Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakol112

Strony: [1]
1
Przecinak.exe

Przekroczony limit wagi obrazka
Matek123

2
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 10 Grudnia 2018, 21:26:41 »
Też to miałem. jakaś tekstura się skaszaniła. Pobrałem z repo a dodatkowo jakiś zepsuty dds był w katalogu to go wyrzuciłem i działa.

Edit: zepsuta tekstura to przycisk_bok_EU07.dds i ważyła całe 0B. Obok była taka sama normalnie zdrowa.

3
Poszukuję, chcę zrobić / Materiały 6Dl
« dnia: 01 Czerwca 2018, 09:10:52 »
Czołem
Poszukuję wszelkich zdjęć 6Dl/SU4210 nadających się na materiał do modelowania (zdjęcia prostopadle z boku, z przodu itp.). Chętnie przyjmę również zdjęcia na tekstury zewnętrzne i wewnętrzne i dokładne zdjęcia poglądowe kabiny (umiejscowienie wszelkich manipulatorów). Przyda się również opis umiejscowienia podstawowych aparatów typu wyłącznik baterii. Mile widziane materiały dźwiękowe/filmy.

6
Użytkownik wybiera mmd z katalogu. Wybiera dźwięk jaki chce przypisać pod button, pod switch lub pod konkretne manipulatory (np pakieciaki nastawy hamulca itp). Klika np "Dopisz" a program wykonując odpowiednie operacje tworzy odpowiednie wpisy w odpowiednich liniach pliku mmd. Dalej moim zdaniem użytkownik powinien mieć podgląd na pracę wykonaną przez program i oczywiście możliwość zapisania zmodyfikowanego pliku.

7
EN57 w słoneczny, letni dzień :)
screeny w PNG: http://eu07.pl/userfiles/21101/foto-en.7z

8
Bieżące Symulatorowe / Odp: Widoczność semaforów
« dnia: 25 Lipca 2017, 14:32:22 »
 Koledzy, polecam wyjść z domu i popatrzeć jaką niesamowicie widoczną aureolę roztacza semafor świetlny w czasie dnia widoczny z odległości 1000m. Uwaga spoiler! ŻADNĄ! Często sygnał na nim wyświetlany jest ledwo widoczny. Tak jak powiedział Krzysiek - chcemy upodobnić symulator do świata realnego, tylko że moim zdaniem tworzymy w nim pluszową kolej. Nie obrażając nikogo, narzekania w stylu "Eeee, bo z 1000m nie widzę semka jak jade 120km/h" są dla mnie śmieszne. Z resztą - ile mamy prostych tej długości gdzie stoi jeden semafor bez tarczy powtarzającej? Od czego mamy zoom?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/Linia_kolejowa_nr_14_Kalisz.jpg
W załączniku semafor widziany z dystansu 80 do 100 metrów. Jaka będzie widoczność sygnału w tych warunkach z odległości 1000m? Jaka będzie w słoneczny dzień?

9
Na warsztacie / Udźwiękowienie przełączników w kabinach
« dnia: 15 Lipca 2017, 14:09:06 »
Pobawiłem się z moimi dźwiękami przycisków itp. Krótko mówiąc : Brawo @tmj!



Tu można zobaczyć u siebie. Dźwięki nie są najlepsze ale jako "demonstrator technologii" się nadają.
http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-303e_sound.7z

10
Inne niekolejowe / Odp: Coś o sobie
« dnia: 13 Lipca 2017, 11:33:21 »
Odgrzeję kotleta, może ktoś pójdzie za ciosem i wszyscy przestaniemy być nickami tylko się poznamy. Mam na imię Bartek i mieszkam w Olsztynie. W kwietniu tego roku ukończyłem technikum Mechaniczno-Energetyczne w Olsztynie na kierunku Technik-Elektryk. Z symulatorem związany jestem od około 2004 lub 2005 roku. We wrześniu tego roku planuję złożyć dokumenty do PKP ICCC na stanowisko maszynisty - trzymajcie kciuki :). Interesuję się techniką taboru kolejowego, elektrotechniką, mechaniką, wojskowością. Lubię pizzę ale bez ananasa. Jestem airsoftowcem :)

12
Symulator / Odp: Płynność prowadzenia lokomotywy EU43
« dnia: 26 Maja 2017, 16:28:11 »
 Maciek, bardziej od procka.

13
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 24 Kwietnia 2017, 17:53:21 »
 Od dłuższego czasu śledzę ten projekt i postanowiłem podzielić się ze światem swoją opinią. Bez owijania w tak zwaną bawełnę nie zamieniłbym przyjemności jazdy, możliwości obserwowania zachowań przyrządów pomiarowych, (możliwie) realistycznych charakterystyk na taką może i ładną, moim zdaniem "cukierkową", przepełnioną rozbłyskami, cieniami grafikę. Prawdą jest, że MaSzyna może niektórych odrzucić swoimi walorami graficznymi ale moim zdaniem czyni to ją produktem ekhm... dla koneserów i "tych co się znają".
 Mimo wszystko z ciekawością i podziwem obserwuję rozwój tego projektu oraz mam szczerą nadzieję, że będzie miał on pewien pozytywny wpływ na kierunek rozwoju symulatora :)

14
Pomoc doraźna / Odp: Problem z ruszeniem lokomotyw
« dnia: 16 Kwietnia 2017, 10:20:39 »
Do podsyłania plików jest opcja załącznika lub upload. Pozatym nie wiem jak robisz ale po załączeniu przetwornicy powinieneś zaczekać około 3s na pełne wzbudzenie jej prądnicy i dopiero załączać sprężarkę.

15
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 17:35:48 »
Robo, figurki wstawione są do modelu lowpoly jako lampki a lowpoly z kolei przypisane są do modeli lokomotyw, tak więc Pan w mundurku IC będzie zasiadał tylko w siódemkach z kabiną IC a dwaj pozostali we wszystkich innych.

16
Na warsztacie / Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 11 Kwietnia 2017, 15:27:19 »
 Witam,
zacząłem wprowadzać do każdego pojazdu posiadającego wnętrze lowpoly mechaników zmieniających kabinę zależnie od kierunku jazdy pojazdu. Gotowe mam obecnie 303e i 6dg. Wykorzystuje repainty cadnavovych ludzików i poradnik @Stele. W załączniku owoc prac nad 303e. Proszę o ocenę pracy, podpowiedzi, uwagi ale i repainty ludzików (o ile takowe ktoś ma) bo nie łatwo wymyślić coś nowego a klepanie na jedno kopyto to nie to.

Figurki są widoczne wyłącznie w modelu wnętrza widocznym z zewnątrz!

http://eu07.pl/userfiles/21101/priv-mechy.7z

17
EP09 mknie 120km/h.

Screeny świetne, ale niestety waga załącznika przekroczona, wrzuć je na www.eu07.pl/upload a tutaj wrzuć mniejsze odpowiedniki ;) | @macius5991

Screeny HQ
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu4.jpg   
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu.jpg   
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu3.jpg   
http://www.eu07.pl/userfiles/21101/foto-Bez_tytulu1.jpg

Strony: [1]