Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
Na wszelki wypadek pobierz z repo plik textures.txt z folderu elfa i podmień go.

2
Instalator pobierze pewnie starą wersję.
Aktualną możesz tutaj pobrać:
Nowa wersja, zmiany:
  • Baza taboru- wyszukiwanie wg stacji,
  • uruchamianie programu- pasek postępu,
  • wersje językowe- dodane flagi.
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter240225.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter64_240225.zip

Przydałoby się dodanie takiej funkcjonalności, bo obcokrajowiec odpali Maszynę i nic nie będzie rozumiał.
Dodałem tylko flagi- mam obawę (być może nieuzasadnioną), że dodanie sprawdzania wersji językowej w systemie mogłoby spowodować problemy z antywirusami.

3
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 22:59:11 »
Tobie milczenie jeszcze bardziej się przyda, z Twoimi teoriami.

4
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:30:48 »
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.
Nikt Tobie nie broni. Możesz zrobić nowe na podmiankę. :)

5
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 14 Kwietnia 2024, 12:29:37 »
Pudło jest już zamapowane. "Grube" detale też. Teraz pora na drobnostki typu deski i szynoprzewody na dachu. Na podstawie fajnych materiałów od @mechatronik zrobiłem reflektory. Równolegle z mapowaniem na bieżąco naprawiam topologię modeli (jakieś podwójne ścianki, ukryte ścianki itp.).

Pierwsza tekstura wymienna powoli się dogęszcza (prlanowany rozmiar 4x4 k, gęstość mapowania 4px/1cm2) . Kończymy z ukrywaniem wariantów przeźroczystością. Dzięki temu zaoszczędzimy miejsca na teksturze. Aktualnie mamy wersje zderzaków. Jeżeli chodzi o pantografy, to

6
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 07 Kwietnia 2024, 08:50:07 »
Pokaż eroors.txt i log.txt na wszelki wypadek.

W nawiązaniu do posta @pozdze z końca lutego proponuję skupić się na:
  • lataniu po scenerii i szukaniu braków w semaforach i w otoczeniu;
  • Wyszukiwaniu null tracków.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Szafa NN w SM42.
« dnia: 05 Kwietnia 2024, 10:57:14 »
Trwają prace nad nowym modelem. Dzieki wspolpracy z Trainz najprawdopodobniej bedą te szafki w zakresie na jaki pozwala Maszyna.

8
Trasy / Odp: Edycja map
« dnia: 01 Kwietnia 2024, 22:21:40 »
Są różne sposoby edycji map. Pojedyncze semafory można i podmienić w notarniku.

9
Na warsztacie / Odp: Bestie z Woroszyłowgradu
« dnia: 01 Kwietnia 2024, 12:44:04 »
Paczka całościowa: https://eu07.pl/userfiles/11222/EDOBRE_s.7z

Cytuj
Paczka zawiera
2M62 Toprusa
Węglarki Sigmana
Zależności do 2M62

Paczka zawiera mmd z paczkowych weglarek i fizykę 408W.

Scenerię Elektrociepłownia Dobre w wersji szerokotorowej.




Wpisy do textures.txt ST44

2M62-0685-A=2M62-0685-A,2M62,2M62-0685-A//v2,2M62-0685-A,RŻD,Depo_Czerniachowsk,XX.XX.XXXX,?,Toprus,Toprus
2M62-0662-A=2M62-0662-A,2M62,2M62-0662-A//v2,2M62-0662-A,RŻD,Depo_Wyborg,XX.XX.2004,?,Toprus,Toprus
2M62-0662-B=2M62-0662-B,2M62,2M62-0662-B//v2,2M62-0662-B,RŻD,Depo_Wyborg,XX.XX.2004,?,Toprus,Toprus
2M62-0571-A=2M62-0571-A,2M62,2M62-0571-A//v2,2M62-0571-A,RŻD,Depo_Kaliningrad,XX.XX.2003,?,Toprus,Toprus
2M62-0571-B=2M62-0571-B,2M62,2M62-0571-B//v2,2M62-0571-B,RŻD,Depo_Kaliningrad,XX.XX.2003,?,Toprus,Toprus
M62-1579=M62-1579,M62_S,M62-1579//v2,M62-1579,RŻD,Okt.Ż.D.,XX.XX.2004,?,Toprus,Toprus


10
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Marca 2024, 10:23:20 »
Ehh i tu wychodzi kasowanie wszystkiego bez pomyślenia co się kasuje... Mogły śmiało czasowo zostać w paczce. Wymusiłem przywrócenie papug, ale te widocznie przegapiłem...

11
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator nie uruchamia się.
« dnia: 24 Marca 2024, 16:28:28 »
@Jony_42, jak masz bardzo słabe parametry komputera, to wyłącz ukrycie scenerii archiwalnych. Jest trochę scenerii z ubogimi dekoracjami na których powinno być lepiej. Log.txt możesz załączyć jeżeli klikniesz odpowiedz i tam masz do rozwinięcia panel przy pomocy którego dodasz załączniki. Plik log.txt jest w głównym folderze symulatora.

13
Inne niekolejowe / Odp: [Kolejarz] Legionowo Piaski - test i pomoc
« dnia: 17 Marca 2024, 22:26:18 »
Możesz napisać na czym polegał błąd. Kiedyś robiłem podejścia do modyfikacji układu, żeby można było wpychać wagony na bocznicę, ale coś sypało błędami.

14
Mnie zastanawia jeszcze, czemu w nowych modelach które mają zastąpić obecne stare nie ma używanych starych modeli w jakimś stopniu jako LODy na dalsze odległości.
Podejrzewam, że dostosowane starego modelu do nowego układu mapowania byłoby bardziej pracochłonne niż zrobienie okrojonego modelu na bazie nowej w wersji.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: EU07-001
« dnia: 10 Marca 2024, 15:27:39 »
Wydzieliłem temat do osobnego wątku.

Co do SP32, to kabina jest całkiem całkiem, można zrobić lepszą teksturę ścian. Natomiast co do pudła, to pewnie przydałby się nowy model zewnętrzny.

16
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 29 Lutego 2024, 21:38:03 »
[...]chcą się prezentować ładnie a nie na poobijanych i brudnych pojazdach.
Kiedyś czytałem, że z tego powodu nie ma gniecenia blach w ETS2.

17
Tabor kolejowy / Odp: 201E-277 Wiskol
« dnia: 03 Lutego 2024, 22:43:42 »
Na repo też tej tekstury nie ma. Z tego co widzę była na model V2.

18
Na warsztacie / Odp: Linia kolejowa nr 351
« dnia: 03 Lutego 2024, 12:05:09 »
Dzięki, że wrzuciłeś pliki. :)

19
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 22:24:46 »
Super wyglądają. Są z ReShade, czy bez?

20
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 20:25:12 »
Co powiecie na kilka banerów w zależności od sekcji strony, w której się znajdujemy?
Czemu nie, na każdej podstronie mogłoby być standardowo logo maszyny + jakiś screen (na każdej inny). Jednak uważam, że przy produkowaniu grafik powinniśmy używać tylko tyle na ile rzeczywiście pozwala Maszyna. Bez zewnętrznych programów do podkręcania efektów.

21
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 12:16:00 »
Pomysł na wygląd ciekawy, tylko co byś powiedział, żeby zachować obecną stylistykę nagłówka strony (motyw przycisków na obecnej stronie jest całkiem fajny). Obecną stronę główną przerzucić do strony o projekcie, a na głównej stronie proponowane przez Ciebie kafelki z aktualnościami? Do aktualizacji mogłaby być siódemka na nagłówku.

Czy w Twoim wariancie dałoby radę wrzucić pliki źródłowe strony na repo w celu łatwiejszej aktualizacji treści zgodnie z planami Milka?

22
Przyklejam wątek

23
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 16:48:57 »
Słupy są różowe, ponieważ exe z paczki nie obsługuje szaderów z plików *.mat słupów.

24
Jeżeli ktoś z tworzących do Maszyny założyłby sobie Patronita i go reklamował na swoim prywatnym kanale na YT albo na swoim prywatnym fejsie to raczej nie widzę problemu.

Tylko tu ryzyko, że ktoś uzbiera na Patronie, jakis dodatek nie wyjdzie i będzie, że deweloperzy Maszyny to złodzieje.

25
No wątek od exe nie zniknął, tylko exe majstry mają dorosłe życie i raczej mało czasu. Jak widać wyżej w wątku są plany nad zwiększeniem możliwości akceptacji zmian w kodzie przez społeczność, co otworzy drogę do dodawania zmian od chętnych którzy chcą coś pogrzebać w kodzie exe.
Ci co do tej pory robili się starzeją, mają co raz mniej czasu. Widzę co się na FB dzieje - znaczna część młodych czeka na gotowe. Owszem, to było tak od zawsze, tylko z roku na rok się nasila. Teraz nie będą zadawane prace domowe, więc obawiam się, że rozleniwianie dzieci jeszcze nasili "daj".
Na forum Trainza z którego członkami współpracujemy też coś jakby ucichło, więc to nie tylko problem Maszyny. Z forum maszyny jestem dość długo związany i odkąd pamiętam Maszyna ma swoje wzloty i upadki, kiedy to wydanie tekstura siódemki było świętem, że coś nowego wyszło.


A tak oprócz dyskusji, @Malina proszę zastanów się co od siebie możesz dać do Maszyny, poza pisaniem w tym wątku.

26
A, no tak, Simrail. No przecież.
W TD2 był model wspierania finansowego poprzez suportera. Tam też był spory rozłam.

27
Musisz odszukać w fiz i usunąć linijkę Switches: Pantograph=Impulse

28
Na warsztacie / Odp: Quark: zapętlenie
« dnia: 19 Stycznia 2024, 22:31:14 »
Na Testowie wystarczyłoby odbić lustrzanie jeden łuk za Wielkim Kacem Drożdżownią oraz obrócić o odpowiedni kąt resztę trasy.

29
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 12 Stycznia 2024, 22:42:01 »
@Artysta51 scenariusze to kwestia wtórna. Najpierw sceneria powinna być dopracowana + jakieś podstawowe scenariusze, tak jak na Wrzosach. Im mniej scenariuszy na początku tym większa szansa na sprawne wydanie scenerii.

30
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia telefoniczna w Rainstedzie
« dnia: 12 Stycznia 2024, 21:20:16 »
Podejrzewam, że najłatwiej będzie wstawić na gotową scenerię poprzez edytor 3d, a później po obróbce wygenerować przewody narzędziem Mariusza.

Strony: [1] 2 3 ... 24