Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakol112

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
61
Pomoc doraźna / Odp: problem z ruszeniem pociągu
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 06:37:37 »
Na pierwszej pozycji by nie ślizgało do 120. Chyba że napisał to "symbolicznie". Mi również wygląda na poślizg. Przy ruszaniu spróbuj użyć piasecznicy - trzymaj klawisz "s".

62
Bocznica / test-6dg lowpoly 6.7z
« dnia: 07 Kwietnia 2017, 18:28:29 »
Bocznicę proszę.

63
Bocznica / test-6dg lowpoly 1.7z
« dnia: 21 Lutego 2017, 11:26:43 »
Minimalny czas testów do dnia 2017-02-28 11:21.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2017-03-07 11:21.

Poprawiona wersja. Poprawione zostało:
 -Rozdzielczość i mapowanie tekstury (1024x1024, elementy zdublowane są mapowane jak jeden element), chyba nie straciliśmy znacząco na jakości - to ma być lowpoly :)
 -Zauważyłem, że prowadnice rolet wychodzą poza obrys kabiny - przebijałyby szyby, poprawiłem je
 -Między meshem lowpoly a meshem pudła, z przodu i z tyłu zauważyłem sporą szparę, dodałem półeczki na których opierają się prowadnice rolet, zakrywają szczeliny. Mesh LP został również przesunięty delikatnie w tył - leżał nierówno.
 -Podciągnąłem w dół krawędzie bocznych okien, lekko zdeformowało to wyświetlaną teksturę ale poprawiłem to na samej teksturze naciągając w dół czarne obramowanie okien.
 Niestety nie udało mi się poprawić okien (sporo bawiłem się gumką ale albo ucinało do pełnej przezroczystości albo szyby były nieprzezroczyste. @Fuji8 miał coś dłubać ale może zna ktoś przyczynę takiego stanu rzeczy? W tej paczce są okna przybrudzone gumkowane na 60% krycia. Może tylko u mnie nie działa?


Plik o rozmiarze 12019676 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/21101/test-6dg_lowpoly_1.7z

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2017-02-17 15:13:22 ....A         3477     12019398  6dg.mmd
2017-02-21 10:49:21 ....A       329802               lowpoly.t3d
2017-02-21 08:45:00 ....A     12179937               6dg-101.tga
2017-02-20 15:24:07 ....A     16777260               6dg-1204.tga
2017-02-20 15:12:33 ....A     16777260               6dg-33.tga
2017-02-21 11:17:56 ....A      2633193               lowpoly.tga
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                              48700929     12019398  6 files, 0 folders


Wiadomość wygenerowana automatycznie[/s]

Proszę o bocznicę albo usuniecie, nie wiem czemu założył się nowy wątek.

64
To nie silniki napędu wyją a wentylatory oporów rozruchowych. A co do problemu to podejrzewam że nie popełniłeś składu.

65
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Pomoc przy LowPoly 6dg.
« dnia: 17 Lutego 2017, 11:23:35 »
Tekstura już wypalona ;) Max zaczął współpracować po formacie. Dalej sobie poradzę, dziękuję wszystkim za chęci. Temat chyba do zamknięcia.

66
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Pomoc przy LowPoly 6dg.
« dnia: 15 Lutego 2017, 15:19:29 »
Szczerze to nie pamiętam ale bryły uproszczone do rozsądnego maximum. W wersji finalnej nie ma lampek i przycisków na pulpicie.

67
Poszukuję, chcę zrobić / Pomoc przy LowPoly 6dg.
« dnia: 14 Lutego 2017, 16:40:48 »
Witam,
 Jakiś czas temu rozpocząłem pracę nad LP do 6dg. Rozpocząłem i nie mogę skończyć. Mój max nie chce poprawnie wypalić tekstur a i sam model LP chyba jest trochę do poprawy (weldowanie, poprawienie siatki, był to mój pierwszy model ale wyszło okej). Wszystko co istotne jest wymodelowane. Szukam kogoś, kto podjąłby się dokończenia projektu.
http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-6dgLP.rar   
Screeny poniżej nie przedstawiają faktycznego wyglądu modelu, gdyż jest on bogatszy o pewne detale.

68
EP09 mknie 120km/h.

Screeny świetne, ale niestety waga załącznika przekroczona, wrzuć je na www.eu07.pl/upload a tutaj wrzuć mniejsze odpowiedniki ;) | @macius5991

Screeny HQ
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu4.jpg   
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu.jpg   
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu3.jpg   
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu1.jpg

69
Szczerze? Jeśli chodzi o tekstury Gagarów to ja bym się wstrzymał. Podobno w przygotowaniu jest nowy model to pewnie i mapowanie i jakość się zmienią.

70
Pomoc doraźna / Odp: EP09 - druga pozycja szeregowa
« dnia: 02 Stycznia 2017, 11:26:20 »
Anrej, mu pewnie chodziło o napięcie podawane na silniki a z jego wartości wynika prąd z jakim silniki pracują.

71
Tabor / Odp: elektroniczny prędkościomierz
« dnia: 23 Grudnia 2016, 18:59:27 »
W EU07-15xx chyba nie było wyświetlane w symku w ogóle?

72
Zielona ET22-1059 z kontenerami przelatuje przez Herby Stare.

Zbyt duża waga załączników. | @macius5991

Brak reakcji mimo bytowania na forum.
Bocznica.
jakubg1

73
Myślę, że na upartego można byłoby zmodyfikować fizykę traxxa zgodnie z danymi znamionowymi układów napędowych Pendolino (dane znamionowe i charakterystyki silników itd) oraz samych cech technicznych pojazdu jak masa itp.

74
Pomoc doraźna / Odp: Wysyp na sceneriach nocnych
« dnia: 17 Listopada 2016, 18:51:32 »
Tak, to VBO było problemem.

75
Pomoc doraźna / Wysyp na sceneriach nocnych
« dnia: 17 Listopada 2016, 18:16:43 »
Jak w temacie mam problem ze sceneriami nocnymi - po wczytaniu wszystkiego, w momencie gdy powinienem ujrzeć kabinę lokomotywy wyświetla błąd "eu07.exe przestał działać...". Konfiguracja to:
Intel Celeron E3300 2,63GHz
NVidia GeForce 9400GT

Załączam log

P.S. Po uruchomieniu z innym niebem nocnym część obiektów oświetlona jest nocnie a część jak w dzień.


Problem rozwiązany. Wyłączyłem VBO i synchronizację z częstotliwością monitora. Bocznica.

76
Symulator / Odp: Sterowanie wentylatorami oporów
« dnia: 11 Października 2016, 20:06:35 »
W jakich pojazdach w symulatorze i w "realu" wentylatory pracują zawsze? Tak ogólnie to nie znam innej możliwości efektywnego i w miarę wydajnego sterowania silnikami wentylatorów niż wykorzystanie napięcia na oporach a jeżeli taka istnieje to również chętnie ja poznam.

77
Pomoc doraźna / Odp: Ciężki symek - procesor nie wyrabia
« dnia: 06 Października 2016, 15:34:00 »
 Zdecydowanie pomogła wymiana pasty na CPU i VGA, co nie wyklucza, że przyczyną był jakiś śmieć usunięty C-Cleanerem. Teraz MaSzyna hula aż miło :) Dziękuję kolegom za pomoc i pozdrawiam!

78
Pomoc doraźna / Odp: Ciężki symek - procesor nie wyrabia
« dnia: 22 Września 2016, 17:35:26 »
Na starym EXE zużycie zasobów bardzo podobne, jednakże ścinki nie występują w takiej skali.

79
Pomoc doraźna / Odp: Ciężki symek - procesor nie wyrabia
« dnia: 22 Września 2016, 16:47:31 »
Stele, a masz może to exe? Nawet nie wiem gdzie go szukać...
P.S. Na scenerii nie ma traxxów, efekt lagowania ruchu występuje nawet na TD.

80
Pomoc doraźna / Ciężki symek - procesor nie wyrabia
« dnia: 22 Września 2016, 07:53:24 »
 Witam,
Od pewnego czasu symulator na moim komputerze chodzi jakby chciał a nie mógł. Mianowicie co kilka sekund przycina sam ruch pojazdu przy czym płynność pozostaje zachowana. Przy sprawdzeniu wykorzystania procesora menedżer Windows pokazuje 95÷100%. Dla porównania przy ETS 2 jest to około 78%. Procesor to dwurdzeniowy Intel Celeron E3300 z zegarem 2,5GHz. Jakieś rady?

81
Tabor kolejowy / Odp: EW58
« dnia: 20 Września 2016, 13:39:58 »
Według readme jednostka ta nie ma kabiny. Można kombinować z podrzuceniem kabiny z np. ED72 ale będzie to dalekie od realizmu nie tylko wizualnie ale i pod względem fizyki (EW58 miały hamulec ED i zapewne zupełnie inną charakterystykę trakcyjną - silniki większej mocy etc. - jeśli się mylę proszę mnie poprawić).

82
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 23 Sierpnia 2016, 12:09:49 »
 Maćku, to chyba nie sarkazm? Ma ktoś pojęcie jak tego dokonać z poziomu exe lub mmd? Prosiłbym o priv.

P.S. Przepraszam za offtop.

83
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 23 Sierpnia 2016, 11:49:09 »
 Dodatkowo, co już powtarzałem, przydałoby się rozdzielić dźwięk przycisku i przełącznika.

84
Bocznica / Odp: Screeny
« dnia: 10 Sierpnia 2016, 21:25:34 »
 Kolego, na klawiaturze jest klawisz "Print Screen". Naciskasz go i w programie graficznym np. Paint naciskasz Ctrl+V. Obraz zapisujesz po obcięciu ewentualnych białych pól. Innym sposobem jest stosowanie programów dedykowanych jak Fraps. Exe od Q miało możliwość robienia screenów prawie z poziomu programu.

85
Uruchamianie Symulatora / Odp: Całkowo Lotos, zawieszenie Maszyny
« dnia: 04 Sierpnia 2016, 16:54:42 »
 Najprostszą przyczyną mógłby być jakiś program pracujący równolegle z symulatorem i wychodzący "na wierzch" gdy na ekranie wyświetlany jest symek. Pewnie próbowałeś kombinacji Alt+Tab?

86
Inne niekolejowe / Odp: Wspomóż kolegę!
« dnia: 03 Sierpnia 2016, 20:31:52 »
Z tą...? Ekhm... Przepraszam, wszyscy wiedzą co ta niewiasta sobą reprezentuje.

87
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Kabiny widoczne z zewnątrz dla EU07
« dnia: 03 Sierpnia 2016, 13:02:49 »
Witam,
chciałbym poinformować, że powróciłem z miesięcznej zsyłki do pracy za granicą i będę kontynuować prace nad 303e.

88
Inne niekolejowe / Odp: Pilne! Sterowanie tyrystorem.
« dnia: 23 Czerwca 2016, 13:37:34 »
 Tak więc temat do zamknięcia. Jeżeli to, że nie narysowałem układu wyzwalania było źle odebrane to za to przepraszam i jednocześnie dziękuję za odzew w sprawie.

Ok.
Benek

89
Inne niekolejowe / Odp: Pilne! Sterowanie tyrystorem.
« dnia: 22 Czerwca 2016, 18:25:24 »
U mnie też już to działa.

90
Inne niekolejowe / Odp: Pilne! Sterowanie tyrystorem.
« dnia: 22 Czerwca 2016, 17:19:12 »
 Nie widzę sensu rysowania układu wyzwalania tyrystora, gdyż do tego wystarczy podać mu impuls na bramkę a skąd jest on brany i jakie ma parametry to zależy już od zastosowania i parametrów pracy tyrystora. Jeśli chodzi o drgania i wytracanie energii to po raz kolejny piszę, że zapobiega temu dioda D połączona w szereg z cewką. Energia w stanie początkowym pojawia się na kondensatorze po załączeniu Tp, który po spadku prądu przezeń płynącego, co wynika z ładowania kondensatora, zamyka się. Nadmienię, że po odpowiednim dobraniu cewki i z kondensatorem ceramicznym układ działa a konkretne zastosowanie również podałem wcześniej - regulacja impulsowa prędkości obrotowej silników DC (na schemacie wyraźnie widać jego twornik, rezystor bocznikujacy i diodę zerową, która zapobiega przebiciu tyrystorów przez powstające w silniku wysokie napięcie wsteczne po jego szybkim wyłączeniu). Układ był omawiany na lekcjach energoelektroniki w technikum energetycznym.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7