Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakol112

Strony: [1] 2 3 ... 7
2
Przecinak.exe

Przekroczony limit wagi obrazka
Matek123

3
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 10 Grudnia 2018, 21:26:41 »
Też to miałem. jakaś tekstura się skaszaniła. Pobrałem z repo a dodatkowo jakiś zepsuty dds był w katalogu to go wyrzuciłem i działa.

Edit: zepsuta tekstura to przycisk_bok_EU07.dds i ważyła całe 0B. Obok była taka sama normalnie zdrowa.

4
Inne niekolejowe / Odp: Blue screen po instalacji sterowników karty
« dnia: 21 Listopada 2018, 14:22:35 »
Raczej nie inaczej. Obadałem temat z każdej strony i wszystko mówi że to hardware. Postaram się odzyskać pieniążki od sprzedawcy karty. Dzięki za odpowiedź @Milek. Do zamknięcia.

5
Inne niekolejowe / Blue screen po instalacji sterowników karty
« dnia: 21 Listopada 2018, 12:37:26 »
Cześć.
Zmieniłem grafikę z ATI na NVidię, zainstalowałem sterowniki i po resecie, podczas ładowania systemu moim oczom ukazały się artefakty a po sekundzie BSOD i reset.
Karta to GF GTX460
System Windows 7 x64
Zasilacz 600W Spire
Dodam, że na drugim komputerze po włożeniu tej karty i instalacji sterowników dzieje się dokładnie to samo a system wstaje w trybie awaryjnym. Jaka może być przyczyna?

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Października 2018, 18:18:17 »
Łatka na ATI coś namieszała. Teren się jakby podniósł a pod nim znajdują się tory i infrastruktura. Najlepiej obrazują to dołączone screeny. Tak, mam kartę ATI.

7
Poszukuję, chcę zrobić / Materiały 6Dl
« dnia: 01 Czerwca 2018, 09:10:52 »
Czołem
Poszukuję wszelkich zdjęć 6Dl/SU4210 nadających się na materiał do modelowania (zdjęcia prostopadle z boku, z przodu itp.). Chętnie przyjmę również zdjęcia na tekstury zewnętrzne i wewnętrzne i dokładne zdjęcia poglądowe kabiny (umiejscowienie wszelkich manipulatorów). Przyda się również opis umiejscowienia podstawowych aparatów typu wyłącznik baterii. Mile widziane materiały dźwiękowe/filmy.

8
Miałem - po uruchomieniu komputera natychmiast wyświetlała się witryna z napisem "POLIZJA - WYDZIAŁ DO WALKI Z CYBERBANDYTAMI" oraz zdjęcie oddziału AT w tle i ówczesnego prezydenta z poważnym wyrazem twarzy. Po chwili zdziwienia uśmiałem się. Start wirusa przy uruchomieniu systemu wyłączyłem w msconfig - plik wirusa miał dziwną nazwę złożoną z ciągu losowych znaków, a potem w zwykłym trybie usunąłem go trwale z dysku.

9
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Lk 213"
« dnia: 30 Kwietnia 2018, 12:43:02 »
Okolice Portu Wojennego albo dojazd do dawnej baterii artylerii 34?

10
EU07-121

11
E6ACT na l053.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 25 Sierpnia 2017, 17:53:50 »
Wiadomo kiedy planuje się najbliższy nabór do IC?

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Sierpnia 2017, 13:02:44 »
Czy możliwe jest/będzie uzyskanie odbić w lustrach?

14
Użytkownik wybiera mmd z katalogu. Wybiera dźwięk jaki chce przypisać pod button, pod switch lub pod konkretne manipulatory (np pakieciaki nastawy hamulca itp). Klika np "Dopisz" a program wykonując odpowiednie operacje tworzy odpowiednie wpisy w odpowiednich liniach pliku mmd. Dalej moim zdaniem użytkownik powinien mieć podgląd na pracę wykonaną przez program i oczywiście możliwość zapisania zmodyfikowanego pliku.

15
 Witam,
jak pewnie wszyscy wiedzą w exe mamy ficzer umożliwiający rozdzielenie dźwięków różnych elementów kabin za pośrednictwem których sterujemy obwodami lokomotyw i zespołów trakcyjnych. Dodawanie wpisów w mmd wszystkich pojazdów byłoby żmudne i zastanawia mnie czy nie ma możliwości napisania narzędzia, które wyszukiwałoby wpis w mmd odpowiadający za funkcje sterowane odpowiednim manipulatoem (zależnie czy bt czy sw) np za załączanie WS:
Cytuj
main_on_bt:
kopiuje
Cytuj
przycisk-szybki-on  mov -0.005 0 0.2
wstawia przed nim " {' i na końcu linijki dopisywałby żądane dźwięki a wpis kończy "}" np:
Cytuj
{ przycisk-szybki-on  mov -0.005 0 0.2 soundinc: N1_1.wav, sounddec: N1_0.wav }
Na programowaniu nie znam się i pytam naszych fachowców. Co o tym myślicie? Gra warta świeczki?

16
Bieżące Symulatorowe / Odp: Widoczność semaforów
« dnia: 08 Sierpnia 2017, 21:26:22 »
@Anrej, ten parametr regulujemy w czasie samej symulacji używając ctrl+kręcąc rolką myszy.

17
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Sierpnia 2017, 21:10:54 »
Ja aby uzyskać stabilne fps kupiłem mocniejszą kartę za 80zł. Wydatek stosunkowo niewielki gdy pomyśleć, że pracować będzie kolejne lata.

18
Pomoc doraźna / Odp: exe używa 100% zasobów karty graficznej
« dnia: 02 Sierpnia 2017, 15:43:29 »
 Dziś pobawiłem się z samym chłodzeniem karty. Usunąłem plasticzaną obudowę radiatora i turbinki, przykręciłem do niego dwa wentylatory (odpowiednie wkręty między żebra radiatora) a fabrycznej turbince dorobiłem zabudowę na wzór tej zdemontowanej. Wynik? Temperatury nie chcą przekroczyć 80 stopni (zwykle oscylują w granicach 64 do 76). Widocznie fabryczne chłodzenie było niewydajne dla obciążenia. Co ciekawe zużycie zasobów spadło do max 34%. Okazuje się, że problemem nie jest nasze exe (choć przydałoby się coś co nie pozwala karcie grzać ile fabryka dała w ini jest parametr vsync) a chłodzenie. Kamień z serca. A nawet dwa kamienie - jeden bo to nie wina exe a drugi bo karta jest sprawna :)

19
Pomoc doraźna / Odp: exe używa 100% zasobów karty graficznej
« dnia: 01 Sierpnia 2017, 22:51:15 »
Zastanawia mnie, że na o wiele cięższej armie temperatury sięgają max 81 stopni a nasz nie zbyt ciężki graficznie symek robi mi z komputera piec z termoobieciem w 5 minut.

20
Pomoc doraźna / Odp: exe używa 100% zasobów karty graficznej
« dnia: 01 Sierpnia 2017, 21:49:02 »
 Niestety vsync niewiele daje - zużucie spadło do 94%.

21
Pomoc doraźna / exe używa 100% zasobów karty graficznej
« dnia: 01 Sierpnia 2017, 21:06:41 »
 Cześć,
ostatnio wymieniłem kartę na coś lepszego niż 256 DDR2 ale wciąż dosyć starego - Geforce GTX260. Jak w temacie symek ciągle pobiera 100% zasobów karty, przez co po minucie pracy exe mam na GPU >85 stopni. Dodam, że w dosyć wymagającej zasobów Armie 2 temperatury nie przekraczają 80 stopni. Coś zaradzę?

P.S. na TD mam ponad 200 FPS natomiast na sceneriach około 60/70. Ciągle użycie 100% zasobów.

22
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 26 Lipca 2017, 13:38:10 »
@tmj w trosce o użytkowników niebędących na bierząco z exe prosiłbym o dodanie tu archiwum eu07-data.

23
EN57 w słoneczny, letni dzień :)
screeny w PNG: http://eu07.pl/userfiles/21101/foto-en.7z

24
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 26 Lipca 2017, 11:40:09 »
Zauważyłem błąd, jednakże nie wiem czy występuje on tylko u mnie. Po pewnym czasie jazy cienie po prostu się wyłączają. Czym może być to spowodowane?

25
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 25 Lipca 2017, 23:21:41 »
A z ciekawości - co z cieniami w kabinach? Możliwe to?

26
Bieżące Symulatorowe / Odp: Widoczność semaforów
« dnia: 25 Lipca 2017, 18:22:22 »
Moim skromnym zdaniem exe w paczce 1707 ma ten ficzer opanowany wystarczająco dobrze - w dzień sygnały są widoczne z wystarczającej odległości, w nocy mają widoczną poświatę i widać je z daleka. Przyglądając się filmom z kabin i na podstawie własnych obserwacji jestem w stanie stwierdzić, że jesteśmy zbliżeni do realizmu na tyle, na ile jest to możliwe, gdyż rozchodzenie się światła jest różne w różnych warunkach atmosferycznych, oświetleniowych. Ba, to jak postrzegamy źródło światła zależy nawet od zmęczenia wzroku :) Z drugiej strony wszystko przed nami i jeśli ktoś jest na tyle zdolny aby efekt uzyskany przez @tmj przebić to jak to mawiają starzy pasztuni "go ahead" :)

27
Bieżące Symulatorowe / Odp: Widoczność semaforów
« dnia: 25 Lipca 2017, 14:32:22 »
 Koledzy, polecam wyjść z domu i popatrzeć jaką niesamowicie widoczną aureolę roztacza semafor świetlny w czasie dnia widoczny z odległości 1000m. Uwaga spoiler! ŻADNĄ! Często sygnał na nim wyświetlany jest ledwo widoczny. Tak jak powiedział Krzysiek - chcemy upodobnić symulator do świata realnego, tylko że moim zdaniem tworzymy w nim pluszową kolej. Nie obrażając nikogo, narzekania w stylu "Eeee, bo z 1000m nie widzę semka jak jade 120km/h" są dla mnie śmieszne. Z resztą - ile mamy prostych tej długości gdzie stoi jeden semafor bez tarczy powtarzającej? Od czego mamy zoom?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Linia_kolejowa_nr_14_Kalisz.jpg
W załączniku semafor widziany z dystansu 80 do 100 metrów. Jaka będzie widoczność sygnału w tych warunkach z odległości 1000m? Jaka będzie w słoneczny dzień?

28
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Lipca 2017, 21:01:49 »
Marku, podświetlenie ma zmieniony wpis w mmd. Był universal3, teraz jest instrumentlight_sw. W patchu 17.07 mmd są już zedytowane.

29
Na warsztacie / Odp: Warsztat dźwiękowy Mareczka
« dnia: 17 Lipca 2017, 16:20:06 »
Marku, czy mógłbyś zamiast wpisów do *.mmd dodać już zedytowane pliki? Wpisywanie ich jest bardzo uciążliwe i utrudnia testowanie dodatku.

30
Na warsztacie / Udźwiękowienie przełączników w kabinach
« dnia: 15 Lipca 2017, 14:09:06 »
Pobawiłem się z moimi dźwiękami przycisków itp. Krótko mówiąc : Brawo @tmj!



Tu można zobaczyć u siebie. Dźwięki nie są najlepsze ale jako "demonstrator technologii" się nadają.
http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-303e_sound.7z

Strony: [1] 2 3 ... 7