Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
61
Wiemy co znajduje się w działach zamkniętych, są one po części ogromnym archiwum. Wydaje mi się, że zacząć powinnismy od scalenia działów niepublicznych do jednego. Potem można rozpocząć ich przysłowiowe czyszczenie, żeby dodatki, które już dawno nie działają / nie będą działać przy obecnych paczkach, zarchiwizować oraz odpowiednio oznaczyć. 
Dla porządku proponuję zostawić strukturę i poziomy dostępów jak są. Tylko zablokować zakładanie nowych wątków.

Bardziej mam na myśli, że był taki luźny chat na mattermost, który został zamknięty przez spiny.
Ale MM działa.


62
Słowem podsumowania, co do zaorania działów niepublicznych jestem na nie
Istnienie działów niepublicznych wymaga istnienia uprzywilejowanej grupy która ma do nich dostęp. Moim zdaniem to negatywny czynnik ograniczający możliwości udziału w projekcie nowym użytkownikom.
W momencie otwarcia/częściowego otwarcia testu dodatków został utworzony poddział w którym były wątki z działu zamkniętego. Mam propozycję kompromisową. Można zablokować możliwość zakładania nowych wątków w działach zamkniętych. Obecne rangi ukryć. Nowych rang nie nadawać. Zamknięte działy byłyby swojego rodzaju archiwum.

63
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 30 Lipca 2023, 16:28:20 »
Podejrzewam, że trzeba mieć dodatkowe uprawnienia.

64
W drugą stronę bardziej możliwe. Uruchomić sie w pierwszej i f5 do drugiej wejść. Na wszelki wypadek przed przesiadką ahift+q. Tylko tutaj jest warunek, że scenariusz musi być przejezdny dla AI (wszystkie semafory przypisane do torów itp).

65
Jeżeli chcesz do modelu znajdującego się w katalogu models zalinkować plik mat z katalogu dynamic/... należy:

(W tym przykładzie dotyczy samochodu. Dla innych analogicznie trzeba podać nazwę folderu grupowego pkp, cd, db itp.)

W pliku mat trzeba podać bezwzględne ścieżki:
texture1: dynamic/road/folder_pojazdu/nazwa-pliku
texture2: dynamic/road/folder_pojazdu/nazwa-pliku_refl

W pliku t3d statycznego pojazdu ścieżka do materiału przyjmuje taką postać:

Map: ../dynamic/road/folder_pojazdu/nazwa-pliku-mat

66
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zmiana tekstury wskaźnika W18
« dnia: 22 Kwietnia 2023, 09:52:26 »
Jak były malowane, to ktoś stwierdził, że są paintowe. Chyba, że ktoś w substancu by namalował.


EDIT. Zrobiłem z @Parka nowy wskaźnik. Zapraszam do obejrzenia w teście.  :)

67
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.04 - problemy
« dnia: 02 Czerwca 2023, 22:15:19 »
Najłatwiej to po rev.txt znajdującym się w głównym folderze maszyny. W publikacjach w wątkach z paczkami/patchami masz  r(numer). Numery z rev.txt odpowiadają numerom z linków.

68
Wypakuj do scenery/linia053_wrzosy/scm_wrzosy. W folderze scenery usuń pliki sbt wrzosów i daj znać, czy się polepszyło.

69
Pomoc w tworzeniu / Odp: Biała tekstura
« dnia: 16 Maja 2023, 19:52:26 »
Plik mat jest bezpośrednio w folderze 303e_v1? Czy masz plik z normalmapą: dynamic/pkp/303e_v1/normals/303e-ep-zez-347_normal? Jak masz to i to, to podaj errors.txt i log.txt.

70
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 19:33:55 »
W razie czego to jest jeszcze inna czcionka (pkp.rar) ma stylizowane litery "P" i "K". https://eu07.pl/forum/index.php/topic,10206.msg152166.html#msg152166

71
Ze względu na problemy z torowiskiem powodującymi brak przejezdności autor wykasował z uploadu.

72
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 04 Maja 2023, 21:11:42 »
Z tego co wiem, to 5ZL nie ma małego pantografu. Ale i tak łatwo przerobić go z AKP-4E.

73
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.04 - problemy
« dnia: 03 Maja 2023, 13:26:06 »
Na razie nie ma potrzeby aktualizowania startera. W paczce jest najnowsza wersja startera. Zgłoszę problem autorowi.

74
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.04 - problemy
« dnia: 02 Maja 2023, 18:24:59 »
Zmienione na repo, będzie w najbliższym patchu. Można też pobrać z załącznika (wypakować do głównego katalogu Maszyny). Jak coś jeszcze innego znajdziesz, to śmiało zgłoś  w tym wątku.

75
2 rodzaje sygnałów manewrowych już są. Nad semaforami trzeba by się zastanowić jak zrobić z nimi względnie bezboleśnie porządek. Łącznie z utworzeniem nowego katalogu w scenery z incami semaforów w nowej formule, która będzie optymalna dla wszystkich i będzie obligatoryjna do stosowania na nowych sceneriach.

76
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.04 - problemy
« dnia: 30 Kwietnia 2023, 12:05:10 »
Z opisu wynika, że problem jest w pliku torowiska w paczce z nową l61. Proszę nie dogrywać nowej L61.  W pierwszej wersji Twojej wiadomości zabrakło informacji o dodaniu nowej L61.

77
Wygląda, że plik t3d jest z parametrami w wierszach include. Czy masz najnowszy skrypt? Wydawało mi się, że na najnowszych już to działa.

Musisz otworzyć sobie główny model i poszukać tego typu wpisu include, który między t3d a end ma jeszcze coś wpisane, Otwierasz taki plik, i wszystkie (p1) zastępujesz pierwszym parametrem. Jak jest jakiś (p2), to zastępujesz go kolejnym parametrem. Jak skończysz, to usuwasz parametry z linijki include, tak, żeby zostało na końcu ".t3d end".

78
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 23 Kwietnia 2023, 10:38:49 »
-Możliwość dania kamery do wagonów pasażerskich np. ETZ oraz wagony osobowe ICC wiadomo o co mi chodzi :-)
Można w starterze ustawić wagonowi obsadę pasanger, wybrać go i uruchomić symulator. To zadziała tylko na niektórych scenariuszach - tych w 100% dostosowanych do AI.


79
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 22 Kwietnia 2023, 10:20:46 »
Jeżeli są za duże, to spakuj do zip/7zip/rar.

80
Tabor / Odp: SM42.12 i ST45 - nie ma jazdy
« dnia: 10 Kwietnia 2023, 13:46:57 »
Sprawdzałeś czy jest zwolniony hamulec ręczny?

81
Sugerowałbym rozbicie poszczególnych punktów, na bardziej konkretne. Np. "Polepszona oprafa audiowizualna (np. lepsze efekty pogodowe, działające zawieszenie, inne: napisz w wątku)" rozbiłbym na 2 punkty:
  • lepsze efekty pogodowe
  • animacje zawieszenia
W przypadkach naszego forum opcja "inne" nie ma sensu.

Zobacz na przykład jak wyglądały kiedyś ankiety.  https://eu07.pl/forum/index.php/topic,18639.0.html

Jeden punkt - jedno zagadnienie.  Jak są 2-3 w jednym, to nie wiadomo co ankietowany miał na myśli. Jeszcze proponuję ograniczyć czas trwania np. do 2 tyg.

82
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 04 Kwietnia 2023, 19:53:08 »
Zaniki napięcia są nie tylko w sieci trakcyjnej (zarówno na szlaku, jak i w Maszynie) i na to pauza niestety nie pomoże. Moim zdaniem bardzo przydatna by była opcja zapisu stanu. :)

83
Jeżeli byłaby opcja wprowadzenia losowych awarii w prowadzonych pojazdach, to dobrze by było jakby była domyślnie wyłączona i dodany przełącznik w starterze umożliwiający włączenie losowych usterek w trakcie prowadzenia pojazdów. Jednak, żeby to było możliwe, to najprawdopodobniej trzeba by było wprowadzić do Maszyny schematy drabinkowe. Obecnie jest trochę losowych komunikatów o awariach (bez wpływu na symulację) na ekranach korzystających ze skryptów napisanych w Pythonie.


Wiem, że każdemu marzy się swój ulubiony wagon/lokomotywa/linia kolejowa do których czuje się jakiś sentyment, ale w tym wątku proszę się skupić na propozycjach wprowadzenia nowych/zmian w działaniu Maszyny.

84
Jeśli wtedy wycieraczki działały, to albo były "wiatraczkiem" w kabinie, albo w modelu zewnętrznym były spięte z kołami. Albo była to osobna gałąź rozwojowa i ktoś sobie zrobił uproszczoną animację pod konkretny model.
Możliwe, że któraś lokomotywa jeszcze je ma. To mi wyglądało na zwykłą animację "rot" podpiętą pod uniwersal, na zasadzie okien.

Kilka lat temu, Stele coś próbował z imitacją ścierania deszczu bez ruchu wycieraczek. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32114.msg519310.html#msg519310

85
Z budowaniem tras mam prawie zerowe osiągnięcia. Ale po raz kolejny pada hasło "porządny, normalny edytor tras". Możesz podać jakiś przykład, który uważasz za porządny? Trawa po drugiej stronie płotu wydaje się bardziej zielona, ale jakoś w innych też nie widzę jakiegoś wysypu scenerii odwzorcowujących rzeczywistość.

86
Pomoc doraźna / Odp: Dynamiczna pogoda
« dnia: 18 Marca 2023, 21:17:41 »
Najlepiej będzie wzorując się przykładem podanym przez Maćka, który przytoczyłem w Twoim wątku jakiś czas temu. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34987.msg562083.html#msg562083

87
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 04 Marca 2023, 07:28:25 »
Możesz przejrzeć scenerię i dać nazwę stacji  i współrzędne gdzie są wspomniane perony.

88
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 03 Marca 2023, 21:08:09 »
PS Ogłoszenie z poszukiwaniem oddzielcie od reszty i przy okazji pogrubcie - więcej osób zobaczy.
Już odezwałem się z pomocą na czacie, żeby wyjaśnić.

89
Tabor kolejowy / Odp: Skrzynka en57
« dnia: 03 Marca 2023, 17:43:14 »
Dokładnie tak jak napisał przedmówca. Tam jest zawór hamulca bezpieczeństwa uruchamiany pociągnięciem dźwigni na ścianie.

90
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 02 Marca 2023, 18:19:05 »
screen numer 9
Tu, to może przydałby się jakiś mur oporowy. :)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24