Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tmj

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 28
61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Listopada 2019, 18:17:30 »
Niekompatybilne shadery?

62
Tabor kolejowy / Odp: Potrzebne zdjęcie wnętrza szafy NN z Su45.
« dnia: 06 Listopada 2019, 18:49:51 »
https://drive.google.com/drive/folders/1OEd1U37VQGNmX6EfmUn9s4BF2vtvgSxI?usp=sharing

Przy okazji widać, że wariantów z "automatami" też było kilka. Pierwszy zestaw (obrazki 0440,0446,0447) pochodzi z SU45-174:

drugi (obrazki 2067,2068,2069) albo ze 116 albo ze 168, nie jestem pewny teraz.

Zdjęcia Gryszaqa.

63
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Listopada 2019, 00:24:58 »
- funkcjonalnosc, przygotowana przez youBy mozliwosc definiowania dodatkowych parametrow silnika z wykorzystaniem tabelek (szczegoly funkcjonalnosci wyjasnic bedzie musial autor)
TLDR: Tabelka dla momentu obrotowego silnika i przetwornika hydraulicznego.

Z uwagi na fakt, że przyjęte wzory (parabole) na obliczanie momentu obrotowego silnika spalinowego oraz współczynnika konwersji przetwornika momentu są niedoskonałe, istnieje możliwość dokładniejszego odtworzenia przebiegu tych wartości w zależności od prędkości obrotowej. Wystarczy podać minimum 2 punkty, a symulator będzie interpolował liniowo wartość parametru między zadanymi punktami, utrzymując trend również przy wyjściu poza wartości skrajne tabelki. Przykładowo, dla silnika SA133 przy przyjęciu Mstand=350 i wartościach w tabeli DMList:
DMList:
0 0
850 1450
1100 2700
1400 2700
1800 2377
END-DML
otrzymujemy przebieg momentu obrotowego silnika jak załącznik 1. Jest on daleki od dotychczasowej paraboli.
Podobnie można zrobić dla przetwornika momentu obrotowego, przy czym spodziewam się, że raz zrobione przetworniki będą tylko kopiowane między pojazdami, bo wybór przekładni głównych w szynobusach jest naprawdę ograniczony.

64
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Listopada 2019, 14:13:18 »
Będzie nowe PC w tym tygodniu.

65
Na warsztacie / Odp: Balaclava 3D Studio
« dnia: 30 Października 2019, 09:43:36 »
Dziękuję. Dawno się nie odzywałem, a w tym czasie popracowaliśmy razem z @Rootkiem nad nowymi modelami sieci trakcyjnej. Ponieważ uzyskaliśmy dostęp do katalogów jesteśmy w stanie dokładnie odtworzyć każdą śrubkę :) Oczywiście nie ma się co obawiać o wydajność. Każdy model ma LOD który odchudza geometrię do postaci, w której ma ona mniej niż 100 trójkątów, a wyświetlana jest już w odległości 50-100m od słupa. Do minimum ograniczona jest również ilość submodeli. W załącznikach jest kilka screenów obrazujących mały kawałek tego, co udało się ostatnimi czasy zrobić.

66
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 26 Października 2019, 18:48:00 »
Update (co prawda po roku ale lepiej późno niż wcale)
Zebrałem trochę materiału na tekstury i popracowałem nad wózkami. W międzyczasie zacząłem dłubać nad kabiną.



Jestem z siebie dumny gdyż odwzorowałem ją jedynie z kilku zdjęć i z tego filmu:



Oczywiście nie jest to jeszcze koniec, przede mną jeszcze wiele pracy nad kabiną, i tu moją prośba, jeżeli ktoś posiada zdjęcia czy filmiki z wnętrza krokodyla albo ma do niego dostęp (chociażby pracuje w KWB) prosiłbym o kontakt i przesłanie zdjęć/filmików.

Próbowałem też zacząć robić tekstury.



Jednak muszę je zdecydowanie dopracować, i tutaj znowu moja prośba, jeżeli ktoś posiada plany albo zdjęcia LEW EL2 bardzo bym prosił o ich podesłanie.

Zapraszam do dyskusji i obiecuje że postaram się wrzucać updaty regularniej.

67
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 23 Października 2019, 21:41:29 »
Wagon 3Kw 00-009240 378-1 już prawie gotowy. Pozostało zrobienie mmd, fiz, usadzenie pasażerów na siedzeniach. Potem przeróbka na krótszą wersję, a właściwie kilka, bo tam każdy wagon jest z innej parafii (inne siedzenia, inne ożebrowanie, szyby na czołach).

68
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Października 2019, 23:16:19 »
To problem z nazewnictwem submodeli urzadzen w modelu kabiny -- lampki stanu drzwi maja nazwe identyczna z nazwa przelacznika stanu drzwi (z dodana koncowka _on i _off) dlatego np submodel drzwilewe_on jest traktowany zarowno jako submodel zapalonej lampki, jak i submodel aktywnego stanu przelacznika drzwilewe. A poniewaz aktywny stan przelacznika dla drzwi nie jest na ten moment wyswietlany, submodel ten zostaje ukryty.
Pliki paczki dostosowane. Dziękuję Mariuszowi za toola diagnostycznego i Turbokiblowi za pomoc w edycji plików. W sumie wykryto 199 błędów z czego dwa zostały jako szamaństwa w szrotach, którymi i tak nikt nie jeździ.

Jak wgrać to całe exe tak by było ono widoczne w rainsted ? Czy się tak da zrobić wgl?
W ustawieniach startera daj tryb normalny lub wyższy, by odblokować wybór pliku wykonywalnego.

69
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 06 Października 2019, 23:31:13 »
Dzisiaj aktualizacja w pierwszym poście:
- pociągnąłem troszkę dalej, doszło trochę szlaku na Vmax=140km/h oraz jednotor (na razie jedna mijanka i mała stacja)
- obecnie sceneria ma 65 km (SdA - Dębica) + 5 km (Dębica - Wrzosy) + 52 km (Wrzosy - Nurzec) = 122 kilometry
- L053 jest w tej paczce usunięta (zostały tory i trochę otoczenia) aby się szybciej wczytywało
- dodane przechyłki
- poprawki otoczenia

Można się przejechać: można włączyć AI i obserwować jak sobie radzi
- pociąg pospieszny Nurzec - Wrzosy (38 minut jazdy)
- pociąg osobowy Dębica - Nurzec (1h jazdy)

70
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 05 Października 2019, 22:33:57 »
A teraz mi pokazuje brak pliku scenery\gh.scm

BArdzo sie zdziwiłem że, o ten plik woła. To mój taki roboczy plik i w wydanych plikach scenerii nie ma dzialajacych sciezek do niego. Trzeba w koncu poskladac ta dzialajaca paczke.

71
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Września 2019, 15:11:55 »
Coś takiego to było:
node -1 0 ET22-468 dynamic PKP\et22_v3 201e-468 201e 0.0 headdriver 3.BG 0 enddynamic
node -1 0 ST43-R004 dynamic pkp\st43_v1 st43-r004 st43-r004 0.0 passenger 3.BG 0 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-01 dynamic PKP\408w_v1 5330214-4 408wbkk 0.0 nobody 3.BG 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-02 dynamic PKP\408w_v1 5330247-4 408wbkk 0.0 nobody 3.BG 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-03 dynamic PKP\408w_v1 5330424-9 408wbkk 0.0 nobody 3.BG 40 mial5 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-04 dynamic PKP\408w_v1 5331198-0 408wbkk 0.0 nobody 3.BG 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-05 dynamic PKP\408w_v1 5331222-8 408wbkk 0.0 nobody 3.BG 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-06 dynamic PKP\408w_v1 5331470-1 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial5 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-07 dynamic PKP\408w_v1 5331487-5 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-08 dynamic PKP\408w_v1 5331534-4 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-09 dynamic PKP\408w_v1 5331547-6 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial5 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-10 dynamic PKP\408w_v1 5351501-3 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-11 dynamic PKP\408w_v1 5331470-1 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial5 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-12 dynamic PKP\408w_v1 5331487-5 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-13 dynamic PKP\408w_v1 5351501-3 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-14 dynamic PKP\408w_v1 5330424-9 408wbkk 0.0 nobody 3.BP 40 mial5 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-15 dynamic PKP\408w_v1 5330214-4 408wbkk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-16 dynamic PKP\408w_v1 5330247-4 408wbkk 0.0 nobody 3.BP 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-17 dynamic PKP\408w_v1 5331198-0 408wbkk 0.0 nobody 3.BP 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-18 dynamic PKP\408w_v1 5331198-0 408wbkk 0.0 nobody 3.BP 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-19 dynamic PKP\408w_v1 5331222-8 408wbkk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-20 dynamic PKP\408w_v1 5351501-3 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-21 dynamic PKP\408w_v1 5331470-1 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial5 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-22 dynamic PKP\408w_v1 5331534-4 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial2 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-23 dynamic PKP\408w_v1 5331487-5 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-24 dynamic PKP\408w_v1 5351501-3 408wekk 0.0 nobody 3.BP 40 mial1 enddynamic
node -1 0 ctlwegiel_eaos-25 dynamic PKP\408w_v1 5331547-6 408wekk 0.0 nobody 0.BP 40 mial5 enddynamic
endtrainset

72
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Września 2019, 22:05:25 »
Specjalnie dla tmj crashdump z nowego exe ;) Tym razem siedziałem w maszynowni całą drogę, wyleciało przy próbie odpięcia się lokomotywy z przodu.

73
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 14 Września 2019, 18:11:23 »
W ramach krótkiej odskoczni od wagonów zrobiłem małą sceneryjkę do prezentacji taboru. Jest ona modyfikacją scenerii "750mm.scn" autorstwa @MaciejM, polegającą na zrobieniu otoczenia, którego właściwie nie było. W załączniku scn, wypakować do głównego z MaSzyną.

74
Na warsztacie / Odp: Modele od Krzysia - wątek prezentacyjno-edukacyjny
« dnia: 12 Września 2019, 21:53:23 »
Kolejne modele do projektu "Linia 62".

1. Budynek dworca ze stacji Tunel.
2. Budynek dworca ze stacji Kozłów.

W obu przypadkach tekstury zostały namalowane ręcznie, bo nie posiadałem dobrych materiałów na fototekstury.

75
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Września 2019, 20:44:38 »
Odnośnie mmd, to działa to jak zwykły nastawnik. Nastawnik działa dla pojazdów spalinowych (DieselEngine) i asynchronicznych (ElectricInductionMotor). Działanie nastawnika programuje się w tabeli UCList, która ma składnię:
Kod: (218md.fiz) [Zaznacz]
UCList: Size=5
0 3 0 0 0 0.15 0.15 0 1 0
1 2 0 0 0 0.15 0.15 1 3 0
2 1 -1 0 -1 0.15 0.15 3 3 1
3 1 -1 1 0 0.00 0.15 3 4 1
4 0 -1 1 0 0.15 0.00 4 5 3
5 0 0 1 1 0.15 0.15 4 5 3
END-UCL
gdzie kolejno jest podany: numer pozycji, numer pozycji hamulca pneumatycznego powiązanego z tym zadajnikiem, wartość minimalna procentów, wartość maksymalna procentów, wartość docelowa procentów, szybkość wzrastania, szybkość malenia, pozycja do której odskakuje*, najbliższa pozycja stabilna w dół*, najbliższa pozycja stabilna w górę*.
* - będzie kiedyś zaprogramowane
Odpięcie hamowania pneumatycznego odbywa się poprzez wpis IntegratedBrakePN=No, a hamulca ed/hd/pomocniczego poprzez wpis IntegratedBrake=No. Oba wpisy dajemy w linii nagłówkowej zaraz za rozmiarem tabeli.

76
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 10 Września 2019, 20:39:47 »
Przegląd detali w 120A.

Podstawowy model podwozia będzie można wzbogacić o różne dodatki:
- nie wszystkie wagony mają tablicę przestawczą obok rączki odluźniacza
- na początku wagony miały skrzynię wybiorczo-przełączającą pod pudłem i dwa siedzenia składane w jednym z przedsionków końcowych; w późniejszych egzemplarzach wyposażenie skrzyni przeniesiono do przedsionka kosztem dwóch składanych siedzeń
- później pojawi się wyposażenie dla wagonów z własnym ogrzewaniem

Około 35% wagonów otrzymało instalację zdalnego sterownia oznaczoną serią Bwixd, a po 1985 serią Bdh. W 2000 roku z 477 tylko 194 miało taką instalację, w kolejnycyh latach liczba ta systematycznie malała.

Do wyboru będą drzwi w trzech różnych wersjach:
- klasyczna
- z nowymi bardziej zaokrąglonymi oknami w wagonach warmińsko-mazurskich
- z nowymi klamkami i poręczami jak w obecnie jeżdżących wagonach PR

W osobnym pliku będą kurki parowe, w ostatnich latach najczęściej były demontowane.

Poza tym będą przygotowane dwa rozdzaje pudła - z oknami klasycznymi jak i tymi w aktualnie jeżdżących wagonach.

Do zrobienia zostają szyby i wnętrze, potem będzie trzeba wszystko oteksturować oraz poustawiać wszystkie parametry. Na początku będzie jedna wersja, która posłuży jako baza do kolejnych wagonów.

Źródła:
http://forum.modelarstwo.info/threads/piko-modele-wagonów-typu-120a.27053/page-26#post-561636
http://forum.modelarstwo.info/threads/piko-modele-wagonów-typu-120a.27053/page-29#post-604890

77
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 30 Sierpnia 2019, 19:52:25 »
Błąd wykryty i usunięty, poprawka już jest wgrana na repozytorium.

78
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 28 Sierpnia 2019, 10:26:51 »
W przygotowaniu jest wagon 120A bazujący na już istniejących modelach. 120A z wersji v1 nadal straszy a na horyzoncie nadal nie widać nowej bonanzy. Na początek będzie wersja klasyczna i historyczna, później pojawią się wszystkie inne warianty wnętrza. Do zrobienia zostały detale, drzwi, wnętrze i lod, na koniec zostaje zmapowanie wszystkich elementów. To z 11xa_v2 nie pasuje na ten wagon, więc i tak trzeba zrobić nowe. Nie skupiam się na niewidocznych szczegółach, więcej z tym pracy a efekty i tak są potem mierne.

79
Na warsztacie / Linia053_Wrzosy
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 20:15:06 »
Dobry Wieczór MaSzynowemu Państwu.

W ostatnich tygodniach pracowałem sobie w wolnych chwilach nad sceneryjką. Skromne 37 kilometrów linii dwutorowej z prędkościami 100-120 km/h, kilka stacji, sporo przystanków. Utrzymana w stylu zmodernizowanej magistrali, na końcu linii nieco większa stacja. Zrobiłem mały eksperyment - wziąłem Linię 053, obróciłem swoją scenerię tak aby na wylocie z Dębicy jechać do pierwszej stacji "mojej" scenerii i jakoś to razem połączyć. Tym samym 68 kilometrów oryginalnej L053 z 37 "mojej" daje nam scenerię ~105 kilometrów szlaku. Wyszło to, co w załączniku. Wziąłem najlepszą wersję L053 jaką udało mi się znaleźć, czyli ostatnie przeróbki @Transkei'a. L053 jest całkowicie nieruszona. Sceneria jest utrzymana w podobnym klimacie co L053, czyli wszędzie mamy blokadę jednoodstępową półsamoczynną (PP).



Mamy tak naprawdę cztery szlaki:
a) pierwotna L053 Sandomierz - Dębica
b) szlak Dębica - Nowa Ruda podg: szlak dwutorowy, prędkości 100-140 km/h
c) Nowa Ruda podg - Arkadia podg: szlak jednotorowy, prędkości 100-120 km/h
d) Arkadia podg - Wolica: szlak dwutorowy, prędkości 100-130 km/h

Odcinek A to około 70 km, natomiast odcinki B - D to około 85 kilometrów, razem wyjdzie nam jakieś 150-160 kilometrów szlaku do jazdy.

Zady:
- jest płasko. Bardzo mi przykro, ale nie umiem robić ładnego terenu, który byłby urozmaicony pagórkami, wzniesieniami itd. Oglądałem poradniki, wzorowałem się na innych sceneriach no ale najzwyczajniej w świecie mi to nie wychodzi
- otoczenie czasem niedopracowane, ale starałem się pustych miejsc nie zostawiać. Widać tendencję do powtarzalności rozwiązań.

Walety:
- jest sceneria, po której można jeździć siudemkami


Do zrobienia:
- sieć trakcyjna


tl;dr
Nowa sceneria.

80
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 11 Sierpnia 2019, 17:23:09 »
Uhm, panowie, one nigdy nie były oteksturowane.

81
Odnawianie modeli c.d.
Po raz kolejny wziąłem się za stary model sprzed co najmniej 16 lat. Tym razem jest to dworzec ze Skoczowa.

82
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Prośba - model SM42-2540
« dnia: 11 Lipca 2019, 14:55:13 »
No, to tylko jeszcze jakies 10 lat.

83
Forum / Odp: "Znikające" polubienia
« dnia: 27 Czerwca 2019, 19:53:24 »
Wyłączyć polubienia i po problemie, to nie facebook czy jakiś inny (s)twór.
Facebooka nie mam, ale to się tu moim zdaniem sprawdza, bo można łatwo wyrazić np. poparcie czyjegoś pomysłu bez zaśmiecania tematu postami w rodzaju: "podoba mi się", "też tak uważam", "dobry pomysł"; co z resztą jest nieregulaminowe (zakazy pkt. 13.).

84
Naszła mnie ochota na odrestaurowywanie starych modeli. Na pierwszy ogień idzie ponad 16-letni model budynku dworca z Bruchniewa.

Ponieważ nie miałem współczesnych zdjęć obiektu, byłem zmuszony namalować teksturę na własną rękę.

Na początku wyciąłem ze starego układu tekstury każdą ścianę do osobnego pliku i przeskalowałem do wyższej rozdzielczości.
Następnie na taki obraz nakładałem kolejne warstwy. Na początku czystą teksturę betonu, a na nią nanosiłem zabrudzenia, zacieki i dziury po odpadniętym tynku, sugerując się wyglądem pierwotnej tekstury oraz zdjęciami poglądowymi.

W efekcie powstała całkiem fotorealistyczna tekstura w dość dużym stopniu wierna oryginałowi.

85
Poprawka już na repo - dla nie DieselEngine dawał mnożnik 0 (bo przez chwilę była suma), a powinien dawać 1 (bo jest iloczyn).

86
W dzisiejszym uaktualnieniu Szamyna Kroliq Edyszon czyli szereg modyfikacji przygotowanych przez youBy:
- funkcjonalnosc, turbokible dysponuja teraz dzialajacym tempomatem
Jeśli tempomat ma tylko jedno nastawienie (SCPN=1) oraz jest podany wpis SpeedCtrlATOF=1 (flaga bitowa warunków samoczynnego wyłączania tempomatu ma 1), to jakiekolwiek ruchy nastawnikiem jazdy spowodują wyłączenie tempomatu.

Oprócz tego do dyspozycji jest dodatkowy wpis: EIMCtrlAddZeros=Yes, który powoduje, że w asynchronach dla nastawnika domyślnego mamy dodatkowe pozycje: 0 jazdy (dostępne na 1 pozycji nastawnika jazdy) oraz 0 hamowania (dostępne na 1 pozycji hamulca dodatkowego). Pozycje te w założeniu mają wdrażać odpowiedni tryb pracy pojazdu, ale bez zadawania siły pociągowej lub hamowania.

- funkcjonalnosc, dodane mozliwosci konfiguracji nastawnika do elfa (ale szczegoly bedzie musial podac sam autor bo ja sie nie znam i nie wiem o co tam chodzi :v
Zadajnik teraz ma dwie fazy pracy, które są konfigurowane parametramiIniCDelay=X SCDelay=YPo przestawieniu na pozycję zmniejszania/zwiększania jazdy/hamowania następuje zmiana nastawy o 1%, następnie jest przerwa trwająca X sekund, po czym nastawa zmienia się z prędkością Y na sekundę (wartość w liczbach rzeczywistych, a nie w procentach).  Dla elfa X powinno wynosić 1.0, natomiast Y wynosi ok. 0.15.
Prędkość zadawania nie dotyczy szybkiego zejścia, tj. natychmiastowego zerowania jazdy na pozycjach 0 i 1 oraz natychmiastowego zerowania hamowania na pozycji 4. Na tych pozycjach pierwszym krokiem jest wyzerowanie nastawnika z poprzedniego trybu.

87
W kiblach czy innych bezprzedziałowych nie ma z tym problemu, bo wszystko mamy podpięte pod korytarz. W 612A dałem tylko jeden submodel na przedział, jest ich 4 co nie robi to większej różnicy. Też wpadłem na pomysł by pogrupować przedziały, zobaczymy jak to będzie działać. Poza tym i tak większość przedziałów jest oświetlona, więc może lepiej to będzie wyglądać w nocy.

Będzie różnica między nowym a starym sposobie zapełnienia, co widać w załączniku.

Zgrupowałem po trzy przedziały w jeden submodel. Jak zapełni się pierwsza grupa, to potem zaczyna zapełniać się kolejna i tak dalej. Więc teraz to sensownie wygląda i tak zostanie. Najlepiej by było żeby wszystkie przedziały były jednym submodelem, ale wtedy rezygnujemy z losowego oświetlenia przedziałów. Po pogrupowaniu nawet lepiej wygląda to w nocy, liczba oświetlonych i nieoświetlonych przedziałów jest porównywalna.

Na sam koniec wypełniłem korytarz i teraz też to ładnie działa. Na screenach przy pełnym zapełnieniu.

88
Jakbyś rozszerzył okienko to byś miał. ;)

89
Bieżące Symulatorowe / Tak na szybko.
« dnia: 05 Marca 2019, 21:42:08 »
Siema. Postanowiłem napisać pare słów, aby nie zaśmiecać forum pisze specialnie tu.
Tak sobie minęło 9 lat, i w koncu znalazłem chwile by odpalić sobie naszego symka, ale mówie co tam, nie bede smigał po swojej starej zmodyfikowanej Krzyzowej na paczce z 2006roku, sciągne sobie najnowszą paczkę. I do sedna sprawy:
Gratuluje Wam, bo odwaliliście kawał dobrej roboty! w 2008 roku było to nie do pomyślenia co teraz jest tu osiągniete. Robi to na mnie wrażenie bo Ci co mnie pamiętają to wiedzą jaka wage przykładałem do niektórcyh szczegołów, i sposobu grania w ów symulator.  Powodzenia i działajcie dalej!

Tyle ode mnie - srednio-starej ekipy ;)
MKaczy pozdrawiam ; - )

90
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia użycia znaków towarowych
« dnia: 26 Lutego 2019, 18:41:39 »
Co nie zmienia faktu, że nie wiesz czy o takie pozwolenia nie występowali. Jak słusznie zauważono, znak towarowy zastrzeżony podlega ochronie i zawsze właściciel może uznać, że przyczyniasz się do złego budowania świadomości marki, przez co działasz na szkodę firmy. I nie ma znaczenia czy bierzesz za to kasę czy nie.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 28