Czołgiem,
Z racji bardzo ubogiej dokumentacji zdjęciowej i/oraz/lub technicznej co do budowy i wyposażenia elektrycznego lokomotywy EP02, zadaję pytanie tutaj. Moje poszukiwania są niestety bez owocne, część stanowi raczej domysły.
Ale do puenty, pytanie dotyczy rodzaju zastosowanego nastawnika jazdy w lokomotywie EP02. Poniżej wrzucam screeny z filmiku "120 km na godzinę" dostępnego tutaj:
http://www.repozytorium.fn.org.pl/?q=en/node/7699Czy przedstawiony na filmie w prototypowej jeszcze odsłonie EP02 nastawnik może być tym zastosowanym w pierwszych 3E (ET21) którego zdjęcie przedstawia screen 3? Prosiłbym o pomoc w ustaleniu rodzaju sterowania z uwagi na wątpliwości:
a) czy jedną dźwignią sterowało się zarówno szeregiem, bokami oraz jazdą równoległą?
b) czy rodzaj rozruchu był podobny jak w EW51/52/ czyli tramwajowy?
c) czy później zastosowano nastawnik kołowy?
d) ile w rzeczywistości było pozycji szeregowych, równoległych oraz bocznikowych ponieważ źródła różnie przedstawiają?