Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - borys_q

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: Przyszłość radzieckich lokomotyw w Polsce
« dnia: 13 Kwietnia 2022, 19:50:47 »
Zasadniczo prądnicy nie robi różnicy co nią kręci, byleby jakoś sensownie rozwiązać sterowanie obrotami.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 14 Stycznia 2022, 21:53:25 »
Ja bym traktował to w kategoriach legendy, lub wyniku majstrowania przy szybkościomierzach.

3
Bieżące kolejowe / Odp: Trakcja podwójna lub popych
« dnia: 11 Stycznia 2022, 23:07:04 »
Na 6 dl jest kontrolka zahamowania lokomotywy sterowanej, oraz lok sterowana może zrzucić sterowanie jeśli jest mocniej zahamowana. Wadą jest brak kontroli hamulca postojowego i brak działania odluźniacza po kablu co uniemożliwia naciśnięcie na pociąg pasażerski, maszynista musi iść w lukę rozłączyć powietrze wrócić na lok nacisnąć i iść w lukę żeby odhaczyć. Dużym plusem jest możliwość załączenia ogrzewania pociągu na lokomotywie sterowanej, niestety brakuje kontroli ładowania na drugiej lokomotywie.

4
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 22:07:38 »
A jeszcze jedno jak opory palą się podczas hamowania to może też złe użytkowanie?

5
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 22:03:22 »
Polecam przejechać się 09 pod obciażeyniem, z 15 wagonami przy 600a nie ruszasz z miejsca na niektórych stacjach.

6
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 21:56:18 »
To juz rozumiem czemu loki po zakładach tak padają jak muchy testy po lekku byle nie popsuć, siódemki z szafami elektromagnetycznymi też testowałeś?

7
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 21:23:06 »
A możesz mi powiedzieć na jakich warunkach byłeś na tych próbach i kto dał ci uprawnienia do kontrolowania i ingerowania w pracę maszynisty?

8
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 12:26:06 »
Starzy, młodzi, posiadali rozumy, nie pisz o rzeczach o których nie masz pojęcia.

9
Symulator / Odp: Prędkości i rozkłady - pytanie do mechaników
« dnia: 11 Października 2015, 21:57:20 »
Co do poślizgu to szybciej załatwisz obręcze niż silnik trakcyjny, tak czy inaczej jeśli udowodnią winę maszynisty do 3 pensji mogą obciążyć. Zależy do jakiej szybkości rozpędzi się ślizgająca się oś, jeśli będzie to poślizg przy niskiej szybkości a zestaw rozpędzi poniżej szybkości konstrukcyjnej to silnika nie załatwisz, ale zestaw kołowy może być do toczenia (raczej nie cienka obręcz ale widoczne nieprawidłowe zużycie obręczy).

Co do szybkości, to znasz szlak ciągniesz na równo z szlakową, ewentualnie jeden lub dwa km/h mniej. Na rozjazdach w stacji jeśli jest na bok to staram się 5 mniej. Co do czasów jazdy, jeśli nie ma za dużo zwolnień doraźnych to spokojnie jedziesz przed planem, jeśli jest to dokładasz ale najważniejsze jest bezpieczeństwo a nie czas jazdy.

Strony: [1]