Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Icek podstawia się w peron. Ot testy punktu zatrzymania. :P

2
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 22 Sierpnia 2019, 18:37:30 »
Zapoznaj się z regulaminem forum i wątku w kwestii wrzucania załączników, bo się pogniewamy.
Log z krzyżowej nie wykazuje żadnych braków plików. Wszystko wygląda poprawnie.
Co do zatrzymania za semaforem, to tu log wiele nie da. W takiej sytuacji wywołaj panel debug (F12) przy defekcie, rozwiń zakładki vehicle, ai, ai scantable i zrób screenshota. Doczytaj zasady wrzucania obrazków. ;)

3
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 22 Sierpnia 2019, 18:16:27 »
Nie. Logowanie ruchu pojazdów zapisuje ich charakterystyki trakcyjne. Chodzi o log.txt domyślnie zapisywany w folderze głównym. Wpis multiplelogs yes w eu07.ini spowoduje, że każda sesja będzie zapisywana do folderu logs bez nadpisywania logu z poprzedniej.

4
Wycieczkowy do Pomianek.

5
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 19 Sierpnia 2019, 19:41:34 »
Widziałem wgrywałeś żywopłot na svn. On się prosi o więcej wygładzania i obniżenie speculara.

6
Pomoc doraźna / Odp: Otwieranie drzwi w peronie.
« dnia: 17 Sierpnia 2019, 13:15:51 »
Potok pasażerki wymaga do działania skonfigurowanych peronów (czyli przypisanych do torów, odpowiednio nazwanych i sparametryzowanych wskaźników W4). Na truposceneriach nie spodziewaj się działania. Możesz to zrobić. Teraz gdy można przypisać wiele sygnałów do jednego odcinka toru, nie jest to skomplikowane, tylko żmudne.

7
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 17 Sierpnia 2019, 12:19:19 »
No i Maciej ma skiszoną scenerię z terminalem. ;)

8
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Prośba - model SM42-2540
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 21:49:07 »
Się powtórzę. Ilość segmentów ma znaczenie dla łuków oglądach od strony podstawy. W tym przypadku obudowy całego reflektora od strony czoła. Na łuk do samej oprawki patrzymy pod kątem, przy którym nie będzie widać różnicy kwadratury między 3 czy 6 segmentów, tak jak szczawik zauważył.

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 14 Sierpnia 2019, 21:09:02 »
Większość starych wagonów wyleciała. Trzeba nowe składy na kaliskiej pozestawiać sobie.

10
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 14 Sierpnia 2019, 17:53:24 »
Tak. Pozamykałem co nowego tam wisiało i było rozwiązane. Dla pełnej listy trzeba trochę poklikać. https://wiki.eu07.pl/flyspray/proj3?status%5B%5D=

11
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 14 Sierpnia 2019, 16:46:49 »
No właśnie. Nie da się tego dojrzeć w legalny sposób. Przedział i kabina w wersji lp są spasowane. Collision box kabiny hq jest spasowany. Przeginasz. Podpowiem, jak we freefly przytrzymasz pgdown to zobaczysz wielką dziurę pod mapą i to bez debuga!

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: SA 134
« dnia: 14 Sierpnia 2019, 14:28:09 »
Tak, potrzeba. Jak masz dostęp do jakichś bydgoskich (sa135 też) z zewnątrz to też na skorki rób.

13
Na warsztacie / Odp: Dym z komina
« dnia: 12 Sierpnia 2019, 10:57:30 »
Tylko man i autosan mają diesla. Emiter wyrzuca w pionie. Tmj mówił, że specjalnie olewa rotację by nikt nie świrował z samochodami.

14
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 11 Sierpnia 2019, 17:23:09 »
Uhm, panowie, one nigdy nie były oteksturowane.

15
Dzięki, nawet opcji "cofanie wycierania" nie znałem. :D

------

Figurka mechanika do lowpoly pojazdu.


Tapicerowanie fotela:


Korekcja  błędów wygładzania przy oknie nowego Gagarina. Na życzenie @Piotra93.


Na życzenie @matka123 przepalanie multimateriału z wieloma teksturami do jednej. Przy okazji na szybko mapowanie samochodu.


Robienie nowego układu do eurosprintera:


Przepał tekstur między układami:

16
Tabor kolejowy / Odp: Wagony typu 601W
« dnia: 10 Sierpnia 2019, 17:16:46 »
Nie udziela się wsparcia dla dodatków nieopublikowanych na eu07.pl.
Brakuje pliku dla startera. Patrząc na formaty, to ma on z dekadę i i tak nie zadziała.

17
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 19:24:57 »
https://wiki.eu07.pl/index.php/Obiekt_node::track Parametr środowiska moduluje dźwięk i zmienia oświetlenie. Przynajmniej robił tak na directsound. Ale jakby na openal to sie posypało, to by chyba ktoś zauważył.

18
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia lokomotyw 163.
« dnia: 08 Sierpnia 2019, 23:21:51 »
Paczkowa 163 ma kompletnie sypnięty model i nie otrzymuje żadnych aktualizacji z tego względu. W sumie skoro nie działa i nie ma jej na żadnej mapie, to ją wywalę by nie drażniła ludzi.

19
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 07 Sierpnia 2019, 00:35:00 »
Z tego co patrzę, to nie ma tam żadnej pętli sprawdzającej P7. Przy próbie podania sygnału na semaforze P1 (bliższy) czyta stan P7 (dalszy) i dostosowuje do niego sygnał. Może P7 ma wskaźnik na P1 i tworzy się rekurencja. Jak nie, to masz listę jednokierunkową na szlaku i musisz podawać sygnały od końca odcinka. Powalone te semafory są. Czapki z głów przed tym, kto to pierwotnie oskryptował.

20
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 07 Sierpnia 2019, 00:25:43 »
Wszystko masz w incu rozpisane. To semafor uzależniony od kolejnego, na który wskazuje P7. Podajesz mu S10 z podłogą:
event (p1)_s10 multiple 0 none (p1)-s10 (p1)-s11 (p1)-s12 (p1)-s13 endevent //wybierane zaleznie od nastepnego semafora (p7)a on na podstawie stanu P7 wybiera właściwe ograniczenie.

21
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pomoc w podmianie/ teksturze.
« dnia: 05 Sierpnia 2019, 21:16:02 »
Regulamin forum. Obowiązki 14. Radzę się zapoznać oraz z przyklejonym wątkiem w dziale pomoc doraźna. Przyspieszy to uzyskanie rozwiązania a nam oszczędzi nerwów i ewentualnych nieprzyjemności.

22
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pomoc w podmianie/ teksturze.
« dnia: 05 Sierpnia 2019, 20:47:31 »
Zacznij może od wystawienia nam całej paczki i loga. Zgadywanki nic nie dały jak widzisz.

23
Tabor kolejowy / Odp: Ewidencja taboru w Maszynie
« dnia: 05 Sierpnia 2019, 20:34:11 »
Jak to kwestia jakichś poprawek w teksturach czy mmd to rób, spakuj i do testów. Chętnie dodamy.

24
Poradniki / Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« dnia: 04 Sierpnia 2019, 09:48:14 »
No niestety na tym exeku to nie działa. Na tmj w edytorze działa zdaje się i tak palnąłem nie sprawdzając. Sorry.

25
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 02 Sierpnia 2019, 22:00:10 »
Jak najbardziej, tylko tu trzeba od zera solidne algorytmy srk napisać. Te pozdrze były pisane na możliwości sprzed dekady i jak widać działają tak sobie.

26
Pomoc doraźna / Odp: Problem z pasażerem
« dnia: 02 Sierpnia 2019, 17:19:11 »
Znaczy się zmiana kabin jest niezmienna od 18 lat i jest w readme. :P Dziwne, że wylądowałeś w korytarzu, bo po objęciu pojazdu powinno ładować w cab1. Może dla passengera losuje.
Zamiast się przesiadać, możesz zafajkować w starterze "jazda jako pasażer" i od razu załaduje w wagonie. Przesiadki mogą powodować bugi, a jak zaczniesz w wagonie, to możesz latać po składzie do woli.

27
Bieżące kolejowe / Odp: Symulator Rewidenta Taboru Kolejowego - SRTK
« dnia: 02 Sierpnia 2019, 17:13:54 »
Wchodzę sobie na wasze repo a tam pusto. Wchodzę sobie na wasze forum, czy są choćby jakieś założenia projektowe jak to ma wyglądać i jak planujecie to osiągnąć. Nic. Na tym etapie to możecie sobie dyskutować na ławce pod blokiem, bo nie macie NIC do zaprezentowania. Zamykam. Jak będziecie mieli co pokazać, skrobnijcie pw.

28
Trasy / Odp: Problem z plikami wpisanymi w .scm
« dnia: 01 Sierpnia 2019, 22:20:31 »
wers 1223
include mieszkalne/blok_mieszkalny_rozi_01.inc none -318.537 -0.466363 -3256.29 54.5 lights
include mieszkalne/blok_mieszkalny_rozi_03.inc none -186.109 0.0515815 -1500.8 0 lights
include mieszkalne/blok_mieszkalny_rozi_03.inc none -185.095 -0.0473107 -1470.3 0 lights
Brak domknięcia includa. Lights jest tylko w node model i tu na sztywno w treści inca. Polecam Rainsted>struktura>wczytaj wszystkie include bez parametrów. Pokazuje setki nowości, dodanych w ostatnich latach, ale ten błąd też.

29
Tabor / Odp: Złe wyświetlanie tekstury EN57-608.
« dnia: 29 Lipca 2019, 22:32:02 »
Sorry, bardziej ufam logowi i oczom niż Twoim słowom.
LOAD FIZ FROM dynamic/pkp/en57_v1/6baiv.fiz
[...]
Created texture object for "dynamic/pkp/en57_v1/skins/en57-608'12s"
Loading texture data from "dynamic/pkp/en57_v1/skins/en57-608'12s.tga"

30
Bieżące Symulatorowe / Odp: Maszynowy Discord
« dnia: 25 Lipca 2019, 22:24:46 »
Discord musi stać na serwerze discorda i wymaga oddzielnej autoryzacji. MM jest pod naszą pełną kontrolą i jest spięty z forum. Bawcie się, ale oficjalnie nic nie będzie. Człowiek z większą renomą próbował i nic z tego nie wyszło.

Strony: [1] 2 3 ... 13