Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Preki

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
61
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 16:42:43 »
Wątpię, Cargo podobno się wycofuje z eksploatacji stonek ze starszymi wózkami (Newag przerabia tylko nowsze egzemplarze na 6Dg).

62
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 09 Sierpnia 2012, 09:28:56 »
Cytuj
SM42 - 5 szt.
SM31 - 2 szt.
Przejeżdżając przez DG Ząbkowice 25 lipca widziałem skład z 3 stonkami i 2 trumnami z Łaz. Jedna ze stonek, na końcu składu, była w barwach Cargo (też jechała na złom?).

63
Na warsztacie / Odp: Passenger Pack No.3
« dnia: 21 Kwietnia 2012, 15:38:33 »
http://www.kolejowaklatka.org/foto/001/4/big/1492.jpg - schemat "skarżyski", występujący na przełomie wieków. Używany w czasach gdy EN57 z tych okolic podlegały jeszcze pod MT Skarżysko, po utworzeniu Grupy PKP i PKP Cargo jednostki zostały odesłane między innymi do PR Łódź. Szkoda że to ciekawe malowanie występowało w czasach ogromnej wówczas fali grafficiarstwa, często były pomazane co najmniej 'tagami'.

64
Bieżące kolejowe / Odp: EN57-1027 w nowych barwach.
« dnia: 17 Kwietnia 2012, 14:28:36 »
Dużo lepiej wygląda niż tamto z "dziurą od kibla" na czole ;)

65
Bieżące kolejowe / Odp: Euro 2012
« dnia: 13 Kwietnia 2012, 12:11:43 »
Powoli na szlakach możemy się dopatrywać kolejnych oklejonych maszyn. Na 99% są to EU44-002 i EU44-005 ale nie mam pojęcia w jakich barwach.

002 ma barwy flagi rosyjskiej. Idealnie by pasowała do starego schematu wozów pasażerskich RŻD.

66
Klasyka na Całkowie

67
Bieżące kolejowe / Odp: Wagony pocztowe idą na złom
« dnia: 30 Stycznia 2012, 12:08:29 »
W Białymstoku też stoi jeden wóz. W Łodzi na terminalu pocztowym Łódź Kaliska ze 4 sztuki, o ile nie golimy się nimi.

Co ciekawe, nie wszystkie wagony 304C w posiadaniu PP trafiły od razu na złom. Ze względu na solidną konstrukcję, podobnie jak "ryflaki" wszelkiej maści, zostały sprzedane firmom typu PNI, PLK, i spełniają rolę wagonów warsztatowych itp. Ostatnio spotkało to trzy sztuki z Lublina: http://www.wgk.home.pl/details.php?image_id=229

68
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie pociągu z Warszawy do Katowic
« dnia: 23 Stycznia 2012, 21:20:30 »
Ja widziałem w Siedlcach wagony po NG idące na złom, i wyglądające jak "elegancja Francja". A jednak... coś było nie tak. Nawet jak blacha jest nie pogięta, to rama może być do wyrzutu, a co za tym idzie - wagon.

69
Kolejarz wychodzi z pojazdu trakcyjnego żeby zatrzymać ruch?
Naprawdę o tym nie wiedziałeś?
Tak robią tylko na liniach zupełnie nieczynnych, np. Łuków-Radzyń w 2007, na imprezie ITK wyskakiwali żeby zamknąć jeden przejazd. A jak linia czynna to STOP bez warunku i już. Ale oczywiście nie, bo linia jednotorowa i bez druta, to nic tu nie jeździ. Myślenie w stylu wieśniaka spod Parczewa.

70
@Sodabeer - oczywiście że przed tymi bocznicami są STOPy i Andrzeje.

71
Cytuj
Na ul.Brzeskiej czy Starzyńskiego nie ma STOPu, jest przejazd kolejowy i nie ma wypadków, ale w tych miejscach przed przejazdem pociągu wychodzi kolejarz zatrzymuje ruch drogowy i po chwili wszystko wraca do normy.
Nikt jednak nie rozumie, że przez Brzeską i Starzyńskiego przebiega bocznica, a nie czynna linia kolejowa.

72
http://podlasie24.pl/wiadomosci/sokolow-podlaski/prokurator-bada-sprawe-wypadku-w-bielanach-8fc8.html

Ręce opadają. Na tym przejeździe ciągle nikt nie uważa, i ciągle są wypadki. Nawet pod drezynę się wpakował... To jest po prostu żałosne. A komentarze pod artykułem tym bardziej nie trzymają poziomu ("na ch* te tory!1").

73
Na warsztacie / Odp: Idziemy w inne lata...
« dnia: 10 Stycznia 2012, 17:00:29 »
Z tego co kojarzę to MD Siedlce miało jeszcze w latach 90. jakieś EU07 na stanie... a na pewno ET22. Potem siedlecką szopę przerobiono na oddział zamiejscowy Łukowa, a kiedy ten się skończył, wszystkie sprzęty przekitrano tamże.

74
Bieżące kolejowe / Odp: Zdemolowali pociąg KM
« dnia: 08 Stycznia 2012, 19:59:24 »
Jeździłem już tam jako ankieter, dwukrotnie. Ta linia to czyste wariactwo. Jeśli w dniu pobicia odbywała się "impra" w dyskotece znajdującej się w Mokrej Wsi, to wszystko jasne. Bandy bydła stamtąd jeżdżą na rozróby we wspominanej dyskotece. W Zielonce dzieci wybijają szyby znalezionym tłuczniem, w moim pociągu poleciała jedna, zadzwoniłem do kumpla, jemu poszło z siedem. To było w 2009, a po dziś dzień nie rozumiem, dlaczego akurat tam jest do tego stopnia nasilona patologia?

Choć i tak nie przebije jednego - jak w czasie służby mojego kolegi ktoś zrobił kupę na środku podłogi w EN57... (tak, na tej linii).

75
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 06 Stycznia 2012, 00:13:55 »
Czeremcha pozbywa się SU45-027, 030, 060, czyli najgorszych lokomotyw tej serii w tamtejszej szopie. Reszta najpewniej przeistoczy się w ST45.

76
Bieżące kolejowe / Odp: Złomowanie wagonów
« dnia: 03 Stycznia 2012, 23:33:24 »
Sokołów Podlaski:
-6 wagonów sypialnych budowy Görlitz
-6 kuszetek 110Ac
-socjalny Gosa74 (ex-sypialny)
-3 wagony drugiej klasy (jeden nadpalony, dwa pozostałe zdekompletowane)
-wagon pierwszej klasy, nadpalony

Wg. mojego ostatniego info to wciąż tu stoi, ale mogą się tym zająć w każdej chwili.

Cytuj
REMTRAK obecnie jest podległy IC.
Od kiedy i w jaki sposób?

77
Inne niekolejowe / Odp: Kolejowe ''Gadżety''
« dnia: 24 Grudnia 2011, 21:45:27 »
To co w załącznikach. Tablicę kierunkową znalazłem w wagonie bagażowym stojącym na hali katowickiej szopy (w likwidacji), tak samo z tamtejszej lokomotywowni posiadam zasłony oraz zdjęcie EU07, wszystko to za zgodą i wiedzą załogi. Detale w stylu tabliczki producentów (S.M. GOSA Palanka, Waggonbau Görlitz, HCP) zebrałem z wagonów oczekujących na kasację w Sokołowie Podlaskim. Natomiast sterta czasopism, tj. Nowe Sygnały, Kurier PKP, itp. dostawałem na przestrzeni ostatniej dekady od różnych znajomych, podobnie jak ulotki i inne materiały reklamowe przedsiębiorstw.

Możecie na tych zdjęciach zauważyć lekki... nieporządek, aktualnie szukam czegoś odpowiedniego do przechowania biletów, których jest od groma :p

78
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 04 Grudnia 2011, 15:17:08 »
102A w służbie PKP Energetyki.
To jest 43A (uchylne okna).

79
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 04 Grudnia 2011, 11:37:40 »
Mały update na moim kanale. Jako że ostatnio mam dostęp do, w miarę normalnego internetu, bez limitów, to wrzuciłem sporo zaległości z lat ubiegłych. Nie szukajcie super-mega-Rp1 czy wypasionej jakości, znajdują się tu głównie materiały dokumentalne.

- tandem ST44 w drodze do Siedlec (obecnie towarowe jeżdżą z pominięciem tej stacji)
-  pociąg złomowy do Sokołowa Podlaskiego (sierpień 2011), komentarz zbędny.
- zmiana lokomotyw od pociągu "Żubr", który już obecnie nie istnieje.
- pociąg sieciowy na bazie stonki, platformy, i dwóch wagonów osobowych, obecnie grzeje krzaki.
- odjazd "Poloneza", sfilmowany z bloku mojego kolegi.
- tramwajem do Lutomierska, część 1.
- tramwajem do Lutomierska, część 2.

Mile widziany klik w reklamę. Z czasem jeszcze trochę filmów dorzucę.

80
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 01 Grudnia 2011, 22:27:59 »
&feature=related  Toaletka ;).
Jakby wagon był ogrzewany parą - to nie byłoby ani grama śniegu ;)


81
Bieżące kolejowe / Odp: Wracają nazwy TLK
« dnia: 18 Listopada 2011, 17:20:33 »
Papkin? Andrzej byłby genialny ;)

82
Na warsztacie / Odp: EN57-1025
« dnia: 14 Listopada 2011, 13:12:09 »
więc tekstura szybko się zdezaktualizuje... Ale OK.
Ludzie, pozwólcie trochę na historię... niedobrze mi się robi, jak mówi się że coś w symulatorze się "deaktualizuje". Takie coś ma miejsce tylko w prawdziwym świecie, a właśnie w symulatorze jest to "coś fajnego", że można mieć malowania jakie tylko były, bez względu na to czy mamy 2011 czy 2021 rok. To samo z trasami, wersje historyczne należy zachowywać, a nie przerabiać na nowe bo się "zdeaktualizowało"...

Bardzo przepraszam, jeśli ktoś uzna to za offtopic.

83
Na warsztacie / Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
« dnia: 11 Listopada 2011, 22:14:53 »
To elektrowozy Skody budowane dla PKP miały Oerlikona zamiast DAKO?

84
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 25 Września 2011, 12:00:59 »


Bezpieczny Przejazd w Siedlcach, czyli WM15A vs złomowa Vectra. Huh, dawno nie dodawałem filmików BTW :p

85
Bieżące kolejowe / Odp: EN57 asynchronik na Śląsku.
« dnia: 19 Września 2011, 15:40:11 »
Panowie... to jest ED72A, a nie EN57.

86
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 19 Września 2011, 13:43:18 »
Cóż, na Dniu Kolejarza (Kraków) w 2009 roku w EP09-008 nie było w jednej kabinie kranu głównego :P.

A teraz niesamowita nowość! Lokomotiv Limanowa, aka Bronek-podróżnik, opatentowała szybką przeróbkę elektrowozu 4E na 3E!
http://www.garnek.pl/mateu92/17403916/znakomicie-oznakowana-siodemka

87
Bieżące kolejowe / Odp: ELF już na torach.
« dnia: 17 Września 2011, 15:40:09 »
Dwuczłonowy ELF? Nawet nie wiedziałem, że taki jest możliwy...
Co w tym dziwnego? Przecież jest to możliwe od strony technicznej. Stadler również swoje FLIRTy oferuje w wersjach od 2 do nawet 6 członowych.

88
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 06 Września 2011, 18:06:03 »
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/SM42 Pierwsze zdjęcie :D
Dzięki, dzięki za uznanie, artykuł mojego autorstwa :), a zdjęcie właśnie zapożyczyłem z tego tematu ;).

A skoro ROTFL, to ROTFL...
W załączniku - personifikacja EP09 wykonana przez mojego kolegę, fana mangi i anime :P (którego niejako wkręciłem w kolej). Postanowiłem powiesić sobie ją na drzwiach wyjściowych w kabinie.

89
Bieżące kolejowe / Odp: Akumulatorowe SM42 na Grochowie?
« dnia: 05 Września 2011, 17:34:51 »
Cytuj
MT Warszawa
Mała dygresja, mógłby mi ktoś wyjaśnić ten skrót?
MT oznaczało w latach 1997-2001 "Zakład Taboru".

90
Bieżące kolejowe / Odp: Akumulatorowe SM42 na Grochowie?
« dnia: 04 Września 2011, 17:12:09 »
Możliwe że PKP InterCity opracowało nowy projekt i prywatnie zmodernizowało sobie kilka egzemplarzy, które być może mają nowsze rozwiązania konstrukcyjne.
Prędzej by zmodernizowali całą lokomotywę. W 2000 roku nie istniało nawet PKP IC, a sama hala przez krótki okres czasu należała do MT Warszawa.

@Matek123. Dzięki za odpowiedź, ale mam jeszcze jedno pytanie - na jakie napięcie są akumulatory oraz ile czasu (i z jaką VMax) mogą jechać na trybie elektrycznym?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11