Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 [2] 3 4 ... 185
31
Bieżące Symulatorowe / Odp: Problem z syrenami
« dnia: 04 Września 2022, 16:33:28 »
Nie. Jak ma użyć wszystkich to dajesz include plik1 end include plik2 end.

32
Bieżące Symulatorowe / Odp: Problem z syrenami
« dnia: 04 Września 2022, 16:24:06 »
Odpalasz to na exeku z kwietnia. Obsługa tej składni weszła w sierpniu.
Cytuj
Z ciekawości jeszcze: Czy dyrektywa include pozwala przyjmować kilka plików naraz?
Nie rozumiem. Dyrektywa wkleja plik drugi w treść pierwszego z ewentualnymi parametrami. Może być wielokrotnie zagnieżdżona.

33
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 31 Sierpnia 2022, 14:47:01 »
No ciężko by działały, jak wyłączyłeś moduł liczący ekrany. python.enabled no Jest od tego checkbox w starterze.

34
Pomoc doraźna / Odp: Mimo pobrania instalator nie otwiera się
« dnia: 29 Sierpnia 2022, 23:40:07 »
Instalator pobiera tego samego torrenta, który jest podlinkowany w publikacjach. Jakich plików brakuje? Należy pobrać również archiwa podlinkowane poniżej, z bibliotekami i exekami.
Instalator się kompletnie nie uruchamia? Nawet okienko nie mignie? Nie generuje żadnych logów?

35
Symulator / Odp: Multiplayer Timeoutuje
« dnia: 28 Sierpnia 2022, 18:09:07 »
Nie. Vehicle w ini/-v w wierszu. W jakim pojeździe ma się dany klient uruchomić. Wszystkie obsady w scn tak samo macie mieć. Jak się kiedyś bawiliśmy, to dyżurny się spawnował w jakiejś węglarce w krzakach, bo ghostview nie działało.

36
Symulator / Odp: Multiplayer Timeoutuje
« dnia: 28 Sierpnia 2022, 17:19:38 »
No oczywiście, że składy muszą być tak samo. Najlepiej to sobie scn prześlijcie i pomińcie starter, odpalając się z exeka. Tylko parametr startowy pojazdu gracza ma się różnić ma się różnić.
Desynce będą. To było robione pod komunikację jednego gracza i instruktora robiącego za dyżurnego. Im więcej graczy, tym prędzej coś się pogubi. No i z jakiegoś powodu zostało zarzucone.

37
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 26 Sierpnia 2022, 17:23:09 »
Kod: (\dynamic\pkp\sgns_v1\loads\sgns_trzpienie_zlozone_19_74m.t3d) [Zaznacz]
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: banan
Anim: false
Ambient: 154.0 215.0 229.0
Diffuse: 154.0 215.0 229.0
Specular: 0 0 0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 0
Opacity: 100
Map: none
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 0

include dynamic\parts\ladunki\kontener_40fthc_2.t3d 0.0 0.0 kkfu731431 end
include dynamic\pkp\sgns_v1\components\sgns_trzpienie_zlozone_19_74m.t3d end
:bob:

Btw, mam jakieś edytowane pliki ładunków z dodanym bananem. To skisło, czy było tylko jakimś testem i okazało się zbędne?

38
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 26 Sierpnia 2022, 13:54:21 »
W logu z rzeczy podejrzanych, znalazłem coś takiego.
EVENT LAUNCHED by en57al-1780rb: tor0325:event0
EVENT LAUNCHED by en57al-1780rb: ala_en57_przypisanie_na_postoju
Test: MemCompare - ala_en57_rozklad_sprawdz - [*] && [1.00] == [1.00] && [1.00] == [1.00] - Pass
en57al-1780rb as ROJ55325: at 9:47 next Chocianowice_po
Ale on chyba miał jechać czołem Rb na Bałtyk, bo potem wygaszenia i rozprucia są z Ra. Czyli nie dostał rozkładu ze złej strony.

39
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 24 Sierpnia 2022, 22:05:40 »
Żadnych innych braków w logu nie ma, to nie wiem czemu to zjadło. Dosztukuj sobie https://wiki.eu07.pl/websvn/filedetails.php?repname=pctga&path=%2Fdata%2Fload_weights.txt (dane logowania z forum)

40
Na warsztacie / Odp: Wnętrze do Ed72
« dnia: 24 Sierpnia 2022, 18:31:40 »
Nikt się nie chwalił takimi zamiarami. Ogarnij podstawy blendera i spróbuj wnętrze z en57 wyklepać. Niestety oba modele są krzywe i się różnią gabarytem pudła, więc nie oczekuj łatwego spasowania.

41
WWW / Odp: Seeding i problemy z powolnym pobieraniem się gry
« dnia: 24 Sierpnia 2022, 17:03:09 »
Ponoć problem był z tym, ze tracker odrzucał seeda z localhosta. Trzeba było ustawić webseeda. Stronę zmuliłoby tak samo, ale byłoby trochę dzielenia na p2p, ale teraz to po ptokach. Pierwsze zainteresowanie przeszło, serwer raczej będzie już wyrabiał.

42
Uruchamianie Symulatora / Odp: Pociągi na scenerii
« dnia: 24 Sierpnia 2022, 17:00:16 »
A czemu exek z drugiego kwietnia? Patch do poprzedniego wydania miał datę jakoś na ósmego. O najnowszym nie wspominając.

43
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 24 Sierpnia 2022, 02:04:45 »
Załączam aria log i install log
Nie wiem co jest przyczyną, ale doszło prawie do końca. Sam patch jest. Dociągnij libki, exeki i starter z działu publikacje, jeśli jeszcze nie zrobiłeś kompletnego reinstalu.

Witam, mam problem z freezowaniem, crashowaniem Maszyny.
Wg loga masz exe z pierwszego kwietnia, ale pliki z sierpnia. Nie odznaczyłeś exeków w instalatorze? Tamto exe ma przynajmniej cztery znane, dawno poprawione punkty wysypu.

44
Pomoc doraźna / Odp: Ręczne przekładanie zwrotnic (rozwiązany)
« dnia: 23 Sierpnia 2022, 02:00:14 »
Może miałeś otwarty starter podczas edycji i nadpisał konfig ze swoich ustawień.

45
Symulator / Odp: Pozycja szeregowa nastawnika
« dnia: 23 Sierpnia 2022, 01:57:10 »
Możliwe że jest to powiązane. Zmienić nastawę prądową można tylko na pozycji szeregowej lub zerowej. Dlatego gdy na wyższej zacząłeś kręcić przełącznikiem, zasugerowało byś skręcił nastawnik na szeregową, by zadana nastawa mogła wskoczyć. W innych przypadkach raczej jest sugestia bardziej ogólna zwiększenia/zmniejszenia siły pociągowej. Nie bardzo wiem gdzie szukać podpowiedzi w kodzie, to nie sprawdzę niestety.
Normalnie jeździsz na nastawie niskiej. Na nastawie wysokiej masz blokadę do układu szeregowego. Wyższe pozycje nastawnika nie wejdą. Używa się jej do rozruchu bardzo ciężkich składów i podjazdów pod strome wzniesienia, gdy na niższym prądzie siły oporu by przeważyły i pociąg by nie pojechał. Jakiś czas temu AI zostało nauczone z niej korzystać, więc możliwym jest, że dostałbyś w pomocniku sugestię użycia, gdy zostaną spełnione warunki. Z tym, że nie kojarzę żadnego miejsca na sceneriach wydanych w paczce, gdzie byłaby taka potrzeba.

46
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 22 Sierpnia 2022, 22:31:03 »
Wg loga pobrało same pliki patcha (za drugim podejściem) ale nie znalazłem archiwum z libkami. Ponoć jakieś nieistniejące pliki serwer widzi i zmieniły się linki w instalatorze po 16. Trzeba go pobrać od nowa. Ale że sam patch się zainstalował poprawnie, a serwer ledwo dycha, spróbuj z działu publikacje dograć same libki i exeki.

47
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 19 Sierpnia 2022, 12:03:52 »
Instalator alokuje 43GB na start pobierania paczki podstawowej i 217MB na patcha. Potem zajmuje trochę mniej, ale potrzebuje buforu na popakowane archiwa. Jak to 60GB rzeczywiście jest wolne, to powinno przejść. Może część jest zablokowana przez swap systemu, czy coś.
W dziale publikacji masz wątek z instrukcją instalacji manualnej, bez instalatora.

48
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 16 Sierpnia 2022, 21:55:35 »
To by trzeba wyklikać w rainstedzie gdzie ten ludzik jest zdefiniowany i go nieco ruszyć.
Tartak dziwna sprawa, bo cały czas masz go w środku kadru, to nawet jakby miał jakieś dziwne skalowanie, przez które mu złego bounding boxa wylicza, nie powinno go ucinać. Chyba że origin jest gdzieś hen daleko, ale to by raczej dawno wylazło. Też trzeba namierzyć co to za model by dalej śledzić.

49
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 12 Sierpnia 2022, 19:21:35 »
Pewnie ten awast, albo jakieś inne cholerstwo, uznało instalator za bardzo niebezpieczny program, próbujący ściągać dziwne archiwa z internetów i go zablokował. W logu instalatora powinno być coś na ten temat. W publikacjach masz wszystkie linki do pobrania manualnego, jak nie chcesz go wyłączać.

50
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 12 Sierpnia 2022, 18:32:12 »
No wyraźnie jakichś assetów nie pobrało/wypakowało. Zobacz co właściwie masz w katalogu.

51
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nanoszenie tekstur na modele w blenderze
« dnia: 11 Sierpnia 2022, 14:24:02 »
Material properties. Wyciepać stare materiały, bo t3d obsługuje tylko jeden na mesh. Dodać materiał, nazwać go z sensem. W zakładce object properties>t3d submodel properties ustawić opcje. Wejść w shader editor, masz tam zakładkę pluginu [eu07] material tools. Nim linkujesz teksturę/materiał z paczki maszyny, to skrypt zbuduje sobie poprawne powiązania do eksportu.

52
Pomoc doraźna / Odp: Ręczne przekładanie zwrotnic
« dnia: 08 Sierpnia 2022, 14:44:18 »
Ustawiłeś to na true? https://wiki.eu07.pl/index.php/Plik_konfiguracyjny_EU07.INI#map.manualswitchcontrol_.5Bno.5D Domyślnie z mapki można tylko przestawiać rozjazdy z eventlaucherami do kontroli ręcznej.

53
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z łukami w rainstedzie
« dnia: 28 Lipca 2022, 14:05:05 »
Rainsted wymaga oparcia odcinków prostych z obu stron łuku na liniach kierunkowych. Dopiero wtedy zadanie promienia łuku zadziała.

54
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 27 Lipca 2022, 12:17:08 »
Zacznij od aktualizacji maszyny. Exek z 1.04 to ma ze trzy znane punkty wysypu, poprawione dawno temu.

55
Pomoc doraźna / Odp: Czułość myszy
« dnia: 25 Lipca 2022, 19:16:56 »
https://wiki.eu07.pl/index.php/Plik_konfiguracyjny_EU07.INI#mousescale_.5B3.2_0.5.5D Tylko starter może nadpisywać, jak wyjdziesz za jego widełki.

56
Uruchamianie Symulatora / Odp: Pociągi na scenerii
« dnia: 23 Lipca 2022, 14:50:16 »
Log jest z quarka i wszystko się odpaliło do końca oraz są ślady jazdy, co ma się średnio do opisu, wg którego wywaliło na ładowaniu kabiny. Opcje graficzne ustawione na takie średnio niskie. Nic przesadzonego nie wpadło w oko.

57
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 19 Lipca 2022, 16:25:15 »
Generator używa linuksowego kodeka oggenc.
Na co chcesz samodzielnie zamieniać wav na ogg? Tworzysz w wav lub flac i tak dajesz.

58
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 16 Lipca 2022, 02:53:09 »
Do wieszania drutów masz gotowy program od Mariusza. Sam tylko nody słupów musisz rozstawić, najlepiej w osobnym scmie.

59
Symulator / Odp: Czuwak w debugu.
« dnia: 12 Lipca 2022, 23:53:00 »
Możesz edytować colission box kabiny w mmd albo przesunąć sobie kamerę zewnętrzną na przednią szybę. Brak renderowania kabiny nie będzie przeszkadzał, skoro jej nie będziesz widział. Albo przesuń na ile ograniczenie pozwala i zawęź fov, by obejmował tylko szybę. Nie ma osobnych wyłączników na urządzenia bezpieczeństwa/usterki. W sumie tylko zmiany renderowania dostały osobne trigery, bo pewnego programistę drażniły kolorowe druty, gdy do niczego nie były mu potrzebne w danej chwili. :P

60
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z łukiem w Rainstedzie
« dnia: 11 Lipca 2022, 15:21:15 »
No jak ma R=0 to jest prosty. Przywiąż sąsiednie proste do kierunkowych i przelicz promień łuku. Nawet jak jest prawie prosty, to wyliczy mu kilka kulometrów, ale nie zero.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 185