1
Screeny / Odp: Galeria screenów. / W tym wątku zabrania się umieszczania komentarzy.
« dnia: 05 Lutego 2023, 15:11:55 »
Rail Polska wije się na łuku.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czy były jeszcze inne lokomotywy w takich barwach?Może nie były to identyczne barwy, ale z pewnością wzornictwo wyszło z jednego biura projektowego. Mam tutaj na myśli maszyny typu 201Eg (PaFaWag), które były eksportowane do Maroka na koleje ONCF jako seria E1000. Użyte barwy są podobne, a wzór na czole na pewno posłużył później do "ozdobienia" ET41-100 w 1980 roku.
Może wynikać to z faktu, że z sieci leci 3kV, a z silnika diesla na silniki trakcyjne idzie maksymalnie powiedzmy 2kV.Nawet w słabszej wersji tzn. 111Ed są zasilane wszystkie silniki trakcyjne. Napięcie za prostownikiem dojazdowego modułu spalinowego wynosi ponad 3 kV. Tak samo jest w mocnej hybrydzie 111DE.
No i tutaj powinna być blokada. 3-4 razy błędne hasło, powiadomienie na meila z hasłem tymczasowym do resetu.Tyle że z loga wygląda to tak, jakby atakujący za pierwszym razem wpisywał dobre hasło, i to przypadku wszystkich czterech użytkowników. Nie ma komunikatów o błędnym haśle.
Dodam tylko do wypowiedzi użytkownika @EU40, że ja wykorzystuję scenerię MOCZNIKI do testowania fizyk lokomotyw jak zachowują się na wzniesieniu z ciężkim towaremNa Krzyżowej też tam była taka magiczna góreczka :>
W przypadku EN57 rzeczywiście przydałoby się przerobić nieco szarą kabinę. Bardziej pasują tam kontrolki z EP09 niż te, które są teraz, rodem z EP07-10XX. No i oczywiście pchać to na repo.Witam witam wracam po przerwie. Takie coś na kiblu udało mi się wyskrobać w godzinkę. Kiedyś podobne lampki były na białej kabinie w EN57-1818.