1
Tabor kolejowy / Odp: EU04 cechy które zadecydowały o krótkiej karierze na PKP
« dnia: 06 Października 2024, 18:49:37 »
Pytanie jest o składy osobowe, które ciągnęły EU04 z Jaworzna/Czechowic (?) do Krakowa. W jakim zestawieniu i w jakich relacjach można je było spoktać?
Dobrze rozumiem, że wężyk na czole jest do obsługi hamulca dodatkowego w trakcji wielokrotnej?
Kilka pytań o wyposażenie kabiny (na podstawie modelu @EP08_015):
- gdzie to ma grzałki szyb?
- rozumiem, że to co w kółku, to jest guzik SHP?
- rozumiem, że to co w trapezie, to są lampki, nie guziki?
- gdzie była formalnie lampka grzania składu? W modelu @EPka jest na ścianie,
- które numery doczekały radiotelefonu? W EU04-24 widziałem płetwę na dachu, ale czy miały współczesnego Radmora, czy te pierwsze trzy-kanałowe?
- gdzie była lampka SHP? Na czuwak aktywny się nie załapały, to jasne, on się pojawił dopiero początkiem 90-tych.
Dobrze rozumiem, że wężyk na czole jest do obsługi hamulca dodatkowego w trakcji wielokrotnej?
Kilka pytań o wyposażenie kabiny (na podstawie modelu @EP08_015):
- gdzie to ma grzałki szyb?
- rozumiem, że to co w kółku, to jest guzik SHP?
- rozumiem, że to co w trapezie, to są lampki, nie guziki?
- gdzie była formalnie lampka grzania składu? W modelu @EPka jest na ścianie,
- które numery doczekały radiotelefonu? W EU04-24 widziałem płetwę na dachu, ale czy miały współczesnego Radmora, czy te pierwsze trzy-kanałowe?
- gdzie była lampka SHP? Na czuwak aktywny się nie załapały, to jasne, on się pojawił dopiero początkiem 90-tych.