Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakol112

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
31
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Lipca 2017, 20:03:14 »
 Hmmm no cośtam nagrałem... Nie wiem czy dobrze - niech wypowiedzą się dźwiękowcy. Myślę, że coś się z tego wyskubie.

http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-laczniki.7z

32
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Lipca 2017, 15:33:53 »
Chyba wpis w mmd byłby znacznie lepszy. Inne dźwięki do różnych kabin - zmodernizowanych, starego typu, po naprawach.
P.S. Posiadam gołe przyciski typu N (grzybki i kryte) oraz przełączniki typu Z, włącznik baterii WIS-63 i przełącznik pakietowy (przełączanie nastaw hamulca itd). Jeśli jest potrzeba to mogę nagrać dźwięki wszystkich ww aparatów.

33
Inne niekolejowe / Odp: Coś o sobie
« dnia: 13 Lipca 2017, 11:33:21 »
Odgrzeję kotleta, może ktoś pójdzie za ciosem i wszyscy przestaniemy być nickami tylko się poznamy. Mam na imię Bartek i mieszkam w Olsztynie. W kwietniu tego roku ukończyłem technikum Mechaniczno-Energetyczne w Olsztynie na kierunku Technik-Elektryk. Z symulatorem związany jestem od około 2004 lub 2005 roku. We wrześniu tego roku planuję złożyć dokumenty do PKP ICCC na stanowisko maszynisty - trzymajcie kciuki :). Interesuję się techniką taboru kolejowego, elektrotechniką, mechaniką, wojskowością. Lubię pizzę ale bez ananasa. Jestem airsoftowcem :)

35
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Lipca 2017, 16:12:20 »
Tylko u mnie obiekty nie rzucają cieni na ziemię? Czy tylko ja mam 5FPS (przy exe tmj mam 59)?

36
Symulator / Odp: Płynność prowadzenia lokomotywy EU43
« dnia: 26 Maja 2017, 16:28:11 »
 Maciek, bardziej od procka.

37
Bocznica / Odp: Kabina m62 po modernizacji.
« dnia: 12 Maja 2017, 13:08:13 »
Dodatek jest nieoficjalny i oficjalnie nie ma dla niego wsparcia. Nie jest dostosowany do PC - pliki dds, musisz sam modyfikować mmd lub textures aby przypisać kabinę do pojazdu. Nieoficjalnie odezwę się na PW.

Bocznica.
adsim

38
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Maja 2017, 19:09:49 »
 Tak, chodzi o to tylko nie działa prawidłowo - albo wyświetla w obydwu kabinach albo w ogóle nie wyświetla.

39
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Maja 2017, 18:59:20 »
 Dodatkowo zapytam czy dodałeś ficzer z mechanikami zmieniającymi kabiny oraz zapytam o rozdzielenie dźwięku przycisku i hebelka.

40
Pomoc doraźna / Odp: Niewidoczna kabina.
« dnia: 06 Maja 2017, 14:44:00 »
Z tego co wiem to ta kabina w ST43 jest jak najbardziej aktualna.

41
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 05 Maja 2017, 14:55:13 »
Czy tylko u mnie brak zdefiniowanego submodelu łącznika w kabinie wyklucza użycie funkcji (np. w ED72 syrena i oświetlenie kabiny)? Czy ten błąd jest znany i czy tak ma być?

42
 Hanysie, potrzebujesz tylko tekstur pudła czy też wnętrza? Postaram się obfocić Impula z Olsztyna - dwuczłon.

43
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 24 Kwietnia 2017, 17:53:21 »
 Od dłuższego czasu śledzę ten projekt i postanowiłem podzielić się ze światem swoją opinią. Bez owijania w tak zwaną bawełnę nie zamieniłbym przyjemności jazdy, możliwości obserwowania zachowań przyrządów pomiarowych, (możliwie) realistycznych charakterystyk na taką może i ładną, moim zdaniem "cukierkową", przepełnioną rozbłyskami, cieniami grafikę. Prawdą jest, że MaSzyna może niektórych odrzucić swoimi walorami graficznymi ale moim zdaniem czyni to ją produktem ekhm... dla koneserów i "tych co się znają".
 Mimo wszystko z ciekawością i podziwem obserwuję rozwój tego projektu oraz mam szczerą nadzieję, że będzie miał on pewien pozytywny wpływ na kierunek rozwoju symulatora :)

44
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 23 Kwietnia 2017, 12:30:58 »
Dziś, tam gdzie została odstawiona ta siódemka parkują jedynie maszyny Cargo - jest to hala naprawcza lokomotyw spalinowych PKP Cargo - hala widoczna wcześniej z napisem Zakład Taboru w Olsztynie. Dziś napisu już nie ma.

45
Publikacje / Kabina Lowpoly do lokomotyw serii 6dg
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 17:51:38 »
 Witam,
przedstawiam pierwszy dodatek mojego autorstwa - jest to lowpoly do 6dg. Za pomoc w przygotowaniu dodatku dziękuję naszym deweloperom. Wszystko wykonałem przy pomocy filmów autorstwa @Stele. W kabinie siedzi Pan maszynista, który zależnie od kierunku jazdy zmienia pulpit.
 Dodatek instaluje się za pomocą skryptu Rainsted. Dla tych co nie wiedzą co i jak polecam film autorstwa Szoguna





TGA:
http://eu07.pl/userfiles/21101/6dg_lowpoly_tga.7z

Dodane do repozytorium, rev. 1710. - @Maciej

46
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 18 Kwietnia 2017, 12:01:32 »
@tmj a planujesz dodać sygnalizację oporów i SHP/CA na klawiaturę? Szczerze to mój pulpit się na tym opiera więc mi osobiście na tym zależy...

47
Pomoc doraźna / Odp: Problem z ruszeniem lokomotyw
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 09:31:27 »
Po mojemu to kolega daje już na starcie nastawnik na wysoką pozycję i wywala mu nadmiarowy.

48
Pomoc doraźna / Odp: Problem z ruszeniem lokomotyw
« dnia: 16 Kwietnia 2017, 15:57:51 »
A czytałeś Readme? Może nie zbijasz SHP/CA albo przekraczasz prąd wyzwolenia przekaźników nadmiarowych? Opisz co się dzieje i kiedy. Pytania typu "Jedzie kawałek a potem staje, czemu?" są jak na nasz symulator zbyt uogólnione.

49
Pomoc doraźna / Odp: Problem z ruszeniem lokomotyw
« dnia: 16 Kwietnia 2017, 10:20:39 »
Do podsyłania plików jest opcja załącznika lub upload. Pozatym nie wiem jak robisz ale po załączeniu przetwornicy powinieneś zaczekać około 3s na pełne wzbudzenie jej prądnicy i dopiero załączać sprężarkę.

50
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly
« dnia: 15 Kwietnia 2017, 22:17:33 »
A 2015. Tydzień temu pobierałem i jestem pewien że wybierałem pomiędzy 32 a 64.

51
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 22:10:43 »
Wybiera się wersję 32 lub 64 bitową. Tak, tyle waży.

52
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 21:45:33 »
Darmowa wersja to tylko na 30 dni z tego co widzę. Czy jednak źle patrzę?
Przy rejestracji jako student/uczeń jest na dłuuugo.

53
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 21:39:22 »
Program 3ds max chyba będzie lepszy - za darmo dostaniesz go na stronie Autodesk. Na maxie oparte są również poradniki @Stele na Youtube (wpisz Antoni Sauren). Materiały są dostępne w Twojej paczce całościowej, jedynie o tekstury .tga i skrypty warto poprosić deweloperów. Jeśli ne masz zmysłu geometrycznego i wyobraźni przestrzennej polecam Ci zacząć od domków, infrastruktury aby nabrać wprawy i doświadczenia w batalii z wirtualnymi bryłkami.
P.S. ET21 ma lowpoly ;)

54
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:07:08 »
A może zamiast dłubać w exe, Rainsted itp. skopiować modele lowpoly bez maszynistów i zawrzeć je w odpowiednich katalogach w folderze inne? Kto nie chce mechów podmieni sobie pliki i po sprawie.

55
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 14:18:54 »
Tak nawiasem mowiac, to dlaczego wlasciwie opadaja? Tzn rozumiem jesli do czegos tam jest potrzebne NN, ale jesli jest aktywna przetwornica itp to one nie korzystaja z tego ukladu?
Z tego co wiem to krótko mówiąc wyłącznik baterii zabezpiecza cały obwód NN.

56
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 09:47:36 »
Film genialny :D Widać, że dzięki nowemu exe i nowej jakości dodatków nasz symek staje się na prawdę przystępnym tytułem.

57
Pomoc doraźna / Odp: problem z ruszeniem pociągu
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 17:48:59 »
Dałem tam plik td.scn w folderze scenery. Wywnioskowałem z tego, że problem występuje tylko na TD to problem leży w scenerii. Napisałem też, że pewien nie jestem bo na plikach scenerii się nie znam.

58
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 17:35:48 »
Robo, figurki wstawione są do modelu lowpoly jako lampki a lowpoly z kolei przypisane są do modeli lokomotyw, tak więc Pan w mundurku IC będzie zasiadał tylko w siódemkach z kabiną IC a dwaj pozostali we wszystkich innych.

59
Pomoc doraźna / Odp: problem z ruszeniem pociągu
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 15:36:05 »
Spróbuj wrzucić to do głównego folderu maszyny. Nie znam się tak dobrze na kodach scenerii ale wydaje mi się że to problem z plikiem scenerii TD - brak tarcia na torach(?).
http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-scenery.7z

60
Na warsztacie / Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 15:27:19 »
 Witam,
zacząłem wprowadzać do każdego pojazdu posiadającego wnętrze lowpoly mechaników zmieniających kabinę zależnie od kierunku jazdy pojazdu. Gotowe mam obecnie 303e i 6dg. Wykorzystuje repainty cadnavovych ludzików i poradnik @Stele. W załączniku owoc prac nad 303e. Proszę o ocenę pracy, podpowiedzi, uwagi ale i repainty ludzików (o ile takowe ktoś ma) bo nie łatwo wymyślić coś nowego a klepanie na jedno kopyto to nie to.

Figurki są widoczne wyłącznie w modelu wnętrza widocznym z zewnątrz!

http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-mechy.7z

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7