Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzysiek626

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Bieżące kolejowe / Odp: Wrocław.potracenie.
« dnia: 11 Stycznia 2021, 19:14:51 »
Nie mam więcej informacji niż te powszechnie podane. Zrobiłem setki zdjęć i wiem, że łażenie wzdłuż torów jest bardzo niebezpieczne, szczególnie jak składy się mijają. Absolutnie nie słychać tego za plecami. Mam zdjęcie z podobnej sytuacji, szczęściem nic się nie stało.
Jeśli to nikt od nas, to i tak żadna pociecha na to co się wydarzyło.



2
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 i jej "bujanie"
« dnia: 30 Stycznia 2020, 21:14:33 »
@EU40. Słabo skręcony znaczy za luźno, wtedy szarpie? Czynników powodujących szarpanie, jest więcej. Sposób jazdy preferowany przez mechanika. Sprzęgi, jakość i ilość sprzęgów, im dalej od lokomotywy tym lepsza amortyzacja. Moc lokomotywy i konstrukcja sterowania mocą.
To ostatnie, można przyrównać do ruszania standardowego kibla, gdzie po zadaniu pierwszej pozycji nastawnika słychać uderzenie przekładni i sprzęgów między sekcjami a, r i b. Sposób sterowania silnikami do obserwacji latem przez otwarte okno wagonu, kiedy słychać zadawanie pozycji nastawnika i  czuć w wagonie za lokiem występujące przeciążenia.  Fajna jazda jest z bykiem i dwoma wagonami, kiedyś standard z Łodzi Fabrycznej do Skarżyska.

3
Trasy / Odp: Błąd na scenariuszach bałtyk SKM
« dnia: 11 Stycznia 2020, 16:36:55 »
Grasz z nami w kota i mysz. Załącz log. txt

4
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 06 Stycznia 2020, 13:48:35 »
Cytuj
W 2003 na pewno ten wskaznik stał miedzy nastawnią a peronem.
Całkiem możliwe, że tam był. Nie będę się sprzeczać.
Wątek ma kilkadziesiąt stron, ze scenerią działy się już różne rzeczy i uznano, że jest ona nierzeczywista, jedynie wzorowana na oryginale. Dzisiaj w tym terenie prowadzona jest rewitalizacja i należy traktować tę trasę do symulatora jako historyczną z przybliżonym przebiegiem torów. W związku z tym czepianie się rozmieszczenia wskaźników, shp, semaforów, lub innych elementów infrastruktury jest sprzeczne z ideą tej scenerii. Nie pamiętam, co jest w opisie w pliku txt w paczce, ale jest tak, jak napisał @Sawi.

5
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 04 Stycznia 2020, 09:41:24 »
Zaraz, twierdzi Pan, że podanie sygnału Rp 1 "Baczność" zwalnia Pana z obowiązku zatrzymania się przed przejazdem oznakowanym znakiem B-20 STOP lub przed krzyżem/krzyżami św. Andrzeja?
Na forum przyjęto formę zwracania się do siebie bez Pan. Tak będę kontynuował. Nigdzie w mojej wypowiedzi nie napisałem, że jakiekolwiek znaki zwalniają mnie (?), lub kogokolwiek z jakiegokolwiek obowiązku. Raczysz robić ze mnie nadal balona. Jednak ludzie popełniają błędy, mają nawet prawo je popełniać. W takich okolicznościach zakłada się możliwości popełnienia błędu i stąd na lokomotywie jest dźwiękowa instalacja sygnałowa. Mówimy o wykroczeniach nieumyślnych, nie o idiotach co omijają zapory i ignorują przepisy z premedytacją, czego nie chcesz zauważyć. Nie napisałem również w jakich okolicznościach, rp1 ostrzegło mnie przed niebezpieczeństwem, stąd dywagacja, o krzyżu Św, Andrzeja jest bez sensu, bo go tam nie było.
Byc moze postawilo Cie do pionu to dodatkowe, bo maszynista widzial zagrozenie. I to sie nie zmieni. W przypadku zagrozenia sygnal Bacznosc bedzie.
Wszelkie inne podawanie sygnalu kilometr dalej jest bez sensu. Definitywnie.
O to chodzi, podanie rp1 na kilometr przed pustym przejazdem jest bez sensu.
Trafione w punkt. Winą katastrof na przejazdach są kierowcy. Dopóki sposób ich karania się nie zmieni dopóty dalej będzie do nich dochodzić. Podejrzewam, że gdyby kary były wyższe tj. nie chodzi o więzienie bo to deprawuje, ale o dowalenie tak wysokiego mandatu, który będzie spłacać do końca życia. Nie jakieś 500 czy 1000 zł, ale 10 lub setki tysięcy z gwiazdką, że nawet w przypadku śmierci kierującego spłacać za niego będą członkowie rodziny.
Nie dość, że nie masz racji o bezwzględnej winie kierowców (to nie jest ich obrona), to jeszcze fantazjujesz na temat kar.
Tych dwóch, co zginęło w Volkswagenie, mieli by twoje kary wiesz gdzie...
Zaproponuj jeszcze kary dla rodzin samobójców.

6
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 23 Grudnia 2019, 14:27:49 »
Tak wtrącę, bo mam nieco inne zdanie. Jeśli widać z kabiny mechanika, że palant wjeżdża na tory, to trąbimy czy mamy zakaz? Dodatkowo pytanie, czy palant wjeżdżający na przejazd, to autentyczny debil, czy ofiara splotu okoliczności? Pytam, ponieważ ostatnio na jednym, z przejazdów zginął komendant straży miejskiej w jednym z miast. Co prawda były, ale dodatkowo mieszkający w pobliżu przejazdu na którym stracił życie. Ciężko posądzić człowieka o nieostrożność.
Ostatnio pojawiło się wiele informacji na temat udzielenia bezwzględnego pierwszeństwa na pasach pieszym, oni tacy niechronieni są. Może udzielić pierwszeństwa samochodom na przejazdach? Kiedy zamykanie kościołów, lub wydanie zakazu bimbania dla kościelnych dzwonów?

7
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 11 Sierpnia 2019, 18:59:28 »
Remonty w rejonie Pabianic.




8
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 25 Lipca 2019, 11:04:41 »
Ze szlaku kilka zdjęć. Sporo czasu minęło, jednak niewiele się zmieniło.

9
A Google Play jest zaufanym źródłem... Historia zna przypadki, że nie.

10
Forum / Odp: "Znikające" polubienia
« dnia: 26 Czerwca 2019, 18:46:14 »
Również potwierdzam, często poprawiałem swoje posty już polubiony. Natomiast ogólna liczba nie zmieniała się.

11
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 22 Czerwca 2019, 08:25:50 »
Pabianice, ul. Lutomierska 22/06/2019, godzina 06,30.Od tygodnia niewiele się zmieniło.
https://eu07.pl/userfiles/1234/IMG_20190622_064033.jpg
https://eu07.pl/userfiles/1234/IMG_20190622_063950.jpg

12
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 14 Czerwca 2019, 23:07:23 »
Na przejeździe z drogą 71 stoi mała koparka na demontowanym torze.

13
Bieżące kolejowe / Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 14 Czerwca 2019, 22:00:52 »
W maju zdjęto na jednym torze trakcję elektryczną na odcinku Lublinek - Pabianice. Zaczęto także demontaż tego toru. Na wymienionym odcinku zamontowano już nowe słupy. Być może uda się zrobić jakieś foty lub filmik.

14
... są tworzone z prawdziwych zdjęć. Mamy zakłamywać? To samo z realnymi sceneriami?
Padam ze śmiechu, jakie zakłamanie? Niecenzuralne napisy są likwidowane na wagonach i infrastrukturze,. Są to elementy niestale, co za tym idzie nie należą do otoczenia. Było dziesięć dyskusji na ten temat.

15
Nie chodzi o prędkość 900km, ale o rygor i organizację pracy.
Praca w białych rekawiczkach:

Proszę zwrócić uwagę na współpracę maszynisty i osoby za nim siedzącej.
Milego oglądania.
Można?
Tak czy inaczej, albo ETCS lub inna zaawansowana metoda wsparcia musi być, jeśli w najbliższym czasie ma być rozwój polskiej kolei. A teraz proszę o zrozumienie tego co napiszę. Być może można zaakceptować jazdę jednym maszynistą, ale nie pogodzę się z tłumaczeniem, że drugi jest niepotrzebny, bo przeszkadza. Jeśli przeszkadza, to nie wykonuje należycie swojej pracy. I tu jestem bezwzględny i tu porównanie do pilotów w rejsowych samolotach. Pisanie, że przeszkadza jest najgorszym argumentem na zniesienie stanowiska pomocnika.Na filmie jest dwóch maszynistów, mało tego mają system ostrzegawczy i potwierdzenia wzajemnych komunikatów. Prowadzenie pociągu to odpowiedzialna praca, kilkaset osób lub ładunek za sporą kasę. No chyba, że .... mówimy o czymś innym?

16
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 28 Stycznia 2019, 18:47:39 »
Jesteś niekonsekwentny, co to znaczy raczej? Albo są jakieś wyroki za nasłuch kolei, lub nie. To samo straż pożarna, lotniska i inne służby, jeśli emisja jest niekodowana i nie jest zabezpieczona, to raczej małe prawdopodobieństwo na wyrok. Zakładam, że nasłuch nie służył celom przestępczym {przykładowo napad}.Natomiast zgadzam się z Mariuszem w sprawie moralnego niepokoju jaki wywołuje taki nasłuch. Ale to sprawa głębsza w dobie miniaturyzacji sprzętu i masowego podsłuchiwania wraz z nagrywaniem. Takie mamy czasy.

17
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 30 Października 2018, 18:54:42 »
Tablice paintowe i ponoć nieproporcjonalne lekko. Do dynamic/pkp/11xa_v2 i 110a.
Antek, myślę że jako nieoficjalny dodatek, Kaliska może posiadać, póki co, paintowe tablice. Trzeba sfocić tablice biało nieco brudną i podrdzewiałą i na to wrzucić literki.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 23 Października 2018, 11:59:14 »
Przeczytaj dokładnie to co znajduje się w artykule. Minister i prezes utk byli przeciwko przed przedstawioną opinią, a ta jest jak beton uzasadniona. Są niezbite dowody na to że dwóch w kabinie obniża bezpieczeństwo.
Swoją drogą nie wiem co Ci pomocnik pomoże jak przeoczysz ograniczenie.
Myślę, że to jest błędny wniosek. Skoro w badaniach wyszło, że dwoje radzi sobie źle, oznacza to, że nie zajmują się czym trzeba. Zwykły brak dyscypliny. W innym wątku zamieściłem film z pracy maszynistow na dalekim wschodzie. Wiedza co mają robić i robią to sumiennie. Niestety, nikt do tej uwagi o filmie się nie odniósł.
A co do badań, jak wprowadza 160 z jednym maszynistom na stałe, to po 5 latach będzie można ocenić, który wariant jest bezpieczniejszy. Teraz to pisanie palcem na wodzie.

19
Inne niekolejowe / Odp: Gdzie na urlop zimą?
« dnia: 18 Października 2018, 18:03:26 »
Ja jeżdżę zimą nad polskie morze. Wszystko jest taniej niż latem.  Polecam.

20
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Października 2018, 21:20:17 »
Praca w białych rekawiczkach:

Proszę zwrócić uwagę na współpracę maszynisty i osoby za nim siedzącej.
Milego oglądania.

21
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
« dnia: 06 Września 2018, 00:25:29 »
Czyli cały ten opis i plany wcale nie muszą się zgadzać. Prace są jeszcze w toku. Kacper, odnoszę wrażenie że w Polsce wszystko Ci nie pasuje. Zawsze można wyemigrować lub próbować coś zmienić. Najgorsze co można zrobić, to marudzić. Albo mało rozumiesz, albo ...
Tajemnica handlowa, wszystko jasne.

22
Z zeznań wynika, że chciał zahamować za przejazdem zgodnie z praktyką egzaminowania.
Jeśli tak było, to powinien iść siedzieć. Planowe zatrzymanie za przejazdem kolejowym urąga wszelkim zasadom bezpieczeństwa. Egzaminator ma odpowiednie urządzenia, aby je użyć. Jeśli ich nie używa, jest bandytą.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 19 Sierpnia 2018, 08:43:44 »
Znacie Kolumbijska kolej? Nie mają problemu z taborem, punktualnością i E1. Zapraszam do obejrzenia całej relacji, do konca jest ekscytujące i klimatycznie.
ps. Jakby ktoś wiedział jak drogie są bilety, proszę p informację.

24
Tabor kolejowy / Odp: Tabor kolei DR - DB
« dnia: 13 Sierpnia 2018, 20:03:17 »
Mój faworyt, filmik edukacyjny V200. Warto poznać historię tej przełomowej spalinówki.

25
Tabor kolejowy / Odp: Tabor prototypowy
« dnia: 13 Sierpnia 2018, 19:42:49 »
...
@Krzysiek626: powszechnie się mówi, że EL2 to "krokodyle kopalniane" i owszem, ale zaciekawię Cię tym, że w KCW Kujawy nie miały nic wspólnego z kopalnią i na terenie zakładu wapienniczego prowadziły manewry z... wagonami Eaos oraz z "pudernicami"!
Nadal są modernizowane. Znalazłem w sieci informacje, że na wschodzie używano ich do prowadzenia ciężkich pociągów.

Fotografia pochodzi z tej strony, http://www.kiepe.knorr-bremse.com/Rail%20Vehicles/special-vehicles
garść informacji tutaj http://www.locomotives.com.pl/Electric%20Locomotives/EL2.htm
Polecam jeszcze tą stronkę http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=108115&sessionid=a512cc396ff95602b90c194c1d031f94

26
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 10 Sierpnia 2018, 01:25:52 »
Naszym wielkim zawodowym piłkarzom najlepsze występy wychodzą w reklamach, tam można zagrać dubla. Dawno przestałem się jarać ich meczami. Tu nie ma o czym dyskutować.

27
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm vs grywalność
« dnia: 09 Sierpnia 2018, 18:44:57 »
Realistyczne wykolejenia nie są nam potrzebne, ale wypadki z samochodami na przejazdach można by zrobić (wystarczy żeby pociąg był w stanie ten samochód trochę przepchnąć, bo to przenikanie jest niezbyt realistyczne).
To sobie napisz taki scenariusz sam i używaj go do woli, tylko nie chwal się ilością rozjechanych.

28
Inne niekolejowe / Odp: Kolejowe żarty, śmiezne sytuację
« dnia: 07 Sierpnia 2018, 21:43:29 »
A ja mam filmik, wybitnie kolejowa atmosfera.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 14:19:51 »
Za szacunek dzięki. Nigdzie nie pisałem, że podwójna obsada jest bezpieczna. Od początku wątku skupić się chciałem na automatyce  bo to uważam za najbardziej racjonalne. I tu się zgadzamy.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Kupili naszą 424!
« dnia: 14 Czerwca 2018, 12:23:01 »
Dwie siódemki miały kiedyś imiona, gdyby na 424 wymalowali "MaSzyna?. Byłoby fajnie, gdyby prośba została uwzględniona. Czy wydział promocji jest w stanie podjąć się tematu? Napis do uzgodnienia.

Strony: [1] 2 3 ... 8