Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 [2] 3 4 ... 27
31
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 02 Lutego 2025, 09:54:32 »
Nowa wersja testowa, zmiany:
  • ukrycie kolejnych członów pojazdów na listach,
U mnie działa. Jak jest poprawnie skonstruowany plik textures.txt, to na liście pokazują się tylko człony a/ra. To samo jest w działce z listą tekstur, elegancko po jednym członie na dany numer EZT.

32
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 01 Lutego 2025, 18:50:14 »
Nowa wersja testowa, zmiany:
  • ukrycie kolejnych członów pojazdów na listach,
U mnie działa. Do poprawy jest textures.txt Elfa SKM W-wa.

33
Bieżące kolejowe / Odp: Co dalej z seria EP09?
« dnia: 01 Lutego 2025, 18:46:39 »
W Belgijkach to samo co Bipy w ASO - duże ceny przekazania azbestu do unieszkodliwienia.

34
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 12 Stycznia 2025, 10:53:10 »
W sensie czy konkretny pojazd ma we wpisie do scenerii podany jakiś ładunek, czy nie ma. Równolegle by było dobrze, żeby Szczawik w starterze tez to zaimplementował żeby w starterze tez była informacja o rzeczywistym Vmax.

Niektóre wagony z ładunkiem mają Vmax 100 a próżne mogą lecieć do 120.

35
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 11 Stycznia 2025, 17:25:05 »
W trybie edycji po kliknięciu na tor edytor odczytuje jego nazwę. Myślę, że łatwiejszym byłoby, żeby w trybie edycji (ewentualnie + debug, żeby nie przeszkadzało w dekorowaniu) po kliknięciu na tor wyskoczyły etykiety punktu końcowego, początkowego + strzałka wskazująca kierunek składu. Do przemyślenia by dodanie jeszcze etykiet punktów kontrolnych, ale to już mocno poboczny temat.

36
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 06 Stycznia 2025, 14:50:56 »
Dlatego rozpisałem jak jak powinno to wyglądać, jakby Hirek chciałby podejść do tematu.

37
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 06 Stycznia 2025, 12:21:25 »
Podsuwam pomysł w ramach koncertu życzeń :) Na ET22 (i na EP09 też*, nie wiem czy tak samo jest na jeszcze innym maszynowym pojeździe) uruchomienie wyłącznika szybkiego wymaga wpierw przełączenia
Kiedyś obadałem temat. To jest podtrzymanie cewki WS. U nas jest tak zrobione, że jest jako monostabilny domyślnie hebelek jest w pozycji załączonej, przy rozłączaniu WS impulsowo na chwilę zmienia pozycję.
Ogólnie to działa tak:
Załączony WS i hebelek podtrzymania cewki da się na zero, to wyłączy się WS.
Próba załączenia WS bez podtrzymania cewki - nic się nie zadzieje.
Próba załączenia WS z podtrzymaniem cewki - załączy się WS (jeżeli inne warunki są spełnione).

38
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Tworzenie papierowych RJ
« dnia: 01 Stycznia 2025, 15:42:04 »
Najczęściej przez spisywanie godzin przejazdu. Dla najrzetelniejszych efektów przejazd powinien nie uwzględniać czasowych ograniczeń i hamowania kontrolnego.

39
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Tworzenie papierowych RJ
« dnia: 28 Grudnia 2024, 09:24:05 »
W plikach całkowa chyba jest formatka Transekei. Ja kiedyś w gimpie generowałem takie rozkłady.

40
Brakuje:
- sieć trakcyjna
- tekstury tabliczek dla SBL, TOP

41
Pomoc doraźna / Odp: Prośba o wysłanie tekstur
« dnia: 19 Grudnia 2024, 20:07:12 »
Daj znać jak pobierzesz, to usunę, żeby nie zajmować miejsca. https://eu07.pl/userfiles/11222/45we.7z

42
Pomoc doraźna / Odp: Symulator się nie uruchamia
« dnia: 30 Listopada 2024, 17:03:29 »
A wcześniej na mniejszej rozdzielczości widziałeś zawartość maszyny?

43
Pomoc doraźna / Odp: Symulator się nie uruchamia
« dnia: 30 Listopada 2024, 12:00:02 »
Zmień rozdzielczość w starterze na swoją i zobaczymy.

44
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 08 Listopada 2024, 06:58:24 »
Dokładnie tak jak Jakub pisze. Kolega może się nauczyć na czymś, czego nikt nie rusza, zanim dołączy do jakiegoś projektu. Natomiast obawiam się, komentarze osób torpedujących jego próby nauki mogą się skończyć tym, że się pożegna z forum i pójdzie sobie do TD2 albo Trainza.

46
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 01 Listopada 2024, 20:46:52 »
https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v4.0.7z, przy czym jak nie zapomnę, to niedługo zrobię nowy zrzut z repo.
Tu jest najnowszy zrzut z repo.

47
Na warsztacie / Odp: Gdzie pobrać scenerię Lublin Główny - Warszawa
« dnia: 30 Października 2024, 18:19:17 »
Aktualnie nie ma gotowej scenerii z Lublinem.

48
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 04 Października 2024, 10:53:29 »
Przetestowałem najnowszy starter. Dodawanie budynków działa. Żeby można było opcjonalnie includować samochody wpis trzeba dać przed kluczem "FirstInit", samochód został wstawiony na drogę, ale sam nie chciał ruszyć. Przy bezpośrednim uruchomieniu sam jeździ.
Na liście wyboru języków zniknęły napisy (zmiana języka działa, zniknęły etykiety).


Ze zmian proponowałbym dołożenie parametr "T" powodowałby domyślne odznaczenie wpisu jeżeli starter wykryje obecność pliku sbt o nazwie tożsamej do wybranego pliku scn (np. elektrocieplownia_dobre.scn i elektrocieplownia_dobre.sbt). Takie rozwiązanie zastosowane do plików składowym z terenem znacznie przyśpieszy uruchamianie scenerii z gęstą siatką terenu.

49
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - ČD69022
« dnia: 03 Października 2024, 21:56:57 »
EDIT: Kiedy pobierałeś? Bo pierwszego dnia omyłkowo wstawiłem wersję bez dekoracji. Wszystkich, którzy pobrali scenariusz 30 września proszę o ponowne jego ściągnięcie.
Na przyszłość zmiany dawaj w osobnym poście, żeby nie było wątpliwości.

50
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zdjęcia ep07-544
« dnia: 01 Października 2024, 14:39:01 »
Proponuję poćwiczyć teksturowanie w pełnym zakresie na dostępnych zdjęciach z forum, zamiast bawić się w "przebijanie numerów". :)

51
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak otworzyć e3d w blenderze?
« dnia: 28 Września 2024, 22:31:15 »
Mniej potrzebne jest pobranie z repo plików t3d.

52
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 20 Września 2024, 22:53:36 »
calkowo_v2_kopalniaa przejezdny.
Uwaga: W momencie przełożenia się rozjazdu nr 104 wykolejnica za przejazdem zamyka się. Obszedłem to co prawda wciskając Tab i ręcznie ją zdejmując, ale nie wiem czy traktować to jako błąd. Na wszelki wypadek poprawiłem opis żeby był czytelniejszy i żeby nikt się nie nadział na wykolejnicę.
Więc uznajmy za nieprzejezdny.

53
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
« dnia: 08 Września 2024, 14:38:11 »
Nie pobrałeś łatki z wątku. Poprawiłem flagę wagonu łatka z rew 48-49.

Łatka uaktualniająca do rew. 49: https://eu07.pl/userfiles/11222/patch_49.7z

54
Bocznica / Odp: kolomna
« dnia: 05 Września 2024, 17:28:58 »
Wpisy są w pierwszym poście, musisz edytować notatnikiem textures.txt w folderze gagara (dynamic/pkp/st44_v2) u siebie w paczce.

@Zegar po instalacji zakończonej sukcesem czekamy na Twój raport z testu.

55
Bocznica / Odp: kolomna
« dnia: 04 Września 2024, 22:30:26 »
Należy pobrać z repozytorium pliki t3d, które już są w wydane, lub poczekać na paczkę wsporczą.

56
Bieżące Symulatorowe / Odp: Scenerie realistyczne
« dnia: 03 Września 2024, 19:04:36 »
Bocznica cukrowni Glinojeck.

57
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 28 Sierpnia 2024, 07:27:17 »
Tak, tak. Sieciol zrobił ince chyba na 10 i 20 m drewna od Dizla.

58
Pomoc w tworzeniu / Odp: Podmienienie dźwięku syreny.
« dnia: 25 Sierpnia 2024, 22:18:12 »
Dźwięk syreny składa się z 3 plików, początka, środka i końca. Dźwięki idą do sounds. Pliki mmd lub mmd.inc z definicją syreny znajdziesz w folderze stonki w katalogu dynamic/pkp. Wymagania dotyczące formatów plików dźwiękowych są na maszynowej Wiki.

59
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Sierpnia 2024, 11:37:19 »
Ogólnie dyskusja o dalszych zagadnieniach jest zbędna, ponieważ najpierw trzeba obecną wersję doprowadzić do wydania. Później można myśleć nad dalszym rozwojem. Lepiej poprawić mniej, niż coś dorobić i mieć jeszcze więcej do poprawy. Mariusz wygenerował log, duplikatów torów. W wolnej chwili mu się przyjrzę. Dodatkowo autor wspomniał wcześniej, że mechanizmy eventów jakich kiedyś użył są przestarzałe i teraz da radę oeventować w bardziej stabilny sposób.

60
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Sierpnia 2024, 08:32:36 »
Proszę ograniczyć zbędną na ten moment dyskusję. Żeby można było myśleć o kolejnych scenariuszach trzeba zapewnić przejezdność scenerii.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 27