25
« dnia: 11 Października 2015, 21:57:20 »
Co do poślizgu to szybciej załatwisz obręcze niż silnik trakcyjny, tak czy inaczej jeśli udowodnią winę maszynisty do 3 pensji mogą obciążyć. Zależy do jakiej szybkości rozpędzi się ślizgająca się oś, jeśli będzie to poślizg przy niskiej szybkości a zestaw rozpędzi poniżej szybkości konstrukcyjnej to silnika nie załatwisz, ale zestaw kołowy może być do toczenia (raczej nie cienka obręcz ale widoczne nieprawidłowe zużycie obręczy).
Co do szybkości, to znasz szlak ciągniesz na równo z szlakową, ewentualnie jeden lub dwa km/h mniej. Na rozjazdach w stacji jeśli jest na bok to staram się 5 mniej. Co do czasów jazdy, jeśli nie ma za dużo zwolnień doraźnych to spokojnie jedziesz przed planem, jeśli jest to dokładasz ale najważniejsze jest bezpieczeństwo a nie czas jazdy.