1
Inne niekolejowe / Odp: Zakaz fotografowania
« dnia: 15 Lutego 2024, 00:20:22 »Krótko - prawo nie działa wstecz.
Chyba, że jest to zapisane w ustawie.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Krótko - prawo nie działa wstecz.
Pewnie ze względu na piratów. ;) Nie mam w sumie żadnego doświadczenia ze statkami
[Jaki TRAXX (DE/MS) itd.?
Sprzeg w ep09 nie ma prawa się rozkręcić. Nie ma takiej fizycznej możliwości.
Nie.
Maszynista musi być świadomym użytkownikiem powierzonego mu sprzętu, a nie niedzielnym kierowcą lokomotywy.
Warsztat nie jeździ i maszynista jest pierwszą instancją dla utrzymania ciągłości/punktualności ruchu.
Powyżej 90% nowego taboru, to pospolite buble w nowym opakowaniu.
PS. 7 wagonów to nigdy nie będzie długo luzować, a fali na osobowych się nie stosuje szczególnie tych wyposażonych w hamulec tarczowy ;)
Ale jak traktujesz lokomotywę jak worek z pyrami, to trudno się dziwić, że występuja na niej usterki.
Odluźniacz nie ma wpływu na przeładowanie urządzeń hamulcowych, gdyż wyrównuje jedynie komory sterujące zawodu rozrządczago.
Wyśmiewasz maszynistów z Krakowa, a odpowiedz sobie sam na pytanie, czy Twój młody wiek i być może kilkuletnie doświadczenie w machaniu kieratem w lewo i w prawo są gwarancja podważenia osób, które zajmuja się naprawami tej serii lokomotywy.
Skoro uważasz, że elektrodynamika raz działa raz nie działa podczas hamowania;
za pomocą przyciskania odluźniacza można przeładować hamulec lokomotywy, to śmiem stwierdzić, że Twoje twierdzenia są błędne.
@borys_q stwierdzenie o bezproblemowej eksploatacji EP09 w położeniu R odkryłeś sam, czy na podstawie teoretycznego ,,wydaje mnie się"?
Z tym zdaniem nie do końca można się zgodzić. W grę wchodzi tutaj także uzasadnienie ekonomiczne doposażania pojazdów, które nie wyjeżdżają na co dzień na linie wyposażone w ERTMS a jedynie na okazjonalne przejazdy np. od i do producenta. Do tego dochodzi wiek pojazdu, gdzie część ma już blisko 12 lat, niektóre nawet już powyżej 15.
Co do pierwszej części wypowiedzi @borys_q, to tak, każdy obecnie produkowany pojazd jest wyposażany w ERTMS ETCS poziomu 3.
Są jednak sytuacje kiedy wskazane jest używanie odluźniacza podczas hamowania pociągu. Przypuśćmy nastąpi awaria hamulca elektrodynamicznego w lokomotywie EP09. Hamowanie samą pneumatyką z prędkości 160km/h może zaowocować przegrzanymi wstawkami a nawet przesunięciem obręczy.
Chciałem się jeszcze odnieść do tej wypowiedzi. Jak słusznie @EU40 zauważył. Przypadek o który pyta @mk1991 może mieć wszelaką przyczynę.
Z doświadczenia na EZT (ale odnieść to można do pozostałych pojazdów) stuki o których mowa na łukach wynikają z nierównomiernej pracy układów biegowych (prowadniki zestawów, amortyzatory wężykowania [czyli te poziome]) versus stan torowiska po którym pojazd się porusza oraz stopień zużycia zestawów kołowych (aktualne parametry eksploatowanego koła).
EU44 nie są wyposażone w ETCS, w przetargach na doposażenie ciągle brak jest ofert. Bez tego EU44 w normalnej eksploatacji nie mogą przekroczyć 160 km/h.
Czy griffiny mają ETCS na wyposażeniu? Gdyby zamówiono E6MSP. Zakładam, że ta wersja DCU tego raczej nie ma.