Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ST44-003

Strony: 1 2 [3] 4
61
VR przeszedł widzę na jeszcze wyższy poziom :D

62
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Stycznia 2018, 11:11:04 »
Witam
Z tego co mi wiadomo, to w pierwszej pozycji EU/P 07 i ET22 wentylatory oporów  nie pracują. Przy wyłączonej przetwornicy w w/w pojazdach też.
Pozdrawiam Hani.

Kto Ci takich głupot naopowiadał? Jak najbardziej pracują, ale na niskich obrotach. I to doskonale słychać jak właśnie przetwornica nie pracuje.

63
Tabor kolejowy / Odp: Ilość sprężarek w lokomotywach dwuczłonowych.
« dnia: 12 Stycznia 2018, 08:14:04 »
Kto Ci takich głupot naopowiadał? Acatusy u nas stoją pół dnia i powietrze schodzi co najmniej o połowę jak nie więcej a mają nie spełna 4 lata. Podobnie z impulsami. Straty powietrza są zawsze.

64
Zasób ludzki, czas, miejsce (szeroko pojęte) i nie mają na sobie tylu nie zrealizowanych przetargów co Pesa. No i sprawdzone produkty ;)

65
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 10 Stycznia 2018, 07:43:41 »
@Jan, a nie chcesz swoich sił przeznaczyć na coś bardziej realnego, ale gdzie wykorzystasz swoją wiedzę i umiejętności tak samo jak przy tworzeniu tej scenerii?
Są materiały na linię 98/99 incz. Zakopane - Chabówka. Może warto pójść w te stronę? :)
A te skrzyżowania wyglądają naprawdę kozacko :)

66
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 14 Grudnia 2017, 08:41:35 »
@Lukasz, nie czarujmy się. Fizyki nikt nie ruszy bo wszyscy mają ją w dupie. Nawet głupiego poprawienia przechodzenia częstotliwości nikt nie chce poprawić, mimo iż mamy do tego rewelacyjny materiał dźwiękowy to raz i dużo materiałów video z rozruchem to dwa.
Ale i tak wszyscy chcą tekstur i siódemek :(

67
Na warsztacie / Odp: Jedziemy na Czechy czyli modele w wykonaniu CD
« dnia: 27 Sierpnia 2017, 17:34:10 »
Z jakich rozwiązań korzysta ta sceneria, że starsze exe (paczka 16.08) nie chce jej uruchomić?
W załączeniu LOG z exe z dodanym LVZ autorstwa @Antka.

EDIT: Co ciekawe, na Drawinowie LVZ działa i ma się dobrze. WTF?!
EDIT2: Aha, już wiem. 371 działa ale 163 już nie. Ale nie wiem czemu.

Garść screenów z testów "raczkującej" wersji LVZ. Lokomotywa typ 371.

68
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Sierpnia 2017, 19:41:31 »
U mnie zaś dalej występuje niewyjaśniona sprawa migoczącego, poszarpanego cienia. Poprosiłem @Matsona o udostępnienie mi swojego ini i wpisu shadowtune. U niego efekt taki jak na screenach.

http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14630.msg466493.html#msg466493

U mnie z kolei dalej występuje to samo co ostatnio:

http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg465901.html#msg465901

Nie pomogły nawet zmiany odległości czy zmiany parametrów shadowtune. Po zaremowaniu wpisu shadowtune i korzystania z ustawień "wbudowanych" dalej jest to samo. Sterowniki? Czy coś innego?

69
Zgłaszam to do proku... znaczy do działu "Galeria". :D
Nowe exe naprawdę pozwala uzyskać niesamowite efekty graficzne :) Autorem screena jest @dymus, ale nie mogłem się powstrzymać przed podzieleniem się tym screenem :).

70
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Lipca 2017, 17:59:59 »
To jeszcze ja bym miał 2 pobożne życzenia:
- skoro jest działający wpis i hebelek od zał/wyłączania baterii, może dodać też działający rozrząd?
- dałoby się dodać także wpis od zał/wyłączania z hebelka wentylatory oporów dla EU07 (4E)? W zasadzie dla każdej z lokomotyw elektrycznych? :)

71
Bieżące kolejowe / Odp: Z aparatem w krzakach
« dnia: 11 Lipca 2017, 16:58:07 »
To samo co każda inna lokomotywa towarowa. Coś przywiozła i z czymś wróci. A, że lokomotywy te jeżdżą gdzie się da, to inna kwestia ;)

72
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Lipca 2017, 12:29:52 »
Ja tutaj widzę naprawdę niezły potencjał użycia myszy. Dzięki temu można już symulować odbloki wszystkich nadmiarów w siódemce, czy nawet przy podłączaniu się na zewnątrz samemu węże podpinać w dowolnej kolejności.
@tmj, trzeba zatem teraz do exe dodać nowe komendy od nowych przełączników, cieszysz się? :D
Pierwsze od czego bym zaczął modyfikację sterowania lokomotywami to dodanie rozrządu do kabin. Dzięki myszy podniesie nam się realizm uruchamiania pojazdów.
Ficzer moim zdaniem działa w porządku. Zostawił bym go w takiej funkcjonalności bo w takiej zdaje egzamin. Jedynie co to przeniósł bym sterowanie zoomem na kółko od myszy, to ułatwi trafianie w konkretny przełącznik :).
Jedyne z czym ma problem "mysza" to przełączniki które uaktywniają się przy użyciu klawisza "shift + coś". Tak jest np. w EP09 i hamulcem postojowym czy zapalaniem podświetlenia ampero i mano.

73
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Lipca 2017, 18:07:16 »
Chodzi o najnowszą wersję exe "ng". Wywaliłem z ini wpis "shadowtune", więc teraz efekt jest dużo lepszy.
Ale ok, światła do poprawki. Za to "Całkowo_IR" o poranku wygląda jak poniżej ;).
Załączone VBO i multisampling x8.

74
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 03 Lipca 2017, 20:09:45 »
Działa, dziękuję za informacje (rzadko mam okazję zaglądać do tematu, a dziennie stron przyrasta przynajmniej o 3-4). Gdzie zatem szukać wpisów dla cieni, żeby zwiększyć ich widoczność? W ini czy po bibliotekach?

EDIT: Odpaliłem bezproblemowo na exe_64 bit klasyczne całkowo. Myślę, że screen mówi sam za siebie. Ogólnie 4ropiętrowy opad szczeny :D. Dla porównania z klasycznym exe.

75
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 17:46:46 »
Ja mam jednak pytanie, czy Macierzewo nie mogłoby być to z obecnej wersji wsadzone? Tamto jest śliczne i pełne, tutaj jakoś tak pustawo. Pisałem już o tym kiedyś i dalej będę prosił :)

76
Tabor / Odp: Pantstate
« dnia: 08 Kwietnia 2017, 10:48:50 »
Przy generowaniu wpisów lokomotyw do scenerii możliwość ustawienia pantografów: pantstate 3 1 - pierwszy w górze, 3 2 - drugi w górze 3 3 - wszystkie w górze.
Poza tym, nie ten dział. Od tego jest dział pomoc.

77
Bieżące kolejowe / Odp: Wybuch w metrze - Petersburg
« dnia: 05 Kwietnia 2017, 18:51:20 »
Najważniejsze stary, że żyjesz. Główny szef tego wszystkiego na górze jak widać nad Tobą czuwał.
Wiesz, nie bez przyczyny mówi się, że Rosja to stan umysłu. U nich nie liczyłbym na jakiekolwiek "zabezpieczenia" i bezpieczeństwo.

78
Witajcie.
Ostatnio odkrywam uroki działania programów @Mariusza1970 do wyciągania plików z paczek całościowych. Ostatnimi czasy udało mi się przywrócić do żywych (nie bez problemów) kilka starszych scenerii. Okazuje się, że po dodaniu nowego taboru i użyciu obecnie stosowanych rozwiązań jak i dostępnych tekstur, nie jest tak źle z tymi sceneriami. W planach chciałem przywrócić do żywych takie misje jak:
- SDR18 i 19
- Testowo
- Linia 546

... oraz takie których na tą chwilę nie pamiętam. Polegało by to na tym, że użytkownik miałby możliwość, w formie osobnej paczki z dodatkiem, instalacji starszych scenerii ale z wcześniejszym poprawieniem ich przejezdności i ewentualnie sieci trakcyjnej (jeśli będzie taka potrzeba). Po ostatnich testach wyszło, że jest to zadanie żmudne, ale na szczęście nie wymagające tworzenia nie wiadomo jakiej obszernej nakładki, z uwagi na to, że gro scenerii korzysta z tych samych plików. Zostawiam Wam to do rozpatrzenia i w formie wyrażenia swojej opinii. Dla własnego użytku tworzę pierwszą wersję tejże nakładki i w przypadku odmowy, po prostu będę miał to głównie pod swój użytek, ale z możliwością podzielenia się tym co dokonałem. Zapraszam do dyskusji :).

79
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 20:58:17 »
Niech im ziemia lekką będzie.

80
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 18:03:17 »
@centarail, napiszę to w sposób dobitniejszy niż zrobił to @EU07-483. Notabene, maszynista. Jeden z lepszych.
A napisać Ci chcę jedno. Stul pysk i przeczytaj ten prawdziwy raport. Nie ten na rynku-kolejowym. Bo nie popisujesz się wiedzą tylko swoją najzwyklejszą głupotą. Widać też, że nie zdajesz sobie sprawy ile było w tym wszystkim zaniedbań. Oprócz tego, widać też, że ten temat lata Ci koło wałka i piszesz co Ci się po prostu podoba.
Powtórzę jeszcze raz. Zrób światu przysługę i... stul pysk!

Przekaz może i słuszny, ale styl już niekoniecznie.  Mięśnie napinaj na siłce, a nie na forum.
Warn.
AtapiCl

81
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 20 Lutego 2017, 17:55:39 »
Jakby to byl radiostop to by wszystkie pociągi zatrzymywalo. A więc nie może to być radiostop tylko cos innego, np. autostop.

I ten autostop mnie nie złapał, np. dlatego, że liczy sie położenie lokomotywy albo za krótko była szybkość utrzymywana.

Po przeczytaniu tego straciłem do Ciebie resztki i tak już skąpego szacunku. Po prostu ręce opadają od czytania takich głupot i ślepej wierze we własną Twoją wiedzę.
Ogarniasz ogólnie, że nie ma czegoś takiego w rzeczywistości jak AUTOSTOP? Nie wiem, jakie psychotropy stosujesz ale lepiej je zostaw.
Również nie mam bladego pojęcia skąd czerpiesz inspirację i wiedzę do pisania takich głupot ale mam(y) dla Ciebie rady:
a) ogarnij się wreszcie
b) doucz się wreszcie
c) przestań korzystać z Wikipedii do szerzenia swojej i tak już ograniczonej wiedzy.
Błagam Cię, skończ.

82
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 13 Lutego 2017, 08:16:46 »
..a powinno być raczej 18+ bo w kabinie st43 są gołe baby...

Rozumiem, że reklamy firm bieliźniarskich również są gorszące? ;)

Ja nie wiem co zrobiłbym gdybym zobaczył to i mi się nie spodobało.

Wyłączył byś symulator i komputer. I najlepiej usunął MaSzynę z dysku :P.
Była już dyskusja na ten temat dawno temu. Z niej wyszło, że plakaty w kabinie zostają ;).

83
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 23 Stycznia 2017, 10:53:54 »
Muszę Ci przyznać rację. LoD pełną gębą, aż dziwne, że go do tej pory nie ma użytego.
Heh, @Włodek, chyba nie masz wyjścia. Czeka Cię prawdopodobnie publikowanie paru rzeczy :D.

84
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 23 Stycznia 2017, 10:39:46 »
No i są tu też ludzie, którzy pomogą w poprawkach. A szkoda marnować tak porządny materiał.
Dziwię się też, że Bipy z wnętrzem kiszą się u Ciebie na chomiku. Ja bym się chętnie na Całkowie przejechał takim :)

85
Tabor kolejowy / Odp: Lokomotywa spalinowa ST44
« dnia: 22 Stycznia 2017, 15:33:45 »
Oba powstały w ZSSR. A raczej, ST44-12xy to dalej jest Rusek, tylko w nowym wdzianku i z nowymi bebechami. Ale to dalej Rusek. Więc rozróżnienie nasze czy nie-nasze, nie do końca jest prawdą.

86
Tabor kolejowy / Odp: ZEZ. TV. Po co to wszystko?
« dnia: 22 Stycznia 2017, 12:55:04 »
TV powstał jako prototyp i zarazem nowe rozwiązanie montażu reflektorów w lokomotywach. Droższe rozwiązanie, bo wymaga wyspawania "wiader" z czoła i zaspawaniu dziury poprzez jednoczesny montaż halogenów. W praktyce się to nie przyjęło więc szybko zrezygnowano z tego patentu. Było to w czasach, kiedy bodaj w Gdańsku naprawę przechodziło kilka siódemek.
ZEZ to po prostu ułożenie halogenów w kloszu reflektora. Jest to poniekąd nazewnictwo od uzyskanego efektu montażu halogenu. Lokomotywa wygląda jakby robiła zeza.

ZEZ i TV to jeden i ten sam patent. TV bo reflektor podobny jest do małego telewizorka na czole, ZEZ od efektu który opisałem wyżej.

87
Tabor kolejowy / Odp: Rozruch, nastawnik (joystick) w CD 150/363
« dnia: 01 Grudnia 2016, 00:47:38 »
363/163: Tu wszystko rozumiem, ale co ma na celu chwilowe przytrzymanie na pozycji "rozruch"?

Ma na celu to, żeby komputer pokładowy (w tym wypadku zwykły układ oporników, drutów i takich tam) odpowiednio sobie odczytał informacje z prędkości zadanej.

  Dodano: 01 Grudnia 2016, 00:50:18
363/163: Czyli lewy joystick to kierunek, prawy zadawanie mocy/prędkości, ten mały prawy (?), a jeden z 'pakietowych' na prawo to "postój, wybieg, jazda, rozruch"?

Lewy to kierunek, prawy to zadawanie mocy, mniejszy prawy to hamowanie ED sterowane ręcznie (możliwość zwiększenia/zmniejszenia siły hamowania), pakieciak na prawo tak jak piszesz, z czego 'jazda' to po prostu działanie automatyki w celu podtrzymania prędkości.
Pozycja 'rozruch' ma funkcję samoczynnego powrotu na pozycję 'jazda'.

  Dodano: 01 Grudnia 2016, 00:50:47
Kochani :D (@Lelek, @Antek) jak Was dobrze tu widzieć :D

88
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 28 Listopada 2016, 19:00:23 »
Niestety, warunki "glebowe" były trudne bo co chwile ktoś przychodził. Nie obiecuję, coś postaram się zdziałać. Natomiast co do tekstur, szybciej to w okolicach nowego roku. Wcześniej nie ma szans :(
No i niestety ale o ścianach na prawdę zapomniałem :(

89
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 26 Czerwca 2016, 21:18:12 »
Panowie, zachowajcie spokój. Pragnę Wam przypomnieć, że to ogół decyduje a nie jeden człowiek. "Maruda" jest jak każdy widzi, ale to przez testy dodatek przechodzi dalej, a nie przez człowieka. @Stele ma możliwość się wypowiedzieć, bo takie jest jego (ło matko, użyłem tego słowa o.O) Boże prawo, z którym trzeba się liczyć, ale na litość! nie jest ono ostateczne i o niczym nie przeważa.
@Seba, uważam, że nie powinieneś się przejmować, tylko spokojnie kończyć projekt w obecności forum. Pisz też, co potrzebujesz. Jako teksturowiec również mogę pomóc.
@Wojtuś, niestety ale po części sami (jako użytkownicy) jesteśmy sobie temu winni, w drugiej części pozostaje łapczywość ludzi, którzy przeszli do TD2 które, podobnie jak nasz projekt, doczeka się swego rodzaju rewolucji (i tej złej i tej dobrej).

90
Co nie znaczy, że musisz iść w jego ślady. I pisz staranniej.
@Benito, mógłbyś? ;)

Strony: 1 2 [3] 4