Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubertnator23

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
331
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:38:46 »
A może za mało miejsca? Czy na tej karcie masz coś jeszcze poza MaSzyną?

332
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:36:12 »
Ale dziwne, bo ostatnio (2-3 tygodnie temu) instalowałem świeżą paczkę 20.04+ i Rainsted działał. Aktualizowałeś Rainsteda? Może w najnowszej wersji nie działa? Ja mam paczkową wersję (czyli 20.3.149.15532).

333
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak tworzyć i edytować scenerie?
« dnia: 12 Czerwca 2020, 10:01:34 »
Dodatkowo, rainsted jest dobrą opcją jak chcesz tworzyć scenerie realistyczne. Można pobrać kawałki map z geoportalu jako podkład, i układać na tym tory. Jedyną wadą jest UI, ale jak się nauczysz go obsługiwać to ci to nie będzie przeszkadzało.

334
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak tworzyć i edytować scenerie?
« dnia: 12 Czerwca 2020, 08:53:37 »
Jest wiele opcji:

-3ds Max ze skryptami MaciejaM
-Edytor Rainsted (tu masz poradnik: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31336.0.html)
-edytowanie poprzez użycie edytora eu07.exe

I jeszcze manualne edytowanie .scn (ale tego nie polecam).

335
Budki nie dostałem :/

Ale w sumie - jak jest SD-K2 to pewnie Kombuda. Chyba na niej jest odcisk od Zakłady Automatyki Kombud. W takim razie poczekam.

336
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 11 Czerwca 2020, 21:38:53 »
Tył i przód kontenerów niestety się nie nada. Są nieostre. Co najwyżej można użyć kontener3.

337
Wózek nie problem, ale obcięte zdjęcia już tak... To była taka uwaga generalna - lepiej żeby wózka nie było, ale jeszcze coś można zrobić.
Wypadałoby też z miarką przyjść i coś pozmierzyć po nie wiem jakie są wymiary.

338
Coś ci te zdjęcia nie wyszły tej SSP :P. Jeden bok jest ucięty, a część innego boku jest zasłonięta wózkiem Carrefoura. Na przodzie jest ucięta góra budy. Zobaczę co mi się uda z tego zrobić.
Zdjęcia SD-K2 przydadzą się. Będzie kolejny wariant tex.

Jak tam będziesz focił jeszcze raz, to nagraj mi ten KLD-4103 na tym Kombudzie.

339
Bocznica / Odp: Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 11 Czerwca 2020, 15:13:16 »
Proponowałbym też zaczęcia od czegoś prostego - śmietnik, znak... Obfoć z 4 stron i góra - jeżeli śmietnik. Znak = przód, bok, tył

340
Chyba w monitorze :P

W maszynie wybierasz pantograf (o i p) a podnosisz wybrane Ctrl Shift o

341
To nie o to chodzi. Ta sceneria ma parę lat, i nie nadążała za zmianiami strukturze repo, wylatywaniem tekstur czy nawet zmienianie nazw tekstur. Pozatym bagno miało być odniesieniem do errors, anie do scenerii.
No dodam tylko, że o tym bagnie, to nie miałem na myśli scenerii i Autora, bo czapki z głów, tylko miałem na myśli dostosowanie scenerii do paczek całościowych jakby co.

Ale już sam nie wiem czy pomagać, bo jeżeli moja pomoc nie jest doceniana, a krytykowana jako "zachowanie typowego oczekiwacza", i "proszenie o plik = naciskanie", a "cisza = pomaganie innym" to nie widzę sensu tracenia czasu. Na koniec dam 2 cytaty:
Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.
[...]

Wystarczy mi Reszta.scm - poprawię niektóre braki i można zmergować. Jak takie narzędzie mergowania nie istnieje, to poświęce 2-3 godziny nad robieniem prostego konsolowego narzędzia mergującego pliki.


342
Bocznica / Odp: Problem z pokazaniem położenia nastawnika.
« dnia: 10 Czerwca 2020, 21:19:56 »
A nie, czekaj, to jest przecież nowy ficzer exe.
W dzisiejszym uaktualnieniu:

[...]

- eksperymentalnie, w przypadku pojazdow z nastawnikiem uniwersalnym okienko pomocnika wyswietla zadany procent mocy/hamowania oraz pozycje nastawnika. Jesli w pojezdzie zalaczony jest tempomat sygnalizowane jest to litera 'T' na wskazniku kierunku jazdy

343
Bocznica / Odp: Problem z pokazaniem położenia nastawnika.
« dnia: 10 Czerwca 2020, 20:46:59 »
Exe z paczki?

344
To są unoffy - a unoffów nie wspieramy. Co najwyżej prosiłbym o log i teksturę.

Możliwość naprawienia błędu - nie wiem czego wina. Modelu, tekstury, może czegoś innego.

345
Wiem, ja akurat bagno zinterpretowałem jako errors i braki tekstur. Tylko że początkowo wyglądało to jak trochę błota, a się okazuje że głębokie bagno :P

346
W ogóle dajcie sobie spokój z tą sceneria poki nie ogarnę tematu. U mnie jezdzi . Musze tylko dopracowac RJ. Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.

Jeżeli @pozdze miał chęć podzielenia się tym co ma, to nie widzę powodów dlaczego nie ma się dzielić. "Muszę tylko dopracować RJ" - czyli z paczką nie ma innych problemów niż RJ. Jeżeli paczka ma nadążać za MaSzyną to powinna być udostępniona. Sam @pozdze mówił że nie ma wystarczającego czasu. On sam nie nadąży z aktualizacją paczki pod najnowsze wydanie i exe.
Wystarczy mi Reszta.scm - poprawię niektóre braki i można zmergować. Jak takie narzędzie mergowania nie istnieje, to poświęce 2-3 godziny nad robieniem prostego konsolowego narzędzia mergującego pliki.

Paczka jest już niekompatybilna z renderem full, i mało kompatybilna z MaSzyną 20.04+. I czekanie nic nie przyniesie, bo za 2 lata to będą inne błędy kompatybilności. Dlatego chcę działać: małymi krokami ale coś się zrobi.

Jak będzie chciał pomocy w dostosowaniu do obecnej paczki, to na pewno poprosi.
Po jego poprzednich wypowiedziach nie sądzę by prędko prosił o pomoc, a ni żeby szybko opublikował paczkę, niestety :<.

No albo rzeczywiści poczekać na ostateczną wersję, jednak obawiam się, że to jest never ending story. Inaczej może, wszedłeś w bagno i trochę zdrowia będzie Cię kosztowało utrzymywać się na powierzchni ;)
Masz rację. Złote słowa :P. Ale spróbuję naprawić scenerię.

347
Pomoc doraźna / Odp: Błąd systemu
« dnia: 09 Czerwca 2020, 14:54:27 »
STOP, to nie żadne UCRT. Zainstaluj te wszystkie Visuale C++ od 2008 do 2017.
Instalowałem wszystkie. Próbować jeszcze raz?
Co? Przecież to jest jedna z tych bibliotek Visual C++. Chyba z VC++ Redistributable 2015 czy 2017. Dziwne...

348
Pomoc doraźna / Odp: Błąd systemu
« dnia: 09 Czerwca 2020, 14:46:43 »
Odpakowałeś folder bin_x64 lub bin_x86?

349
Pomoc doraźna / Odp: Błąd systemu
« dnia: 09 Czerwca 2020, 14:44:30 »
Chyba brak bibliotek UCRT. Zaznaczałeś podczas instalacji "Bilblioteki UCRT"?

350
Dobra, zrobię tak - temu ehz-31 dam soczewki 200mm. Jak ktoś sfoci te zmodernizowane z soczewkami 300mm to zrobię warianty 300mm.
Z tym EHZ-75/77 - to zrobię z niego EHZ-75. Jak ktoś sfoci EHZ-77 to go zrobię na podstawie tego.

351
Powiem tyle - im więcej osób tym szybciej. Myślę że dużo osób czeka na paczkę Kaliskiej dostosowaną do najnowszej MaSzyny, a przecież każdy robi swoje dla projektu w wolnym czasie. Na pierwszym miejscu praca, rodzina, zdrowie i inne sprawy ważniejsze od MaSzyny. Często człowiek nie ma czasu w tygodniu by zrobić, poprawić, testować.

Jako że poza urządzeniami przejazdowymi praktycznie nie mam projektu dla MaSzyny, to sobie te 15 minut poświęciłem na usuwanie zbędnych p1 jako tekstury w kaliskiej. I następne 15 minut też mogę poświęcić na znalezieniu tekstury dachu, i poprawy jej w .scm czy znalezieniu schematów stacji i 5-8 wykolejnic poprawić.

Na razie mam związane ręce. Jak pozdze udostępni chociaż Reszta.scm do zacznę poprawiać te braki tekstur. I nie sądzę że pozdze znajdzie w następnych miesiącach czas by poprawić większość tekstur semaforów. Chyba że się mylę, to poczekam ;)

352
No, mamy kolejny argument za tym, żeby pozdze wypuścił to co ma. Nie wiem co się zmieniło w reszta.scm od ostatniej paczki, a więc pewnie się okaże że dużo mojej roboty pójdzie w kosz.
Chyba że nic nie było zmieniane od ostatniej paczki w Reszta.scm, wtedy zacznę podmieniać wpisy include.

353
Stele dał mi rangę - pliki poszły na repo. Rewizja 5839

Sprawdziłem ten none.txt, i teraz tak:
  • wzll, wzlr i pochodne mają repla.
  • Modele w most1-10m.inc, most1-14m.inc i reszta mostów też mają reple.
  • wp_1.inc, wp_2.inc itp. mają node triangles z teksturą none.
  • kamienica6, 9, 10 itp. - też mają reple.
  • mb-kosciol nie ma repla. Trzeba by sprawdzić czy występuje na innych sceneriach. Jeżeli nie, to wgram poprawkę na repo, a jeżeli tak, to będę testował na td.

354
A, i czy ten EHZ-31 miał soczewki 300mm, czy 200mm? Jeżeli 300mm, soczewkę trzeba zmienić.
Czy ten EHZ-7 to stary EHZ-75 czy EHZ-77?  Wygląda jak coś pomiędzy :P

Niektóre dźwięki są obrobione, narazie mam 2 dzwony KLD + EHL na Kombudzie. EDE-1 obrobię. Jak ktoś ma jeszcze inne dźwięki, niech wrzuca.

355
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia automatyki przejazdowej
« dnia: 08 Czerwca 2020, 16:59:28 »
LoD chciałem dodać, po jak będą 4 sygi + 4 rogatki to będzie z >2500 trójkątów na przejeździe. Ale jeżeli 3000 trójkątów na przejeździe jest ok, to nie muszę dawać LoD.

356
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia automatyki przejazdowej
« dnia: 08 Czerwca 2020, 12:11:42 »
626.

357
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia automatyki przejazdowej
« dnia: 08 Czerwca 2020, 12:08:10 »
Ok. W takim razie ile trójkątów max na lod1?

358
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia automatyki przejazdowej
« dnia: 08 Czerwca 2020, 11:35:00 »
A to nie wina ustawień blendera?
Nie wiem. Zaraz sprawdzę jak to wygląda na scenerii. Najwyżej pędzelek w Gimpie i coś spróbuję zrobić, jeżeli Balaclava nie ma zdjęć.

359
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia automatyki przejazdowej
« dnia: 08 Czerwca 2020, 07:59:38 »
Im dźwięków więcej, tym lepiej - chcę żeby w incy losowały dźwięk. Każdy KLD-40 ma inny dźwięk, każdy EHL jest inaczej skonfigurowany, KLD-4103 na Kombudach brzmią inaczej itp. - a więc śmiało możecie wrzucać dźwięki. Wadliwe dzwonki też się przydadzą.

Przyda się też tabliczka "Sygnalizacja Uszkodzona" i "Rogatka Uszkodzona" - taką można dać na uszkodzonych przejazdach.

Ile trójkątów max. w lod1? Mam 400 332, pewnie za dużo.
@Balaclava - mógłbyś mi dać zdjęcia do tej tekstury? Żeby było więcej szczegółów - teraz widać piksele.

360
A, i tak przy okazji ten EW54 jest na 9. pozycji. Na pierwszej poradniki jak uruchomić siódemkę, elfa, byka, instalacja itp.
Popatrzmy na to, co dobrego ludzie robią, a nie to, co ten jeden użytkownik sobie zrobił.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18