31
Screeny / Odp: Galeria screenów. / W tym wątku zabrania się umieszczania komentarzy.
« dnia: 31 Sierpnia 2018, 09:08:02 »
No nareszcie, odpoczynek na szopie po siłowaniu się ze składem węglarek z drewnem.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
No i jest
http://d29-139.pl/lokomotywy-elektryczne/eu07/dscf1061/
A skąd weźmiesz bohuny skoro tną każdego który czeka na NG? I drugie skąd kasa na modernizacje?I to jest niejako idiotyzm, czy każda NG to musi być wybajerowana w kosmos modernizacja? A może jedynym zakładem robiącym naprawy główne tych wagonów jest PESA (rewizje robi się w Chojnicach/Słupsku), i życzy sobie okropnej kasy za to? Moim zdaniem to wielce prawdopodobne.
mechanik wyskoczył z loka żeby przestawić zwrotnicę i już nie zdążył wskoczyć więc może mieć coś wspólnego z tą cegłą.Mechanik zahamował skład na ED. W lokomotywach spalinowych budowy GM-EMD hamulec ED uruchamia się poprzez przełączenie małej dźwigni określającej pracę nastawnika - albo w tryb jazdy albo hamowania. Przy czym nastawnik w trybie hamowania po pewnym czasie odbija i może przejść na jazdę sam z siebie. Czemu inne urządzenia ABP nie zadziałały - to już jest w tym filmie właśnie dziwne.
Tylko czekac az zrobia zielono-zolta wersje malowania. Jak myslicie pokusza sie?Wątpię, mało kto te malowanie zna.
W niedzielę, 25.11.2012r. stała. I chyba należy do złomiarza, ale pewien nie jestem.OIDP należy do PKP S.A., Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie.
Szkoda ze nie zachowali ani jednego ew55. Jeszcze prosciej bbylo by ja do ruchu przywrocic.Tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, że dwie jednostki były całkiem kompletne i oczekiwały przejęcia przez MuzKol. Tak niestety się nie stało i zostały pocięte w Pruszkowie.
Tylko pasażerowie na Flinstona wagonu nie poruszą, PRy nie mają czym tego ciągać a puszczanie byków wiąże się z kosztami.Tu podziękujmy ministerstwu.