Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzysiek626

Strony: 1 [2] 3 4 ... 158
31
Trasy / Odp: Błąd na scenariuszach bałtyk SKM
« dnia: 11 Stycznia 2020, 16:36:55 »
Grasz z nami w kota i mysz. Załącz log. txt

32
Nie ma opisu instalacji symulatora i nowego win.
Moim zdaniem po formacie i instalacji świeżego windowsa, należy przeprowadzić powtórne pbieranie maszyny, czyli instalować ją jeszcze raz. Kopia zapasowa na innej partycji czy dysku, nie zadziała przy świeżym systemie. Dawne czasy minęły, trzeba ciągnąć jeszcze raz 16GB.
Należało by przygotować wersję instalacyjną możliwą do wrzucenia na lokalny nośnik, aby w takiej sytuacji skorzystać i nie ściągać od początku.

33
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Stycznia 2020, 15:59:29 »
Rzeczony kabel jest jednak połączeniem przed WS. Łączy pantografy w ET42.

34
Parę dni temu byłem na stacji kolejowej w Pabianicach...
Muszę skomentować, dział powinien być moderowany. Uzasadnienie jest takie, że zdjęcia kolegi zrobione są Iphonem 6 i są marnej jakości technicznej. Nie nadają się nawet na zdjęcia poglądowe. Żaden element na zdjęciach nie jest fotografowany zgodnie ze sztuką teksturową. Archiwum bez sensu z hasłem. Szkoda miejsca na serwerze. Pytanie jest takie, czy ktoś kontroluje te pliki? Ja poświęciłem nieco czasu, bo pabianicką stację mam pod nosem. Straciłem niepotrzebnie czas.

35
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 06 Stycznia 2020, 13:48:35 »
Cytuj
W 2003 na pewno ten wskaznik stał miedzy nastawnią a peronem.
Całkiem możliwe, że tam był. Nie będę się sprzeczać.
Wątek ma kilkadziesiąt stron, ze scenerią działy się już różne rzeczy i uznano, że jest ona nierzeczywista, jedynie wzorowana na oryginale. Dzisiaj w tym terenie prowadzona jest rewitalizacja i należy traktować tę trasę do symulatora jako historyczną z przybliżonym przebiegiem torów. W związku z tym czepianie się rozmieszczenia wskaźników, shp, semaforów, lub innych elementów infrastruktury jest sprzeczne z ideą tej scenerii. Nie pamiętam, co jest w opisie w pliku txt w paczce, ale jest tak, jak napisał @Sawi.

36
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 04 Stycznia 2020, 09:41:24 »
Zaraz, twierdzi Pan, że podanie sygnału Rp 1 "Baczność" zwalnia Pana z obowiązku zatrzymania się przed przejazdem oznakowanym znakiem B-20 STOP lub przed krzyżem/krzyżami św. Andrzeja?
Na forum przyjęto formę zwracania się do siebie bez Pan. Tak będę kontynuował. Nigdzie w mojej wypowiedzi nie napisałem, że jakiekolwiek znaki zwalniają mnie (?), lub kogokolwiek z jakiegokolwiek obowiązku. Raczysz robić ze mnie nadal balona. Jednak ludzie popełniają błędy, mają nawet prawo je popełniać. W takich okolicznościach zakłada się możliwości popełnienia błędu i stąd na lokomotywie jest dźwiękowa instalacja sygnałowa. Mówimy o wykroczeniach nieumyślnych, nie o idiotach co omijają zapory i ignorują przepisy z premedytacją, czego nie chcesz zauważyć. Nie napisałem również w jakich okolicznościach, rp1 ostrzegło mnie przed niebezpieczeństwem, stąd dywagacja, o krzyżu Św, Andrzeja jest bez sensu, bo go tam nie było.
Byc moze postawilo Cie do pionu to dodatkowe, bo maszynista widzial zagrozenie. I to sie nie zmieni. W przypadku zagrozenia sygnal Bacznosc bedzie.
Wszelkie inne podawanie sygnalu kilometr dalej jest bez sensu. Definitywnie.
O to chodzi, podanie rp1 na kilometr przed pustym przejazdem jest bez sensu.
Trafione w punkt. Winą katastrof na przejazdach są kierowcy. Dopóki sposób ich karania się nie zmieni dopóty dalej będzie do nich dochodzić. Podejrzewam, że gdyby kary były wyższe tj. nie chodzi o więzienie bo to deprawuje, ale o dowalenie tak wysokiego mandatu, który będzie spłacać do końca życia. Nie jakieś 500 czy 1000 zł, ale 10 lub setki tysięcy z gwiazdką, że nawet w przypadku śmierci kierującego spłacać za niego będą członkowie rodziny.
Nie dość, że nie masz racji o bezwzględnej winie kierowców (to nie jest ich obrona), to jeszcze fantazjujesz na temat kar.
Tych dwóch, co zginęło w Volkswagenie, mieli by twoje kary wiesz gdzie...
Zaproponuj jeszcze kary dla rodzin samobójców.

37
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 03 Stycznia 2020, 21:40:45 »
Czyli, że ewentualne trąbienie czy immunitet powinien uchronić bohatersko poległego Janusza Dzięcioła przed wypadkiem?
A Ty, z kogo chcesz zrobić balona? Ze mnie? Podałeś dostępne powszechnie wiadomości, mnie chodziło o ustalenia ze śledztwa a tych nie opublikowano. Nie opublikowano też czy maszynista dawał RP1.Tak, mnie RP1 postawiło kiedyś do pionu i uratowało życie. Chcesz to kwestionować? Dla mnie każdy sposób reakcji zdolny do uratowania życia i zdrowia powinien być stosowany. Tu nie ma nawet miejsca do innego myślenia.

38
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 28 Grudnia 2019, 16:26:58 »
Jak coś jest niemerytoryczne, to może jest to sarkazm? W końcu sam go stosujesz.
O wypadku Janusza Dzięcioła było bardzo głośno. Sądzę, że są tu osoby mające większą wiedzę na temat jego wypadku. To osoba publiczna.
Ja niestety wyobrażam sobie, że ostrożność nie jest 100% zabezpieczeniem przed wypadkiem.

39
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 23 Grudnia 2019, 14:27:49 »
Tak wtrącę, bo mam nieco inne zdanie. Jeśli widać z kabiny mechanika, że palant wjeżdża na tory, to trąbimy czy mamy zakaz? Dodatkowo pytanie, czy palant wjeżdżający na przejazd, to autentyczny debil, czy ofiara splotu okoliczności? Pytam, ponieważ ostatnio na jednym, z przejazdów zginął komendant straży miejskiej w jednym z miast. Co prawda były, ale dodatkowo mieszkający w pobliżu przejazdu na którym stracił życie. Ciężko posądzić człowieka o nieostrożność.
Ostatnio pojawiło się wiele informacji na temat udzielenia bezwzględnego pierwszeństwa na pasach pieszym, oni tacy niechronieni są. Może udzielić pierwszeństwa samochodom na przejazdach? Kiedy zamykanie kościołów, lub wydanie zakazu bimbania dla kościelnych dzwonów?

40
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 11 Sierpnia 2019, 18:59:28 »
Remonty w rejonie Pabianic.




41
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 25 Lipca 2019, 11:04:41 »
Ze szlaku kilka zdjęć. Sporo czasu minęło, jednak niewiele się zmieniło.

42
A Google Play jest zaufanym źródłem... Historia zna przypadki, że nie.

43
Symulator / Odp: EP01 [solved]
« dnia: 26 Czerwca 2019, 18:49:36 »
Tak, bo trzeba poczekać aż złapie dobrze przekaźnik i zamknie obwód podtrzymania.

44
Forum / Odp: "Znikające" polubienia
« dnia: 26 Czerwca 2019, 18:46:14 »
Również potwierdzam, często poprawiałem swoje posty już polubiony. Natomiast ogólna liczba nie zmieniała się.

45
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 22 Czerwca 2019, 08:25:50 »
Pabianice, ul. Lutomierska 22/06/2019, godzina 06,30.Od tygodnia niewiele się zmieniło.
https://eu07.pl/userfiles/1234/IMG_20190622_064033.jpg
https://eu07.pl/userfiles/1234/IMG_20190622_063950.jpg

46
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 14 Czerwca 2019, 23:07:23 »
Na przejeździe z drogą 71 stoi mała koparka na demontowanym torze.

47
Bieżące kolejowe / Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 14 Czerwca 2019, 22:00:52 »
W maju zdjęto na jednym torze trakcję elektryczną na odcinku Lublinek - Pabianice. Zaczęto także demontaż tego toru. Na wymienionym odcinku zamontowano już nowe słupy. Być może uda się zrobić jakieś foty lub filmik.

48
... są tworzone z prawdziwych zdjęć. Mamy zakłamywać? To samo z realnymi sceneriami?
Padam ze śmiechu, jakie zakłamanie? Niecenzuralne napisy są likwidowane na wagonach i infrastrukturze,. Są to elementy niestale, co za tym idzie nie należą do otoczenia. Było dziesięć dyskusji na ten temat.

49
Ten obiekt z tego co wiem, pochodzi ze scenerii która jeszcze nie jest oficjalnie w MaSzynie czyli ze scenerii Kaliska autorstwa @pozdze.
Nie, na Kaliskiej nie ma takich ciekawostek. Wrzucanie linków z FB jest bez sensu, większość skreenow jest prywatną działalnością, nie zawsze normalną i niewiele mającą wspólnego z oficjalną maszyną.

50
Pomoc doraźna / Odp: Sceneria "Wrocław" i "Legnica"
« dnia: 05 Marca 2019, 14:41:39 »
Autorzy tej scenerii nigdy nie mieli planów jej publikacji. Takie informacje podał mi Surgeon kilka lat temu. @Quark, jak tam odliczanie, już się skończyło?


51
http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2228&start=103

Odpowiedź UKE. Kolega zapedzil się w kozi róg, nasluch za pomocą urządzenia tx/rx jest zabroniony. Nasluch urządzeniem rx możliwy ale pod rygorem, co sprowadza się do tego, że jak chcą, to skażą. Pomijam aspekty, które opisuje Mariusz, czytanie cudzej korespondencji jest etyczne źle postrzegane. Za to popieram element naginania rzeczywistości do swoich korzyści. Po za tym, jeśli ktoś słucha na słuchawkach ze schowany odbiornikiem, to jednak liczy się z możliwymi przykrościami ze strony PKP.

52
Za małe śruby do przykręcenia szyby, lub brak podkładki, pod nakrętką trzymającą blokadę klapy, to oczywiście czynnik ludzki. Tylko kompletnie nie związany z tematem podwójnej obsady samolotu. Z punktu widzenia pilotów, obydwa przypadki były spowodowane usterka mechanizmu samolotu. Tu chodzi o brak winy pilota, czy po naszemu brak winy maszynisty.. Jak napisał Iwan,, niedasie i Zosia samosia. W jednym ze szpitali wprowadzane system dokumentacji elektronicznej.  Historie choroby i obsługa pacjentów, oraz raporty wpisywane na dysk twardy komputera. Ile było lamentow, że papierowa dokumentacja wystarcza. .  Tu jednak dało się, bo pracodawca starał się o ISO, więc nie ma zamiłowania.

53
To się nazywa falandyzacja prawa.

54
Przytaczane tak często przykłady lotnicze, nie są chyba najodpowiedniejsze...
Było mnóstwo katastrof spowodowanych nieprzestrzeganiem procedur mimo, że siedzi dwóch.
.......Ja jeżdżę autokarami, które mogą jeździć legalnie 100km/h i powiem, że nie rozprasza mnie rozmowa, nawet się cieszę, bo znużenie jazdą nie jest tak mocne.

Zresztą najnowszy przykład załogi 2 osobowej:
https://fakty.interia.pl/swiat/news-chiny-pilot-zasnal-za-sterami-boeinga,nId,2854642
Mimo to lotnictwo jest bezpieczniejsze od kolei, ze względu między innymi na procedury. Nie trzeba też wiele szukać, że większość wypadków w tej branży to usterki techniczne.Spróbuj pojechać 160-200 autokarem i porozmawiamy o rozmowach, w Łodzi zabroniono kierowcom MPK rozmów przez telefon...Właśnie, zasnął za sterami. Co to ma do rzeczy, jakby leciał w pojedynkę to co?

55
Nie chodzi o prędkość 900km, ale o rygor i organizację pracy.
Praca w białych rekawiczkach:

Proszę zwrócić uwagę na współpracę maszynisty i osoby za nim siedzącej.
Milego oglądania.
Można?
Tak czy inaczej, albo ETCS lub inna zaawansowana metoda wsparcia musi być, jeśli w najbliższym czasie ma być rozwój polskiej kolei. A teraz proszę o zrozumienie tego co napiszę. Być może można zaakceptować jazdę jednym maszynistą, ale nie pogodzę się z tłumaczeniem, że drugi jest niepotrzebny, bo przeszkadza. Jeśli przeszkadza, to nie wykonuje należycie swojej pracy. I tu jestem bezwzględny i tu porównanie do pilotów w rejsowych samolotach. Pisanie, że przeszkadza jest najgorszym argumentem na zniesienie stanowiska pomocnika.Na filmie jest dwóch maszynistów, mało tego mają system ostrzegawczy i potwierdzenia wzajemnych komunikatów. Prowadzenie pociągu to odpowiedzialna praca, kilkaset osób lub ładunek za sporą kasę. No chyba, że .... mówimy o czymś innym?

56
Uściślij, według mnie jeśli masz licencję i jesteś zarejestrowanym członkiem klubu/związku KF, to może rzeczywiście tak jest. Ale i tak nie wierzę.  Proponuje, daj się złapać SOK, ze sprzętem nadawczo-odbiorczym, zobaczymy czy uwzględnia Twoje informacje na ten temat.

57
Będę porównywał do pracy pilotów. Są kraje i filmy na których widać pracę dwójki Maszynistów. Mają to zorganizowane, obaj wiedzą w jakim celu są w pracy. Mają urządzenia rejestrujące ich zachowanie. Proszę zrozumieć, pomocnik ma wiedzieć po co siedzi w kabinie. Póki co, widzę że nadal wszystko po taniości i po "polsku"  Wstawiłem na forum filmik z takiej jazdy. Wracając do pilotów, chodziło mi o zasadę działania, nie o istotę komplikacji ich pracy. Gravition, prezentujesz pogląd, u nas się nie da, u nas nie potrzeba.   

58
Pomoc doraźna / Odp: wirus
« dnia: 31 Stycznia 2019, 22:14:34 »
Jedno z exe kolegi Milka7 posłałem do AVG, czekałem na zbadanie i dostałem info, że czysto. Instalacja na innej partycji po aktualizacji AVG, już nic nie wykrywała. Jednak każda następna aktualizacja EU07.EXE, to kolejna batalia.
Czy kiedyś będzie ostateczna wersja maszyny? Czy warto podsyłać kolejne updaty do firm piszących antywirusy?

59
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 31 Stycznia 2019, 22:08:53 »
Napisałeś,
Cytuj
Wyroki można znaleźć w internecie, aczkolwiek dotyczą raczej nasłuchu policji.
, a w następnym wpisie,
Cytuj
Do orzecznictwa nie będę się odwoływał, bo po pierwsze nie mam teraz czasu na szukanie, po drugie nie jestem prawnikiem.
.Jeśli się twierdzi że takowe są w internecie, to musiałeś je widzieć, lub pisałeś w ciemno sądząc po drugim cytacie.Tak, Atapi wyjaśnił precyzyjnie stan faktyczny, co nie oznacza, że sprawa jest klarowna. Nadal twierdzę, że słuchanie nieszyfrowanego pasma jest do obrony. Przypadki wyciągania konsekwencji powinny dotyczyć niedozwolonego użytku. Patrz stream pasma lotniczego.

60
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 28 Stycznia 2019, 18:47:39 »
Jesteś niekonsekwentny, co to znaczy raczej? Albo są jakieś wyroki za nasłuch kolei, lub nie. To samo straż pożarna, lotniska i inne służby, jeśli emisja jest niekodowana i nie jest zabezpieczona, to raczej małe prawdopodobieństwo na wyrok. Zakładam, że nasłuch nie służył celom przestępczym {przykładowo napad}.Natomiast zgadzam się z Mariuszem w sprawie moralnego niepokoju jaki wywołuje taki nasłuch. Ale to sprawa głębsza w dobie miniaturyzacji sprzętu i masowego podsłuchiwania wraz z nagrywaniem. Takie mamy czasy.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 158