Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubertnator23

Strony: [1] 2 3 ... 18
1
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: Dzisiaj o 00:13:35 »
Widzę że Pan dalej nie rozumie o co mi chodzi w takim razie ja kończę temat i współpracę dot. modelowania. Dzięki Panu opinii niechęciło mnie do dalszych prac. Dziękuję
No dobra, ale oczekiwałeś kółeczka wzajemnej adoracji? Zielu w łagodny sposób napisał co jest nie tak i jak można to poprawić, a przy okazji podszkolić swoje umiejętności modelowania. Łaski nam nie robicie.

Tu macie sporo prostszych obiektów -> https://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.330.html. W razie czego, mogę Wam coś sfocić. Opanujecie odwzorowanie kątów i wymiarów, bevel, wygładzanie, mapowanie itp. to będzie można myśleć o czymś bardziej zaawansowanym.

2
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 07 Kwietnia 2024, 09:59:56 »
  • Wyszukiwaniu null tracków.

Nulltracki z tego co pamiętam są tylko na jakiś rozjazdach na LK131 i LK146. Trzy rozjazdy krzyżowe (2x ŁK, 1x ZWK) mają po 2/3 połączenia z jednym torem, ale chyba nie było nulltracków. Co innego drogi, tam jest tego pełno...

4
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 28 Września 2023, 20:58:50 »
Od pabianic do sieradza gong jest identyczny a zapowiedzi są ustne
Mam pabianicki, jakby ktoś chciał to śmiało pisać.


Zwracam się do was.<->Chodzi mi o to, jak mogę obrócić mostek sygnałowy w OW. bo Nie wiem, czy jest poprawiony. i Gdzie znajdę jego wpis? Przy okazji zapytam o migający teren na ZWK i NS.<->Czy jest do tego nowa wersja>-<?<->Dziękuję.

Zakazy 12
W Rainstedzie masz edytor SCM, użyj go, on daje referencje do plików z numerem linii. Też nie wiem czy poprawiony :P. Migający teren w ZWK nadal jest, najłatwiej chyba podnieść problematyczne trójkąty o ileś cm.

Problem występuje tylko na przejazdach nowymi sygnalizatorami i rogatkami.
Masz, prowizoryczne ince do przejazdów. W sumie wrzucę na repo, będą nowe to je usunę.
https://eu07.pl/userfiles/27025/scenery.7z

Taboru nie aktualizowałem, są braki. Pomysł Ra +1.

Jak potrzebujecie gong z Ostrowa to wam nagram, bo jestem z Ostrowa. Ostatnia szansa, bo remontują wiaty peronowe i będą montować wyświetlacze peronowe, więc obstawiam że zapowiedzi wkrótce przejmie automat.
To prośba byś nagrał, zanim będzie za późno (z Kaliskim się spóźniłem, na szczęście jest pełno zapowiedzi z gongiem na jutubie).


5
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 04 Sierpnia 2023, 22:54:49 »
nie widzę nawet po wyszukiwaniu pliku error.txt ale udało mi się zrobić screena podczas ładowania scenariusza...
Z tego screena wynika, że niepoprawnie rozpakowałeś paczkę - tekstury pmppw/80-89 znajdują się w archiwum.

6
Kaliski też mam, ale są zakłócenia (dźwięk zamykania drzwi). Na tej linii raczej wszystko było na ludzkim głosie w 2006. Z resztą dzisiaj chyba też.

7
W takim razie przydało by się nagrać zapowiedzi stacyjne
Jakby ktoś chciał robić, to mam dźwięki gongu z Pabianic i Łasku.

Potrzebuję listę stacji i przystanków, żeby nagrać zapowiedzi.
To co @mk1991 powiedział + Sieradz Męka, Zduńska Wola Karsznice i jeszcze możesz Łódź Chojny nagrać.

A tak w ogóle to ktoś to nadzoruje, co w niej jest do zrobienia/poprawy?
- Podmiana przejazdów;
- Naprawienie błędu ze stonką w ŁK;
- Naprawienie tarcz zaporowych (miała być podmiana na ten model co jest w TD).

Korciło mnie jeszcze aby dorobić nowe tablice nazw peronów (szczególnie te paintowe), ale raczej odpuszczę, bo inaczej to nigdy nie pójdzie na pctga.

8
Widzę, że ostania aktualizacja jest z Aktualizacja 16.12.2021r. Z samej treści wynika dość sporo poprawek jest szansa na aktualizacje paczki?
Postaram się, aby do końca lutego była.

9
Forum / Odp: Błędy na Chacie
« dnia: 25 Grudnia 2022, 12:34:15 »
W sumie ten chat to jest bezużyteczny jak nie ma głównego kanału...
Dla Ciebie.

10
Najlepiej 2005/2006.

11
Nastawnia dysponującą w Zduńskiej Woli na lustrzane odbicia napisów.
Poprawione.

zle oteksturowany budynek dworca w lasku.
Zaraz poprawię.

Przejazd w Opatówku poprawiony ;).

Przydałyby są zdjęcia (albo przynajmniej opis) przejazdów kolejowych na odcinku Borszewice - Zduńska Wola przed likwidacją podg. Borszewice oraz przejazdu w Sieradzu i Męckiej Woli. Te przejazdy miały sygnalizatory? Czy było to coś podobnego do Łaskowic [ https://www.bazakolejowa.pl/foto/1066/1591517993bcc467938cc82fa565f9055d561b746c-2263.jpg ]?

12
Swoją drogą mamy zdjęcia wnętrza EN57-19xx i ED72 PolRegio?

13
30 lat od produkcji
P2/R podobno wydłuża ten okres o rok, także 31 lat w przypadku 1953. 1994 + 31 = 2025, o ile nie zrobią jej dodatkowego P2/R przed odstawką.

14
No 1953 jest najmłodsza, to pewnie jeszcze 2-3 lata pojeździ, ale czeka ją ten sam los co reszcie dziewiętnastek.

15
EN57-19xx i ED72 - wypadają im P5, które raczej skończą się zezłomowaniem, ewentualnie (choć wątpię) modernizacją do AL(c/d). Tygrysy już odstawione, zostało kilka sztuk w malowaniu PolRegio i chyba 2 sztuki Kolei Mazowieckich.

16
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Listopada 2022, 13:47:11 »
Pobieranie z repozytorium jest chyba niemożliwe?

Pobieranie z https://eu07.pl/svn/kaliska powinno działać dla wszystkich.

17
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 28 Października 2022, 21:55:53 »
Kaliska jako pierwsza dostanie nowe sygnalizatory EHZ-12/13 i EHZ-32 :).

18
Na warsztacie / Odp: Nowe pudło do skody 71E
« dnia: 16 Sierpnia 2022, 13:03:40 »
Moim zdaniem problemem nie są pieniądze, a znalezienie czasu. No chyba że deweloperzy będą zatrudnieni na pełny etat, i dostawać wypłatę ;).

19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 27 Lipca 2022, 20:21:15 »
Ten Z1 to jest wersja bez lampy (taki trochę znak, statyk). Najbardziej jest podobny chyba do paczkowego z1_old (paczkowy jest trochę niższy niż ten na Całkowie), z tym że w tym na Całkowie jest w incu dodatkowo rotacja w osiach X i Z, oraz tekstura wymienna (te z folderu textures/ip/pkp). Generalnie zrobiłbym tak:

- dodał repla do paczkowego, poprawił ince żeby można było obracać w trzech osiach;
- przeniósł tekstury i podmienił wpisy.

20
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 25 Lipca 2022, 20:47:00 »
Tak sobie na szybko przejrzałem repo i tak:
  • models/lj/drewno.e3d, textures/lj/drewno.dds należy usunąć zarówno z Całkowa jak i z Kaliskiej, i podmienić na jakieś sensowniejsze kłody, chociażby autorstwa @DieselPower;
  • models/ip/pkp/z1.t3d - przydałoby się na pctga zrobić t3d i inc z replem, wtedy będzie można te pliki z Całkowa usunąć;
  • models/peronowe/lampa_parkowa01.t3d - na pctga jest models/elektryczne/lampa_parkowa01.t3d - można podmienić?
  • models/znaki, scenery/znaki - tych znaków g3 i g4 nie mamy w paczce?

21
Dalej ten blad jest chodz duzo czasu minelo kiedy to zglaszalem.
Bo generalnie nie umiem go naprawić. Gdzie utknąłeś pod S1 i czekałeś, nadal był to Opatówek? Wydaję mi się że AI przerżnęła jakiś semafor, bo na to skrypt srk nie jest odporny.

22
Prawa autorskie, niska rozdzielczość, kompresja stratna, pewnie wszystko rozmazane...

23
Usuń plik kaliska_cegielski.sbt w folderze /scenery. Jeśli problem będzie nadal występować, to załącz log.txt bądź errors.txt.

24
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 18 Kwietnia 2022, 20:32:47 »
Póki nie ma trybu read-only dla nierangowych na repo kaliskiej, to możecie przetestować to:

https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v3.2b.7z. Składy jeszcze nie przystosowane do 22.04 i w ŁK samochody zawracają na środku ulicy.

Pobieranie przez klienta SVN powinno już działać : https://eu07.pl/svn/kaliska

25
O, ktoś umie się w tym odnaleźć :).

Mnie tylko ciekawi czemu to u innych nie działa (sygnalizacja.scm, rev. 423):
//Kalisz

include SS6zpcpb-yYN.inc kl_a12 7397.84 0 -1325.26 -70.5 A-12 kl_toa end
include TS2zpYN+3sp.inc kl_toa 6490.12 0 -1505.04 -131.5 ToA kl_sp1_a12 kl_sp2_a12 kl_sp3_a12 end
include PS3pzbYn.inc kl_sp1_a12 7303.86 0 -1302.6 -82.5 SpA end
include PS3pzbYyn.inc kl_sp2_a12 7208.1 0 -1298.62 -95.5 SpA end
include PS3pzbYyyn.inc kl_sp3_a12 7111.05 0 -1313.68 -106.5 SpA end

//todo na kiedystam - zmienic nazwy eventow i semka kl_a2->kl_b12
include SS6zpcpb-yibto.inc kl_a2 7400.98 0 -1316.35 -71 B-12 kl_tob end
include TS1p2Y+3Sp.inc kl_tob 6483.98 0 -1497.97 -128 ToB kl_sp1_b12 kl_sp2_b12 kl_sp3_b12 end
include PS3pzbY.inc kl_sp1_b12 7305.34 0 -1293.63 -82 SpB end
include PS3pzbYy.inc kl_sp2_b12 7206.85 0 -1289.37 -95.5 SpB end
include PS3pzbYyy.inc kl_sp3_b12 7108.1 0 -1304.92 -104 SpB end
a twoje wpisy działają.

Jeszcze jedna rzecz. Tarcze ostrzegawcze powinnny obie jednokomorowe [32:44-49]:


Więc trzeba będzie zrobić plik ts1pyn+3sp.inc.

26
Bieżące Symulatorowe / Odp: Testy scenerii
« dnia: 05 Lutego 2022, 20:56:49 »
Oj przyda się przyda.
...

27
Bieżące Symulatorowe / Odp: Testy scenerii
« dnia: 05 Lutego 2022, 20:37:56 »
A do czego potrzebny teksturowiec?

28
Bieżące Symulatorowe / Odp: Testy scenerii
« dnia: 05 Lutego 2022, 16:41:11 »
Najlepiej każdą przetestować. ;)

29
Nie gram na wysokich ustawieniach graficznych, a w dodatku stopniowo je zmniejszam, jednak nie daje to żadnych zmian.

Jaki masz procesor? Ze względu na duuuużą ilość pojazdów potrzebny jest w miarę dobry procesor (z taktowaniem >1.5GHz, ilość rdzeni nie ma znaczenia przy SzaMynie) żeby nie mieć pokazu slajdów, a żeby mieć te 60fps to pewnie coś koło >3GHz.

30
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 03 Stycznia 2022, 10:31:30 »
Log? Screen? Upewnij się że nie przerżnąłeś W4 lub że pociąg się mieści w peronie, bo inaczej się event od wyjazdu się nie uruchomi. Ale wróżką nie jestem, więc trudno zobaczyć co się stało bez log-a...

Strony: [1] 2 3 ... 18