31
Trasy / Odp: Błąd na scenariuszach bałtyk SKM
« dnia: 11 Stycznia 2020, 16:36:55 »
Grasz z nami w kota i mysz. Załącz log. txt
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Parę dni temu byłem na stacji kolejowej w Pabianicach...Muszę skomentować, dział powinien być moderowany. Uzasadnienie jest takie, że zdjęcia kolegi zrobione są Iphonem 6 i są marnej jakości technicznej. Nie nadają się nawet na zdjęcia poglądowe. Żaden element na zdjęciach nie jest fotografowany zgodnie ze sztuką teksturową. Archiwum bez sensu z hasłem. Szkoda miejsca na serwerze. Pytanie jest takie, czy ktoś kontroluje te pliki? Ja poświęciłem nieco czasu, bo pabianicką stację mam pod nosem. Straciłem niepotrzebnie czas.
Wątek ma kilkadziesiąt stron, ze scenerią działy się już różne rzeczy i uznano, że jest ona nierzeczywista, jedynie wzorowana na oryginale. Dzisiaj w tym terenie prowadzona jest rewitalizacja i należy traktować tę trasę do symulatora jako historyczną z przybliżonym przebiegiem torów. W związku z tym czepianie się rozmieszczenia wskaźników, shp, semaforów, lub innych elementów infrastruktury jest sprzeczne z ideą tej scenerii. Nie pamiętam, co jest w opisie w pliku txt w paczce, ale jest tak, jak napisał @Sawi.CytujW 2003 na pewno ten wskaznik stał miedzy nastawnią a peronem.Całkiem możliwe, że tam był. Nie będę się sprzeczać.
Zaraz, twierdzi Pan, że podanie sygnału Rp 1 "Baczność" zwalnia Pana z obowiązku zatrzymania się przed przejazdem oznakowanym znakiem B-20 STOP lub przed krzyżem/krzyżami św. Andrzeja?Na forum przyjęto formę zwracania się do siebie bez Pan. Tak będę kontynuował. Nigdzie w mojej wypowiedzi nie napisałem, że jakiekolwiek znaki zwalniają mnie (?), lub kogokolwiek z jakiegokolwiek obowiązku. Raczysz robić ze mnie nadal balona. Jednak ludzie popełniają błędy, mają nawet prawo je popełniać. W takich okolicznościach zakłada się możliwości popełnienia błędu i stąd na lokomotywie jest dźwiękowa instalacja sygnałowa. Mówimy o wykroczeniach nieumyślnych, nie o idiotach co omijają zapory i ignorują przepisy z premedytacją, czego nie chcesz zauważyć. Nie napisałem również w jakich okolicznościach, rp1 ostrzegło mnie przed niebezpieczeństwem, stąd dywagacja, o krzyżu Św, Andrzeja jest bez sensu, bo go tam nie było.
Byc moze postawilo Cie do pionu to dodatkowe, bo maszynista widzial zagrozenie. I to sie nie zmieni. W przypadku zagrozenia sygnal Bacznosc bedzie.O to chodzi, podanie rp1 na kilometr przed pustym przejazdem jest bez sensu.
Wszelkie inne podawanie sygnalu kilometr dalej jest bez sensu. Definitywnie.
Trafione w punkt. Winą katastrof na przejazdach są kierowcy. Dopóki sposób ich karania się nie zmieni dopóty dalej będzie do nich dochodzić. Podejrzewam, że gdyby kary były wyższe tj. nie chodzi o więzienie bo to deprawuje, ale o dowalenie tak wysokiego mandatu, który będzie spłacać do końca życia. Nie jakieś 500 czy 1000 zł, ale 10 lub setki tysięcy z gwiazdką, że nawet w przypadku śmierci kierującego spłacać za niego będą członkowie rodziny.Nie dość, że nie masz racji o bezwzględnej winie kierowców (to nie jest ich obrona), to jeszcze fantazjujesz na temat kar.
Czyli, że ewentualne trąbienie czy immunitet powinien uchronić bohatersko poległego Janusza Dzięcioła przed wypadkiem?A Ty, z kogo chcesz zrobić balona? Ze mnie? Podałeś dostępne powszechnie wiadomości, mnie chodziło o ustalenia ze śledztwa a tych nie opublikowano. Nie opublikowano też czy maszynista dawał RP1.Tak, mnie RP1 postawiło kiedyś do pionu i uratowało życie. Chcesz to kwestionować? Dla mnie każdy sposób reakcji zdolny do uratowania życia i zdrowia powinien być stosowany. Tu nie ma nawet miejsca do innego myślenia.
... są tworzone z prawdziwych zdjęć. Mamy zakłamywać? To samo z realnymi sceneriami?Padam ze śmiechu, jakie zakłamanie? Niecenzuralne napisy są likwidowane na wagonach i infrastrukturze,. Są to elementy niestale, co za tym idzie nie należą do otoczenia. Było dziesięć dyskusji na ten temat.
Ten obiekt z tego co wiem, pochodzi ze scenerii która jeszcze nie jest oficjalnie w MaSzynie czyli ze scenerii Kaliska autorstwa @pozdze.Nie, na Kaliskiej nie ma takich ciekawostek. Wrzucanie linków z FB jest bez sensu, większość skreenow jest prywatną działalnością, nie zawsze normalną i niewiele mającą wspólnego z oficjalną maszyną.
Przytaczane tak często przykłady lotnicze, nie są chyba najodpowiedniejsze...Mimo to lotnictwo jest bezpieczniejsze od kolei, ze względu między innymi na procedury. Nie trzeba też wiele szukać, że większość wypadków w tej branży to usterki techniczne.Spróbuj pojechać 160-200 autokarem i porozmawiamy o rozmowach, w Łodzi zabroniono kierowcom MPK rozmów przez telefon...Właśnie, zasnął za sterami. Co to ma do rzeczy, jakby leciał w pojedynkę to co?
Było mnóstwo katastrof spowodowanych nieprzestrzeganiem procedur mimo, że siedzi dwóch.
.......Ja jeżdżę autokarami, które mogą jeździć legalnie 100km/h i powiem, że nie rozprasza mnie rozmowa, nawet się cieszę, bo znużenie jazdą nie jest tak mocne.
Zresztą najnowszy przykład załogi 2 osobowej:
https://fakty.interia.pl/swiat/news-chiny-pilot-zasnal-za-sterami-boeinga,nId,2854642
Praca w białych rekawiczkach:Można?
Proszę zwrócić uwagę na współpracę maszynisty i osoby za nim siedzącej.
Milego oglądania.
Wyroki można znaleźć w internecie, aczkolwiek dotyczą raczej nasłuchu policji., a w następnym wpisie,
Do orzecznictwa nie będę się odwoływał, bo po pierwsze nie mam teraz czasu na szukanie, po drugie nie jestem prawnikiem..Jeśli się twierdzi że takowe są w internecie, to musiałeś je widzieć, lub pisałeś w ciemno sądząc po drugim cytacie.Tak, Atapi wyjaśnił precyzyjnie stan faktyczny, co nie oznacza, że sprawa jest klarowna. Nadal twierdzę, że słuchanie nieszyfrowanego pasma jest do obrony. Przypadki wyciągania konsekwencji powinny dotyczyć niedozwolonego użytku. Patrz stream pasma lotniczego.