Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 27
61
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 12 Sierpnia 2024, 20:24:02 »
Wrzucam jeszcze raz łatkę. Były złe flagi sprzęgów, przed wrzutą na repo poprawiłem, a tu została stara wersja.

Nie ma w paczce scenerii o takiej nazwie. Była zmiana nazw plików. Zalecam testy na czystej paczce całościowej.

62
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 21:07:02 »
Tutaj jest tabelka z poprzednimi testami. Warto zacząć od tego co nie było wcześniej testowane.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EQspfWEyfwKr1xJ1i-4n3-lbvwjG9QQpM8KZO0tPpsw/edit?gid=0#gid=0


W załączniku łatka na składy. Trzeba wypakować bezpośrednio do scenery.

63
Na warsztacie / Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 18:05:16 »
Uważam, że Całkowo pod kątem struktury plików jest już gotowe i nie będzie kolizji z istniejącymi plikami na repo paczki całościowej. Teraz pora na ostateczne testy przejezdności. Należy testować na najnowszym wydaniu Maszyny.

Paczka całościowa rew. 47: https://eu07.pl/userfiles/11222/ca%C5%82kowo_rew47.7z
Łatka uaktualniająca do rew. 49: https://eu07.pl/userfiles/11222/patch_49.7z

Lista kontrolna scenariuszy:
calkowo_v2_cementa.scn
calkowo_v2_cementb.scn
calkowo_v2_ctl-wegiela.scn
calkowo_v2_ctl-wegielb.scn
calkowo_v2_eszelona.scn
calkowo_v2_eszelonb.scn
calkowo_v2_kontenera.scn
calkowo_v2_kontenerb.scn
calkowo_v2_kopalniaa.scn
calkowo_v2_kopalniab.scn
calkowo_v2_ltc-kruszywoa.scn
calkowo_v2_ltc-kruszywob.scn
calkowo_v2_manewrowa1.scn
calkowo_v2_manewrowa2.scn
calkowo_v2_orlena.scn
calkowo_v2_orlenb.scn
calkowo_v2_orlen_zdawczyab_jan.scn
calkowo_v2_orlen_zdawczya_wil.scn
calkowo_v2_osobab_poranek.scn
calkowo_v2_osoba_jar_dzien.scn
calkowo_v2_osoba_jar_poranek.scn
calkowo_v2_osoba_wil_dzien1.scn
calkowo_v2_osoba_wil_dzien2.scn
calkowo_v2_osoba_wil_noc.scn
calkowo_v2_osobb_jar_dzien.scn
calkowo_v2_osobb_jar_noc.scn
calkowo_v2_osobb_jar_poranek.scn
calkowo_v2_osobb_wil_dzien1.scn
calkowo_v2_osobb_wil_dzien2.scn
calkowo_v2_osobb_wil_poranek.scn
calkowo_v2_pospwila.scn
calkowo_v2_pospwilb.scn
calkowo_v2_wegiela_noc.scn Do poprawy opis misji.
calkowo_v2_wegielb.scn
calkowo_v2_zdawczyab_cal.scn
calkowo_v2_zdawczyab_mac.scn
calkowo_v2_zdawczyab_pus.scn
calkowo_v2_zdawczya_cal.scn
calkowo_v2_zdawczya_wil1.scn
calkowo_v2_zdawczya_wil2.scn
calkowo_v2_zdawczyb_cal.scn
calkowo_v2_zdawczyb_paszw.scn
calkowo_v2_zdawczyb_wil1.scn 1 pozytywny, 1 negatywny.

Legenda kolorów:
Przejezdny
Nie przejezdny
Brak testu


Sposób zgłaszania błędów:

W przypadku braku przejezdności należy wrzucić pliki log.txt, errors.txt oraz screen okienka otwieranego klawiszem F12 przy pojeździe, który nie chce ruszyć pomimo otrzymania sygnału zezwalającego (zakładki Vehicle, Vehicle AI oraz Vehicle Scan Table).

64
Na warsztacie / Odp: Uruchomienie LK7
« dnia: 11 Sierpnia 2024, 17:17:12 »
@scyzor77 ostatnio się logował na początku czerwca. Podejrzewam, że wystarczy napisać PW i może za jakiś czas odczyta.

65
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na androida
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 22:08:06 »
Bardzo mnie zaskoczyło, że się udało odpalić Maszynę na telefonie. W celu przyśpieszenia uruchamiania możesz spróbować zredukować ilość skórek taboru do ładowania. Czyli jak masz skład, to jedna tekstura wagonu 1 klasy na wszystkie 1 danego typu, jedna tekstura 2 klasy na wagony drugiej klasy danego typu itp. Szczególnie na Twoim miejscu próbowałbym okroić sobie różnorodność węglarek do jednego typu w składzie.

66
Tabor kolejowy / Odp: Tekstury wagonów z krajów WNP
« dnia: 10 Sierpnia 2024, 16:51:18 »
To nie tylko kwestia tekstur, ale też potrzeba wykonać modele. Do tego trzeba porządnych materiałów z wymiarami. Każdy robi modele w wolnym czasie i raczej ma kolejkę swoją kolejkę tego co chce zrobić. Nikt się nie uzewnętrzniał, że planuje robić wagony osobowe ze wschodu do Maszyny.

W perspektywie długoterminowej proponuję zacząć naukę blendera i gimpa od przysłowiowych domków, ławek, koszy na śmieci, a może kiedyś sam coś zrobisz do Maszyny.

67
Na warsztacie / Odp: Uruchomienie LK7
« dnia: 09 Sierpnia 2024, 23:11:52 »
Przede wszystkim polecam się skontaktować z autorem, bo Scyzor robił jakiś czas temu kolejne podejście do tematu. Nie wiem na czym się skończyło.

68
Bieżące Symulatorowe / Odp: Do czego dążymy?
« dnia: 23 Lipca 2024, 21:04:19 »
Dlaczego autor wątku został zbanowany?
Za wyzywanie różnych użytkowników na serwisach związanych z forum i wielokrotne łamanie regulaminu. Użytkownik nie rokuje szansy na poprawę.

W temacie ET22 zidentyfikowano warianty pudeł zawierające błędy w wygładzaniu pudła. W kolejnej aktualizacji paczki całościowej już będą naprawione. Nie jest prawdą, że pliki na repozytorium zostały zapisane w formacie uniemożliwiającym ich edycję.

69
To zależy jak bardzo ma geometrię sporą. Tzn, czy się kwalfikuje do robienia LOD. Jak nie, to myślę, że można przerobić.

70
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 14 Lipca 2024, 14:17:59 »
Zmiany we wpisach pojazdów. Jak koś chce na starszych to nie bronię podmiany.

71
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 13 Lipca 2024, 19:56:12 »
Stan na rewizję 45 (13.07.2024) https://eu07.pl/userfiles/11222/ca%C5%82kowo_rev_45.7z
Zmiany względem wersji 37:
  • poprawka eventów eszelona (naprawiony wjazd do Wilsia na powrocie),
  • nowe modele tarcz Z1,
  • bardziej optymalna wersja krzak.inc.

Paczka nie jest kompatybilna ze starszymi wersjami od MaSzynay 24.06.

72
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 06 Lipca 2024, 23:35:00 »
Ale w tym wątku (nie znalazłem niczego do pobrania) czy w wątku od Galicji (tam jest paczka ze stycznia 2024)?
A bo złą łatkę usunąłem, a dobrej nie dałem... Poprawka na różowe chochoły.

73
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Czerwca 2024, 21:34:56 »
Coś pod przyszły model stonki. https://eu07.pl/userfiles/11222/SM42-1043.7z

74
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 29 Czerwca 2024, 21:04:35 »
Myślę, że na liście mógłby być widoczny pojedynczy czlon natomiast w zestawieniu juz można by było manipulować osobno.

75
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 27 Czerwca 2024, 20:21:35 »
Na scenariuszu wrzosy_tme_332130_caly wykrzacza przy wywołaniu próby radia po zmianie kanału z R1 na R7 w Arkadii.
Poprawka do wszystkich Wrzosów.

76
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 26 Czerwca 2024, 17:15:35 »
@MaSzynek co do snopków zajrzyj do wątku z problemami z paczki.

77
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 26 Czerwca 2024, 13:19:23 »
Zbędne składy będą ukryte. Odwrotna kolejność wstawionych pojazdów wynika z niesprzyjającej kierunkówości torów w scenerii.

78
Pomoc doraźna / Odp: Antywirus Norton 360 i Maszyna 24.06
« dnia: 26 Czerwca 2024, 11:03:40 »
Po prostu instalator nie ma podpisu cyfrowego. Może się też nie podobać protokół P2P którym jest przesyłana główna część składowa maszyny.

79
Pomoc doraźna / Odp: Brak wózków i pantografów w Byku
« dnia: 16 Czerwca 2024, 13:49:21 »
Potrzebujesz poprać sobie modele składowe z repo w formacie t3d. W paczce z testu są tylko "nowe" klocki. Te modele które masz w e3d będziesz miał kompletne. Jak doszedł Tobie jakiś wariant modelu, to bez kompletu plików t3d będzie się wyświetlał jak w załączniku.

80
Wydział zamówień / Odp: "Podwozie" EW55
« dnia: 16 Czerwca 2024, 09:05:28 »
Jest książka o EW55 i EN57 WKiŁ Ale nie wiem, co tam dokładnie jest. Może coś wypatrzysz na filmikach.

81
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 02 Czerwca 2024, 15:39:07 »
Coś się nie zrozumieliśmy.
Do tego zdarzenia onstart wpisujesz do wywołania nazwę eventu dźwiękowego.

Cytuj
event onstart_radio multiple 60 none radio21 endevent

 node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent

Musisz zmienić pogrubione współrzędne mniej więcej tam gdzie chcesz słyszeć.

Tam podaje się współrzędne w których okolicy powinien być w 100% dźwięk słyszalny.  Wywołanie w przykładzie następuje 60 sekund od odpalenia symulacji. Usłyszysz ten dźwięk tylko jak będzie włączone radio z wybranym kanałem 5.

82
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 02 Czerwca 2024, 10:02:36 »
Do tego zdarzenia onstart wpisujesz do wywołania nazwę eventu dźwiękowego.

Cytuj
event onstart_radio multiple 60 none radio21 endevent

 node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent

Musisz zmienić pogrubione współrzędne mniej więcej tam gdzie chcesz słyszeć.

83
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 23:58:26 »
Da się bez problemu.
Np. event onstart_ruch_towarowa multiple 300 none losujwyjazd_z_DO wyjazd_DO endevent
event onstart_unikalna_nazwa multiple opoznienie_w_sekundach none zdarzenie1 zdarzenie2 endevent

84
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 17:33:24 »
Polecam po prostu poprzeglądać pliki i samemu pomyśleć co do czego. Tą metodą średnio coś wykombinujesz. Możesz przejrzeć pliki nowego scenariusza na wrzosy. Tam zrobiłem próbę radia pod zew3, listując wszystkie możliwe wywołania. Natomiast eventy wywołujące były uzależnione od stanu komórki pamięci, który się zmieniał w miarę pokonywania trasy (przez wyzwalanie eventów w torach), żeby wszystkie próby na raz się nie odpalały.

85
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 16:02:55 »
Przykładowy zestaw wpisów:
Deklaracja dźwięku:
node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound 1972.58 -45440.9  - przybliżone współrzędne gdzie ma się odtwarzać (na oko).

Event wywołujący dźwięk:
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent5 przed endevent oznacza, że dźwięk będzie słychać jak będziemy mieli radio na 5 kanale uruchomione. Do tego potrzebujesz jakiegoś eventu do wywołania zdarzenia "radio21".

86
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« dnia: 01 Czerwca 2024, 15:41:33 »
Działa, można podstawowe eventy dalej generować eg, tylko później w notatniku trzeba dodać nr kanału radiowego do wpisu.

87
Trasy / Odp: L61-lotos - problem z ruszeniem Skodą.
« dnia: 30 Maja 2024, 09:45:21 »
Spróbuj delikatnie zahamować i odhamować. Może przewód główny się przeładował.

88
Teoretycznie zadziała o godzinie 18:29.
node -1 0 roz62 eventlauncher -152 217 -1 -1 none 1829 roz62 none endMoże warto zmienić na:
node -1 0 roz62 eventlauncher -152 217 -1 -1 radio_call3 0  roz62 endWtedy będzie podpięte pod wywołanie radiem.

89
WWW / Odp: Nieaktualna klawiszologia na stronie głównej
« dnia: 22 Maja 2024, 23:12:10 »
Ogólnie najaktualniejszy plik informacyjny jest na repo. Z repo jest wrzucany na stronę główną, więc jeżeli chcesz coś poprawiać, to bazuj na pliku z repo.

90
Forum / Odp: Czat - błędy
« dnia: 18 Maja 2024, 11:20:07 »
Wiemy, że chat nie działa. Czekamy na rozwiązanie problemu.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 27