Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jeżyk

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
92
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 27 Sierpnia 2012, 13:49:33 »
Ten wózek idealnie pasuje(taki jak w planach i na zdjęciu) tylko mógłby mnie ktoś oświecić co do jego modelu?

93
Wydział zamówień / Zdjęcia Uai + 14WE
« dnia: 27 Sierpnia 2012, 09:51:15 »
Witam, potrzebuje zdjęcia na tekstury platformy Uai (418Za) widocznej w tym temacie http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21924.0.html. Platforma może się nieco różnić od tej(np. zdjęte kłonie boczne) szczegółami w budowie oraz może to być krótsza wersja 423Z, ogólnie może być też platforma posiadająca nieco inną wersję ważne, żeby była jak najbardziej zbliżona do Uai,Uaai itp.

Także poszukiwana osoba chętna do zrobienia tekstur pod tą platformę bądź też inne wagony.

94
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 27 Sierpnia 2012, 12:08:07 »
Niektóre rzeczy są jeszcze do poprawy ;)

95
@Ra Dla fanów samochodów(znam jednego)czasem kuriozalne jest, że samochody z fabryk wozi się głównie pociągami. Choć mi to przypomina kto tu rządzi ;)

96
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 27 Sierpnia 2012, 09:52:01 »
Wielkie dzięki, aktualnie wszystkie animowane elementy (bufory i sprzęgi też) działają.

97
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 20:32:26 »
To wiem - a co dalej z tym LOD? Czy na pewno attache? Dało by się to potem wymappingować dobrze.

98
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 20:25:17 »
Sam wózek był z tego forum i miał takie banany, ale ok usunę je scalę podczepię i sprawdzę. A co do scalania użyje opcji attache, bo nie wydaje mi się by dodanie do grupy to był to choć wcześniej te wózki była tak złączone...

  Dodano: 26 Sierpnia 2012, 20:26:06
@Tolein tym wagonem głównie przewozi się ciężkie i wielkie urządzenia elektryczne itp.

  Dodano: 26 Sierpnia 2012, 20:27:04
Aha a czy Lod wózka też trzeba scalić?

99
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 19:58:48 »
Tak więc koła (ustawiłem pivot i nazwę), ramę wózka i inne części od niego przypisałem do banana(Bogie1) nad wózkiem, a z koleji dwa banany wózkowe i bryłę wagonu przypisałem do banana w punkcie 0,0,0. Nie działa.

100
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 19:53:51 »
W taki razie jeszcze jedno pytanko czy parent w 3ds to jest to samo co hierarchia? A i co ma do tego grupa?

101
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 16:58:42 »
Dopóki się nie dowiesz, jakie nazwy mają być, to nic animować się nie będzie.

W taki razie jak ktoś zna niech napisze( ja wiem wiem istnieje takie coś szukaj, no to będę szukał...). A co do niepoprawnych nazw, to czy takie dodatki dla twórców też przechodzą testy?

102
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 16:50:24 »
W nazwach nic nie zmieniałem, bo wózki były z wątku o "obiektach gotowych do opcji merge" to samo sprzęgi.

103
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 16:44:28 »
Muszę powiedzieć, że teraz wszystko wygląda tak jak miało, dzięki, oczywiście wózki nie uwzględniają łuku, koła prędkości jazdy, ani to sprzęgi.

104
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 16:24:53 »
Zrobiłem tą hierarchię tak jak na screnie i wyszło tak samo...

105
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 14:30:12 »
Poprawiony "banan" działa ale pokazuje to co kilka postów wyżej, a co do hierarchi przeglądałem t3d już powoli się domyślam o co chodzi, ale nie wiem co jest źle, jakby toś miał link do jakiegoś poradnika do tego. Wiem, wiem szukaj i pokazuję miliard wątków po 2 odpowiedzi każdy, albo co innego...

106
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 14:01:32 »
Wkleiłem o co mi podesłał matek(wielkie dzięki za całą pomoc dzisiaj!:D)tylko że pokazało:

107
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 13:48:22 »
Tak

  Dodano: 26 Sierpnia 2012, 13:51:33
Blender to tylko wyłącznie Mesh.

108
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 13:38:30 »
Aktualnie mamy przełom... pomogło na nowo zaiportować, ale właśnie zła skala i złe ustawienie wózków jest dalej.

109
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 13:18:42 »
Tak o gustach się nie dyskutuję...

  Dodano: 26 Sierpnia 2012, 13:25:43
Dla bezpieczeństwa na nowo wyeksportowałem pod inna nazwą(chk mmd też) i to samo.

110
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 13:13:57 »
Nigdy tej wartość nie zmieniałem pierwszy raz dzisiaj ją zobaczyłem, nie wiem gdzie są te e3d jeśli są w folderze. Wyszukiwarka pokazała mi stos takich ale nie znalazłem tam mojego wagonu( z nazwy).

111
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 13:08:48 »
convertmodels 0      // (0)             Wystarczy??? Maszyna to nie moje pierwsze spotkanie z grafiką, programistką czy czymś bardziej zaawansowanym itp... ;/

112
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 13:01:20 »
Długość wagonu powinna mieć coś około 27m...

113
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 12:54:48 »
Proszę.

114
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 12:51:34 »
Zobacz najnowszą wersję wg. mnie blender bardziej przyjazny ze względu na skróty klawiszowe...

115
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 12:46:23 »
Nie dziwne kombinacje tylko na blenderze działam już ze 2 lata i przerzucać się na 3ds w całości było by ciężko, więc że skrypty są tylko na 3ds to na nim mogłem exportować do maszyny. W *ini mam wyłączone E3D.

116
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 12:37:22 »
Nie wiem o jakie E3D ci chodzi. Model był robiony w blenderze(wymiarowy metr), a potem importowany z obj do 3ds, okazał się za mały, coś z tymi jednostkami więc powiększyłem i wstawiłem wózki - po eksporcie do t3d wszystko się popiep....

117
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 11:42:28 »
A zaznaczyłeś model przed wykonaniem tego co napisał przed chwilą Matek?

Zaznaczyłem i wygląda tak samo...

118
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 11:24:55 »
Zmiany brak...

119
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 26 Sierpnia 2012, 11:01:36 »
Może i tak, jakoś przebrnąłem przez chk i mmd ale 3ds zrobił mnie w konia i pomimo, że w nim wszystko wygląda ok po eksporcie do t3d powiększenie i skopiowanie modeli jakby przestało obowiązywać... (na brak tekstur się nie patrzcie bo niema)

120
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów specjalnych
« dnia: 25 Sierpnia 2012, 19:45:17 »
Jakoś to idzie, ale co do *chk, *mmd wyszukiwarka jakoś nie wskazała mi takiego wątku, który był by mi wstanie wytłumaczyć co z tym jest i jak to zrobić, jeśli coś przeoczyłem dajcie linka to tutka czy czegoś takiego.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6