Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Czarodziej

Strony: [1] 2
1
After converting to ANSI, the Starter crashes when I open the settings tab. @szczawik could you look at this and try to fix this problem? I'm adding that file to the repo anyways, since you can choose this language only by manually editing the Starter's configuration file.

I've also added the main simulator's translation. I'm not sure where the Rainsted's "cheat sheet" should go, but since its use is discouraged anyway, I don't think that's a big deal. The lang-hu.ini file is largely untranslated, so I won't add it just yet.

8614

2
Na warsztacie / Odp: Stan scenerii realistycznych na 2023-03
« dnia: 23 Marca 2023, 14:05:47 »
Generator blokad liniowych działa dostatecznie. Tworzy jednak nazwę blokady używając nazw semaforów, co trzeba następnie poprawiać. Ale jest w stanie dopilnować, żeby eventy zliczające pojazdy były kompletne. Wstawiają się na torze z semaforem wjazdowym oraz sąsiednim, a ewentualnie można by znaleźć lepsze miejsce pomiędzy W5 a wjazdowym, jeśli odcinków jest więcej.

Generator skryptów sterujących również działa dostatecznie, nie miesza kierunków, nie gubi przebiegów, wykrywa i pomija jazdę slalomem. Nie dodaje kilku rzeczy, które by się jeszcze przydały (zamykanie semaforów, określanie sygnału na semaforze, obsługa przelotu, zamykanie przejazdów). Niemniej można już dosyć szybko obsługę przebiegów zrobić.

Wygenerowałem skrypty sterujące od Nakła Śląskiego do Chorzowa Batory (z wyjątkiem posterunku odgałęźnego, których generator nie obsługuje). Przy okazji dodałem brakujące rozjazdy i semafory oraz uporządkowałem nazewnictwo. Da się przejechać torem 2 od Tarnowskich Gór do Katowic z użyciem skryptów sterujących (paczka lk131-230322.7z). Na torze 1 nadal są braki w sieci trakcyjnej. Gdy uruchomię więcej pociągów z Katowic, to będę miał motywację, żeby jeździły obydwoma torami... Mam już jakieś przygotowane rozkłady EZT z 2011, może od nich zacznę.

Mam ułozone tory i semafory od ZWK do KWK Halemba przez Makoszowy oraz Hajduki.
Jak coś, to odcinek Gliwice – Hajduki mogę dokleić mniej albo bardziej prowizorycznie (bo go brakuje). Tzn. spasowałbym na tyle, żeby dało się przejechać, natomiast do ustalenia jest zakres dopasowania do map. Podobnie odcinek Herby Nowe — ZWK mogę przystosować do ruchu. W szczególności, gdyby jakieś gotowe rozkłady były...

Tyle ze niestety w 3dsmax.
Czyli najprawdopodobniej współrzędne są zaokrąglone do 10cm.


2023-03-28
Nie wiem, czy ktoś jeszcze podzieli mój zachwyt, ale wczoraj udało mi się przejechać od Katowic przez Gliwice i Lubliniec do Kluczborka (paczka gliwice-230327.7z). Po drodze są jeszcze odcinki z brakiem sieci trakcyjnej, są też duże braki w sygnalizacji. Poza tym niwelety są wstawione prowizorycznie i muszą być jeszcze weryfikowane oraz korygowane w zakresie kotwienia kilometrażu oraz wysokości torów.
______________________________________________________________
[ Rodzaj i numer pociągu                 | IR38121             ]
[________________________________________|_____________________]
[                                        | Kraków_Główny       ]
[ Relacja pociągu                        |     Szczecin_Główny ]
[________________________________________|_____________________]
[       |     | Katowice                          2  7.57 |    ]
[       |     |                              ?    2  8.00 |    ]
[       |     |-----------------------------------2-------|----]
[       |     | Zabrze                            2  8.24 |    ]
[       |     |                              ?    2  8.25 |    ]
[       |     |-----------------------------------2-------|----]
[       |     | Gliwice                           2  8.35 |    ]
[       |     |                              ?    2  8.39 |    ]
[       |_____|-----------------------------------2-------|----]
[       | 100 | Lubliniec                         2  9.47 |    ]
[       |     |                              ?    2  9.48 |    ]
[       |     |-----------------------------------2-------|----]
[       |     | Olesno_Śląskie                    2 10.13 |    ]
[       |     |                              ?    2 10.14 |    ]
[       |     |-----------------------------------2-------|----]
[       |     | Kluczbork                         2 10.32 |    ]
[       |     |                              ?    2 10.32 |    ]
[       |     |-----------------------------------2-------|----]

Przeczytałem też sobie wątki z 2007 roku, o tym, jak straszne są głowice w Gliwicach, o Katowicach i Tarnowskich Górach nie wspominając! ;D

3
Pomysł prostego i przystępnego edytora scenerii jak najbardziej ma sens. Można nawet zrezygnować z niezbędnych w pełnym edytorze funkcji, gdyż te dalej by były dostępne w Rainstedzie. Chodzi tu o aplikację, za pomocą której użytkownik będzie w stanie poznać i zastosować podstawowe pojęcia, którymi posługują się twórcy scenerii. Programu, w którym można by się sprawdzić. Czy jestem w stanie stworzyć scenerię? Jak dobrze mi to idzie? 5 lat później, hmm, ten edytor już obcykałem, może bym się przesiadł na bardziej zaawansowanego Rainsteda? Takie rozwiązanie spłaszczyłoby learning curve w budowie scenerii i mogłoby zachęcić potencjalnych trasopisarzy do zabawy z symulatorem. W Scratchu nie da się zrobić gry na poziomie Cyberpunka, a mimo to korzystają z niego miliony ludzi.

4
Forum / Odp: Przerwa od twórczości.
« dnia: 27 Marca 2023, 14:21:40 »
Cześć wszystkim, wróciłem :)

Postaram się być milszy i generować/brać udział w mniejszej ilości afer. Wiem, że może to dla niektórych z Was brzmieć dziwnie, ale doświadczenia nauczyły mnie, że dużo fajniej pracuje się bez presji i bez zbędnych kłótni. Zresztą od czatu odłączyłem się już dość dawno temu. A był to właśnie jeden z powodów, dla których ten "urlop" wziąłem.

Póki co projekty, którymi chcę zająć się na ten moment to ekrany komputera pokładowego w BR285 i do nowej kabiny E189, której chyba już tylko tego brakuje do finiszu.

Pozdrawiam! :D

5
Sorry, pisałem to już raz w innym wątku, ale to trzeba powtórzyć - Rainsted w żadnym wypadku nie jest trupem. Na prawdę, jak ktoś ma chęci się nauczyć, to da się to zrobić, a możliwości tego edytora są potężne. Uważam, że jak ktoś szuka "prostszego edytora", to po prostu chce pójść na łatwiznę, a trasa "wypluta" z takiego edytora nie byłaby zbyt realistyczna. Szkoda by było porzucać też włożone w niego lata pracy.

Edytor Rainsted mógłby zostać równie albo i nawet bardziej zaawansowany jak teraz, tylko tak jak napisałem - kluczowe jest zbudowanie normalnego UI i ew. poradnika, aby więcej osób mogło do tego usiąść i ogarnąć. Czy poświęcanie miesięcy/lat pracy i nauki ciężkiego, skomplikowanego narzędzia aby móc w ogóle zbudować jakąkolwiek podstawową trasę można nazwać "nie pójściem na łatwiznę"? Po co utrudniać sobie robotę, skoro można ją sobie ułatwić?
Oczywiście proszę nie odbierać mojego pisania jako jakiegoś biadolenia, bo bardzo się cieszę, że pomimo plotek symulator dalej żyje i ma się dobrze, i że nadal są osoby chętne do pracy przy nim. Tylko tak jak pisałem - uważam, że byłoby takich chętnych więcej, gdyby narzędzia były bardziej przyjazne i otwarte. Bo na upartego jak najbardziej da się wszystkiego nauczyć, ale nie każdy ma taką ilość czasu.

6
Może ustalmy sobie co znaczy tutaj "retro". Nie mamy przecież tutaj czynnych parowozów i wagonów "boczniaków", natomiast z powodzeniem można ustawić skład z lat np. 80/90 tj ST43/SP45/SU46/ET21/EU07+Bhp/ciemne pullmany itd. To "retro" z lat 80/90 nie jest jakąś prehistorią i jest bardzo eleganckie i przyjazne, bo czyż "20 lat maszynowych później" nie jeździmy tym samym taborem tylko w innym "opakowaniu"... Inna sprawa, że "retro" może się odnosić także do scenerii, srk i prędkości szlakowych. Cóż, czy jednak każdy musi gonić po Drawinowie 160 km/h na EP09? "Retro otoczenie/sygnalizacja/prędkości" mają swój urok. Pewnie, że nie przesadzajmy z odcinkami o Vmax 40 km/h, bo na dłuższych dystansach jest to nudnawe (przynajmniej dla mnie). Inna rzecz, że na scenerii "retro" każdy może sobie wyedytować bardziej współczesny skład, który tam się pojawił extra, bo czyż dzisiaj w XXI wieku na "drewniane" linie nie wjeżdżają TRAXX'y 285 Lotosu, czy Class66 oraz składy Turkol'u? Ano wjeżdżają.

7
To, że Ty nie chcesz, to nie musi znaczyć, że większość nie chce.

8
Możesz podać jakiś przykład, który uważasz za porządny?

Daleko nie trzeba  patrzeć. Trainz.

9
Myślę, że z 90% czytających to forum by chciało zmian w sceneriach, tylko co mają napisać skoro ich tworzenie w Maszynie jest mówiąc łagodnie "skomplikowane"? "Tak, chcemy!"? Zaraz polecą bany za spam...

10
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 16 Marca 2023, 13:51:34 »
Tak, zbieramy i sprzedajemy wasze dane po płacić za scenerie nie chcecie :lol:

A tak na serio chyba wszystkie unoff-exeki tak mają. Jakieś podpisy, certyfikaty czy inne *uje muje potrzebne żeby antywirus siedział cicho, są tylko na oficjalnych exekach dołączanych do paczek całościowych czy patchy.

11
A mówili, jedź pan w góry... Pogoda bedzie pikno :D

12
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 12 Marca 2023, 17:44:25 »
Witam wszystkich zainteresowanych ;D Projekt nie leży, ale z różnych powodów muszę zrobić chwilową przerwę od prac. Postaram się wrócić do dłubania nad krokodylkiem w drugiej połowie miesiąca.

13
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 26 Lutego 2023, 20:41:54 »
Hah, miło! Właśnie ta kabina będzie dłubana, bo zwiedzając ostatniego lata elektrowozownię KWB Konin nałapałem dość dużo ujęć wnętrza tego krokodylka (#20). A też nie ukrywam, że ta wersja mi się najbardziej podoba, bo chociaż, okej ~ fajnie wyglądają turbo-krokodylki po modernizacji (chociaż nie wiem czy te z nowoczesną kabiną jeżdżą po konińskich torach), to jednak na start fajnie byłoby zrobić 'klasyka'. Jeżeli chodzi o te wersje z joystick'iem, czy tam dźwignią, to po prostu mi się nie podobają.
O wiele bardziej klimatycznie będzie zrobić nastawnik z prawdziwego zdarzenia i to też zamierzam uczynić ;D

14
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 26 Lutego 2023, 20:29:07 »
Oczywiście, że tak! To jest klimacik. Stary klamot w XXI wieku! Zdjęcia kabiny podsyłałem Ci już kiedyś, choć to było z EL2-41 z joystick'iem (Odpowiedź #32). Jestem jednak zdecydowanie "za", abyś zrobił stary nastawnik.

15
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 26 Lutego 2023, 19:11:38 »
I jeszcze jedna intrygująca mnie kwestia... prawa autorskie i licencja. Zakładając że model rzeczywiście trafi na poczet MaSzyny, to czy nadal ja zachowuję prawa autorskie do swojej pracy i czy mogę używać tego modelu poza nią?
Jeśli chodzi o moje zdjęcia, które pomogły w tworzeniu modelu EL2 to się cieszę, że się przydały. Druga rzecz: czy chcesz zrobić model oryginalny ze starym nastawnikiem jazdy? To by mnie prywatnie bardzo ucieszyło. Mało kto z Kolegów zdaje sobie chyba sprawę, że EL2 nawiązuje bardzo do starych niemieckich elektryków z czasów DRG na Dolnym Śląsku...

16
Małe wyjaśnienie: w 1976 do Maroka trafiły japońskie E1100, a na filmie jest bardzo podobna japońska E1250, których 12 sztuk dostarczono w 1984 roku. E1250 to maszyna o mocy 3900 kW i Vmax 160 km/h oraz masie 132 t.

17
Tabor kolejowy / Odp: Q&A z tematyki taboru kolejowego
« dnia: 22 Lutego 2023, 12:39:36 »
Czy griffiny mają ETCS na wyposażeniu?
Tak, regularnie jeżdżą zarówno pod pierwszym jak i drugim poziomem.

18
Jedna to jazda do przodu z załączonym układem dostosowania sił do nacisku kół a druga bez.

20
Myślę, że EU40 miał na myśli pozycje: przód, zero, tył... To w sumie kilka.

21
Forum / Odp: Sytuacja związana z Szogun Studio
« dnia: 20 Lutego 2023, 14:53:41 »
Odniosę się jeszcze do kwestii pracowniczej - nie twórzmy tu off-topicu, bo ktoś znowu zarzuci nam kryptoreklamę.

Generalnie zasada jest taka, że każdy ma prawo pracować, gdzie chce. Wielu ludzi z tego forum, którzy kiedyś tworzyli coś do MaSzyny również pracuje obecnie jako programiści, czy graficy w różnorakich firmach. Ale czy to powód i usprawiedliwienie do tego, żeby robić osobiste wycieczki pod ich adresem, wyzwiska, pomówienia? Nikt nie podpisywał cyrografu.

Dla wielu ludzi praca u nas jest czymś ciekawym z tego względu, że mogą połączyć to co lubią z pracą zarobkową i również nie jest to powód do ich nienawidzenia. Każdy u nas jest równy, nikt się nie wywyższa, staramy się pracować w normalnej, koleżeńskiej atmosferze. Są oczywiście pewne decyzje, które muszą zostać podjęte odgórnie, jak w każdym projekcie. Nikt do pracy nie jest zmuszany, nikt nie ma tzw. lojalek etc. Ludzi z MaSzyny tak naprawdę to maks. 1/4, później są jeszcze osoby z TD2 i grono osób nie związanych nigdy z żadnym podobnym projektem.

Co do słuchania społeczności, oczywiście to robimy, stąd aż 3 bezpłatne wersje demo po drodze i opóźnienie spowodowane dodawaniem kolejnych funkcji i zmian oczekiwanych przez graczy. Przychodzi jednak taki moment, że trzeba aplikację wydać, bo można by tak bez końca - każdy by chciał mieć trasę ze swojego podwórka, wymarzoną lokomotywę, a to nie jest realne i nigdy nie było zapowiadane, podczas gdy ludzie oczekują od nas rzeczy często niemożliwych. Zakres gry jest szczegółowo i transparentnie opisany na Steam, do 2 godzin również można ją zwrócić i uzyskać zwrot, jeśli nie spełnia oczekiwań. Mamy również forum dyskusyjne, Discord, Facebook, gdzie bardzo chętnie odpisujemy na pytania, choć jest ich tyle, że czasem trzeba chwilę poczekać na odpowiedź.

Praca nad SimRail nie jest tylko i wyłącznie kwestią biznesową, ponieważ ten projekt, mimo, że najtrudniejszy z dotychczasowych, sprawia nam też najwięcej frajdy i satysfakcji.
To, że musimy publikować liczby w postaci wyników sprzedaży wynika z tego, że jesteśmy spółką akcyjną znajdującą się w największej grupie kapitałowej branży gier w Polsce i mamy na pokładzie inwestorów, którzy oczekują transparentnych informacji, zgodnie z wytycznymi grupy. Nie jest to żadne chwalenie się, ani inne pobudki.

EDIT: Kolega Szogun dzwonił jakiś czas temu z przeprosinami za zaistniałą sytuację, która wynikała z nagromadzenia różnych problemów i opierania się na błędnych informacjach. Przeprosiny oczywiście przyjąłem i nie żywię urazy, najważniejsze to umieć przyznać się do błędu. Przekazałem je również naszym pracownikom, którzy ewentualnie mogli poczuć się urażeni. Myślę, że to wyczerpuje temat.


22
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 20 Lutego 2023, 19:38:14 »
Cóż, trochę to minęło czasu... ale lepiej późno niż wcale ;D

Z racji, że koleje KWB Konin są zagrożone wyginięciem w nie tak odległym czasie (mówi się o dwóch latach), fajnie byłoby zachować to, bądź co bądź, unikatowe dziedzictwo konińskich kolei w choćby cyfrowej formie. Przechodząc do sedna, postanowiłem wrócić do tej inicjatywy w czysto hobbystyczny sposób, traktując ją jako poboczny projekt z podstawowym i jak na razie jedynym celem — stworzenia modelu LEW EL2 do MaSzyny.

Prace nad modelem, a przynajmniej jego zewnętrzną częścią, z czego pamiętam, skończyły się na ramie wózka, z której nie jestem przesadnie zadowolony. Tak więc, mając zgromadzone trochę więcej materiałów niż na starcie tego projektu, spróbuję skonstruować model od nowa, mając na uwadze rozwiązania konstrukcyjne, o których nie miałem pojęcia, korzystając tylko z jednego marnego blueprint'u.

Postaram się informować o postępach co jakiś czas tutaj i spróbuję nie zniknąć na kolejne dwa lata ;D

Mimo że baza planów materiałów, zdjęć, referencji i informacji powiększyła się znacząco (choćby przez ubiegłoroczne zwiedzanie zakładów kolei KWB), to jednak cały czas, gdyby ktoś wchodził w posiadanie planów/rysunków technicznych (wcześniej tu niewysyłanych), bądź zdjęć w dobrej jakości, które nadałyby się jako referencja przy modelowaniu bardziej zawiłych elementów konstrukcji, to zapraszam do podzielenia się nimi w odpowiedzi lub wiadomości prywatnej. Przy okazji, dziękuję bardzo serdecznie za wszystkie dotychczas wysłane materiały!

23
Dzisiejsza służba na EU07 ;)

24
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 14 Lutego 2023, 15:02:02 »
Szkoda, że autorzy tej gry zapomnieli o Maszynie, na której wielu się uczyło, i chociaż części trasy nie dorzucili do Maszyny.
xD?

Wątek zamykam, bo temat rozmów dawno odpłynął od pierwotnego. Tytuł wątku nie dotyczył ani tego, jaka zawartość powinna znaleźć się w maszynie, ani tego, czy warto dalej robić maszynę, ani tego, czy simrail jest dobry czy zły.

25
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 14 Lutego 2023, 09:43:20 »
Post który źle się zestarzał:

(...)To trzeba mieć naprawdę dobrze pod kopułą żeby myśleć że da się zrobić coś co przyciągnie rzeszę użytkowników i da zarobić.(...)

26
Kilka składów na LK61.

27
Tematem E1000 zajmę się dogłębniej nieco później... Dodam tylko, że jedną z wielu cech odróżniających E1000 od ET22 było np. stanowisko maszynisty po stronie lewej.
Odkopałem trochę notatek i sięgnąłem do różnych źródeł. Poniżej kilka ciekawych treści.

Znaczącą rolę przy realizacji eksportu lokomotyw do Maroka odegrał jak zwykle w tamtych czasach KOLMEX, który jako Centrala Handlu Zagranicznego zajmował się zawieraniem kontraktów handlowych na dostawę polskiego taboru. Odbiorcy byli dość ograniczeni, bo w przypadku choćby lokomotyw elektrycznych istniała tylko możliwość eksportu pojazdów zasilanych napięciem 3000V. Jasnym więc było, że Kolmex może złożyć ofertę tylko na dostawę maszyn z rodziny 201E, które produkował Pafawag Wrocław. Co ciekawe, w wyniku obustronnych ustaleń wysłano do Maroka w celu odbycia próbnej eksploatacji lokomotywę ET22-096 z MD Ostrów Wlkp. Maszyna ta była oddelegowana z DOKP Poznań w okresie 04.02.1974 - 02.05.1975. Z założenia pojazdy dla kolei ONCF oznaczone typem 201Eg miały pracować głównie przy pociągach towarowych z rejonu kopalń fosforytów do Casablanki. Linia ta charakteryzowała się długim spadkiem, co ułatwiało prowadzenie ciężkich składów, jednakże pojawiły się problemy z techniką hamowania. Wykazały to próby z ET22-096, gdzie przy hamowaniu na spadku doszło do poluzowania się obręczy. To skłoniło stronę marokańską do zażądania zastosowania w lokomotywach 201Eg kół monoblokowych, co z biegiem czasu nie do końca załatwiło sprawę. Pojawiały się pęknięcia, a koszty gwarancyjne znacznie wzrosty po stronie dostawcy.

Tutaj od razu należy zaznaczyć, że dużym minusem w ofercie Kolmex'u był brak hamulca elektrodynamicznego w lokomotywach 201Eg. Tutaj okazało się jednak, że strona polska "przekonała odbiorcę" do zakupu pojazdów bez hamulca ED, przy czym musiała zastosować koła monoblokowe.
W listopadzie 1975 wysłano do Maroka pierwsze cztery maszyny, a ostatnie dwie koleje ONCF odebrały w lipcu 1976 roku (łącznie było ich 23 sztuki). Pomimo dużego zapotrzebowania na ciężkie lokomotywy ze strony kolei marokańskich kontakty handlowe zostały przerwane. Zapewne było to wynikiem innego zamówienia: w 1976 roku do Maroka trafiło kilkadziesiąt japońskich lokomotyw wyprodukowanych przez firmę Mitsubishi lub Hitachi [źródła podają różne dane] (moc 3000 kW, Vmax 100 km/h), które posiadały co najważniejsze hamulec ED i miały... prostszą konstrukcję!

Kilka zmian w 201Eg w stosunku do 201E (m.in.):
- montaż nowego zgarniacza czołowego,
- montaż pantografów połówkowych Faiveley,
- montaż sprężarek Westinghouse,
- montaż zbiorników piasku na wózkach,
- zmiana układu wentylacji (inny układ żaluzji po bokach i jednostronny montaż na dachu kominków wentylacyjnych oporów),
- dostosowanie skrajni dachu do przepisów ONCF,
- stanowisko maszynisty po stronie lewej...

W trakcie eksploatacji zniknęły na kilku maszynach okna narożnikowe w kabinach (na pewno zlikwidowano je na maszynach: E1002, 1003, 1004, 1006, 1008, 1012, 1016, 1018, 1019 i 1021; poza tym na E1018 i E1021 w kanciaste reflektory włożono zwykłe reflektory). Z biegiem czasu E1000 zaczęły także prowadzić składy pasażerskie.

No i na koniec: do PL w latach 2004-2012 trafiły z ONCF maszyny E1002, 1003, 1006, 1007, 1008, 1012, 1013, 1015, 1016, 1018, 1019, 1021, 1022 i 1023 (mam wątpliwości przy E1004 i 1005).   
 
Źródła:
- materiały własne (notatki, ilostany),
- "EP23 i inne odmiany lokomotyw 201E", P.Terczyński; Świat kolei 1/2007, EMI-PRESS Łódź,
- "Atlas lokomotyw elektrycznych", P.Terczyński; KOLPRESS Poznań 2017,
- www.ilostan.forumkolejowe.pl


28
Na warsztacie / Odp: Pomysły na rozwój exe
« dnia: 08 Lutego 2023, 20:09:49 »
Ten pan post wyżej pieprzy...

W każdym razie, opublikowałem na GitHubie zaczątki refactoringu. Już trochę grubych commitów wleciało, ale sporo jeszcze przede mną. Chciałbym jednak zapytać doświadczonych osób, a w szczególności tych, którzy nad exe w ostatnich latach pracowały, jakie były zamysły (jest sporo kodu nazwanego legacy/deprecated a nigdy następcy się nie doczekały) i jaką konwencję by preferowały. Mam nadzieję, że zapał nie ostygnie zbyt szybko. Na razie mam mniej więcej pojęcie jak wygląda ogólna struktura kodu symka. Można zerknąć na historię commitów.

Link: https://github.com/jakubg1/maszyna
Kod jakby co jest w 100% kompilowalny i działa tak jak dotychczas, z paroma zmianami, które są tymczasowe.

29
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 15:46:52 »
Sami skończycie przepychanki, czy trzeba pomóc? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

30
Rail Polska wije się na łuku.

Strony: [1] 2