Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jeżyk

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
121
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 25 Sierpnia 2012, 18:54:36 »
A co do zderzaków - to jest gotowy już model który można wstawić do modelu wagonu czy trzeba go wymodelować ręcznie?
Podobne pytanie co do sprzęgów jak umieścić je w obecnym modelu np. gotowym do exportu do maszyny.

122
Na warsztacie / Fabryka modeli
« dnia: 25 Sierpnia 2012, 17:18:03 »
Witam, chciałem jakoś urozmaicić maszynę mało spotykaną infrastrukturą czy czymś innym, padło na wagony.
Jako pierwszy wybrałem wagon do przewozu towarów o przekroczonej skrajni lub ciężkich urządzeń elektrycznych Uai(418Za). Aktualnie mam 50% modelu.

Na załączniku fota, co myślicie a takich wagonach w maszynie?

123
Eh ja tylko żartowałem z butelką, co do śmieci nie lepiej dać jeden kwadrat minimalnie nad podkładami z teksturą śmieci +alpha.

124
Uwaga, zapodaje buteleczke:D

125
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 25 Sierpnia 2012, 09:35:45 »
Moje spostrzeżenia dotyczące projektu w gmaxie.

126
Na warsztacie / Odp: Rzeźbienie mechanika
« dnia: 23 Sierpnia 2012, 16:57:37 »
Takie małe spostrzeżenie, ta zmodernizowana wersja wygląda jak wkurzony byk, a przedmoderną jak ta krowa z łaciatego.

127
Tabor kolejowy / Odp: Parowozy
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 10:38:03 »
Spróbuję ruszyć z modelowaniem Ty51 i jak coś zacznie wychodzić rzucę temat na forum. Nie mówię, że to ma jeździć bo fakt do tego trzeba ogromu pracy a nie jest bardzo potrzebne.

128
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 10:42:23 »
ICE a po co to? Gimp/PS sam wszystko potrafi.

129
Bieżące kolejowe / Odp: praca w kolejach śląskich
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 08:34:06 »
A czy ta firma rekrutująca będzie może pośrednikiem? Tzn. nie na stałe czy na okres na pkp tylko u nich.

130
Na warsztacie / Odp: Rzeźbienie mechanika
« dnia: 16 Sierpnia 2012, 16:35:37 »
Hmm... zmień na Opere lub Chrome a zapewne zadziała.

131
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 16 Sierpnia 2012, 16:34:31 »
Nie. Szczególnie jak jeden tor nazywa się "pospieszny",a drugi "jeziorsko07".
Zmieniłem obydwa na pospieszny, więc nie wiem czemu jest wykolejony..

Bóg tak chciał!

132
Na warsztacie / Odp: Rzeźbienie mechanika
« dnia: 16 Sierpnia 2012, 16:30:00 »
Tylko, że w nowym modelu może być nowe mapowanie i wtdy praca wykonana na tym się zmarnuje.

133
Na warsztacie / Odp: Rzeźbienie mechanika
« dnia: 16 Sierpnia 2012, 13:26:55 »
Ładne, ale czy to "850KN" na czole nie jest jakieś krzywe?

134
Na warsztacie / Odp: Coś z lat 80
« dnia: 14 Sierpnia 2012, 17:45:32 »
Do tego jeszcze jakaś stara su i/lub sn61 i piękne retro by było na Całkowie.

Polecam Ci też sprawdzić gimpa, może nie aż tak zaawansowany jak photo ale darmowy i moim zdaniem łatwiejszy na początku do zgryzienia dla "żółtodzioba" ;)

135
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak tam prace?
« dnia: 14 Sierpnia 2012, 17:38:14 »
Oj są wyjątki, te od pracy też xD

136
Na warsztacie / Odp: ET22-1210
« dnia: 14 Sierpnia 2012, 17:29:54 »
@darek71wrc
Chamsko tak jeździć, bo w końcu każdy na początku też był taki niekumaty, zresztą sam nie wiedziałem czy dobry model gdy nie przeczytałem bo się na bykach akurat nie znam.

Ale fakt zdjęcia też marnej jakości były.

137
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 08:37:03 »
Po ankiecie okaże się czy prace ruszą...

  Dodano: 14 Sierpnia 2012, 17:24:29
Temat do zamknięcia.

138
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 11 Sierpnia 2012, 10:01:24 »
@Maxiu , jak lubisz metal/rock to polecam Horytnicę i najnowszy album.

139
Na warsztacie / Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 08:41:31 »
A czy taka trasa z morza aż do gór, w tym wypadku nie wydaje się za krótka jak na polskie krajobrazy(wiem, że to sceneria fikcyjna)?

140
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:34:52 »
@mikol Nie martw się prawdziwi fani nigdy forum nie porzucą, ta pasja to nie tylko jazda lokiem, ale radość, że się go stworzyło, zrobiło zdjęcia, czy sama symulację nie trzeba odpalać notatnikiem ;D Eh jak ja zaczynałem przygodę z symkiem to ani myślałem na forum zaglądać, później odstraszył mnie obecny stan symka, potem miałem przerwę w końcu tu zajrzałem i jakoś to ruszyło. Od tamtych czasów maszyna ewoluowała i jest nie do poznania, ale to nie znaczy, że nie ma rzeczy wymagających poprawy.

Zresztą postęp musi być, jak ktoś to powiedział ;)

141
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 16:20:32 »
Tak samo można chyba grać, symulować czy pracować na ładnym >dizajnie<, rozumiem niektórzy wolą zwykłe proste rzeczy, ale zapewniam, że grafika nie będzie przesadzona(w pierwszym poście załącznik nieco za przytłaczający
) tylko smukła i ... nie wiem jak to powiedzieć ale będzie OK. A narzędzie takie jak edytor będą wyglądały tak jak teraz, zresztą nie widzę potrzeby "upiększania" taki rzeczy ale starter to wizytówka symka, tak samo jak stronka www(dobra).

142
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 15:49:51 »
@SKP Win7 jest bardzo "ciekawym", żeby nie powiedzieć dziadowskim systemem, zresztą to się ma nijak do naszej aktualnej dyskusji. Oni coś spaprali to my też mamy?

Myślę, że aby każdego zadowolić nowy starter(z wbudowanym updaterem) powinien...

>mieć możliwość działania off-line,
>możliwość wyboru czy się chce automatyczne aktualizacje i/lub dodatki czy nie,
>mieć możliwość instalacji aktualizacji i dodatków bez pobierania z neta tylko np. z pena(bezpośrednio z dysku jeżeli już tam jest),
>mieć możliwość wyboru jaki chce się dodatek zainstalować(w przypadku aktualizacji raczej nie bo to łatka na błędy),
>opcje pozwalającą na nieusuwanie zainstalowanych już dodatków i aktualizacji.

To tyle jeśli chodzi o połączenie internetowe.

143
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 09:28:29 »
Nie, automatyczne to taki, które robi się bez potrzeby udziału w tym człowieka a za pozwoleniem(lub rozkazem), czyli dla przykładu włączasz komputer a twój windows nie pyta się ciebie czy może się włączyć tylko to robi, system nie włączył się bo chciał tylko dlatego, że dałeś takie polecenie włączając kompa. Zresztą zawsze możesz zamiast odpalenia win odpalić np linuxa.

Tu jest tak samo, nie chcesz aktualizacji - to nie. Inni chcą to będą mieć. Automatycznie to będzie jak dasz tak dla aktualizacji, co nie znaczy, że jak raz dasz tak to nie będziesz miał możliwości zmiany na nie.

Ja tak to rozumiem, jak coś niezrozumiale napisał to krzyczeć, poprawie.

144
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 08:48:55 »
- w menu update sprawdza dostępne paczki i wyświetla listę - można przy nich stawiać fistaszki i po wciśnięciu wielkiego przycisku "update" paczki kolejno są pobierane i instalowane automatycznie.

-paczka jest pobierana do katalogu w DevCpp "packages" jako plik całościowy i tam zostaje mimo iż już nie jest potrzebna po zainstalowaniu. W menu Dev'a jest opcja instaluj paczkę, wtedy wyświetla się requester plików defaultowo startując z powyższego katalogu - wybieramy paczkę i się sama instaluje

Myślę, że to najlepsze rozwiązanie, ale chciałby dodać, że aby można było ręcznie paczki przenosić z kompa na kompa(np przez pena) można by zrobić aby updater sam wykrywał czy na dysku w odpowiednim folderze już są ściągnięte paczki aby móc je zainstalować, tak aby nie trzeba było koniecznie pobierać ich przez updater. Pozostawienie instalki do paczki po instalacji też dobry pomysł, ale można by umieścić taką opcję "nie usuwaj paczek po instalacji" czy coś.

145
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 19:55:52 »
Wyjaśnij, jaki jest sens tworzenia opcji czy chce, czy nie chce dodatku? To narzędzie ma nam automatycznie instalować dodatki a nie za naszym pozwoleniem.

Ale ten pomysł cały czas ewoluuje, to była jedna idea a teraz jest nieco inna, zresztą jeżeli ktoś niema internetu to taka opcja się przyda ewentualnie nie będzie grał na najnowszej wersji.

@skp Napisałem, że może to wymagać zmiany exe. W najgorszym razie wyleci pasek ładowania.

@Ra Tylko, że tło nie musi działać tylko podczas ładowania, najlepiej aby zmieniało się cały czas...

146
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 19:38:01 »
Proszę bardzo. Ja jestem jak najbardziej za. Mam tylko propozycję: aby była opcja, żeby użytkownik sam mógł zdecydować czy program ma aktualizować symka.

Właśnie takie opcje będą w ustawienia>gra...

147
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 19:25:16 »
To jak twój kolega ma internet niech on zaktualizuje symka a potem ci nagra na dysk. Zresztą nikt nie powiedział, że to ma być online aby grać nie trzeba neta.

148
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 19:03:22 »
W takim razie ja przedstawię moją ideę dotyczącą startera. Dodam, że okno było by otwierane nie okienkowo ale na cały pulpit. Niestety niektóre rzeczy potrzebowały by "modernizację" exe.

W załączniku układ głównego menu na przykładowa rozdzielczość monitora 1280x1024.

Każdy inny element ma swój kolor:

Zielony - elementy głównego menu

START - wybieramy scenerię(pokaże się info o scn oraz dostępne składy)> skład( pokaże się info o pogodzie, czasie, zadaniach itp) - nie będzie wyboru exe, a w polu info nie będzie żadnego info o wersji

SERWER RUCHU - obecnie nie będzie możliwości wyboru no chyba że powstanie;)

USTAWIENIA - podobny wygląd jak teraz tylko poukładane w kategoriach - dźwięk | grafika | sterowanie(możliwa zmiana klawiszologi wg. gustu | gra(wybór poziomu zaawansowania - obecnie "prosty , normalny, specjalny" i inne pierdoły które jeszcze się wymyśli)

DODATKI - taki updater - łączył by się w celu aktualizacji

TABOR - po katalogowane jak w ustawieniach wszelkie rzeczy od taboru np. jak w rainstedzie "tabor posiadany" , "składy" itp.

AUTORZY - krótkie info o autorach

WYJŚCIE - zamyka program

Pomarańczowy - minimalizuje program do paska w win i otwiera wybrana opcję...

POMOC - przenosi na stronę www pomocy.

FORUM - przenosi na stronę www forum.

EDYTOR - otwiera edytor map(taki jak teraz).

Szary - z elementami nie można nic zrobić...

Czerwony - pasek ładowania sceneri - zakładam, że po wybraniu scn i kliknięci przycisku start ładowała by się ona w tle a jej postęp wyświetlony był by na pasku, po załadowaniu w miejscu paska pojawił się by przycisk "wejście do symulacji" odpalał by on eventy (shift+1...) a nas przenosił do symulacji.

Ciemno zielony - wszelakie info o exe, starterze itp.

Biały - w tym miejscu były by różne zdjęcia kolei co chwili się zmieniające w płynnym przejściu(pojawianiu się, zanikaniu), w zaznaczonym miejscu było by info na ich temat np. jaka stacja... oglądane np podczas ładowania scn.


Oczywiście wszelkie rzeczy są do zmiany i ustalenia.

149
Symulator / Odp: Launcher w Maszynie
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 17:36:12 »
Sam raczej zielony jestem w programistycznych sprawach, ale zawsze gdyby ktoś się porwał na takie coś to mogę testować(doświadczenie z otwartych betatestów sc2) i pomóc albo zrobić całą potrzebną grafikę, także w 3d oraz krótkie "GIFowe" animacje.

150
Symulator / Launcher w Maszynie
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 09:29:00 »
Witam.

Może za bardzo wychodzę w przód(możecie uznać mój pomysł za niepotrzebna pierdołę), ale co powiecie aby w maszynie pojawił się taki launcher jak w niektórych grach, który by sam pobierał i instalował aktualizację(łatkę na błędy), czy jakieś dodatki typu nowy lok, sceneria. Aktualnie to albo samemu trzeba to robić albo pobrać nową pc, na którą trzeba czekać rok. Raczej ułatwiło by to niezaawansowanym użytkownikom posiadanie najlepszej wersji zwłaszcza, że niektórzy nie odwiedzają forum z publikacjami.

Kłopot w tym kto by mógł takie coś zrobić i jakby to działało, potrzebny by był wtedy jakiś serwer najlepiej 24/h z którym launcher by się łączył, no i jakiś programista który by to wykonał bo co do grafiki to całością mogę zająć się ja.
Można też wbudować coś takiego w obecny starter(zdaję sobie sprawę, że coś takiego istnieje, ale nie wiem czy spełnia swą funkcję) i zająć się zrobieniem jakieś ładnej grafiki do startera...

Co o tym myślicie?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6