji nie przestawia kamery tam, gdzie mu sie to podoba

- funkcjonalnosc, zawartosc listy zdarzen na panelu F12 moze byc filtrowana na podstawie wpisanego w pole wyszukiwania tekstu

55
Mhm, z tego co widze u Milka shader od freespotow robi przy miksowaniu konwersje koloru do przestrzeni linearnej, ale korekta z powrotem jest juz tylko przy aktywnym przelaczniku gfx.shadergamma ktorego obslugi chyba nie wdrozylem. W miedzyczasie skopiuj sobie shaders/freespot.frag z poprzedniego wydania, powinno naprawic (a w zasadzie zamiesc pod dywan) problem do czasu jego naprawy.

56
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, pojazdy uruchamiajace sie wstrzymuja sie ze skanowaniem trasy

- aktualizacja szaderow do wersji z galazki sim Milka7

- w ramach wczesnej Wielkiej Nocy doklejone do exe liczne dary od Pana Krolika:

-- dodana obsluga asynchronow z wiecej niz jednym falownikiem; ilosc okreslana jest wpisem InvNo w sekcji Engine

-- poprawione kalkulacje poslizgu z wylaczonymi falownikami

-- dodatkowe parametry hamulca sprezynowego, wpisy SpringBrakeCutsOffDrive oraz SpringBrakeDriveEmergencyVel w sekcji Cntrl

-- nowy tryb pracy hamulcow, PNEP

-- dodatkowe parametry dla skryptow pythona: emergency_brake, door_step, eimp_cX_invno, compressors_no, compressors_X_allow, compressors_X_work, compressors_X_car_no

-- dodatkowe parametry wylacznika cisnieniowego sprezarki dla obsadzonej kabiny B, MinCP_B oraz MaxCP_B w sekcji Brake

-- pozycje dzwigni hamulcow dostepna dla skryptow pythona, brakectrl_pos oraz localbrake_pos

-- przelacznik ReleaseParkingBySpringBrakeWhenDoorIsOpen w sekcji Cntrl

-- rozklad jazdy moze zawierac pole Kategoria dostepne dla skryptow pythona pod kluczem traincategory

-- dodatkowe parametry wentylatorow motorow trakcyjnych, MotorBlowersSustainTime oraz MotorBlowersStartVelocity w sekcji Engine

-- dodana obsluga dzwieku zwalniacza definiowanego wpisem retarder: w sekcji internaldata:

-- dodana informacja o stanie pantografow w sekcji Vehicle panelu F12

57
Hmm w logu wszystko wyglada raczej normalnie. Wrzucilem u siebie z ciekawosci szadery z galazki Milka na wypadek gdyby sie pomieszaly, ale obawiam sie ze "u mnie dziala" tzn nic rozowego z nimi na swoim exe nie obserwuje ;/

58
Dolacz jeszcze log.txt bo w samych errors za wiele nie widze. Brakuje ci tekstury do nieba, ale to raczej nie powinno malowac wszystkiego na rozowo, jedynie tak gdzies polowe.

59
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przekazywanie komend do obsadzonego pojazdu powinno ponownie dzialac

- poprawka, standardowe procedury obslugi nie powinny aktywowac sie w wygaszonym pojezdzie

- poprawka, wirtualny ustawiacz powinien byc bardziej powsciagliwy z oznaczaniem konca pociagu

- dobra zmiana, dzwieki tractionmotors: i tractionacmotors: potrafia ze soba koegzystowac

60
Wirtualny rewident sam załącza światła na loku podczas przechodzenia z jednej kabiny do drugiej. TD, odpiąłem wagony, zapaliłem z tyłu jedno światło, przeszedłem do drugiej kabiny, z tyłu zapaliły się dwa czerwone.
W jakim trybie jazdy byl sklad? Oprocz zapinania i rozpinania pomocnik zawiesza/zapala rowniez SKP w trybie jazdy rozkladowej (chociaz robienie tego na pojezdzie uzytkownika to raczej przeoczenie)

Mozesz nieco dokladniej opisac sytuacje tego skladu ze sprezarka pantografow? W sensie jaki to byl trainset i jesli mozliwe, co zrobic by i u mnie zaczal sie drzec?

edit: dla wyjasnienia, podpowiedz o uruchomieniu sprezarki pantografow znika (lub przynajmniej powinna zniknac) po osiagnieciu odpowiednio wysokiego cisnienia w zbiorniku pantografow, a nie natychmiast po podniesieniu patykow. Ma to na celu nabicie pewnego "zapasu" zeby pantofle nie opadly w trakcie przechodzenia z kabiny do kabiny i odpalania glownej sprezarki

Strony: 1 [2] 3 4 ... 96