Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubertnator23

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Listopada 2022, 13:47:11 »
Pobieranie z repozytorium jest chyba niemożliwe?

Pobieranie z https://eu07.pl/svn/kaliska powinno działać dla wszystkich.

2
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 28 Października 2022, 21:55:53 »
Kaliska jako pierwsza dostanie nowe sygnalizatory EHZ-12/13 i EHZ-32 :).

3
Na warsztacie / Odp: Nowe pudło do skody 71E
« dnia: 16 Sierpnia 2022, 13:03:40 »
Moim zdaniem problemem nie są pieniądze, a znalezienie czasu. No chyba że deweloperzy będą zatrudnieni na pełny etat, i dostawać wypłatę ;).

4
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 27 Lipca 2022, 20:21:15 »
Ten Z1 to jest wersja bez lampy (taki trochę znak, statyk). Najbardziej jest podobny chyba do paczkowego z1_old (paczkowy jest trochę niższy niż ten na Całkowie), z tym że w tym na Całkowie jest w incu dodatkowo rotacja w osiach X i Z, oraz tekstura wymienna (te z folderu textures/ip/pkp). Generalnie zrobiłbym tak:

- dodał repla do paczkowego, poprawił ince żeby można było obracać w trzech osiach;
- przeniósł tekstury i podmienił wpisy.

5
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 25 Lipca 2022, 20:47:00 »
Tak sobie na szybko przejrzałem repo i tak:
  • models/lj/drewno.e3d, textures/lj/drewno.dds należy usunąć zarówno z Całkowa jak i z Kaliskiej, i podmienić na jakieś sensowniejsze kłody, chociażby autorstwa @DieselPower;
  • models/ip/pkp/z1.t3d - przydałoby się na pctga zrobić t3d i inc z replem, wtedy będzie można te pliki z Całkowa usunąć;
  • models/peronowe/lampa_parkowa01.t3d - na pctga jest models/elektryczne/lampa_parkowa01.t3d - można podmienić?
  • models/znaki, scenery/znaki - tych znaków g3 i g4 nie mamy w paczce?

6
Dalej ten blad jest chodz duzo czasu minelo kiedy to zglaszalem.
Bo generalnie nie umiem go naprawić. Gdzie utknąłeś pod S1 i czekałeś, nadal był to Opatówek? Wydaję mi się że AI przerżnęła jakiś semafor, bo na to skrypt srk nie jest odporny.

7
Prawa autorskie, niska rozdzielczość, kompresja stratna, pewnie wszystko rozmazane...

8
Usuń plik kaliska_cegielski.sbt w folderze /scenery. Jeśli problem będzie nadal występować, to załącz log.txt bądź errors.txt.

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 18 Kwietnia 2022, 20:32:47 »
Póki nie ma trybu read-only dla nierangowych na repo kaliskiej, to możecie przetestować to:

https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v3.2b.7z. Składy jeszcze nie przystosowane do 22.04 i w ŁK samochody zawracają na środku ulicy.

Pobieranie przez klienta SVN powinno już działać : https://eu07.pl/svn/kaliska

10
O, ktoś umie się w tym odnaleźć :).

Mnie tylko ciekawi czemu to u innych nie działa (sygnalizacja.scm, rev. 423):
//Kalisz

include SS6zpcpb-yYN.inc kl_a12 7397.84 0 -1325.26 -70.5 A-12 kl_toa end
include TS2zpYN+3sp.inc kl_toa 6490.12 0 -1505.04 -131.5 ToA kl_sp1_a12 kl_sp2_a12 kl_sp3_a12 end
include PS3pzbYn.inc kl_sp1_a12 7303.86 0 -1302.6 -82.5 SpA end
include PS3pzbYyn.inc kl_sp2_a12 7208.1 0 -1298.62 -95.5 SpA end
include PS3pzbYyyn.inc kl_sp3_a12 7111.05 0 -1313.68 -106.5 SpA end

//todo na kiedystam - zmienic nazwy eventow i semka kl_a2->kl_b12
include SS6zpcpb-yibto.inc kl_a2 7400.98 0 -1316.35 -71 B-12 kl_tob end
include TS1p2Y+3Sp.inc kl_tob 6483.98 0 -1497.97 -128 ToB kl_sp1_b12 kl_sp2_b12 kl_sp3_b12 end
include PS3pzbY.inc kl_sp1_b12 7305.34 0 -1293.63 -82 SpB end
include PS3pzbYy.inc kl_sp2_b12 7206.85 0 -1289.37 -95.5 SpB end
include PS3pzbYyy.inc kl_sp3_b12 7108.1 0 -1304.92 -104 SpB end
a twoje wpisy działają.

Jeszcze jedna rzecz. Tarcze ostrzegawcze powinnny obie jednokomorowe [32:44-49]:


Więc trzeba będzie zrobić plik ts1pyn+3sp.inc.

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Testy scenerii
« dnia: 05 Lutego 2022, 20:56:49 »
Oj przyda się przyda.
...

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: Testy scenerii
« dnia: 05 Lutego 2022, 20:37:56 »
A do czego potrzebny teksturowiec?

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: Testy scenerii
« dnia: 05 Lutego 2022, 16:41:11 »
Najlepiej każdą przetestować. ;)

14
Nie gram na wysokich ustawieniach graficznych, a w dodatku stopniowo je zmniejszam, jednak nie daje to żadnych zmian.

Jaki masz procesor? Ze względu na duuuużą ilość pojazdów potrzebny jest w miarę dobry procesor (z taktowaniem >1.5GHz, ilość rdzeni nie ma znaczenia przy SzaMynie) żeby nie mieć pokazu slajdów, a żeby mieć te 60fps to pewnie coś koło >3GHz.

15
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 03 Stycznia 2022, 10:31:30 »
Log? Screen? Upewnij się że nie przerżnąłeś W4 lub że pociąg się mieści w peronie, bo inaczej się event od wyjazdu się nie uruchomi. Ale wróżką nie jestem, więc trudno zobaczyć co się stało bez log-a...

16
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 01 Stycznia 2022, 13:20:50 »
Da się. Zmiana eventu z OS na POS zmienia tylko to, że przy POS będą podawane przeloty przez stacje na których nie zatrzymują się pośpiechy (np. Lublinek, Łask, Sędzice, Błaszki, Nowe Skalmierzyce), natomiast przy OS na stacjach gdzie się zatrzymują pociągi osobowe będzie S5, później S2.

Dla przykładu, jeśli mamy wolny szlak od Sędzic do Błaszek, gdy pociąg zbliża się do stacji, to przy POS będzie od razu podawany przelot, natomiast przy OS będzie S5, wjazd -> ileś sekund czekania -> S2, wyjazd ze stacji.

17
Przy okazji uaktywnijcie tego pospiecha z kaliskiej do ow. Bo tylko jako ai jezdzi a mozna nim spokojnie jechac.
Z czekaniem 45 minut, z czego z 10 minut na pustyni bez terenu? Uznałem że jak ktoś jest desperacki to sobie włączy opcję "Pokazuj pociągi AI" i go odnajdzie...

18
Jeśli w tym scenariuszu jest plik scenery/kaliska/kaliska_events.ctr, to powinna być +-kompatybilna z tą paczką. Jeśli nie, to jest to archaiczny scenariusz nie warty dostosowania, kdyż łatwiej się zrobi nowy na podstawie tego samego algorytmu co w cegielskim.

a obecne misje z Ostrowa Do Kalisza czy pośpiech ze Zduńskiej Woli do Ostrowa w zasadzie nie ma w ogóle sensu. Bo jak jechać na tej scenerii to od Łodzi do Ostrowa bądź odwrotnie.

Misja z pos. Cegielskim zaczyna się w Zduńskiej Woli Karsznice. Misja z pos. Włókniarzem nie kończy się w Kaliszu, a kończy manewrami w Łodzi Kaliskiej. Nie widzę w tym nic bezsensownego.

19
Masz jeszcze errors.txt? Na przyszłe zgłoszenia gubienia ślizgu/łamańca, prośba by załączyć plik errors,txt, ponieważ tam są współrzędne gdzie to się wydarzyło.

Niewyprofilowane tory to wada pierwotna scenerii, i ciężko ją naprawić nie posiadając maksa :v.

20
Ode mnie prezent świąteczny w postaci nowej wersji Kaliskiej. Zmiany względem poprzedniej:

- Naprawiona sieć. Można już jeździć na symulacji patyków :D.
- Testowo dodane samochody w Opatówku, Radliczycach i Łodzi Kaliskiej.
- Różne poprawki: wygaszanie semafora w Radliczycach, przypisanie powtarzaczy/tablic ostrzegawczych.

Od teraz nie powinno być żadnego "zaniku napięcia" - gubienia ślizgu pantografu ani łamania pantografu. Jeśli podczas przejazdu zdarzyło się zgubić ślizg/złamać pantograf, należy załączyć plik errors.txt, gdzie są współrzędne gdzie to się wydarzyło.

LINK: https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v3.0.7z

21
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 14 Grudnia 2021, 15:35:50 »
Musiałbyś skompilować sam plik exe, ustawiając flagę DUSE_IMGUI_GL3=OFF, wtedy legacy powinno zadziałać na OpenGL 2.0. Nie wiem na ile stabilne :v

22
Pomoc doraźna / Odp: Test radiostopu.
« dnia: 29 Listopada 2021, 14:38:37 »
No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P

23
Pomoc doraźna / Odp: Test radiostopu.
« dnia: 28 Listopada 2021, 19:24:28 »
No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P

24
Forum / Odp: Propozycja nowego punktu regulaminu.
« dnia: 26 Listopada 2021, 22:12:17 »
nie będzie tolerowane i będzie surowo karane.
Bym doprecyzował co za kara.

Wpływanie na szkodę wizerunku symulatora,
Też bym doprecyzował co jest definicją "wpływanie na szkodę wizerunku symulatora".

25
Bocznica / Odp: Realne Tablice
« dnia: 21 Listopada 2021, 21:42:13 »
Uhm, tablice są generowane poprzez skrypt pythona, właśnie po to, żeby nie musieć samemu generować tekstury :P.

26
Rogatka JEGD-50 po regeneracji przez PAP. Zdjęcia niestety dość ziarniste, więc raczej podkład pod ręczną malowankę. Mi się nie chce :P.

https://eu07.pl/userfiles/27025/jegd50-pap.7z

27
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 21 Października 2021, 17:41:35 »
Cytuj
Czy ktoś może podesłać mi link do najnowszej aktualizacji? Z góry dziękuję.
W pierwszym poście masz, w dodatku w dużej czcionce... :facepalm:

Ktoś wie jak można temu zaradzić?
Niepoprawnie wypakowałeś archiwum.

28
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 13 Października 2021, 20:50:40 »
Będę sprawdzał, ale nie traktuje to priorytetowo, w porównaniu do np. poprawek sieci trakcyjnej.

29
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 13 Października 2021, 20:40:43 »
Znaczy mi się to zdarzyło raz, a tak poza tym to u mnie działa.

30
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 12 Października 2021, 21:28:27 »
Nie, nie rozpoznawało i nie rozpoznaje po rozkładzie. Podejrzewam że skrypty były pisane przed wprowadzeniem eventu whois. A czemu dokładnie się tak dzieję? Nie wiem, bez log-a trudno określić, a mojego log-a zapomniałem zapisać, i mi nadpisało po następnym uruchomieniu exe. :/

Strony: [1] 2 3 ... 17