Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzysiek626

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 159
61
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 11 Sierpnia 2019, 18:59:28 »
Remonty w rejonie Pabianic.




62
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 25 Lipca 2019, 11:04:41 »
Ze szlaku kilka zdjęć. Sporo czasu minęło, jednak niewiele się zmieniło.

63
A Google Play jest zaufanym źródłem... Historia zna przypadki, że nie.

64
Symulator / Odp: EP01 [solved]
« dnia: 26 Czerwca 2019, 18:49:36 »
Tak, bo trzeba poczekać aż złapie dobrze przekaźnik i zamknie obwód podtrzymania.

65
Forum / Odp: "Znikające" polubienia
« dnia: 26 Czerwca 2019, 18:46:14 »
Również potwierdzam, często poprawiałem swoje posty już polubiony. Natomiast ogólna liczba nie zmieniała się.

66
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 22 Czerwca 2019, 08:25:50 »
Pabianice, ul. Lutomierska 22/06/2019, godzina 06,30.Od tygodnia niewiele się zmieniło.
https://eu07.pl/userfiles/1234/IMG_20190622_064033.jpg
https://eu07.pl/userfiles/1234/IMG_20190622_063950.jpg

67
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 14 Czerwca 2019, 23:07:23 »
Na przejeździe z drogą 71 stoi mała koparka na demontowanym torze.

68
Bieżące kolejowe / Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 14 Czerwca 2019, 22:00:52 »
W maju zdjęto na jednym torze trakcję elektryczną na odcinku Lublinek - Pabianice. Zaczęto także demontaż tego toru. Na wymienionym odcinku zamontowano już nowe słupy. Być może uda się zrobić jakieś foty lub filmik.

69
... są tworzone z prawdziwych zdjęć. Mamy zakłamywać? To samo z realnymi sceneriami?
Padam ze śmiechu, jakie zakłamanie? Niecenzuralne napisy są likwidowane na wagonach i infrastrukturze,. Są to elementy niestale, co za tym idzie nie należą do otoczenia. Było dziesięć dyskusji na ten temat.

70
Ten obiekt z tego co wiem, pochodzi ze scenerii która jeszcze nie jest oficjalnie w MaSzynie czyli ze scenerii Kaliska autorstwa @pozdze.
Nie, na Kaliskiej nie ma takich ciekawostek. Wrzucanie linków z FB jest bez sensu, większość skreenow jest prywatną działalnością, nie zawsze normalną i niewiele mającą wspólnego z oficjalną maszyną.

71
Pomoc doraźna / Odp: Sceneria "Wrocław" i "Legnica"
« dnia: 05 Marca 2019, 14:41:39 »
Autorzy tej scenerii nigdy nie mieli planów jej publikacji. Takie informacje podał mi Surgeon kilka lat temu. @Quark, jak tam odliczanie, już się skończyło?


72
http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2228&start=103

Odpowiedź UKE. Kolega zapedzil się w kozi róg, nasluch za pomocą urządzenia tx/rx jest zabroniony. Nasluch urządzeniem rx możliwy ale pod rygorem, co sprowadza się do tego, że jak chcą, to skażą. Pomijam aspekty, które opisuje Mariusz, czytanie cudzej korespondencji jest etyczne źle postrzegane. Za to popieram element naginania rzeczywistości do swoich korzyści. Po za tym, jeśli ktoś słucha na słuchawkach ze schowany odbiornikiem, to jednak liczy się z możliwymi przykrościami ze strony PKP.

73
Za małe śruby do przykręcenia szyby, lub brak podkładki, pod nakrętką trzymającą blokadę klapy, to oczywiście czynnik ludzki. Tylko kompletnie nie związany z tematem podwójnej obsady samolotu. Z punktu widzenia pilotów, obydwa przypadki były spowodowane usterka mechanizmu samolotu. Tu chodzi o brak winy pilota, czy po naszemu brak winy maszynisty.. Jak napisał Iwan,, niedasie i Zosia samosia. W jednym ze szpitali wprowadzane system dokumentacji elektronicznej.  Historie choroby i obsługa pacjentów, oraz raporty wpisywane na dysk twardy komputera. Ile było lamentow, że papierowa dokumentacja wystarcza. .  Tu jednak dało się, bo pracodawca starał się o ISO, więc nie ma zamiłowania.

74
To się nazywa falandyzacja prawa.

75
Przytaczane tak często przykłady lotnicze, nie są chyba najodpowiedniejsze...
Było mnóstwo katastrof spowodowanych nieprzestrzeganiem procedur mimo, że siedzi dwóch.
.......Ja jeżdżę autokarami, które mogą jeździć legalnie 100km/h i powiem, że nie rozprasza mnie rozmowa, nawet się cieszę, bo znużenie jazdą nie jest tak mocne.

Zresztą najnowszy przykład załogi 2 osobowej:
https://fakty.interia.pl/swiat/news-chiny-pilot-zasnal-za-sterami-boeinga,nId,2854642
Mimo to lotnictwo jest bezpieczniejsze od kolei, ze względu między innymi na procedury. Nie trzeba też wiele szukać, że większość wypadków w tej branży to usterki techniczne.Spróbuj pojechać 160-200 autokarem i porozmawiamy o rozmowach, w Łodzi zabroniono kierowcom MPK rozmów przez telefon...Właśnie, zasnął za sterami. Co to ma do rzeczy, jakby leciał w pojedynkę to co?

76
Nie chodzi o prędkość 900km, ale o rygor i organizację pracy.
Praca w białych rekawiczkach:

Proszę zwrócić uwagę na współpracę maszynisty i osoby za nim siedzącej.
Milego oglądania.
Można?
Tak czy inaczej, albo ETCS lub inna zaawansowana metoda wsparcia musi być, jeśli w najbliższym czasie ma być rozwój polskiej kolei. A teraz proszę o zrozumienie tego co napiszę. Być może można zaakceptować jazdę jednym maszynistą, ale nie pogodzę się z tłumaczeniem, że drugi jest niepotrzebny, bo przeszkadza. Jeśli przeszkadza, to nie wykonuje należycie swojej pracy. I tu jestem bezwzględny i tu porównanie do pilotów w rejsowych samolotach. Pisanie, że przeszkadza jest najgorszym argumentem na zniesienie stanowiska pomocnika.Na filmie jest dwóch maszynistów, mało tego mają system ostrzegawczy i potwierdzenia wzajemnych komunikatów. Prowadzenie pociągu to odpowiedzialna praca, kilkaset osób lub ładunek za sporą kasę. No chyba, że .... mówimy o czymś innym?

77
Uściślij, według mnie jeśli masz licencję i jesteś zarejestrowanym członkiem klubu/związku KF, to może rzeczywiście tak jest. Ale i tak nie wierzę.  Proponuje, daj się złapać SOK, ze sprzętem nadawczo-odbiorczym, zobaczymy czy uwzględnia Twoje informacje na ten temat.

78
Będę porównywał do pracy pilotów. Są kraje i filmy na których widać pracę dwójki Maszynistów. Mają to zorganizowane, obaj wiedzą w jakim celu są w pracy. Mają urządzenia rejestrujące ich zachowanie. Proszę zrozumieć, pomocnik ma wiedzieć po co siedzi w kabinie. Póki co, widzę że nadal wszystko po taniości i po "polsku"  Wstawiłem na forum filmik z takiej jazdy. Wracając do pilotów, chodziło mi o zasadę działania, nie o istotę komplikacji ich pracy. Gravition, prezentujesz pogląd, u nas się nie da, u nas nie potrzeba.   

79
Pomoc doraźna / Odp: wirus
« dnia: 31 Stycznia 2019, 22:14:34 »
Jedno z exe kolegi Milka7 posłałem do AVG, czekałem na zbadanie i dostałem info, że czysto. Instalacja na innej partycji po aktualizacji AVG, już nic nie wykrywała. Jednak każda następna aktualizacja EU07.EXE, to kolejna batalia.
Czy kiedyś będzie ostateczna wersja maszyny? Czy warto podsyłać kolejne updaty do firm piszących antywirusy?

80
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 31 Stycznia 2019, 22:08:53 »
Napisałeś,
Cytuj
Wyroki można znaleźć w internecie, aczkolwiek dotyczą raczej nasłuchu policji.
, a w następnym wpisie,
Cytuj
Do orzecznictwa nie będę się odwoływał, bo po pierwsze nie mam teraz czasu na szukanie, po drugie nie jestem prawnikiem.
.Jeśli się twierdzi że takowe są w internecie, to musiałeś je widzieć, lub pisałeś w ciemno sądząc po drugim cytacie.Tak, Atapi wyjaśnił precyzyjnie stan faktyczny, co nie oznacza, że sprawa jest klarowna. Nadal twierdzę, że słuchanie nieszyfrowanego pasma jest do obrony. Przypadki wyciągania konsekwencji powinny dotyczyć niedozwolonego użytku. Patrz stream pasma lotniczego.

81
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 28 Stycznia 2019, 18:47:39 »
Jesteś niekonsekwentny, co to znaczy raczej? Albo są jakieś wyroki za nasłuch kolei, lub nie. To samo straż pożarna, lotniska i inne służby, jeśli emisja jest niekodowana i nie jest zabezpieczona, to raczej małe prawdopodobieństwo na wyrok. Zakładam, że nasłuch nie służył celom przestępczym {przykładowo napad}.Natomiast zgadzam się z Mariuszem w sprawie moralnego niepokoju jaki wywołuje taki nasłuch. Ale to sprawa głębsza w dobie miniaturyzacji sprzętu i masowego podsłuchiwania wraz z nagrywaniem. Takie mamy czasy.

82
Szukajmy jeszcze więcej takich "dziadowskich" oszczędności...

To nie sa dziadowskie oszczednosci. Albo percepcja maszynisty pozwala na jazde 160, albo nie.

Kazdy wie, ze pomocnik to jest fikcja i w wielu zdarzeniach przyczynia sie tylko do ich powstania zagadujac maszyniste.
W jakimś sensie, jest to przykre. To oznacza, brak wyobraźni po co są w kabinie we dwóch. Kabina Boeinga 737, dwaj piloci wiedzą co mogą a co nie. Likwidacja stanowiska ze względu na niedopełnienie obowiązku i brak jego egzekwowania. Należałoby nagrywać rozmowy w kabinie i wyciągać konsekwencje za karygodne pogaduszki.Nie kwestionuje percepcji do jazdy 130-160 w pojedynkę. Tak czy inaczej wynikną  z tego oszczędności.

83
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 07 Grudnia 2018, 15:43:01 »
Czytam i nie wierzę, brawo Mariusz 1970. Rozpatrywanie tego tematu jest bez sensu. Tu kilka powodów, Atapi napisał "Pasmo zarezerwowane dla PKP PLK to nie jest pasmo amatorskie. Kropka." Tym samym należy rozumieć, że pasmo kolejowe jest chronione prawem. Do tego należy wziąć pod uwagę, że w życiu nie ma dwóch jednakowych sytuacji i ludzi, zatem osądzanie na sztywno zakresu legalności jest bezcelowe. Posiadanie nadajnika na pasmo kolejowe nie jest przestępstwem, ale w terenie a także na co dzień, możliwość nadawania powinna być zablokowana. Próba naciągania różnych dziwnych interpretacji, łącznie z RODO, KPC i KPK jest nic niewarte. W przypadkach konkretnych sprawę rozpatruje sąd. Ktoś tu jest sędzią?
Mariusz, wykazujesz rozsądek, o to chodzi bez względu na prawo, co zastrzegłeś. Super.

84
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 30 Października 2018, 18:54:42 »
Tablice paintowe i ponoć nieproporcjonalne lekko. Do dynamic/pkp/11xa_v2 i 110a.
Antek, myślę że jako nieoficjalny dodatek, Kaliska może posiadać, póki co, paintowe tablice. Trzeba sfocić tablice biało nieco brudną i podrdzewiałą i na to wrzucić literki.

85
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 23 Października 2018, 11:59:14 »
Przeczytaj dokładnie to co znajduje się w artykule. Minister i prezes utk byli przeciwko przed przedstawioną opinią, a ta jest jak beton uzasadniona. Są niezbite dowody na to że dwóch w kabinie obniża bezpieczeństwo.
Swoją drogą nie wiem co Ci pomocnik pomoże jak przeoczysz ograniczenie.
Myślę, że to jest błędny wniosek. Skoro w badaniach wyszło, że dwoje radzi sobie źle, oznacza to, że nie zajmują się czym trzeba. Zwykły brak dyscypliny. W innym wątku zamieściłem film z pracy maszynistow na dalekim wschodzie. Wiedza co mają robić i robią to sumiennie. Niestety, nikt do tej uwagi o filmie się nie odniósł.
A co do badań, jak wprowadza 160 z jednym maszynistom na stałe, to po 5 latach będzie można ocenić, który wariant jest bezpieczniejszy. Teraz to pisanie palcem na wodzie.

86
Symulator / Odp: Zachowanie się lokomotywy na łuku.
« dnia: 18 Października 2018, 23:48:32 »
Polecam obserwowanie turlajacej się puszki po napoju, lub butelki na podłodze. Krzywe przejściowe nie eliminują całkowicie bezwładnosci. Można też obserwować wodę w szklance postawione na stoliku.

87
Inne niekolejowe / Odp: Lustrzanka czy cyfrówka?
« dnia: 18 Października 2018, 18:11:46 »
Taki aparat jest bardzo dobry, aby się  nim profesjonalnie pochwalić.

88
Inne niekolejowe / Odp: Gdzie na urlop zimą?
« dnia: 18 Października 2018, 18:03:26 »
Ja jeżdżę zimą nad polskie morze. Wszystko jest taniej niż latem.  Polecam.

89
Inne niekolejowe / Odp: Lustrzanka czy cyfrówka?
« dnia: 18 Października 2018, 17:58:52 »
Chyba nie wiesz o co chodzi w tym wątku, stąd proponujesz sprzęt na wyrost. To, że Ciebie bylo stać na ten sprzet, nie oznacza, że stać na niego wszystkich. Lustrzanka za 8 tysiaków musi być dobra, ale za 21 tysiaków jest lepsza.

90
Symulator / Odp: Zachowanie się lokomotywy na łuku.
« dnia: 18 Października 2018, 17:50:02 »
Rzucanie obrazem jest prawidłowe. W kabinie maszynista nie jest w stanie utrzymać swojej pozycji, ze względu na bezwładność swojego ciała. Kamera w symulatorze uwzględnia przyspieszenia i powoduje opóźnienie jej przesunięcia w taki sposób jakby była zawieszona na sznurku. Czyli naśladuje swobodnie siedzącego maszynistę.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 159