Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzysiek626

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 159
121
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm vs grywalność
« dnia: 06 Sierpnia 2018, 22:03:03 »
Na szczęście takie scenariusze nie istnieją i mam nadzieję, że nie dojdzie do ich powstania. W niektórych sceneriach jest losowy radiostop. Nie jest on jednak podawany przez nas, ma charakter profilaktyczny.

122
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 02 Sierpnia 2018, 22:32:40 »
Jest opinia UTK. https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/utk-przeciwko-podwyzszeniu-predkosci-do-160-kmh-z-jednym-maszynista--88095.html
Cytuj
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego uważa, że obecnie nie jest wskazana zmiana przepisów w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji. Chodzi o podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h, w wypadku gdy na linii nie ma ECTS/ERTMS, a pojazd prowadzi jedna osoba.

123
Symulator / Odp: Kilka pytań odnośnie pisania scenerii w notatniku.
« dnia: 01 Sierpnia 2018, 13:27:41 »
Rainsted-Żart? Nie ma dobrego edytora scenerii, każdy jest trudny do obsługi.

124
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 01 Sierpnia 2018, 13:21:10 »
Wtrace cytat.
Cytuj
Fundacja „Pro Kolej” poparła propozycję Ministerstwa Infrastruktury dotyczącą ograniczenia obowiązku stosowania dwuosobowej drużyny trakcyjnej dla pociągów kursujących z prędkością przekraczającą 130 km/h. Rezygnacja z niespotykanego w innych krajach Europy wymogu to, zdaniem Fundacji, wyjście z ery parowozów.

125
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 31 Lipca 2018, 07:32:56 »
Et43? Nie zdążyłem odpisać bo wątek zamknięto...
Znalazłem w sieci takie coś jak w załączniku. Zdjęcie jest podpisane, można je znaleźć na wielu stronach.

126
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 23:55:51 »
Cytuj
Przeciwni zmianom są związkowcy z Federacji Związków Zawodowych Maszynistów Kolejowych oraz Związku Zawodowego Maszynistów. Z pisma centrali związkowej do wiceministra infrastruktury wynika, że wprowadzenie takiego rozwiązania może stworzyć poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Związkowcy proponują wręcz zmniejszenie maksymalnej prędkości dla jednoosobowej obsługi pojazdów szynowych.


http://zbiorowy.info/2018/07/kolejowe-zwiazki-przeciwne-podniesieniu-predkosci-dla-jednego-maszynisty/


Robi się ciekawie.

127
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 14:19:51 »
Za szacunek dzięki. Nigdzie nie pisałem, że podwójna obsada jest bezpieczna. Od początku wątku skupić się chciałem na automatyce  bo to uważam za najbardziej racjonalne. I tu się zgadzamy.

128
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 13:58:09 »
Nie każdy maszynista jest zdolny prowadzić 160. To oznacza, że obniżamy bezpieczeństwo, nie dając żadnych zabezpieczeń. Mimo wszystko, między 130 a 160 jest różnica w komforcie oglądania szlaku, co musi przełożyć się na osłabienie prawidłowych reakcji. Wiesz dobrze, nie mogę posiadać wiedzy o którą pytasz. Pod artykułem znajdziesz komentarze za i przeciw. Jako pasażer(!) jestem przeciw. Za to jestem za właściwą automatyzacja bezpiecznego prowadzenia składów. Jestem zdania, że jeśli choć jeden wypadek można uniknąć, to należy nie wprowadzać zmian.
Kurcze, Macieju, niech jeżdżą w pojedynkę, ale 130. Mnie chodzi o automatyzacja ruchu... Najpierw modernizacja, później większe prędkości, nie odwrotnie.

129
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 13:35:39 »
@EU40: Wątek ma dobry tytuł  Jeśli jest zbyt mało maszynistow , to należy wprowadzić sprawny system  automatyki.  Jeśli tego nie ma to nie jeździć 160. @youByz siódemka i byk maja inne ograniczenia z powodu których jest 125.

130
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 12:25:00 »
System jazdy w podwójnej obsadzie czy sygnalizacja kabinowa?
Jazda we dwóch  to nie jest system, mimo, że jest bezpieczniej...
Oczywiście chodzi o automatykę.  Skoro nie jesteśmy w stanie utrzymać działającego systemu, to należy zmniejszyć prędkości rozkładowe.

131
Bieżące kolejowe / Odp: Obniżanie norm bezpieczeństwa.
« dnia: 28 Lipca 2018, 12:09:59 »
System wspomagania maszynisty wymyslono, aby ułatwić bezpieczne prowadzenie składu. Skoro, jak twierdzisz "da się",  o czym ja wiem, to z jakiego powodu został wprowadzony ten system? Taki sposób myślenia podważa sens podwyższania standardów bezpieczeństwa. Przypominam, że nie jeden mech przejechał s1 przy 50km/h i mniej.

132
Cytuj
Ministerstwo Infrastruktury wystosowało do przewoźników pasażerskich, Urzędu Transportu Kolejowego i organizacji kolejowych zapytanie o to, co myślą o wprowadzeniu możliwości jazdy z prędkością 160 km/h przy obecności tylko jednego maszynisty w kabinie, w momencie gdy nie działa system ETCS/ERTMS.
Co na to pasażerowie?
https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/ministerstwo-sprawdza-czy-da-sie-jezdzic-160-kmh-bez-etcs-i-z-jednym-maszynista-88050.html

133
Symulator / Odp: Rainsted a ransomware
« dnia: 13 Lipca 2018, 09:35:14 »
Miał usunąć antywirusa lub dodać rainsted do wyjątków. Po kij usuwać Maszynę?
swoją drogą, jaki to antywirus?

135
Wolność jest w USA. Na koniec tygodnia 5 ofiar, wcześniej strzelaniny. Szkoły, kina, teatry i inne miejsca publiczne są niebezpieczne, to cena wolności. Ale:
Samochód, to nie samolot, nie trzeba wprowadzać licencji i kosmicznych badań. Przy tak masowej akcji, wartość sita nie będzie wiele warta. Na przejeździe zawsze się zatrzymuje w bezpieczny miejscu i rozglądam, mało kiedy faktycznie coś jedzie. Zapamiętujemy reakcje, hamowanie, rozglądanie, pociągu nie ma i do przodu. To pamięć mechaniczna, nie ma nic wspólnego z rozsądkiem. A co jak trafi się pociąg? Lewa noga puszcza sprzęgło prawa dodaje gazu.
Jesli już, to kara powinna być nieuchronna za wymuszenia pierwszenstwa, przekroczenie prędkości i pozostałe winy.

136
Inne niekolejowe / Odp: Lustrzanka czy cyfrówka?
« dnia: 25 Czerwca 2018, 21:02:17 »
Jakkolwiek info o przebiegu jest istotne, to wymacanie sprzętu jest niezbędne, stan obiektywu i t. p. Zwykle też można się dogadać że sprzedawca na zwrot przeciagu 3 dni (ja tak się umawiam). Nie widzę powodu ryzykowania ewentualnego odsyłania i być może konfliktu. Dodam, że jeden z sieciowych lombardów sprowadza sprzęt do placówki, z innych regionów kraju, jeśli jesteśmy nim zainteresowani. Zresztą nie napisałeś więcej niż sugerowałem.

137
Inne niekolejowe / Odp: Lustrzanka czy cyfrówka?
« dnia: 23 Czerwca 2018, 22:41:28 »
Specyfikacja tego aparatu jest różna od opisu.  Z tego tytułu nie wiadomo, czy jest to samo body, czy komplet z obiektywem. Jeśli już chcesz kupić z Lombardu, to nie wysyłkowa a stacjonarne. Przy używanym sprzęcie warto pomacać przed zapłaceniem. W tym momencie mogę polecić aparat (sam taki kupiłem w łódzkim Lombardzie z obiektywem 18 - 105 i lampą błyskową za 700zl), tylko nie wiem czy akurat ten egzemplarz nie jest sponiewierany.
Dodano: najbliżej do obejrzenia masz w Chojnicach.
https://www.loombard.pl/produkt/15912790/nikon-d3100-obiektyw-nikkor-af-18-55mm/

138
Masz zgodę autora filmu na użycie dźwięku do maszyny? Jak coś to ten ode mnie jest do wzięcia.Różnica w dźwięku polega na tym, że ja nagrywam że środka wagonu, ten z sieci jest nagrany z zewnątrz.

139
Chodzi o ten dźwięk na końcu, tuż przed zatrzymaniem.

140
Bieżące kolejowe / Odp: Kupili naszą 424!
« dnia: 14 Czerwca 2018, 12:23:01 »
Dwie siódemki miały kiedyś imiona, gdyby na 424 wymalowali "MaSzyna?. Byłoby fajnie, gdyby prośba została uwzględniona. Czy wydział promocji jest w stanie podjąć się tematu? Napis do uzgodnienia.

141
Bocznica / Odp: Test znaków
« dnia: 10 Czerwca 2018, 11:23:21 »

142
Rozszerzenie dds. nie ma żadnego wpływu na możliwość jazdy jako pasażer. Zastępowanie ich innym formatem nie ma sensu, przynajmniej z tego powodu.

143
Bieżące kolejowe / W Pomorskiem.
« dnia: 07 Czerwca 2018, 20:38:42 »
Uprawnienia Marszałka województwa dotyczą nie tylko lokalnych przewozów. Zasiegnalem gdzie nigdzie języka. Wychodzi na to, ze w wielu miejscach w Polsce sytuacja odbiega od tej wymarzonej przez pasażerów. Teraz każdy może założyć wątek na naszym forum, jak to władza źle zarządza koleją. Tylko po co? Lokalne gazetki pełne są opisów nieprawidlowosci i sensacji, u mnie Życie Pabianic, którego nie czytam. Twój kolega udziela się w wielu miejscach, a skoro go przytoczyłeś, to ja się z nim generalnie nie zgadzam. Ten wątek toczy się już od wielu miesięcy i nie widać końca. W tej sprawie rządzą układy i kasa, także polityka. Sugeruję nie pisać więcej o tym, nie jesteśmy w stanie pomóc rozwiązać tą sprawę.

144
Bieżące kolejowe / Odp: ETCS na E30
« dnia: 21 Maja 2018, 19:51:53 »
Dla predkosci wyzszej niz 130km/h drozsze musza byc bilety.

145
Nie ma co pakować i wstawiać. Zdjęcia nie nadają się na modele i tekstury, wykonane komórką.

146
Bieżące kolejowe / Odp: Przejazd w kabinie z maszynistą
« dnia: 23 Kwietnia 2018, 22:51:17 »
Gdyby ktos chcial jeszcze raz zapytac jak w tytule watku, to informuje  ze nie załatwiamy wejścia do kabiny maszynisty. Nie doradzamy jak postępować, aby do takiej kabiny wejść. Wchodzenie i przebywanie w kabinie osobom obcym jest zabronione zarówno w czasie jazdy jak i na postoju. Jedyna możliwość wejścia do kabiny - jak podal - kolega, można zrealizować w dniach kolei i różnego rodzaju imprezach, prezentacjach.
W trakcie normalnej eksploatacji wstęp jest zabroniony.

147
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 23 Kwietnia 2018, 22:38:29 »
Krzysiu na którym exe kaliska przejezdzasz? Pytam o te poprzednia wersje co się smigalo z ow do lk.
Na paczce 2015 i jednym z pierwszych exe @tmj. Z przed roku.

148
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 21 Kwietnia 2018, 12:02:05 »
Wysyp zapewne był spowodowany czymś co mocno obciążało pamięć. Fakt tekstury tga swoje też ważą.
Ktore tekstury masz na mysli? Wydawalo mi sie ze nie ma w kaliskiej tekstur tga. Nie mogę tego sprawdzić.

149
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wersja natywna symulatora pod Linux
« dnia: 14 Kwietnia 2018, 19:37:04 »
Zwykle odpisujemy, że jak już będziesz miał ten materiał, to wtedy pytaj czy wrzucić na forum o ile chcesz się podzielić. Jeśli uzalezniasz swoją działalność od decyzji użytkowników forum, to nie ma sensu pytać. Nie wiadomo jaka wartość i efekt będzie miał efekt końcowy Twojej pracy.

150
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm vs grywalność
« dnia: 09 Kwietnia 2018, 20:56:21 »
Ja twierdzę...
I jesteś w błędzie! Ufam obecnym majstrom od exe i nie mam żadnych powodów aby wątpić co piszą i jakie mają plany. Zapis terenu powinien być w binarce, o ile się domyslam to też jest element przeobrażenia symulatora nawet gdyby nie było sejwowania.
Cytuj
Co do samego systemu, postanowiłem pójść nieco dalej i w teori wytłumaczyć, jak system zapisu mógłby wyglądać. Koncepcję zostawiam do omówienia.[size=0px]1. Gdzie i jak będą przechowywane save'y? W plikach *.sav, w folderze scenery/ albo saves/. Nazwa pliku wpisywana przez użytkownika przy .... i.t.p. i.t.d....[[/size]/quote]
No szkoda, że wcześniej nie zrobiłeś


Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 159