Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ST44-003

Strony: [1] 2 3
1
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 12 Października 2020, 01:19:27 »
Dobra to skoro tak się sprawy mają, to ja postaram się to dociągnąć przynamniej by se jako AI ta skoda śmigała, a czy będzię kabina lub nie to już jest w waszej kwestii. Szkoda mi czasu poświęconego w ten model, który jest o niebo lepszy od v1, nawet w obecnym stanie. Zatem jak ktoś ma dojście poproszę o foty przede wszystkim na tekstury oraz poglądowe by poprawić rażace błedy. Ty Kuba jak znajdziesz ta roboczą tex Agaty to też mnie wyślij, bo lepszy rydz niż nic. Nie jestem zwolennikiem modeli bez kabin, ale cóż trzeba być realistą w tym przypadku. A patrząc, że przez ponad trzy lata nic się prawie nie zmieniło, to moim zdaniem jedyna sensowna opcja na obecnym etapie.

2
Wrzucam linki z dokumentacją do różnych czeskich/słowackich pojazdów.

110: https://uloz.to/file/15wvsIT0aU8K/hv-110-aktualizace-zip
111: https://uloz.to/file/mY7PHuGzUMjW/hv-111-aktualizace-zip
113: https://uloz.to/file/qLFb9sRHaFK9/hv-113-aktualizace-zip
122: https://uloz.to/file/sjIwTLtCK8hu/hv-122-aktualizace-zip
130: https://uloz.to/file/89yM3GS8ow0Q/hv-130-aktualizace-zip
131: https://uloz.to/file/pSXxePcCR5nb/hv-131-aktualizace-zip
141: https://uloz.to/file/xEReZOluqCMN/hv-141-aktualizace-zip
150/151: https://uloz.to/file/AcFJhvYkooXN/hv-150-151-aktualizace-zip
162/163: https://uloz.to/file/ipt8DH39xDoO/hv-162-163-aktualizace-zip
181: https://uloz.to/file/liuR2l32SL2P/hv-181-aktualizace-zip
193: https://uloz.to/file/EnVQ2g7ketSJ/hv-193-aktualizace-zip
210: https://uloz.to/file/8H1XpVgiEW5D/hv-210-aktualizace-zip
230: https://uloz.to/file/gbRAK1xeUSkH/hv-230-aktualizace-zip
240: https://uloz.to/file/BBml5KKrQCXr/hv-240-aktualizace-zip
242: https://uloz.to/file/d26disnsh4cz/hv-242-aktualizace-zip
263: https://uloz.to/file/7i1CmattAZnh/hv-263-aktualizace-zip
340: https://uloz.to/file/PLfw5FsQD9rV/hv-340-aktualizace-zip
350: https://uloz.to/file/PbzGaLMw2595/hv-350-aktualizace-zip
362/363: https://uloz.to/file/AXw4BAtPiRjG/hv-362-363-aktualizace-zip
371/372: https://uloz.to/file/qLMpCeiQNdJL/hv-371-372-aktualizace-zip
380: https://uloz.to/file/xVnfb8hlOcCY/hv-380-aktualizace-zip
440: https://uloz.to/file/qo24g8eU0XKK/hv-440-aktualizace-zip
451: https://uloz.to/file/hOSKksCPHaAh/hv-451-aktualizace-zip
460: https://uloz.to/file/yDW9nJRExz0G/hv-460-aktualizace-zip
470: https://uloz.to/file/b01SyyNyzdOT/hv-470-aktualizace-zip
471: https://uloz.to/file/sBUOQzmIj2f4/hv-471-aktualizace-zip
560: https://uloz.to/file/5dCzP4M1oOi0/hv-560-aktualizace-zip
642: https://uloz.to/file/PgnYoRbWT9J7/hv-642-aktualizace-zip
640/650: https://uloz.to/file/qsJ5fzhaS4k7/hv-640-650-aktualizace-zip
660: https://uloz.to/file/xyKqIUCzJc3A/hv-660-aktualizace-zip
702: https://uloz.to/file/1IhatE0GlXio/hv-702-aktualizace-zip
704: https://uloz.to/file/GUFX9PpgwW3S/hv-704-aktualizace-zip
705: https://uloz.to/file/N119sLAHFqdn/hv-705-aktualizace-zip
708: https://uloz.to/file/U9z5bl4QPmNw/hv-708-aktualizace-zip
709: https://uloz.to/file/UMoZwG7dZDGI/hv-709-aktualizace-zip
714: https://uloz.to/file/opxQR7Rjqmcs/hv-714-aktualizace-zip
730: https://uloz.to/file/HZIlb3F5dt4n/hv-730-aktualizace-zip
731: https://uloz.to/file/NjhdD2cLN2uL/hv-731-aktualizace-zip
740: https://uloz.to/file/Q4QUdvJNsXKX/hv-740-3-zip https://uloz.to/file/zTpu7nvR7VZB/hv-740-3-aktualizace-zip
742: https://uloz.to/file/HQDHjZ0J0niB/hv-742-aktualizace-zip
743: https://uloz.to/file/51BIrTfmnCFJ/hv-743-aktualizace-zip
749: https://uloz.to/file/9rUGo5w0AWrW/hv-749-aktualizace-zip
750: https://uloz.to/file/t6D59GSp0tXA/hv-750-aktualizace-zip https://uloz.to/file/M3GxGGx1Z6Sk/hv-750-7-zip https://uloz.to/file/es8385ICVOcs/hv-750-7-aktualizace-zip
753: https://uloz.to/file/xLdHal4W2i7g/hv-753-7-zip https://uloz.to/file/kyf9hVkvoc2q/hv-753-7-aktualizace-zip
754: https://uloz.to/file/V4Stg0oes0kv/hv-754-zip https://uloz.to/file/YANnAAu71zPs/hv-754-aktualizace-zip
794: https://uloz.to/file/y03nrFd7E6pc/hv-794-aktualizace-zip
799: https://uloz.to/file/2UiL0cYDGAyT/hv-799-aktualizace-zip
810: https://uloz.to/file/6LZOEcWiPjuo/hv-810-aktualizace-zip https://uloz.to/file/bz0zzbLFazSo/hv-810-zip
814: https://uloz.to/file/yopbePifOlA4/hv-814-aktualizace-zip
831: https://uloz.to/file/8vTUgBRdAZ3T/hv-831-aktualizace-zip
840/841: https://uloz.to/file/is2P7ALmVy4t/hv-840-841-aktualizace-zip
842: https://uloz.to/file/9ZxB3SmpSLAv/hv-842-aktualizace-zip
843: https://uloz.to/file/FrsxUWcACIZH/hv-843-aktualizace-zip
844: https://uloz.to/file/zISZhBkjJVkQ/hv-844-aktualizace-zip https://uloz.to/file/ehfj2x4Sim3t/hv-844-pesa-zip
851: https://uloz.to/file/xhSnXc5gOjMD/hv-851aktualizace-zip
854: https://uloz.to/file/qalI05x0VqG1/hv-854-aktualizace-zip
954: https://uloz.to/file/8dJOyDETlCDf/hv-954-aktualizace-zip
961: https://uloz.to/file/zH6YKE4Af9Cd/hv-961-aktualizace-zip
1016/1116: https://uloz.to/file/H3OVYexgGJb0/hv-1016-1116-aktualizace-zip
1216: https://uloz.to/file/llLJqaT7rtLM/hv-1216-aktualizace-zip
2016: https://uloz.to/file/LhF43oZe9AGT/hv-2016-aktualizace-zip
BR189: https://uloz.to/file/SXmdYioV1WT9/hv-db-189-aktualizace-zip
BR642: https://uloz.to/file/GfYilp9yPtyi/hv-br-642-aktualizace-zip
EP09: https://uloz.to/file/OsvFE8OGplx6/hv-ep09-aktualizace-zip
Railjet: https://uloz.to/file/1wUcb13kYsm9/hv-rj-aktualizace-zip
T705: https://uloz.to/file/OKRgMmkRLQ6z/hv-t705-aktualizace-zip
VT650: https://uloz.to/file/sXIylbNUxR9M/hv-vt650-aktualizace-zip

3
W związku z tym, że nadzoruję naprawy bieżące i kieruję naprawami P4 to prowadzę takie "statystyki" ale bardziej dla siebie. Żeby się nie rozdrabniać, wrzucam pierwsze lepsze z brzegu z tych częściej się pojawiających na EU07:

-spalone żarówki (8W/110V) lampek pulpitowych oraz podświetlenia przyrządów
-uszkodzenia generatorów MER oraz EDA starego typu (wysoka temperatura w kabinie, trzaskanie drzwiami kabina/maszynownia,...)
-usterka działania ogrzewania kabinowego WN (najczęściej spalony mostek między elementami oporowymi)
-uszkodzenie, popalenie przetwornicy w wyniku skończenia się szczotek po stronie WN (przyczyna przedwczesnego zużycia to np owalizacja komutatora, miejscowe wytopienia działek komutatora, wypracowanie łożyska od strony wirnika,...)
-brak możliwości "popełnienia" przewodu głównego - uszkodzony zawór ZOC
-wypracowane przeguby kulowe prowadników belki bujakowej. W części przypadków prowadzi to do wygięcia lub ścięcia sworznia
-wycieki smaru przekładniowego z osłony przekładni zębatej (kartera)
-zatarcie panewki zawieszenia silnika trakcyjnego (w 90% od strony przekładni) w wyniku braku oleju w maźnicach/przedostania się smaru przekładniowego przez odrzutnik na panewkę/nieprawidłowo zmontowany zespół napędowy/nieprawidłowo ułożone knoty smarne
-ucieczka powietrza na śrubunku przewodu elastycznego układu hamulcowego na połączeniu "pudło-wózek"
-luźne śruby wspornika silnika trakcyjnego tzw. "podbrudek"
-pęknięty izolator wsporczy dachowy IWD-01 lub IWD-02
-pęknięty izolator główny segmentu oporowego
-nadtopione, przegrzane segmenty oporowe
-uszkodzony regulator napięcia IRN-110
-uszkodzony przekaźnik czasowy 5s przetwornic, lub 1,5s wentylatorów oporów rozruchowych
-znaczna ucieczka powietrza na śrubunku węża elastycznego na wyjściu II stopnia sprężarki głównej lub pęknięcie węża w przypadku uszkodzenia (zablokowania) zaworu zwrotnego.
-usterki w sterowaniu stycznikami oporowymi z winy uszkodzonego przerywnika P12S lub P12R
-luźny korpus (szczotkotrzymacz) szczotki osiowej - jego poluzowanie ostatecznie kończy się odpadnięciem i urwaniem
-wypalone styki przekaźnika PPT1
-ucieczka powietrza na wężykach manometrów
-wypracowane sprzęgło sprężarki pomocniczej
-dziurawe na skutek eksploatacji podajniki piasku
-uszkodzone podnośniki okien
-rozregulowane (nieprawidłowa wysokość od główki szyny) końcówki piasecznic
-schodzące z powierzchni tocznej wstawki hamulcowe
-uszkodzony/wypracowany zaczep okna


Stosunkowo rzadko spotykane ale zdarzają się:
-złamanie popychacza drabinki WSa
-spalenie cewki trzymającej WS
-spalenie silnika wentylatorów oporów rozruchowych
-uszkodzenie silnika trakcyjnego (przebicie na stożku/przebicie i wytopienie połączenia cewki uzwojenia kompensacyjnego/uszkodzenie łożyska wirnika, "wyzwojenie" na skutek rozbiegnięcia)
-wyłamanie zęba koła zębatego przekładni głównej
-"spadnięcie" małego koła zębatego
-spalony przekaźnik różnicowy
-brakujący korek wtrysku oleju

Generalnie sporo tego...

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Listopada 2019, 22:48:28 »
Ja nie gram i ,,kaliska " działa na każdym exe od 1807 do 1908. Oczywiście z małymi przeróbkami w składach. Tyle razy przypominali developerzy, że to nie GRA tylko symulator. Naprawdę brak już słów. Ja mam 75 lat i bawię się symulatorem od najwcześniejszych wersji. Zaczynałem od Windows 98. Nic przy tym nie grzebałem i w najnowszym exe tylko zmieniam składy. WSzystkie scn. hulają. Szczególnie kaliska. Chcecie czegoś czego nigdy na tym silniczku nie osiągniecie. Wszyscy developerzy starają się w miarę a czasem ponad miarę zadowolić ,,towarzystwo" ale na dłuższą metę to się nie da. Młodzi ludzie jak mniemam, którzy potrafią podrasować karty nidvdii zadają pytania, które starego usera wkurzają bo wystaczy czytać ze zrozumieniem. Niskie pokłony i szacunek dla Yubaja, Stele, tmj, i wielu innych, którzy z cierpliwością nauczycieli z ,,podstawówki" tłumaczą ,,orłom" grającym w gry!!! zawiłości symulatora. Trains symulator nigdy nie tłumaczy na żadnym forum dlaczego jest tak a nie inaczej. Zasady użytkowania są podane na okładce płyty i to jest wszystko. W eu07 jest otwarte szerokie pole do dyskusjii. Wielu doskonałych developerów przestało dyskutować bo to jest symek darmowy a wielu userów zgłasza pretensje jak by za symulator zapłacili. To jest nieporozumienie. Coraz większe wymagania, udogodnienia itp. Jak w ZUS-ie. Chcą, żeby wswzystko hulało jak w realu i do tego, żeby mogli w każdej chwili symulacji ingerować jak ministrowie komunikacji albo prezesi spółek kolejowych. Dajcie rozwijać Symulator ludziom, którzy się na tym znają i cierpliwie czekać i nie naciskać z terminami. Przecież to są wolontariusze, którzy mają swoją pracę, Rodzinę i wszystko co z tym związane.     

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Września 2019, 20:44:38 »
Odnośnie mmd, to działa to jak zwykły nastawnik. Nastawnik działa dla pojazdów spalinowych (DieselEngine) i asynchronicznych (ElectricInductionMotor). Działanie nastawnika programuje się w tabeli UCList, która ma składnię:
Kod: (218md.fiz) [Zaznacz]
UCList: Size=5
0 3 0 0 0 0.15 0.15 0 1 0
1 2 0 0 0 0.15 0.15 1 3 0
2 1 -1 0 -1 0.15 0.15 3 3 1
3 1 -1 1 0 0.00 0.15 3 4 1
4 0 -1 1 0 0.15 0.00 4 5 3
5 0 0 1 1 0.15 0.15 4 5 3
END-UCL
gdzie kolejno jest podany: numer pozycji, numer pozycji hamulca pneumatycznego powiązanego z tym zadajnikiem, wartość minimalna procentów, wartość maksymalna procentów, wartość docelowa procentów, szybkość wzrastania, szybkość malenia, pozycja do której odskakuje*, najbliższa pozycja stabilna w dół*, najbliższa pozycja stabilna w górę*.
* - będzie kiedyś zaprogramowane
Odpięcie hamowania pneumatycznego odbywa się poprzez wpis IntegratedBrakePN=No, a hamulca ed/hd/pomocniczego poprzez wpis IntegratedBrake=No. Oba wpisy dajemy w linii nagłówkowej zaraz za rozmiarem tabeli.

6
Kolejny widok z linii 053. EP04-04 z pociągiem pospiesznym mija ciekawie położoną miejscowość, znajdującą się pomiędzy nasypami linii.

7
Bieżące Symulatorowe / Zadanie 1
« dnia: 22 Października 2018, 17:02:52 »
Zadanie 1:
- zamień położenie wagonów (kuszeta w miejsce bohuna i odwrotnie)
- wagon nie może wjechać na most, lokomotywa musi skończyć pracę na tym samym torze
- rozjazd zmieniamy t / shift+t

Plik należy wypakować w głównym katalogu Symulatora.

9
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 08 Września 2018, 14:24:30 »
Witam, przedstawiam paczkę zdjęć na tekstury trzech wagonów, 140A, 141A, 170A.

http://eu07.pl/userfiles/24843/foto-paczka_140A_141A_170A.zip

10
Bocznica / Porównanie Elfa, Darta i Flirta 3 PKP IC
« dnia: 23 Sierpnia 2018, 16:53:53 »
Nie, nie można.

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Czerwca 2018, 15:41:30 »
Dziś oddaję materiały czeskiego motoraczka spółki GWTR 810 053-9. W paczce znajdują się:
- zdjęcia pudła tj boki i czoła,
- zdjęcia detali tj wózki, zderzaki itp,
- zdjęcia wnętrza tj siedzenia, podłoga, obicia,
- zdjęcia kabiny,
- materiały na dźwięki do wycięcia przez dźwiękowca tj odpalanie silnika, jałowe, na obrotach.
Wszelkie uwagi, porady aby coś lepiej wykonać na przyszłość proszę o wiadomość na PW.
Link:
--> http://eu07.pl/userfiles/4198/foto-810_543-9.rar <--

12
Da się jechać jako pasażer środkowymi członami ezt tylko nie wolno zmieniać kabiny, bo AI zgłupieje. Trzeba siedzieć tam gdzie się załaduje na start. W kiblu collision box przedsionka jest skopany i nie da się drgnąć nawet, drzwi nie mają szyb. Zwariować idzie od takiej jazdy w kibitce.

13
Noc na Całkowie wygląda magicznie.

14
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 19 Maja 2018, 16:53:33 »
Kombo autoreklamy:
SA134:


Termodynamika SU45:


MAN Lion's City:

15
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 06 Maja 2018, 18:50:07 »

[...]Drzewa polecam jednak sadzić do grani. Albo dać tam plane ściany lasu z dużą ilością alfy, powtarzany co kilka metrów w dół zbocza. W sbt się to w jeden mesh złączy, więc wydajność powinna być znośna. Kształty koron drzew na grani wyglądają nieporównanie lepiej od takiej gładkiej linii.
Tamta część jest jeszcze nie skończona, wiem że potrzeba to inaczej zrobić (i w innych miejscach pewnie też).
Czemu takie pole na ostatnim skrinie, tyle ladnych texow jest przeciez. :(
Takie jest na razie, może się zmieni.
Ładnie, ale ta nastawnia z Kotlarni gabarytowo trochę za duża jak na tak mały posterunek. Może wciśniesz tam tą z Krywałdu? (leży w teście)
Wiesz co, narazie zostaje taka, w zasadzie tamto miejsce w teorii obsługuje ten i bliski posterunek (przynajmniej w teorii). Poza tym jeśli dobrze kojarze na podg Starzyny też jest taka duża nastawnia, a rozjazdów stosunkowo mało, więc powidzmy zostanie ta nastawnia. Natomiast w innych miejscach gdzie żadnej nastawni na razie nie ma na pewno coś wykorzystam.
Co zostało do zrobienia?
Jeden brakujący odcienek torów, tak żeby dołączyć część 'górską', mniej więcej kika kilometrów tak zeby mogło być senswnie z układem torów. Poza tym sieć trakcyjna (wszystkie stacje, bo na razie praktycznie nie mają nic), uzupełnienie otoczenia, skończenie grupy towarowej i podg z jej wyjazdu (gdzieś w połowie scenerii), plus zrobienie otoczenia w środku scenerii w poblizu jednej stacji gdzie całkowicie jest odcinek do nowa.
Co nie zmienia faktu że jest już bliżej niż dalej do skończenia.
Na pewno napisanie porządnych scenariuszy oraz detale na scenerii: znaki drogowe, pewnie jakieś sygnalizatory, przeszkadzajki i inne cuda pierdoły.
Sceneriusze to jedno, ale skończenie otoczenia to druga zupełnie inna rzecz. O takich rzeczach jak znaki drogowe na razie nie myśle nawet - trochę zbyt duze detale jak na teraz.
Układ torowy jest skończony, czy będzie dalej rozwijany?
Na głównej magistrali/części (długośc ponad 140km) raczej nie będzie nic dodawane. Może tylko inny układ stacji na końcu, czy inne zakończenie, ale to końcówka. Nie ma sensu powiekszać tego na długość. Poza tym jeździ sie wystarczająco szybko i długość jest taka że nie ma sensu wydłużać tego o nie wiadomo ile.
Rozwijana będzie tylko jakaś część tak żeby połączyć odcienk 'górski' z resztą. Wtedy osiągnie się kształt całosci w literę "T", tak że spokojnie ma się trzy trasy (całość po magistrali, połowa po magistrali w jedną lub drugą część i odc. górski).
W teorii mogłoby dojść jeszcze przedłużenie części góskiej, wstepny pomysł i tory są (bo sa juz od dłużeszego czasu), kwestia pozostaje czy zrobię tam (a niby fajnie by było, bo to tylko kilkanaście km), więc to jest kwestia do przemyślenia.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Stare - nowe malowanie kolejnej lokomotywy
« dnia: 07 Kwietnia 2018, 17:58:27 »
Nic nowego w mojej opinii nie pokazali. Dla mnie osobiście to ET22-233 (odgrzewany kotlet) z dopieszczonymi paroma szczegółami.

I tu się mylisz Kolego, zobacz jakie odcienie zastosowali w 233 a jakie na 933. 933 wybitnie przedstawia typowe malowanie okresu żółtego czoła.

17
Bocznica / CMK + ED250 [PrimaAprilis]
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 10:42:14 »
Dzisiaj nadejszła wiekopomna chwila, dzisiaj prezentujemy Centralną Magistralę Kolejową oraz ED250
Niestety z powodów technicznych nie jest możliwe załączenie screenów oraz wykonanie mini. Za wszelkie utrunienia przepraszamy.

Tak serio, paczka zawiera hermetycznego magleva en57-001 z podrasowanym silnikiem i fajnym udźwiękowieniem oraz trasę Radom-Sosnowiec. Zostawiam dla potomności, bo fajne doznania. :) @Stele



18
Na warsztacie / Odp: Model lokomotywy SP32
« dnia: 06 Stycznia 2018, 15:39:35 »
A nie ma tam przypadkiem EU05-22 i EP02-08? Prokocim się ich pozbył i ślad po nich zaginął.
Słabo szukasz - są na Prokocimiu, na śmietniku Cargo.

19
Wydział zamówień / Odp: Radiotelefon
« dnia: 17 Grudnia 2017, 20:11:43 »
Dzięki, pozyskałem już materiał i mam koliberka razem z menu więć już nie trzeba ;).

20
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizacja CD (Czeskie Drahy)
« dnia: 11 Grudnia 2017, 18:49:46 »
Musiałbym pogadać z Czechami . To nie problem gdyż znam dobrze maszynistów CD i dyżurnych. Wyjaśnią mi o co chodzi i jak to działa. Parę razy jechałem z Ostravy
vlakiem do Cieszyna w starej 460 i widziałem jak to działa. Zainteresuję się i jeszcze dzisiaj napisze do Borisa (maszynisty z CD)

21
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 10 Grudnia 2017, 01:30:39 »
Cytuj
bo projekty stoją na takich bzdurach jak układ mapowania/pixeloza
To nie jest główny powód dlaczego projekt się zatrzymał, bo potrzebuje NOWEGO rodzaju fizyki. Oczywiście może iść na asynchronach, wskazania amperomierzy się niejako wymusi zeby wskazywały mniej więcej to co powinny, ale np. z dźwiękami może być problem bo asynchroniczny ma zależność dźwięku od prędkości (mniej więcej), a tutaj dźwiek tyrystorów zależy od przedziału napięcia jaki dają tyrystory na silniki. I to rozwiązanie jakie teraz jest w fizyce na której niby jeździ 163 (asynchroniczna) nie odpowiada temu co być powinno. Plus dochodzi do tego konieczność NOWEGO typu nastawnika, trochę podobnego jaki powinien być w rzeczywistym traxx'ie, ale nie tym co jest w MaSzynie teraz. Jest to różnica, praktycznie konieczność bo nastawnik gdzie wielkośc wychylenia odpowiada zadanej sile, nijak ma się do tego gdzie wychylenie (impulsowe lub nie) o 1 pozycję powoduje stały wzrost siły, wychylenie w drugą stały spadek, a pośrodku utrzymanie. Plus sprawa zadajnika od hamowania elektrodynamicznego i kranu hamulca pomocniczego. Są dwa oddzielne. O ile w innych nowych pojazdach jakoś przeszło to z lepszym lub gorszym efektem to tutaj będzie dość średnio z tym (zadajnik od elektrodynamicznego jest równieź podobnie jak nastawnik, dodanie/podtrzymanie/zdjęcie siły hamowania).
Cytuj
Robicie pod rendering i przechwałki na forach modelarskich
Czy gdzieś oprócz tutaj te screeny się pojawiają? Bo ja ich nigdzie nie wrzucam. Bardzo sporadycznie raz na jakiś czas są tutaj wrzucone jak są potrzebne do odpowiedzi i tyle. I nie wrzucam ich na żadne "fora modelarskie" więc nie wiem skąd to określenie.
Cytuj
czy dla użytku w symulatorze? ;)
To chyba oczywiste gdzie to ma być.

22
Bieżące kolejowe / Odp: Prędkość wykonywania manewrów
« dnia: 12 Listopada 2017, 08:51:47 »
Kurcze chyba mocno się nie zrozumieliśmy. Po pierwsze nie wiem o jakiej Ty instrukcji mówisz. Moja instrukcja mówi, że z uszkodzonym prędkościomierzem jeździ się do miejsca gdzie może być udzielona pomoc, nie dalej niż do najbliższej stacji węzłowej. W styczniu ten zapis się zmieni. Na ten niby odrzucony. I moje ego nie ma tu nic do rzeczy.

23
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 29 Października 2017, 07:42:09 »
Wiele by można tylko tak się składa, że więcej nadal oczekiwaczy i doradców niż chętnych do czasochłonnej dłubaniny.

24
Nic nie musze aktualizować, bo nie musze tam mieć znajomości szlaku ;) Pisałem o prędkościach szlakowych. W tym WOSie co dałeś ta 60 dotyczy jazdy w kierunku nieparzystym (cytat z opisu WOSu), czyli dla poc. jadących od Warszawy dla obu torów 1 i 2. Ale jadąc od strony Trójmiasta juz to ograniczenie do 60 nie obowiązuje. Tamten pociąg jechał do Warszawy (czy tam dalej do Bielska) wiec ograniczona widoczność sem. wjazdowych (w przeciwnym kierunku) od strony Warszawy go nie dotyczy.

25
Bieżące kolejowe / Odp: Będzie kolejna czynna SU45
« dnia: 23 Września 2017, 21:09:58 »
Na lokomotywownii Kraków Prokocim naprawę główną przechodzi SU45-192 należąca do firmy Karpiel.

Naprawę to ona przechodziła w stodole. Na Prokocim przyjechała na wagę.

26
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 04 Września 2017, 21:31:24 »
Wizualizacja planowanej linii tramwajowej na Parkitkę w Częstochowie, wykonana w Symulatorze Pojazdów Szynowych MaSzyna:



27
Na warsztacie / Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« dnia: 27 Sierpnia 2017, 18:32:47 »
14WE-02, która zastępczo jeździ w KŚ już mam dorwaną :)

28
Na warsztacie / Odp: Jedziemy na Czechy czyli modele w wykonaniu CD
« dnia: 27 Sierpnia 2017, 16:51:28 »
> dodać freespot z sekcji create/lights (screen a)
> ustawić tak żeby był w dobrym kierunku (w kierunku z którego ma go być widać), plus lekko przed teksturą zapalonej lampki dla której ma być (widoczny i nie zasłoniony przez nią lub inne rzecz, z reguły na środku lampki go dać)
> ustawić kolor, po zaznaczeniu danego freespota (screen b)
> odpowiedni kolor (zielony do zielonej lapki zapalonej itp.) freespot'a dopiąć w hierarchi do odpowiedniej zapalonej lampki, nazwa freespota obojętna, ważne żeby był dopięty do lampki_on, które już są dobrze nazwane (łączy się przez connect, tak jak zawsze w hierarchii)

To nie wydana kabina do jednego z naszych czeskich elektrykow.
Jeszcze nie wydana... będzie fizyka to będzie wydana.
Cytuj
Łukasz, czemu Ci LVZ nie działa? :P
Chyba jest wyłączony w tej 163 :P

29
Na warsztacie / Jedziemy na Czechy czyli modele w wykonaniu CD
« dnia: 27 Sierpnia 2017, 11:56:08 »
Przedstawiam wersję testową semaforów, wskaźników i sieci trakcyjnej Ceskich Drah. Krótki opis w pliku Readme.txt
Test CD

30
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Sierpnia 2017, 21:29:10 »
nie, ze względu na duże zmiany w rendererze nie udało mi się zmergować shaderów. ostatnie buildy zawierają nieshaderowy renderer tmj.
shadery spróbuję zmergować jak będę miał trochę czasu

a liby to są w paczce libs32/64 w wątku z ogłoszeniami

Strony: [1] 2 3