Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 28
61
Pomoc doraźna / Odp: Poszukuję paczki 01.13
« dnia: 05 Lutego 2022, 13:07:51 »
Chciałbym zaznaczyć, że kilka lat temu się narobiłem i wszystkie zwrotnice z wajchą można przestawić klikając na nią w terenie.

62
Oskryptowanie może się posypać przy otrzymaniu komendy podpięcia/urwania X wagonów, gdy te nie będą istnieć.

63
Symulator / Odp: Granice używalności parametrów w T3D
« dnia: 25 Stycznia 2022, 21:36:16 »
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.

64
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 22 Stycznia 2022, 16:22:43 »
Ficzer ze stanowczo za dużym prawdopodobieństwem od początku tych scenariuszy...

65
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 18 Stycznia 2022, 18:13:38 »
Nie ma problemu z podwójnymi rogatkami. Kwestia skonstruowania przejazdu, jeśli nie ma gotowych inców. Zmiany w skrypcie srk mogą być potrzebne, zależy czy skrypt sterowania działa na tym samym algorytmie, czy nie i czy konsekwencja nazw jest zachowana. Musisz porównać ince.

66
Symulator / Odp: Rozpoczęcie symulacji "wcześniej"
« dnia: 15 Stycznia 2022, 19:39:34 »
Sbt nie ma nic do czasu. To tylko binarny zapis zoptymalizowanej siatki terenu dla szybszego ładowania.

67
Tabor kolejowy / Odp: Husarz
« dnia: 12 Stycznia 2022, 21:23:44 »
Wszystkie co poszły w tym commicie? Z tego co wiem, nie był rozdrabniany na kilka wrzutek, ani nie ma żadnych zależności ze starszych plików. Może coś z dźwięków, ale to ci wypisze w errors braki i sobie dosztukujesz.

68
Pomoc doraźna / Odp: Jak załączyć oświetlenie przedziałów?
« dnia: 11 Stycznia 2022, 20:41:02 »
Wyszło, że na Legacy nie wykrywa tego guzika. Na szaderkach działa. Nie mam pojęcia dlaczego miałoby tego jednego nie uwzględniać/odstrajać w pickbufferze.

69
Tabor / Odp: Oswietlenie.
« dnia: 11 Stycznia 2022, 13:33:11 »
Co miałby mieć rainsted do tego? Nie doszukujcie się w nim diabła wszelakiego.

70
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Stycznia 2022, 13:22:39 »
Mógłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak  pobrać to nowe exe Milka z tych jego linków? Nie ogarniam nigdy tych linków, nie mogę znaleźć gdzie to exe jest.
Na azurze, klikasz na najnowszy commit, który się skompilował poprawnie. W podsumowaniu masz ikonkę artefaktu z podpisem "X published" albo jak klikniesz na któregoś joba to też jest odnośnik "artifact produced". Wchodzisz w te artefakty i już wyświetla listę paczek z binarkami. Najeżdżasz na pozycję zgodną ze swoim OSem i po prawej stronie pojawiają się malutkie trzy kropeczki, z których wywołujesz pobieranie.
Na appvejurze jest prościej, wchodzisz w ostatni commit, zakładka artifacts i masz linki do paczek z binarkami.

71
Mam wrażenie że on przy aktualizacji sobie przeparsowuje te textures.txt nawet jak ma ini zrobiony.

72
Proszę nie szkalować rainsteda. Oprócz przetasowania taboru wieloczłonowego, nic złego on nie czyni w plikach.

73
Back then even all semaphores weren't linked to rails and AI was scripted just to ride one station when player passes it, so required just two signals to function. "Player can see lights so why would he want commands sent to his loco? It's driving sim, not a cabview movie!" That was rulling phylosophy in first decade of our project. Not much more that excuse to set up only crucial things while making a map. To be fair, they should be removed, but then there wouldn't be much left. In next release they will be tagged as old one to be filtered out in the starter.
As for additional maps, everything treated as finished is added to main repository. You can find few maps/scenerio packs in workshop below, but being in that place means, they aren't finished and/or have major bugs left.

74
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Grudnia 2021, 20:43:14 »
A dlaczego nie może? Jak nie chce, to kto inny musi przejąć pałeczkę głównej gałązki i tyle.

75
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 08 Grudnia 2021, 00:15:55 »
Skisło dawno temu z masą małym kawałkiem obrobionym, trochę większym nieobrobionym i z zastosowanymi wątpliwymi rozwiązaniami. Zamykam aż autor się nie odezwie.

76
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 05 Grudnia 2021, 03:38:54 »
Ten płotek w tle to co za jeden? Śmierdzi białym pod alfą w dziurze prefabrykatu.

77
Z torów i ta tego nie będzie widać. Chyba, że masz puste miejsce na teksturze, w które nie ma co wsadzić. ;)

78
Na warsztacie / Odp: Nowe dymy (do pobrania)!
« dnia: 20 Listopada 2021, 00:57:50 »
Znaczy się kierunek wiatru jest od początku dymienia i zmienia się losowo w czasie. Dyskusja była o sterowaniu siłą wiatru z poziomu scenariusza. Czy coś mnie ominęło?

79
Pomoc doraźna / Odp: Import modelu do blendera
« dnia: 11 Listopada 2021, 01:04:39 »
No komunikat wyraźnie mówi, że nie potrafi znaleźć roota maszyny w ścieżce podanej do tekstury. Albo próbujesz importować coś niewgranego do symka, albo mieszasz ścieżki w opcjach importu, albo masz źle skonfigurowane skrypty.

80
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 08 Listopada 2021, 17:16:59 »
To "Ogranicz długość cieni" by było bardziej wymowne. :)

81
Pomoc doraźna / Odp: Rozmyte tekstury
« dnia: 07 Listopada 2021, 03:05:34 »
Filtrowanie anizotropowe a nie multisampling...

82
Ale my wiemy, że w internecie są modele samochodów. ;) Konwertowanie tego nie jest trudne, jak znajdzie się dobry model. Ważne by miał do kilkunastu tyś. tri, mapowanie uv, teksturę, i wycięte wnętrze. Proponuję spróbować. Mam na kanale kilka filmów z procesu, choć chyba nic od A do Z.
Model trzeba pokroić na pudło, szyby, oś przednią, oś tylną, reflektory przednie, reflektory tylne. Zrobić światełka w stanach on/off, dodać lightspoty. Wstawić figurkę kierowcy, można skopiować z obecnych by nic nie pozować. Ponadawać nazwy kluczowe do animacji i tyle.

83
Pomoc w tworzeniu / Odp: Katowice
« dnia: 24 Października 2021, 12:43:15 »
To już na screenie wygląda tragicznie. Byle nubek ulepi lepszy w godzinkę.
Dworzec katowicki masz ładnie wykonany u Xsonera. Z tym, że nie wiem kto ma prawa po opchnięciu go do Simraila.

84
Rainsted / Odp: Multiplayer-brak takowej zakładki
« dnia: 15 Października 2021, 21:17:22 »
Nie ma żadnych serwerów. Musisz mieć kolegów i się umówić na sesję. Jeden hostuje, a reszta się podłącza.

86
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 09 Października 2021, 23:51:09 »
Masz uprawnienia do zwersjonowania sobie repo kaliskiej przecież, to na co kombinujesz? Kilkaset mega waży, a wszystko masz czysto i na czasie. Ten błąd z rozkładem sugeruje wielomiesięczną rozbieżność różnych plików z eventami.

87
Pomoc doraźna / Odp: Problem z instalacją.
« dnia: 02 Października 2021, 20:26:46 »
Instalator został podmieniony. Dostał nowe certyfikaty i nową wersję arii, klienta p2p, który ponoć i tak z nich nie korzysta tylko bierze z systemowej bazy, więc mogą z kolei być teraz problemy na przestarzałych systemach. Kolega zgłaszał, że Win7 mu się pluł o certyfikat strony. Proszę pobrać ponownie ze strony głównej.

88
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Nowa kabina do EU07
« dnia: 30 Września 2021, 22:17:17 »
Weź tam dodaj kilka segmentów na okrętkę do podstawy rygla przy drzwiach do maszynowni. Straszy trochę.
Oryginalny fotel wisi w dev. Mam do niego ssp gdzieś pewnie jeszcze. Krany, radia i haslery też tam są. Podrzucę linki.

89
Rainsted / Odp: Problem z otworzeniem Rainsted
« dnia: 17 Września 2021, 16:09:29 »
No nie bardzo, bo musisz znać kierunkowość toru. Rainsted jest najlepszym programem do tego i kropka.
Serio czekasz pięć minut? Pierwsze uruchomienie trwa dłużej, ale jest to kwestia około minuty.
Dobrze wypakowałeś? Całą zawartość zipa musisz wypakować bezpośrednio do katalogu głównego, by umiał znaleźć wszystkie pliki.

90
Symulator / Odp: Jak uprościć sterowanie?
« dnia: 11 Września 2021, 13:28:21 »
Tramwajowate ezety mają najprostsze sterowanie. Trzeba poklikać kilka guzików by uruchomić, ale potem już tylko +/- i wachlowanie drzwiami. By nie posypać scenariusza, młody musi mieć cierpliwość stosować się do sygnalizacji. Stanie kwadrans pod semaforem może być cięższe od opanowania lokomotywy. Tu zawsze można się wspomóc botem. Włączyć go na start, by przygotował do jazdy, a potem wyłączyć i jechać samodzielnie (shift+Q/q).

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 28