Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubertnator23

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Października 2024, 19:31:20 »
https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v4.0.7z, przy czym jak nie zapomnę, to niedługo zrobię nowy zrzut z repo.

2
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 28 Sierpnia 2024, 00:09:05 »
Nie no, 5m to dużo za dużo, 45m długości też trochę nierealistyczne, chyba że w tartaku. Moim zdaniem należy wystąpienia modelu usunąć, i w ich miejsce wstawić kłody na nowo, używając modelu Diesla.

3
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Sierpnia 2024, 11:51:42 »
obecnie są błędy w torach i po ośmiu latach pracy nad scenerią nadal jest to tak poważny problem, że dyskusja o innych zagadnieniach jest zbędna?
Zanim coś napiszesz, przeczytaj ze zrozumieniem ostatnie kilka(naście) wiadomości. Następnie pomyśl. Jaki jest cel dyskusji o jakiś scenariuszach sprzed x lat, które prawdopodobnie są niekompatybilne, nie wiadomo czy są w ogóle przejezdne, dyskusja która generalnie prowadzi donikąd? W momencie gdy scenerii są problemy z torami, problemy z rozjazdami oraz różne inne problemy, naprawdę uważasz że tamta dyskusja jest potrzebna na ten moment?

4
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 20 Sierpnia 2024, 22:10:21 »
Trupowaty model kłód models/lj/drewno.e3d został podmieniony? Jeśli tak, to trzeba usunąć z repo, wraz z teksturą.

5
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Sierpnia 2024, 00:54:49 »
To znaczy? kaliska_posp ma tory do Łodzi Żabieniec/Zgierza?

6
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 15 Sierpnia 2024, 15:54:43 »
Pośpiech ŁK - OW zaczyna się na pętli pośrodku nicości, w dodatku z długim czekaniem. Jeśli ktoś odpali mapę po raz pierwszy, to prezentuje się to trochę słabo, stąd ona jest zakomentowana. Ale nadal można się nią przejechać zaznaczając "Pokazuj pociągi AI" w Starterze.

Korku się nie przyjrzałem, zaraz sprawdzę loga.

7
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 15 Sierpnia 2024, 14:01:55 »
Osobowy, czy pośpieszny? Znalazłem paczkę z 134, 5523 i cegielski1, przy czym w tej ostatniej jest tylko pośpieszny to ZWK (odwrócony Cegielski). Wszystkie te scenariusze działają na innym pliku kaliska_events.ctr. Trzeba je przetestować na zwykłym scenery/kaliska_events.ctr. Jak wszystko będzie przejezdne, no to ok, mogę do paczki dołączyć. Ale jak nie, no to niestety trzeba czekać na nowe sterowanie od Pozdze, nie chce mi się poprawiać tych misji.

8
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 14 Sierpnia 2024, 23:18:23 »
Poprawki zgłoszonych błędów są już na repo, wpisy do beczek jutro poprawię.

Mam przygotowane zapowiedzi dla całej scenerii pod SIP wykonane darmowym syntezatorem mowy, którego licencja pozwala na wykorzystanie w symku.
Jeśli ten głos by nie pasował, to mogę zawsze dać inny z takich które można urzyć.

https://eu07.pl/userfiles/20786/SIP%20Kaliska.zip
Świetna sprawa, wgrałem na repo w r. 466. Jedyne co, to dwie drobne rzeczy:
- W zapowiedziach jest "Łódź Lublinek", natomiast przed modernizacją (a taki stan odwzorowuje sceneria) stacją się nazywała samo "Lublinek". Mógłbyś nagrać jeszcze wersję z samym "Lublinek", albo wyciął "Łódź" z wav'a?
- Mógłbyś nagrać "Zduńska Wola Karsznice" oraz "Zduńska Wola Południe"? To tak w razie gdyby ktoś kiedyś napisał scenariusz dla regio ZWK - Łódź

9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 14 Sierpnia 2024, 21:43:33 »
Wyłączyłeś już? Jak nie, to sprawdź pod F12 -> Vehicle Scan Table (czy coś takiego), co ma wbite.

10
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 14 Sierpnia 2024, 18:59:51 »
Paczka całościowa, ale można też nadpisać starszą wersję. Te błędy to chyba brakujące tekstury dla beczek, popraw składy w Starterze.

11
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 12 Sierpnia 2024, 23:53:09 »
Zaimportowałem model płotu; problem jest inny: ma to 19 (!) submodeli. W sumie jest 220 trójkątów, więc do LOD się raczej nie kwalifikuje. Będę miał chwilę czasu, to skonwertuję na trójkąty.

+- z dwuletnim spóźnieniem:
https://eu07.pl/userfiles/27025/kaliska%20v4.0.7z
https://eu07.pl/userfiles/27025/ehz13-r2.7z
- Wszystkie przejazdy z trupomodelami zastąpione nowymi,
- SM42 powinna już zabierać wagony Włókniarza,
- Różne inne poprawki, można luknąć w changelog na websvn aby sprawdzić co dokładnie.

W Pabianicach dodałem odcinki izolowane i dopisałem sprawdzanie do eventów. Kolizji nie powinno już być, ale może być długie stanie pod S1... :v
Jutro przekopię wątek, bo nie wszystko co było zgłaszane jest poprawione.

Na składy nawet nie patrzyłem, można to zawsze poprawić na końcu. Korzystajcie z poprawek od innych użytkowników, jeśli brakuje wagonów.

12
Ja na dosyć dobrym sprzęcie zauważyłem spadek FPS w Pabianicach.

Znalazłem winowajcę - 110 instancji modelu płotu betonowego = 110 dodatkowych, zbędnych drawcalli. Jak się je usunie to jest lepiej, chociaż dalej trochę ścina.

Tak się zastanawiam, przerobić model tego płotu na node triangles w pliku .inc? Na tej same zasadzie co z drzewkami - będzie kompilowany razem z terenem w pliku .sbt i będzie jeden drawcall zamiast 110. .t3d może zostać jako placeholder.

13
[jedynie 18 dni czekania]  - przepraszam najmocniej za to.

Wpisy poprawione w r. 462, ince w załączniku.

A w ogóle dzięki za zgłoszenia - z powodu miliarda linijek w errorsie nigdy tak szybko bym tego nie poprawił; jak wydzieliłeś to wszystko do jednego spisu, to trwało to 5 min :).

14
Nie, nie było. W macie ścieżka pliku prawidłowa, sama nazwa tekstury też ale mimo to engine daje w logu że nie może znaleźć.[/b]
Znalazłem, trzeba podmienić tpbps_new2 --> tpbps-new2.

Bad file: failed to locate texture file "punktzdawczoodbiorczy" --> do podmiany na ten drugi, chyba w folderze pkp -  Fakt, plik był stary ale w folderze pkp był nowszy tyle że w nazwie miał podkreślniki.
Trzeba podmienić wpisy w którymś pliku (reszta.scm?)

ale engine szuka jegd50_original1e. Może kiedyś nazywał się inaczej, tyle że w repo w żadnej wersji go nie znalazłem. Zmieniłem nazwę tekstury, wrzuciłem i bad file zamilkł.
Błąd w we wpisie, sprawdź sobie scenery/kaliska/przejazdy.scm, (Ctrl + F "jegd50_original1e"). Zwykła literówka.

Nie mam szczerze pojęcia gdzie znajdę wpis pod tabl/tabl/c/tz1 i pmppw/d24.
scenery/kaliska/sygnalizacja.scm, scenery/kaliska/tory.scm albo scenery/kaliska/reszta.scm. A najlepiej otwórz np. w Notepadzie++ i zrób "Find in Files"


A tak naprawdę uważam że pomysł Ra jest dobry - zrobić spis, gdzie będą umieszczane wszystkie tekstury/modele które będą usuwane i adekwatne podmiany do nich.

15
Pojawiło się sporo nowych drzew i krzewów, co najważniejsze wszystkie błędy dotyczące ich zniknęły.
Tak naprawdę to trzeba je skonwertować po prostu na pliki .inc - tree.t3d to jedynie placeholder dla edytora w exe.

Tarcza w Sieradzu i ten znak nadal nie mają tekstury. Podejrzewam że to będzie "pmppw/d24"albo "tabl/tabl/c/tz1" o ile w ogóle to są one :P
Sprawdź czy jest różowo w NS, jeśli nie, to znaczy że przeoczyłem Sieradz.

Zastanawiam się czym jest ten missed none i ostatni "[".
¯\_(ツ)_/¯
Jakiś model ma wpisane none jako ścieżkę? Ale wtedy by pewnie rzuciło none.t3d. Może coś w mmd et22_v3?

Cytuj
Bad file: failed to locate texture file "engmost1-jezdniablach"
Bad file: failed to locate texture file "punktzdawczoodbiorczy" --> do podmiany na ten drugi, chyba w folderze pkp
Bad file: failed to locate texture file "tabl/tabl/c/tz1"                --> usunąć /tabl we wpisie
Bad file: failed to locate texture file "pmppw/d24"                  --> ? (trzeba czymś zastąpić)
Bad file: failed to locate texture file "lj/kozuby"                      --> usunięte, węglówka nie jest obsługiwana przez scenariusz, tekstura paintowa, budynek dworca do zakomentowania
Bad file: failed to locate texture file "lj/chociw"                      --> usunięte, węglówka nie jest obsługiwana przez scenariusz, tekstura paintowa, budynek dworca do zakomentowania
Bad file: failed to locate texture file "lj/rusiec"                        --> usunięte, węglówka nie jest obsługiwana przez scenariusz, tekstura paintowa, budynek dworca do zakomentowania
Bad file: failed to locate texture file "lj/chs"                            --> usunięte, węglówka nie jest obsługiwana przez scenariusz, tekstura paintowa, budynek dworca do zakomentowania
Bad file: failed to locate texture file "bruchniewo/komin"
Bad file: failed to locate texture file "tpbps_new2"                  --> coś było zmieniane w podsypkach? pewnie literówka tesktury
Bad file: failed to locate texture file "engmost1-jezdniablach"
Bad file: failed to locate texture file "tabl/podziemna1"     
Bad file: failed to locate texture file "tabl/podziemna2"
Bad file: failed to locate texture file "przejazdy/none"
Bad file: failed to locate texture file "przejazdy/jegd50_original1e" -->literówka, powinno być przejazdy/jegd50_original1
Bad file: failed to locate texture file "punktzdawczoodbiorczy"        --> do podmiany na ten drugi, chyba w folderze pkp
Failed to open file "scenery/przejazdy/rog2.inc"                            -->podeślę plik wieczorem (jeśli nie zapomnę)
Failed to open file "scenery/przejazdy/syg2rog2.inc"                    -->podeślę plik wieczorem (jeśli nie zapomnę)
Failed to open file "scenery/przemysl/rozladowywarka_ecpiwonice.inc"
Failed to open file "scenery/peronowe/kladka_ow.inc"
Failed to open file "dynamic/road/golf-1/golf-1.fiz"                        -->nie wiem o co chodzi
Failed to open file "dynamic/road/audi80b2/80b.mmd"                  -->nie wiem o co chodzi
Failed to open file "dynamic/pkp/et22_v3/["                                -->jeśli nie ma problemu ze wpisem, to chyba problem z mmd?
Missed file: none                                                                        -->jeśli nie ma problemu ze wpisem, to chyba problem z mmd?
Bad file: failed to locate 3d model file "none"                                -->jeśli nie ma problemu ze wpisem, to chyba problem z mmd?
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-907" -->jeśli nie ma problemu ze wpisem, to chyba problem z mmd?
Bad file: failed to locate 3d model file "none"                      -->jw
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-320" -->jw
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-284" -->jw
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-982" -->jw
Bad include: can't open file "["

16
Natomiast nie mogę za cholerę zlokalizować tej tekstury płyty. Nie wiem, może wpis tam gdzieś jest ale nie mogę go znaleźć, na forum też nic nie znalazłem. Mam jeszcze jedno pytanie. Do folderu models\plants dodałem brakującą roślinność czyli tree.t3d, tree_small.t3d i krzew_1-5.t3d. Tekstury oczywiście poszły do \textures\plants. Niestety w logach nadal wywala błędy. Czy trzy pliki .t3d umieściłem w dobrym miejscu? Zapodam może te logi, gdyby ktoś kumaty wytłumaczył mi czy wszystkie wpisy to faktycznie błędy, był bym bardzo wdzięczny. Kilka z nich na pewno i wiem że brakuje ich w strukturze bo sprawdzałem. Starsze posty wstecz z aktualizacją plików dotyczą starszych wersji scenerii więc raczej nie ma sensu ich wrzucać do struktury.

Aaa i zauważyłem brak kolejnych dwóch tekstur, wszystko zapodałem w załącznikach.

Sprawdź czy tarcze w Sieradzu mają już teksturę: https://eu07.pl/svn/kaliska/scenery/kaliska/sygnalizacja.scm. Wydaje mi się, że poprawiałem, ale mogłem również przeoczyć.

Jeśli chodzi o tabor, to przekop wątek, ktoś poprawiał składy. Jak nie, to prośba byś podesłał poprawkę.

Płyta przejazdowa to będzie coś z folderu textures/pwb. Przekop repo, braki możesz sobie wziąć z paczki z 2020 (link dalej działa). Generalnie trzeba to podmienić na coś z paczki (pctga).

ZTCP tree.t3d wrzucasz luzem do /models. krzew_1-5.t3d - co to jest? Jak są referencje do tego w scenerii, to trzeba podmienić (z resztą całą roślinność trzeba skonwertować na .inc).

W logu są różne błędy. Błędy skalowania to wina antycznych modeli (w zasadzie na każdej scenerii tak jest). Duplikaty eventów - to co ma z przodu none jest ok, reszta do weryfikacji. Missed file, bad file - braki w plikach/błędy scenerii.


17
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 25 Kwietnia 2024, 17:46:53 »
Miałem chwilę czasu, to przekopałem zgłoszenia.

Na wjeździe do Kalisza od strony Łodzi brakuje semafora wjazdowego. Kiedyś był teraz niema.
Nie stwierdzono, może podmień plik na ten: https://eu07.pl/svn/kaliska/scenery/kaliska/sygnalizacja.scm.

Scenariusz na towarowym z LOL do OW nieprzejezdny. Utykamy pod s1 na prawym torze w NS z powodu przebiegu kolizyjnego miedzy pospiesznym a towarowym za NS w strone OW.
I tu mamy hit sezonu... AI ignoruje sygnały w NS. Jak będzie Sr1, to i tak go zignoruje. To jeszcze da się poprawić, ale w eventach stacyjnych nie będę grzebał, zajmie to tyle czasu a efekt mizerny. No i przede wszystkim nie chcę mi się. :P

Dodatkowo widziałem, sporo plików E3D, chyba one są w T3D?
lol

Dla scenariusza cegielski braki dla plikow:

scenery\gh.scm

textures\AsphaltPlatform1
textures\AsphaltPlatform1_side
scenery\lj\ss5zpcpbyn2.inc
scenery\lj\ss4zcpbynw24sbl.inc
scenery\lj\w9.inc
scenery\przemysl\rozladowywarka_ecpiwonice.inc
scenery\peronowe\kladka_ow.inc
dynamic\ROAD\GOLF-1\golf-1.FIZ
dynamic\ROAD\GOLF-1\golf-1.MMD
dynamic\ROAD\AUDI80B2\80B.FIZ
dynamic\ROAD\AUDI80B2\80B.MMD
textures\Tpbps_new2
sounds\gadka3.wav

W scenariuszu 134 dalej nie slychac ustawiacza pomimo wgrania brakujacych dzwiekow. Sam scenariusz jest przejezdny.
W scenariuszu 5523 nie slychac ustawiacza pozatym scenariusz przejezdny.
Uhm, wynalazek lj/w9.inc został dawno podmieniony, chyba najlepiej będzie jeśli zainstalujesz paczkę na nowo.

EDIT: puściłem kaliską na 3h, również u mnie jest kraksa. Jako tymczasowe rozwiązanie bym dał, że pab2_tow zamiast kierować na wolny tor z lewej, zawsze będzie kierował na tor z prawej.

18
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 21 Kwietnia 2024, 14:47:23 »
Jaka jest przewaga eventów ':+' nad '+'? Pytam się, bo event ten sam.

19
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 18 Kwietnia 2024, 20:54:04 »
Błaszki, Piwonice i Kalisz ogarnięte. :)

Myślę, że za niedługo wstawię tu paczkę do testów, po czym będzie można przystąpić do podmian rozjazdów.

20
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:39:00 »
co dopiero myśleć o dołączeniu do PC.
Fikcyjne scenerie trafiały do paczki, ta nie może trafić?

21
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:18:24 »
Dlaczego ta sceneria nadal nie jest w PC?
  • Dalej posiada duplikaty względem PC, aktualnie najbardziej rażącym są moim zdaniem rozjazdy, które się różnią odwrotnymi eventami przestawiania. Trzeba podmienić na paczkowe odpowiedniki, poprawiając przy okazji eventy. Najlepiej chyba napisać np. w Pythonie automat do podmian.

Lista duplikatów:

Rozjazdy:
/scenery/linia546/zwrl34r300.inc
/scenery/linia546/zwrp34r300.inc
/scenery/zwrl65r1200aut.inc
/scenery/kaliska/zwrl34r300.inc
/scenery/kaliska/zwrl34aut300.inc
/scenery/kaliska/zwrp34r300.inc
/scenery/kaliska/zwrp34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrl34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrl34r300m.inc
/scenery/lj/zwrp34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrp34r300m.inc

Tarcza rozrządowa świetlna: - są dwa pliki; trzeba scalić do jednego. O ile orientuję się nie mamy żadnej w paczce:

/models/ts7rbi.e3d
/scenery/ts7rbi.inc

/models/pkp/TS7rbI.t3d
/scenery/pkp/ts7rbi.inc

Nie patrzyłem na zawartość, ale na oko lepiej zachować tą w folderze /pkp/, ponieważ jest w wersji t3d/tga.

Duplikaty w folderze /lj: - do weryfikacji które "lepsze", trzeba również się upewnić czy nie mamy takich modeli w paczce:
Semafory (inc) - do podmiany na paczkowe
Dworce (np. scenery/lj/dworzec_ls.inc vs. scenery/stacje/dworzec_ls.inc)

Duplikaty urządzeń/inców przejazdów: --> właśnie ogarniam, do podmiany zostały trzy przejazdy.

Trzeba jeszcze zweryfikować czy nie ma innych duplikatów.


  • Sceneria posiada modele i tesktury obiektów dedykowanych w e3d/dds
Tutaj raczej pytanie do ludzi odpowiedzialnych za stan pctga - zezwalacie na potencjalne wgranie e3d/dds, czy zrobić nowe modele/tekstury (min. +3 lata kiszenia)?

  • Różowe tekstury w Nowych Skalmierzycach i Sieradzu
Nowy model sygnalizatora od Sz będzie można zrobić z EHZ-32, imo warto by również odkopać model tarczy zaporowej autorstwa @Balaclava, nawet jeżeli byłby skrypt na oddzielnym submodelu (w razie czego mogę zrobić).


To chyba wszystko, jak coś przeoczyłem, to dajcie znać. Każda pomoc w powyższym mile widziana; jak robicie poprawki to prośba by pobierać pliki z: eu07.pl/svn/kaliska (dane takie same jak przy logowaniu na forum). Podeślijcie najlepiej tutaj do wątku albo do mnie na PW; jeżeli w ciągu 7 dni nie odpowiem, to dajcie plik dowolnej osobie z dostępem do repozytorium (beta/dev/repo) celem wgrania.

22
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:56:03 »
Hirek coś zrobił żeby to zaufanie odbudować
Albo chociaż przeprosił, przyznał się że postąpił źle, i że się to nie powtórzy?

23
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:46:54 »
Ja mam duże wątpliwości co do Hirka, ale jeżeli nie on, to kto?
Po szkoleniu z obsługi, to ktokolwiek kto ma chęci. Serio, to nie jest jakiś rocket science, ściągnąć pliki z SVNa, t3d->e3d, tga->dds, wav->ogg, jestem prawie że pewien że jest na to jakiś skrypt/automat od tego.

A co do Hirka, nie można mu dać dostępu tylko do jakiegoś jednego katalogu z całym generatorem paczek i wydzielonego pustego folderu na wrzucanie plików do pobrania? Przecież to podstawy administracji systemami.
O, to to. +1

24
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 14 Kwietnia 2024, 18:44:51 »
Ja przy przeliczaniu LK131 do map mam zapisane następujące poprawki:
"n6583" — wyzerować przechyłkę 1
"n6584" — ustawić przechyłkę 1 na 4.0
"n7294" — ustawić przechyłkę 1 na -4.0
"n7295" — ustawić przechyłkę 1 na -4.0
"n9909" — ustawić P1 na P1 toru "n6976"
"n9910" — ustawić P1 na P1 toru "n6968"
Poprawione w r. 457, bez testów. n9909, 10 - po prostu wyzerowałem przechyłki, P1 jest to samo.

Z drugiej strony jest to trochę żałosne, że po ośmiu latach od opublikowania scenerii nadal są w niej dziury, których poprawienie zajęłoby mi 5 minut
Bo nikt zapewne po LK131 nie jeździł. Nie ma tam terenu ani otoczenia, żaden scenariusz ją nie wykorzystuje, to po prostu nikt tego nie sprawdzał. Trzeba było mi to napisać w październiku 2020, to byś ośmiu lat nie czekał. ;)

25
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 14 Kwietnia 2024, 14:44:28 »
Masz dostęp do wgrywania rzeczy na repo? Takie rzeczy typu poprawki torów można śmiało robić.

26
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 13 Kwietnia 2024, 00:13:35 »
Widzę że Pan dalej nie rozumie o co mi chodzi w takim razie ja kończę temat i współpracę dot. modelowania. Dzięki Panu opinii niechęciło mnie do dalszych prac. Dziękuję
No dobra, ale oczekiwałeś kółeczka wzajemnej adoracji? Zielu w łagodny sposób napisał co jest nie tak i jak można to poprawić, a przy okazji podszkolić swoje umiejętności modelowania. Łaski nam nie robicie.

Tu macie sporo prostszych obiektów -> https://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.330.html. W razie czego, mogę Wam coś sfocić. Opanujecie odwzorowanie kątów i wymiarów, bevel, wygładzanie, mapowanie itp. to będzie można myśleć o czymś bardziej zaawansowanym.

27
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 07 Kwietnia 2024, 09:59:56 »
  • Wyszukiwaniu null tracków.

Nulltracki z tego co pamiętam są tylko na jakiś rozjazdach na LK131 i LK146. Trzy rozjazdy krzyżowe (2x ŁK, 1x ZWK) mają po 2/3 połączenia z jednym torem, ale chyba nie było nulltracków. Co innego drogi, tam jest tego pełno...

29
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 28 Września 2023, 20:58:50 »
Od pabianic do sieradza gong jest identyczny a zapowiedzi są ustne
Mam pabianicki, jakby ktoś chciał to śmiało pisać.


Zwracam się do was.<->Chodzi mi o to, jak mogę obrócić mostek sygnałowy w OW. bo Nie wiem, czy jest poprawiony. i Gdzie znajdę jego wpis? Przy okazji zapytam o migający teren na ZWK i NS.<->Czy jest do tego nowa wersja>-<?<->Dziękuję.

Zakazy 12
W Rainstedzie masz edytor SCM, użyj go, on daje referencje do plików z numerem linii. Też nie wiem czy poprawiony :P. Migający teren w ZWK nadal jest, najłatwiej chyba podnieść problematyczne trójkąty o ileś cm.

Problem występuje tylko na przejazdach nowymi sygnalizatorami i rogatkami.
Masz, prowizoryczne ince do przejazdów. W sumie wrzucę na repo, będą nowe to je usunę.
https://eu07.pl/userfiles/27025/scenery.7z

Taboru nie aktualizowałem, są braki. Pomysł Ra +1.

Jak potrzebujecie gong z Ostrowa to wam nagram, bo jestem z Ostrowa. Ostatnia szansa, bo remontują wiaty peronowe i będą montować wyświetlacze peronowe, więc obstawiam że zapowiedzi wkrótce przejmie automat.
To prośba byś nagrał, zanim będzie za późno (z Kaliskim się spóźniłem, na szczęście jest pełno zapowiedzi z gongiem na jutubie).


30
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 04 Sierpnia 2023, 22:54:49 »
nie widzę nawet po wyszukiwaniu pliku error.txt ale udało mi się zrobić screena podczas ładowania scenariusza...
Z tego screena wynika, że niepoprawnie rozpakowałeś paczkę - tekstury pmppw/80-89 znajdują się w archiwum.

Strony: [1] 2 3 ... 19