Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jeżyk

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
61
Bocznica / Wydzielone z: Klawiatura nad sprzęgiem en57.
« dnia: 13 Września 2012, 18:05:56 »
Gdyby tylko lepsze zdjęcia nic nie widać.

Zdjęcia są poglądowe. Wystarczy.
Bocznica.
Rozi

62
Na warsztacie / Odp: Projekt WW
« dnia: 12 Września 2012, 14:53:12 »
W sumie idea jest dobra, tylko właśnie jak powiedział kolega Tolein rozkręcić taka maszynę będzie trudno zwłaszcza, że odnoszę wrażenie, że na tym forum ludzie jak na każdym maja inny pogląd na wszystko, tylko nie umieją za bardzo odpuścić i dostosować się do kogoś innego. Chodzi o wybór najlepszego rozwiązania i jego realizacja.

@pol102
Hmmm... ja się pisze na bycie jednym z "niewielu".

63
Bieżące kolejowe / Odp: 111Ed PESA z rodziny GAMA
« dnia: 12 Września 2012, 14:44:14 »
O samą bryłę bym się nie martwił, pytanie brzmi co z kabiną;)

Gdzieś słyszałem, że np. Dragon(6ACT) choć jest po 3KV, to mogą zrobić specjalnie dla francuzów pod 25V zmienny. Choć w nim to więcej miejsca jest niż w tym zwłaszcza, że GAMA ma jeszcze silnik spalinowy, to o wiele więcej miejsca zmienny nie zajmuję.

64
Na warsztacie / Odp: Generator wysięgników rurowych
« dnia: 12 Września 2012, 14:27:01 »
Gdyby to był blender wystarczyło by recalculate mesh normals, w 3ds nie wiem ale problemem jest odwrócenie płaszczyzn czyli gdy w 10 poly wszystkie są ustawione do góry normals'em z przodu, wygląda dobrze ale gdy jedna na górze ma tylnie normals wszystko się syfi. Chyba dobrze wytłumaczyłem- mogą też być inne powody, ale ten raczej najbardziej prawdopodobny.

65
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 12 Września 2012, 14:11:34 »
5089 Face'ów i niewiele więcej wierzchołków. W tym modelu hak jest po prawej, a po lewej nie łańcuch tylko takie coś jak na zdjęciu. A i czy tolerowany jest błąd wysokości sprzęgu np. 4cm? Gdybym ten przestawił wlazł by pewnie w bryłę zderzaka...

Chciałem jeszcze dodać iż w tej wersji WMC dodam jeszcze barierki przy drzwiach i to będzie ostateczna wersja.

66
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 11 Września 2012, 19:45:02 »
Tak, jedno co mnie jeszcze interesuje czy sprzęgi po oby stronach są jednakowe i czy ten z przodu czy aby na pewno ma po jednej hak? Pytam bo inny numer ma inaczej to rozwiązane a na zdjęciach wszystkiego nie widać.

67
Na warsztacie / Odp: Projekt WW
« dnia: 11 Września 2012, 19:41:38 »
Pół i jedną czwartą rozumiem z twojej wypowiedzi - jaki grafik tygodniowy lol? Ala PW myślę, że to lepiej tutaj wyjaśnić, zresztą model nie robi się od tak i nie można określić czasu oczywiście jest różnica - robimy np. węglarkę a ezt z kabiną... Co do współpracy to raczej działa to tylko gdy robimy coś od nowa nowy lok czy wagon wtedy modelarz robi model, grafik teksturę ze zdjęć fotografa. I ten z nich, który pierwszy rzuci ideę "robimy to" raczej organizuje resztę np "masz tu plany możesz zrobić model", "załatwisz mi zdjęcia - ok robię teksturę - a masz już model o dzięki, że zrobiłeś" no i wychodzi nam jakieś nowe cudeńko.

68
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 11 Września 2012, 19:28:57 »
Model drezyny WMC model 100%, tworzony dla kolegi maszynisty matek123.
Dla informacji okna są "otwarte" ale raczej je domkniemy teksturką nie będzie kabiny w środku, a szyba nie bedzie przeźroczysta choć dobrze by to wyglądało zwłaszcza, że samej drezynki "dużo nie jest".

69
Bieżące kolejowe / Odp: 111Ed PESA z rodziny GAMA
« dnia: 11 Września 2012, 18:56:14 »
Eh ale graficy się nie popisali - słaby ten model na renderze :D ja bym lepszy zrobił, że taki (nie)skromy będę xD.

Co do loka, hmm ciekawa taka jakby hybryda z tym spalinowym silnikiem...

70
Bieżące Symulatorowe / Odp: Przeciwko pstrokaciźnie
« dnia: 11 Września 2012, 15:25:29 »
@Benek,
też się tak czasami czuję, zwłaszcza, że ostatnio zacząłem coś robić i dobrze mi to wychodzi... a niektórzy potrafią za przeproszeniem pieprzyć glupoty i ostatecznie nabijają sobie licznik i cyfereczki pod avatarkiem. Choć mój pierwszy wątek niektórzy też mogę za taki uznać...

Zamykam. Posty odbiegają już od tematu.
Rozi

71
Bocznica / Wydzielone z: Pomoc przy TY2
« dnia: 11 Września 2012, 15:09:34 »
A ja myślę - bocznice i stop offtop...

Racja. Bocznica.
Rozi

72
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pomoc przy TY2 ;D
« dnia: 10 Września 2012, 18:47:44 »
Problemy do rozwiązania:
-fizyka,
-sterowanie,
-dokumentacja,

Ps. Ktoś, bodajże CTL(jeśli się mylę to poprawcie) ma juz zrobiony model Ty51...
Po za tym by już wątek o parowozach.

73
Bocznica / Odp: Nocny pociąg z mięsem
« dnia: 06 Września 2012, 20:36:58 »
To, że żaden dochodów nie przynosi nie znaczy, że nie może tego robić... w sumie jak cos nie daje zysku to bankrutuje ale tutaj wolą dawać zastrzyki kaski... grekom np.

74
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 03 Września 2012, 15:21:54 »
Jutro już szkoła eh...będzie mniej czasu. A tutaj podrzucam rendery(żeby ładnie wyglądało :D) dwóch nieznacznie różniących się cystern 454R i 462R -  w tej ostatniej do poprawy pozostała jeszcze ewentualnie rama(czekam na zdjęcia) a w 454 też chyba, że ugięta w taki sposób jak na screnach może być. A w zdjęciach 454 dopatrzyłem się nieznacznych różnic między rama jednego a drugiego choć to ten sam model...

75
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 02 Września 2012, 19:15:49 »
Dobrze, dobrze podrzucajcie takie propozycje, może raczej postaram się zrealizować, ale nie wszystko naraz.

  Dodano: 02 Września 2012, 19:28:53
I jeszcze takie małe pytanko do @Patrykos i @youBy, to mógłby ktoś wózek udostępnić, bo nie wiem czym mam wstawiać czy nowy robić samemu... A PW jakoś się nikt nie interesuje zbytnio.

76
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 02 Września 2012, 14:47:33 »
O ile ja pamiętam aby tga wyglądała jak dds trzeba było obrócić o 180 w prawo lub w lewo i jeszcze do tego odbicie poziome lub pionowe przed obrotem czy jakoś tak... i potem export. Gimp bodajże ze wtyczką sam to wszytko robi tak aby dds dobrze wyglądał.

77
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 02 Września 2012, 10:07:31 »
Świetnie, prace nad Zagkks'em ruszyły niedługo pokaże pierwsze zalążki modelu.

  Dodano: 02 Września 2012, 10:27:04
To jest model 454R... różni się od modelu 462R niewiele, tak więc wystarczy zmodyfikować lekko ten aby stał się 454.

78
Jak zwykle to co dobre nie jest doceniane w tym kraju, używam Opery.

79
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 01 Września 2012, 09:56:10 »
Z tamtej strony głównie korzystam jeśli chodzi o plany i technikę.

80
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak tam prace?
« dnia: 01 Września 2012, 08:47:25 »
Eh chciał coś robić ale mi nie pozwolono, no bo jak idzie o zrobienie textury, scenerii to jest ok a coś bardziej wymagającego to problemy... no to robię wagoniki;) przynajmniej coś bardziej oryginalnego patrząc na aktualne prace.

81
Pomoc doraźna / Odp: Nie mogę odpalić pliku DDS w Gimpie.
« dnia: 01 Września 2012, 08:39:31 »
Jest ta paczka dla twórców z Tnaga'ą a jak się nie chce tyle ściągać to można np. IrfanViewe'w wyexporować do TGA.

  Dodano: 01 Września 2012, 08:40:56
Polecam ci też pobrać spolszczenie, wtedy by napisało unknow file type po polsku ;)

82
Na warsztacie / Odp: Eksperyment z teksturami
« dnia: 01 Września 2012, 08:34:21 »
Tak, czasami nawet gdy jest pochmurno, potrafi dobrze przyświecić aparat tym "białym" niebem.

83
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 31 Sierpnia 2012, 22:37:54 »
Być może te kilka ostatnich///...

84
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 31 Sierpnia 2012, 20:19:46 »
Co do tej ostoi (ja to ramą nazywam:)) to miałem duże problem z jej zrobieniem, wszystkie zdjęcia jakie posiadałem były słabej jakości, a na planach nie było widać, w którym miejscu się zwęża i do jakiego punkty, z tej uwagi było robione wymiarowe ale na oko. A co do modelu mi się średnio podoba i liczyłem na krytykę :D po za tym i tyk dużo pozostało mi do zrobienia aby to wyglądało rzeczywiście realnie. Next prodżekt is drezynka WMC.

A co do wózków hmm nie znam się, ale gdyby ktoś sprawdził dobrze jaki to typ i model może by dało się podrzucić te z "fabryki snów".

85
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 31 Sierpnia 2012, 10:01:48 »
Z braku zdjęć odstawiam Uai na razie, ale mogę zaprezentować nieco popularniejszy model nowej cysterny GATX'a(zdjęcia niedługo dostanę). Model ukończony w około 50%, nieco bardziej wymagający, lepiej zrobiony.

86
Na warsztacie / Odp: Rzeźbienie mechanika
« dnia: 31 Sierpnia 2012, 09:48:04 »
Wejdź w 3ds w panel Hierarchy>Affect Pivot Only i przekręć pivot, który ci się pokazał(musisz mieć zaznaczony model ten który ci się w maszynie przekręcił) w taki sposób jak byś w maszynie poprawiał, rozumiesz o co chodzi?

  Dodano: 31 Sierpnia 2012, 09:51:05
Zawsze można chyba też banan jeśli jest, przekręcić ale się dobrze nie znam tak więc niepewny jestem co to zrobi później.

87
Bieżące kolejowe / Odp: Ostatnie dni wakacji.
« dnia: 30 Sierpnia 2012, 11:43:38 »
W Węgl... "turbostonka" jeździ jakieś 2 tory odległości od peronów... rumuny i su też szczególnie z torów pod kładką, gagara rzadko znajdziesz, ale dalej od strony Bolca dużo byczów i inych stoi.

88
Bieżące kolejowe / Odp: Ostatnie dni wakacji.
« dnia: 28 Sierpnia 2012, 15:32:59 »
Niech zgadnę, Węgliniec? :D "nikogo to nie dziwi" ale polecam Ci odwiedzić Lubań(dopiero co zaczęli remont linii do Węglińca). Po za tym jak jechałem do drezden widziałem tam fajne retro wagoniki( niestety nie mogłem zrobić zdjęć).

Polecam Ci też http://www.youtube.com/watch?v=5jnTMEfMWKQ.

89
Symulator / Odp: trasy nocne w PC 2011(2012)
« dnia: 28 Sierpnia 2012, 13:33:58 »
@Eisenmann kup sobie gdzieś w necie zieloną książeczkę Kadafiego i poczytaj, jest jeszcze lepszy ustrój niż kapitalizm. Tak ja wiem, że wam jakiś pacan z TV powiedział, że on wymordował tyle ludzi strasznie tam tak okropnie 3 wojna światowa normalnie kołchozy naprawdę on był takim złym człowiekiem ehh... lepszym od kołchozu europejskiego. Szkoda tylko, że brak na to dowodów, a zresztą z tym tez długa historia. Tak więc TV turn off ale za to samodzielne myślenie on.

Co do maszynki tak latarnie czasami głupio w dzień wyglądają, no i nie mam mowy o kasie, to jest pasja tego nie kupisz.

90
Symulator / Odp: trasy nocne w PC 2011(2012)
« dnia: 28 Sierpnia 2012, 10:33:04 »
"Bądź z tym co chcą nie muszą, pamiętaj o tym!" :) Co do kasy, to po co? Jak coś jest robione z pasją będzie lepsze niż np. robię te dodatki bo mi płacą- Dbasz o jakość? - Tylko tyle, żeby zapłacili...

A kapitalizm to jest dobry w fabryce, a np. w sztuce to nie... popatrzcie tylko na komercyjną scenę muzyczną!

Strony: 1 2 [3] 4 5 6