Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubertnator23

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
391
Gdzieś w jakimś pliku tak rzeczywiście może być, jako że autor jako nazwę obiektu podaje UnikalnaNazwa i jakiś numerek. Akurat plik ytong_bloczki.inc w ogóle nie obsługuje parametr p1, tzn. takie coś tam jest:

// (p1) nic (p2) (p3) (p4) wspolrzedne (p5) rotacja
// bloczki ytonga na paletach

node -1 0 none model (p2) (p3) (p4) (p5) lj/ytong_bloczki.t3d none endmodel
Teraz  trzeba znaleźć pliki .inc w kaliskiej które mają p1 jako teksturę, a w plikach .scm nazwę obiektu.

Czy ktoś posiada pliki "linia61/isdr/lampahn1_noc.inc" albo "b12"? Nie wiem, której tekstury użyć: b1-2 czy b-12.

392
Znalazłem wystąpienie "UnikalnaNazwa" w Kaliskiej. Plik Reszta.scm. Linie 227926-227947.
include;lj\ytong_bloczki.inc;UnikalnaNazwa17281;35551.2;2.694;-11562.6;-13.5256;;;;;end //Passive
Co robią te średniki?

393
Te pliki o które prosiłem i które wysłałeś występują w plikach .scm lub .inc w Kaliskiej. Wskazałem alternatywy dla tych plików, jako że zostały wywalone z paczki 20.04, a na najstarszej paczce jaką posiadam (15.04) nie było ich. Chciałem widzieć jak wyglądają by zmniejszyć listę alternatyw (asfaltów to my mamy dużo, a 546-teren-napis kompletnie mi nic nie mówił). Resztę braków tekstur opisałem w pierwszej tabelce.

394
Dalszy ciąg tabeli:

Tekstura usunięta:     Tekstura alternatywna:     
asphaltplatform1     asphalt, asphalt1, asphaltdark1 lub inne warianty asfaltu.
asphaltplatformside1     asphalt, asphalt1, asphaltdark1 lub inne warianty asfaltu.
linia546/546_teren-napis     otoczenie/obiekty_stacyjne/przejscie_wzbronione lub terenpkp albo pkp/przejsciesluzbowe1/2/3/4 lub 5

Obie tabelki powinny wyeliminować około 80-95% tekstur których nie ma w paczce, z czego jakieś 75% to tabliczki semaforów.

Czy można wywalić #stad_villa_var_01 całkowicie, i zamiast tego normalne budynki?

395
Cytuj
Na chwilę obecną najbardziej pewnie przyda się autorowi tabelka
Przejrzałem errors i coś takiego sporządziłem:

Tekstura usunięta:   Tekstura alternatywna:
tabl/b12 (dowolna litera, może być np. g12)     tabl/b-12 lub tabl/b1-2 [w zależności o co chodziło autorowi)     
tabl/C12-2m    tabl/c12-2m     
tabl/C14-2m    tabl/c14-2m     
water06    @water06     
water10    @water03 albo @water06     
pszenicaa    wiejskie/pszenica  lub inne warianty   
bud/blok2    bud/blokblue, blokfiolpas, lub inne warianty malowania     
tabl/D112m     tabl/d1-12m 
tabl/tz1     tabl/Tz-1 
sz1, sz2, sz3, sz4, sz5     tabl/Sz-1, Sz-2, Sz-3, Sz-4, Sz-5

Większość braków to tabliczki na semaforach(np. b12, N12-2m), których imiona zostały zmienione.
Inna rzecz: niektóre tekstury trzeba dodać (np. pmppw/d24) bo nie ma zamienników w paczce. Niektóre modele też zostały wywalone z paczki i trzeba je zastąpić.

Pytania:
Do czego służy tekstura "#stad_villa_var_01"?
Czy ktoś posiada tekstury: linia546/546_teren-napis, asphaltplatform1 i asphaltplatform1side, tr/none? Nie wiem do czego służą.
Co to za tekstura: UnikalnaNazwa?

396
Na warsztacie / Odp: Połączenie kilku tras?
« dnia: 16 Maja 2020, 22:11:51 »
Cytuj
Planów jest bardzo dużo, chętnych do roboty mniej, a tych co mają i chęci, i czas, jest jak na lekarstwo
Problem może też tkwić w tym, iż nie mamy żadnego narzędzia do tworzenia scenerii, który by typowy Jan Kowalski opanował w parę dni. Ja umiem układać tory i rozjazdy w Rainstedzie, pobierać kwadraty z geoportalu, ale nic więcej nie umiem (no i jak umieć, jak edytor rainsted nie ma zrozumiałego interfejsu), 3ds maxa nie mam, a w Blenderze trudno robić scenerię za pomocą skryptów które zrobił kolega @Balaclava (brak tekstur, dziwne zachowanie podczas obracania z siatką terenu, ogólnie trochę niedopracowane).

A gdzie jest plik RSF do linii 61? Jeżeli Ra robił, to mam nadzieje iż używał własnych narzędzi...


397
Znak nazwy ulicy. Robione telefonem, nada się?

https://eu07.pl/userfiles/27025/zagajnikowa.zip

398
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 16 Maja 2020, 15:21:54 »
Po 13 minutach udało się! Tylko o co chodzi z tą teksturą? Normalny dds, 174KB - co tak długo to trwa?

Inna rzecz z orlenB - dlaczego ST45 stoi pod semaforem wjazdowym do Wilisia wyłączona, ST44 tuż za nią, a osobowy na stacji Wiliś opóźniony o 3h? Czekałem 10-15 minut, nic się nie dzieje... Testowałem trzykrotnie, więc to nie jest przypadek.

399
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 16 Maja 2020, 13:12:42 »
Nic nie przerywałem, po prostu ładowała się sceneria z jakieś 5-10 minut, i na tym się skończyło we wszystkich przypadkach. Jaki niby błąd miał być wyrzucony?

Edit: Jest jakiś limit czasu na wczytywanie tekstury?

400
Ranny wypad mikoli na linię całkowską. Złapana suczka z pospiesznym.

401
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 16 Maja 2020, 12:12:05 »
Misja orlen_B. Tekstura "textures/grass_l61/3.dds" nie ładuję się, przez co sceneria dalej się nie ładuje. Daje loga, errors potrzebne?

402
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 14 Maja 2020, 14:23:27 »
Cytuj
@Hubertnator23 nie spotkałem się z takim błędem, jeszcze przed wysłaniem posta zostawiłem włączony starter w tle na pół godziny po czym edytowałem skład bez błędów.
Czyli coś z moim RAMem? Jeszcze sprawdzę dokładnie pod jakimi warunkami występuje to okienko.

403
Tabor / Odp: Problem z Taborem w Maszynie 2004+ Rev5751
« dnia: 13 Maja 2020, 21:13:22 »
Proponuję ten:
Jak obejrzysz 2-3 razy to możesz znaleźć w klawiszologii jak co zrobić. Ewentualnie uruchom AI kombinacją Shift + Q, to odpali za ciebie lok.

404
Tabor / Odp: Problem z Taborem w Maszynie 2004+ Rev5751
« dnia: 13 Maja 2020, 21:01:36 »
Nie zresetowałeś przekaźników nadmiarowych. Z lokomotywami trzeba zresetować przekaźniki nadmiarowe klawiszem 'n'.

405
Tabor / Odp: Problem z Taborem w Maszynie 2004+ Rev5751
« dnia: 13 Maja 2020, 20:42:18 »
Mógłbyś dać plik 'log.txt'?

406
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 13 Maja 2020, 19:59:35 »
Inna bardzo denerwująca rzecz: często podczas zostawiania startera w tle (np. podczas gry), a późniejsze wyłączenie i  zmiana składu wyskakują okienka "Access violation at (adres kómorki RAM) Read of address (adres innej komórki RAM).

Rozumiem, że chodzi tu o wskaźnik, który pokazywał do danej komórki RAM (powiedzmy: przechowującą miniaturkę SU45), i po 20min Windows przesuwa komórkę gdzieś indziej, a nasz wskaźnik teraz pokazuje do odczytu pliku "config.txt" w programie abc. Oczywiście Windows nie może pozwolić by odczytać "config.txt" przez starter, i stąd powiadomienie o "Access violation". Dobrze zrozumiałem?

Jeżeli tak, to może przed uruchomieniem scenerii dać wskaźniki na NULL, a resztę zapisać do jakiegoś pliku? Albo jakiś wskaźnik który zawsze pokazuje na adres miniaturki? Nie wiem dokładnie co się da zrobić, ale na pewno coś się da, bo w innych aplikacjach takich powiadomień jest bardzo mało.

407
Inne niekolejowe / Odp: Jaka karta graficzna ??
« dnia: 13 Maja 2020, 18:59:32 »
Nie ma znaczenia. Ja mam DDR3 + GDDR5.

408
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 13 Maja 2020, 08:46:58 »
Gdy dodaje 2 kible, starter nie pozwala mi dodać sprzęg "przejście" między nimi.

409
A całkowo V2, L053 i bałtyk skm1&2? Te scenerię są w okresie teraźniejszym. Nawet śdm i euro są zbliżone to teraźniejszości.  Niech kaliska będzie w latach 2006-2007, a jak ktoś chcę może sobie zrobić remake kaliskiej przed modernizacją, albo po, to niech sobie robi, ale moim zdaniem zakończymy to co się zaczęło.

I tak nie mamy Flirta, Pendolino, Darta, ALki, EN57-FPS, Husarza czy Impulsa. A więc co wstawić na LK14 która będzie odwzorowywać teraźniejszość? Może TLK Pobrzeże z EP09 na czole, może  EN57AKŁ lub EN57 SPOT w malowaniu Polregio i jakieś towarowe pociągi, ale to już koniec. Nie ma pociągów ŁKA, modernizowanych kibelków (AL, FPS), Flirta czy Darta.

410
Tabor / Odp: Pantograf EP08
« dnia: 12 Maja 2020, 15:15:03 »
Ctrl + V, a potem Shift + V żeby uruchomić małą sprężarkę. Przytrzymać dopóki się nie podniosą.

411
Następnym razem zrób zdjęcie z tyłu i może z boku żeby ułatwić ludziom tworzących modele i tekstury ;-)

412
EM10 są sprzedawane, prawdopodobnie stracą stare malowania PKP Cargo. Co prawda EM10 nie mamy w symulatorze, ale lepiej zrobić fotki niż będzie za późno.

413
Za mało pamięci vram. Spróbuj odpalić z dedykowaną kartą GPU (np. Nvidię lub Radeona).

Edit: albo zmień gfxrenderer na legacy, z moją integrą krzyżowa poszła na legacy albo simple.

414
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 09 Maja 2020, 21:47:06 »
Załączyłem plik errors.txt.

415
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 09 Maja 2020, 16:24:10 »
Sprawdziłem - przed 06:15 i po 19:00 działa, a przed (np. 18:45) nie działa.

@Stele - z epoką złamało mi patyki koło kilometrażu 139.9. Współrzędne -  około 943 , 266 , -2163. Scenariusz linia61_pospieszny1. Potrzebny log?

Edit2: Jeszcze patyki wywaliły mi się na zakręcie za Blachownią (w kierunku Herbów) oraz za rozjazdami stacji Częstochowa Stradom (w kierunku końca trasy)

416
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 09 Maja 2020, 16:15:09 »
Drobnostka, w Traxxie lampki od kierunku jazdy nie działają. Lampka zawsze świeci na pozycję 'N' gdy nastawnik jest na pozycji R lub D. Testowałem na exeku paczkowym i exe od tmj.

@Stele złamalo mi patyki raz na parę razy między Lisowem a Herbami. Zaraz sprawdzę gdzie dokładnie.

417
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 09 Maja 2020, 15:08:43 »
Prawie na każdej scenerii wystepują. Akurat na L61 dodatkowo łamią się od czasu do czasu patyki, bo jest to sceneria stara.

418
Nie, teraz pobieram. Wyświetlacze działają w wersji 20.04+.

419
Na exe eu07-x64_200506 białe paski zamiast wyświetlaczy w 6dg. Załączyłem zdjęcia i log.

420
Bocznica / Odp: Klasyki
« dnia: 08 Maja 2020, 15:04:36 »
Na dodatek ten sam autor, co tej ankiety malowania... Błagam, na bocznicę!

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17