91
Bieżące kolejowe / Odp: Akumulatorowe SM42 na Grochowie?
« dnia: 05 Września 2011, 17:34:51 »MT oznaczało w latach 1997-2001 "Zakład Taboru".CytujMT WarszawaMała dygresja, mógłby mi ktoś wyjaśnić ten skrót?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
MT oznaczało w latach 1997-2001 "Zakład Taboru".CytujMT WarszawaMała dygresja, mógłby mi ktoś wyjaśnić ten skrót?
Możliwe że PKP InterCity opracowało nowy projekt i prywatnie zmodernizowało sobie kilka egzemplarzy, które być może mają nowsze rozwiązania konstrukcyjne.Prędzej by zmodernizowali całą lokomotywę. W 2000 roku nie istniało nawet PKP IC, a sama hala przez krótki okres czasu należała do MT Warszawa.
Manewry zapewniają lokomotywy SM42 dostosowane do napędu elektrycznego, dzięki czemu hali nie zanieczyszczają spaliny, mniejszy jest też hałas.Jak powszechnie wiadomo, eksperyment z EPA42 nie wypalił, zatem w jaki sposób te stonki korzystają z owego "napędu elektrycznego"? Widziałem na Grochowie część lokomotyw tej serii z żółtymi tablicami numerowymi, czy to są właśnie te SM42?
Te jadące z Moskwy nie mieszczą się w europejskiej skrajni, na pewnym odcinku nie jadą żadne restauracyjne, dopiero dopinają w Warszawie polskie.Dokładniej od Brześcia do Warszawy. Podobnie ma się sytuacja z corocznym "Bernsteinzugiem", który po Polsce jeździ z naszą restauracją, a za Bugiem dopinają stodołę. W 2006 roku na tym pociągu, co ciekawe, rolę restauracyjnego spełniała... szczęśliwicka salonka.
One już nie wrócą.Widziałem je przy okazji DTK w TG. Wszystkie mają zaspawane okna, absolutnie wszystkie, to oznacza tylko jedno.
Traxxy Lotosowskie też mają 140km/h max.Bo to są Traxxy F140MS, KM kupiło natomiast P160DC.
-wystawa eksponatów taboru kolejowego(Nie bić proszę.)