Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Czarodziej

Strony: [1] 2 3 ... 12
1
EU07 Foro de Simulador en español / Odp: Necesito yuda....
« dnia: 06 Lutego 2023, 13:32:36 »
Y cómo lo fue? Ya lo tienes funcionando?

2
EU07 Foro de Simulador en español / Odp: Necesito yuda....
« dnia: 01 Lutego 2023, 15:02:11 »
Buenas tardes.

Aquí tienes los ficheros sin torrent:
https://stuff.eu07.pl/maszyna-r7997.zip
https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/maszyna-diff-r8037-r8375.zip
https://stuff.eu07.pl/releasebins/2211/maszyna-diff-r8375-r8462.zip

Descarga los y descomprime en algún sitio, en orden.

Después mira aquí https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34955.msg561653.html#msg561653 y descarga libs.zip, eu07.zip y starter.zip. Necesitas también librerías MSVC, pero supongo que ya los tienes instalados. Suerte!

3
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: ET41-100 poszukiwania II
« dnia: 25 Stycznia 2023, 17:11:28 »
Bardzo ciekawe malowania, dziękuję.

4
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: ET41-100 poszukiwania II
« dnia: 24 Stycznia 2023, 16:29:57 »
Czy były jeszcze inne lokomotywy w takich barwach?

5
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: ET41-100 poszukiwania II
« dnia: 24 Stycznia 2023, 15:15:16 »
Co oznaczało to specjalne malowanie i czemu może się źle kojarzyć?

6
Forum / Odp: Pump upp - best crypto cośtam
« dnia: 17 Stycznia 2023, 10:38:46 »
Macie listę kont rozsyłających spam?

7
Uruchamianie Symulatora / Odp: Próba uruchomienia symulatora
« dnia: 11 Stycznia 2023, 16:20:11 »
https://learn.microsoft.com/en-us/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
Instalator Maszyny sam ściąga i instaluje to, także coś poszło mocno nie tak.

8
Bieżące Symulatorowe / Odp: Aukcja dla WOŚP - 4h jazdy ET41
« dnia: 09 Stycznia 2023, 13:57:08 »
Dzień dobry. Czy w tym roku również planujecie taką licytację?

9
Bocznica / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 12 Grudnia 2022, 14:15:16 »
Już były takie próby z innymi sceneriami, jeden użytkownik nawet zrobił paczkę misji dla jakiegoś Tarniowa, czy czegoś takiego. Niestety, nikt nie był zainteresowany pociągnięciem z nim tematu dalej.

10
Na warsztacie / Odp: Sceneria Jeziorka do pobrania - WiP
« dnia: 06 Grudnia 2022, 11:26:37 »
Czemu wszyscy zarzucacie prace nad sceneriami?

11
I think you can't just leave train break valve on release when changing cab, it has to be put in cut-off position.

-- Edit --

Quick googling revealed some intstruction manuals:
https://www.zzmgliwice.pl/files/lok_serii_eu06_eu07_cz1.pdf
https://www.zzmgliwice.pl/files/lok_serii_eu06_eu07_cz2.pdf

Cz2, 10.7 Cab change says:
Engage train break and leave main valve in cut-off position.

12
Symulator / Odp: Pomoc z Ekranem zewnętrznym EN57AL
« dnia: 03 Listopada 2022, 18:10:52 »
Na początek ostrzegam, nie znam się na kodzie maszyny. Ale się wypowiem.
Z grubsza działa to tak, że programik w pythonie generuje obrazek, który potem jest renderowany jako tekstura (chyba).
Kod uruchamiający skrypt jest w PyInt.cpp, cześć od renderowania w pythonscreenviewer.cpp.

13
Trochę off-topic, w ramach ciekawostki. Tu http://agad.gov.pl/koleje/Bezpieczenstwo_na_kolei.html jest instrukcja sygnałów używanych na Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej z 1859 roku.

14
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 18 Września 2022, 20:32:01 »
Wyciągnięcie i zbudowanie twojej gałęzi rozwiązało problem :)

15
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 18 Września 2022, 19:54:00 »
Wydaje mi się, że moje zmiany są już częścią 22.08, zatem wyciągnąłem gałąź youBy'ego i spróbuję się przejechać.
Dodatkowo, macos zaczął protestować i musiałem "podpisać" exe:
codesign -s - eu07mac.exe

16
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 18 Września 2022, 15:57:13 »
Też mam problem z dźwiękami. W logu znajduję coś takiego:
Failed to open file "dynamic/pkp/et22_v3/["
Bad include: can't open file "["
Były jakieś zmiany w exe od tego?

-- Edit --
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg559893.html#msg559893
Były :/

18
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 26 Lipca 2022, 17:32:19 »
W logu coś się w ogóle pojawia?

19
Nagram 9.

20
Chodzi mi o funkcję assert() z assert.h, konkretnie jest użyta tu: https://github.com/Milek7/maszyna/blob/sim/McZapkie/hamulce.cpp#L121, faktycznie, dla równych wartosci powinno zwrócić 0. Chcesz, żebym to usunął i otworzył PR?
--
Po rozmowie na Mattermost, zmiana tu: https://github.com/Milek7/maszyna/pull/20/files

21
Dzień dobry. Grzebię ostatnio trochę w kodzie, mam wyciągniętą gałąź "sim" Milka i chyba znalazłem babola w hamulce.cpp. Funkcja PFVd ma asercję PH != PL i mi się na tym wywala exe w scenariuszu l053_wieczór. Dzieje się tak, bo:
  • Funkcja jest wołana z funkcji TMHZ_EN57::GetPF, w wariancie PL = 0
  • W tym scenariuszu pociąg tła EN57-1376'19 dojeżdża na stację końcową i się gasi
  • Po pewnym czasie powietrze ucieka z układu, PH = 0 i łapie mi się na asercję
  • Nie dzieje się tak, gdy tym pociągiem się jedzie (kod nigdy nie wchodzi do funkcji PFVd
  • Nie udało mi się tego powtórzyć tym składem na TD
W związku z tym:
  • Czy jest ktoś w stanie powtórzyć to na exe z paczki lub ostatnim developerskim?
  • Czy ten EN57 jest poprawnie dodany w scenariuszu?
  • Co daje ta asercja i czy jest w ogóle potrzebna?
  • Porównywanie floatów przez operator "==" jest mocno dyskusyjne

22
Pomoc doraźna / Odp: Zoom kamery bardzo wysoka
« dnia: 15 Lipca 2022, 12:33:52 »
Maszyna czasem gryzie się z padami różnej maści, spróbuj zaznaczyć "Ignoruj sygnały z gamepada" w ustawieniach ogólnych.

23
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 13 Lipca 2022, 15:13:10 »
Nie umiem używać Xcode, więc zająłem się pythonem póki co. Przy rendererze "pełnym" ekrany działają. Przy "legacy" wylatuje wyjątek "BAD_ACCESS" (null pointer?) w funcji render_task::upload(), konkretnie dzieje się to w glGenerateMipmap(GL_TEXTURE_2D); Niestety, sam tego raczej nie rozwiążę. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć tak na szybko, co może być nie tak lub jaka jest właściwie różnica w ustawieniach GL dla różnych trybów renderowania i gdzie mogę znaleźć kod odpowiedzialny za te różnice?

24
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 07 Lipca 2022, 17:33:52 »
Jeśli działał wcześniej, to i teraz powinien. Mogę spróbować :)

-- Edit
Segfault powodowany jest przez wołanie .front() na pustym wektorze buffers w audiorenderer_extra.h. Tu otworzyłem ci PR: https://github.com/Milek7/maszyna/pull/20 z tymczasowym naprawieniem problemu. Z tym AI przejechało jeden scenariusz od początku do końca. W łikend jeśli będę miał chwilę, to spróbuję znaleźć, czemu ten bufor jest pusty.

-- Edit2
Popatrzyłem w kod i oczywiście buffer jest pusty, bo wcześniej w lambdzie buffer.id == null_resource. A to jest prawdą, bo wcześniej dzieje się "sound: failed to create AL buffer" z jakiegoś powodu :(

-- Edit3
Cóż, posiedziałem nad tym jeszcze chwilę i przyczyna zwracana z alGetError() to Invalid Value. W związku z tym, że wygląda to na problem z samym tworzeniem buforów przez alGenBuffers(), postawiłem kilka breakpointów i sprawdziłem, jak właściwie wygląda efekt końcowy, czyli wektor m_buffers. Odpaliłem w konsolce debugowania:
for (int i=0; i < m_buffers.size(); i++) ErrorLog(to_string(i).append(": ").append(to_string(m_buffers[i].id)), logtype::generic)Efekt w załączniku. Zadziwiające, że akurat 1024 i wszystkie dalsze mają id o wartości null_resource. Co dziwne, również zerowy jest zepsuty.

-- Edit4
Zerowy jest zepsuty, bo jest dodawany w konstruktorze:
buffer_manager() { m_buffers.emplace_back( openal_buffer() ); }Czyli z jakiegos powodu alGenBuffers można zawołać tylko 1023 razy o_O'

-- Edit5
No i wszystko jasne. Ehh… Apple: https://opensource.apple.com/source/OpenAL/OpenAL-67/Source/OpenAL/oalImp.h.auto.html
Spróbuję z OpenAL-soft

-- Edit6
Z OpenAL-soft działa :)

25
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 07 Lipca 2022, 17:11:41 »
AMD może nie, ale Maszyna ma problemy na Intelach też. I wychodzi na to, że na M1 również, a to wbrew pozorom wcale nie jest słaba karta. No ale jedyne, co mogę pomóc, to debugowanie tych segfaultów, bo się na niczym nie znam :(

26
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 07 Lipca 2022, 13:41:43 »
Dziękuję. Dałem na 0 i nie zapada zmrok po włączeniu świateł. Zmiana z Pythonem jest chyba zbędna, nie doprecyzowałem, że tak się zaczęło robić, jak doinstalowałem Pillow. Zmieniłem tymczasowo nazwę modułu i nie ma segfaulta. Jak będę miał nieco więcej czasu, to spróbuję przejechać jakiś większy scenariusz i zobaczę, jak się w ogóle to exe sprawuje.

Czy istnieje jakakolwiek szansa na znalezienie problemu z wydajnością na kartach innych niż NVidia? Trochę przeszukałem forum i ludzie z całkiem poważnymi Radeonami też narzekają na wydajność i jeżdżą na "legacy".

-- Edit
No nie wyszło najlepiej :D
Thread 0 Crashed::  Dispatch queue: com.apple.main-thread
0   eu07mac.exe                           0x1001617e4 audio::openal_source& audio::openal_source::bind<std::__1::__wrap_iter<unsigned long*> >(sound_source*, std::__1::vector<unsigned int, std::__1::allocator<unsigned int> >, std::__1::__wrap_iter<unsigned long*>, std::__1::__wrap_iter<unsigned long*>) + 408
1   eu07mac.exe                           0x1001617cc audio::openal_source& audio::openal_source::bind<std::__1::__wrap_iter<unsigned long*> >(sound_source*, std::__1::vector<unsigned int, std::__1::allocator<unsigned int> >, std::__1::__wrap_iter<unsigned long*>, std::__1::__wrap_iter<unsigned long*>) + 384
2   eu07mac.exe                           0x10016145c void audio::openal_renderer::insert<std::__1::__wrap_iter<unsigned long*> >(std::__1::__wrap_iter<unsigned long*>, std::__1::__wrap_iter<unsigned long*>, sound_source*, std::__1::vector<unsigned int, std::__1::allocator<unsigned int> >) + 152
3   eu07mac.exe                           0x10015e59c void sound_source::insert<std::__1::__wrap_iter<unsigned int*> >(std::__1::__wrap_iter<unsigned int*>, std::__1::__wrap_iter<unsigned int*>) + 812
4   eu07mac.exe                           0x10015db48 sound_source::play_basic() + 244
5   eu07mac.exe                           0x1000b6a34 TDynamicObject::powertrain_sounds::render(TMoverParameters const&, double) + 3252
6   eu07mac.exe                           0x1000b4074 TDynamicObject::RenderSounds() + 204
7   eu07mac.exe                           0x10001dad4 TTrack::RenderDynSounds() + 96
8   eu07mac.exe                           0x100198ea8 scene::basic_region::update_sounds() + 280
9   eu07mac.exe                           0x1001bd97c driver_mode::update() + 1100
10  eu07mac.exe                           0x1001b6bac eu07_application::run() + 696
11  eu07mac.exe                           0x1000c1830 main + 328
12  dyld                                 0x10067108c start + 520
Spróbuję dodać tam jakieś logowanie, zobaczę, co się dzieje.

27
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 06 Lipca 2022, 10:25:25 »
Rzeczywiscie, na legacy z twojej gałęzi włącza się, jest dużo FPS, ale wszystko jest czarne. Dasz link do buildów na Azure?

-- Edit
Po zainstalowaniu Pillow dostaję segfault
-------------------------------------
Translated Report (Full Report Below)
-------------------------------------

Process:               eu07mac.exe [92801]
Path:                  /Users/USER/*/eu07mac.exe
Identifier:            eu07mac.exe
Version:               ???
Code Type:             ARM-64 (Native)
Parent Process:        launchd [1]
Responsible:           Terminal [28384]
User ID:               501

Date/Time:             2022-07-06 13:13:51.2257 +0200
OS Version:            macOS 12.4 (21F79)
Report Version:        12
Anonymous UUID:        CD285B66-886C-7E9B-3D5A-DE9D1255DD4A

Sleep/Wake UUID:       AFCA71DD-5CA5-4BFA-81D5-B32965CA0502

Time Awake Since Boot: 64000 seconds
Time Since Wake:       7805 seconds

System Integrity Protection: enabled

Crashed Thread:        6

Exception Type:        EXC_BAD_ACCESS (SIGSEGV)
Exception Codes:       KERN_INVALID_ADDRESS at 0x0000000000000000
Exception Codes:       0x0000000000000001, 0x0000000000000000
Exception Note:        EXC_CORPSE_NOTIFY

Termination Reason:    Namespace SIGNAL, Code 11 Segmentation fault: 11
Terminating Process:   exc handler [92801]

VM Region Info: 0 is not in any region.  Bytes before following region: 4294967296
      REGION TYPE                    START - END         [ VSIZE] PRT/MAX SHRMOD  REGION DETAIL
      UNUSED SPACE AT START
---> 
      __TEXT                      100000000-100494000    [ 4688K] r-x/r-x SM=COW  ...*/eu07mac.exe

Thread 0::  Dispatch queue: com.apple.main-thread
0   libsystem_kernel.dylib               0x182556a90 __write_nocancel + 8
1   libsystem_c.dylib                     0x1824845b0 __swrite + 24
2   libsystem_c.dylib                     0x182463444 _swrite + 108
3   libsystem_c.dylib                     0x18246156c __sflush + 232
4   libsystem_c.dylib                     0x18246140c fflush + 36
5   libc++.1.dylib                       0x1824fd958 std::__1::basic_filebuf<char, std::__1::char_traits<char> >::sync() + 328
6   libc++.1.dylib                       0x1824ee324 std::__1::basic_ostream<char, std::__1::char_traits<char> >::flush() + 144
7   eu07mac.exe                           0x1000e7d28 WriteLog(char const*, logtype) + 528
8   eu07mac.exe                           0x1000cbe00 event_manager::AddToQuery(basic_event*, TDynamicObject const*, double) + 384
9   eu07mac.exe                           0x1000cbb94 multi_event::run_() + 116
10  eu07mac.exe                           0x1000c55f0 basic_event::run() + 272
11  eu07mac.exe                           0x1000d292c event_manager::update() + 176
12  eu07mac.exe                           0x1001c1308 driver_mode::update() + 884
13  eu07mac.exe                           0x1001ba610 eu07_application::run() + 696
14  eu07mac.exe                           0x1000c182c main + 328
15  dyld                                 0x10067108c start + 520

Thread 1:
0   libsystem_pthread.dylib               0x18258b078 start_wqthread + 0

Thread 2:
0   libsystem_pthread.dylib               0x18258b078 start_wqthread + 0

Thread 3:: com.apple.NSEventThread
0   libsystem_kernel.dylib               0x1825528b0 mach_msg_trap + 8
1   libsystem_kernel.dylib               0x182552d20 mach_msg + 76
2   CoreFoundation                       0x18265d2b0 __CFRunLoopServiceMachPort + 372
3   CoreFoundation                       0x18265b760 __CFRunLoopRun + 1180
4   CoreFoundation                       0x18265ab24 CFRunLoopRunSpecific + 600
5   AppKit                               0x18532e374 _NSEventThread + 196
6   libsystem_pthread.dylib               0x18259026c _pthread_start + 148
7   libsystem_pthread.dylib               0x18258b08c thread_start + 8

Thread 4:: AMCP Logging Spool
0   libsystem_kernel.dylib               0x1825528ec semaphore_wait_trap + 8
1   caulk                                 0x18affea2c caulk::mach::semaphore::wait_or_error() + 28
2   caulk                                 0x18afe27ac caulk::concurrent::details::worker_thread::run() + 56
3   caulk                                 0x18afe23cc void* caulk::thread_proxy<std::__1::tuple<caulk::thread::attributes, void (caulk::concurrent::details::worker_thread::*)(), std::__1::tuple<caulk::concurrent::details::worker_thread*> > >(void*) + 96
4   libsystem_pthread.dylib               0x18259026c _pthread_start + 148
5   libsystem_pthread.dylib               0x18258b08c thread_start + 8

Thread 5:: com.apple.audio.IOThread.client
0   libsystem_kernel.dylib               0x1825528b0 mach_msg_trap + 8
1   libsystem_kernel.dylib               0x182552d20 mach_msg + 76
2   CoreAudio                             0x1842a1ef4 HALB_MachPort::SendSimpleMessageWithSimpleReply(unsigned int, unsigned int, int, int&, bool, unsigned int) + 104
3   CoreAudio                             0x18412f238 HALC_ProxyIOContext::IOWorkLoop() + 3396
4   CoreAudio                             0x18412defc invocation function for block in HALC_ProxyIOContext::HALC_ProxyIOContext(unsigned int, unsigned int) + 100
5   CoreAudio                             0x1842fa304 HALB_IOThread::Entry(void*) + 88
6   libsystem_pthread.dylib               0x18259026c _pthread_start + 148
7   libsystem_pthread.dylib               0x18258b08c thread_start + 8

Thread 6 Crashed:
0   ???                                           0x0 ???
1   eu07mac.exe                           0x10015679c python_taskqueue::run(GLFWwindow*, threading::lockable<std::__1::deque<render_task*, std::__1::allocator<render_task*> > >&, threading::lockable<std::__1::deque<render_task*, std::__1::allocator<render_task*> > >&, threading::condition_variable&, std::__1::atomic<bool>&) + 332
2   eu07mac.exe                           0x100157ed0 void* std::__1::__thread_proxy<std::__1::tuple<std::__1::unique_ptr<std::__1::__thread_struct, std::__1::default_delete<std::__1::__thread_struct> >, void (python_taskqueue::*)(GLFWwindow*, threading::lockable<std::__1::deque<render_task*, std::__1::allocator<render_task*> > >&, threading::lockable<std::__1::deque<render_task*, std::__1::allocator<render_task*> > >&, threading::condition_variable&, std::__1::atomic<bool>&), python_taskqueue*, GLFWwindow*, std::__1::reference_wrapper<threading::lockable<std::__1::deque<render_task*, std::__1::allocator<render_task*> > > >, std::__1::reference_wrapper<threading::lockable<std::__1::deque<render_task*, std::__1::allocator<render_task*> > > >, std::__1::reference_wrapper<threading::condition_variable>, std::__1::reference_wrapper<std::__1::atomic<bool> > > >(void*) + 72
3   libsystem_pthread.dylib               0x18259026c _pthread_start + 148
4   libsystem_pthread.dylib               0x18258b08c thread_start + 8

Thread 7:
0   libsystem_pthread.dylib               0x18258b078 start_wqthread + 0


Thread 6 crashed with ARM Thread State (64-bit):
    x0: 0x0000000000000de1   x1: 0x0000000000000de1   x2: 0x0000000000002801   x3: 0x00000001701ceefc
    x4: 0x0000000000000001   x5: 0x0000000000000020   x6: 0x00000001701ced2c   x7: 0x00000001701ced24
    x8: 0x0000000000000000   x9: 0x0000000000002703  x10: 0x000000000000000a  x11: 0x000000000000000f
   x12: 0x0000000000000058  x13: 0x0000000000000001  x14: 0xffffffffffffffff  x15: 0x0000000000000000
   x16: 0x00000001e3e8c4bc  x17: 0x00000001e3e8c158  x18: 0x0000000000000000  x19: 0x00006000003aa440
   x20: 0x00000001004e0198  x21: 0x00000001004e3648  x22: 0x00000001004e35d8  x23: 0x0000000100ca9770
   x24: 0x00000001004e3510  x25: 0x0000600003508160  x26: 0x00000001004e3678  x27: 0x00000001004e3608
   x28: 0x00006000003aa440   fp: 0x00000001701cef30   lr: 0x0000000100155cfc
    sp: 0x00000001701cef10   pc: 0x0000000000000000 cpsr: 0x60001000
   far: 0x0000000000000000  esr: 0x82000006 (Instruction Abort) Translation fault
-- ciach ---

-- Edit 2
Wygląda na to, że przez chwilę obraz wygląda w miarę normalnie, a po chwili wszystko robi się ciemne, czarne.

-- Edit 3
I dzieje się tak dlatego, że jakaś lokomotywa na scenerii włącza jakiekolwiek światło. W załącznikach ten efekt na torze testowym.
Da się coś z tym zrobić?

-- Edit 4
Znalazłem Azure: https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build, exe stamtąd nie działa, mam aktualnego macOSa, Apple już jakiś czas temu usunęło Pythona 2.7 z systemu
dyld[59793]: Library not loaded: /System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/Python
  Referenced from: /Volumes/Samsung_T5/gry/MaSzyna/eu07milek.exe
  Reason: tried: '/System/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/Python' (no such file), '/Library/Frameworks/Python.framework/Versions/2.7/Python' (no such file)

28
Na warsztacie / Odp: Natywny build MacOS
« dnia: 05 Lipca 2022, 23:36:44 »
Dobry wieczór, odgrzewam kotleta.
Rewizja 98050176 (najnowsza z oficjalnego GitHuba Maszyny, o ile można tak to nazwać).
Buduję tak:
build % cmake -DWITH_LUA=false -DWITH_OPENVR=false -DCMAKE_BUILD_TYPE=Release -DPYTHON_LIBRARY=$(python-config --prefix)/lib/libpython2.7.a -DPYTHON_INCLUDE_DIRS=$(python-config --prefix)/include/python2.7 -DOPENAL_INCLUDE_DIR=/opt/homebrew/Cellar/openal-soft/1.22.2/include -DOPENAL_LIBRARY=/opt/homebrew/Cellar/openal-soft/1.22.2/lib/libopenal.dylib ..
make -j20
Kompilator: Apple clang version 13.1.6 (clang-1316.0.21.2.5)
Target: arm64-apple-darwin21.5.0
Zależności dla cmake zainstalowałem z homebrew.
Starożytnego pythona 2.7 zainstalowałem pyenvem, skopiowałem do katalogu z grą i nazwałem macpython64. Symulator się o dziwo uruchamia, FPS jak na kalkulatorze, od 7 do 12. Załączam logi z uruchomienia toru testowego i Zwierzyńca. Poważniejszych nawet nie próbowałem.

29
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 02 Czerwca 2022, 22:11:19 »
Przepraszam za insynuacje odnośnie źródeł, zredagowałem mój poprzedni post. Wygląda na to, że wersja 64bit działa z wine64 i Rosettą na macOS/arm64 :) Dziękuję za poświęcony czas, będę testował dalej w wolnych chwilach.
Edit: Symulator się włącza, 5 FPS na Zwierzyńcu nie rokuje zbyt dobrze. Cóż, spróbuję zbudować natywne exe.
Edit2: Znalazłem post ze źródłami: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,24985.msg530841.html#msg530841
Edit3: Prosta konwersja Delphi -> Lazarus nie zadziałała, więc póki co będę to odpalał z wine i skupię się na symulatorze.

30
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 27 Maja 2022, 23:03:36 »
No tak, tylko na Debianie pewnie zainstalowałeś sobie muli-arch i całą rzeszę paczek i386. Ja takiej możliwości nie mam, niestety.
% file `which wine`
/opt/homebrew/bin/wine: Mach-O executable i386
% file `which wine64`
/opt/homebrew/bin/wine64: Mach-O 64-bit executable x86_64
% uname -a
Darwin Jabko.lan 21.5.0 Darwin Kernel Version 21.5.0: Tue Apr 26 21:08:37 PDT 2022; root:xnu-8020.121.3~4/RELEASE_ARM64_T6000 arm64
To wine i tak z Rosettą działa.
Choć samo eu07.exe odpala, 10fps na torze testowym ;)
Działa lepiej niż na moim poprzednim pracowym Dellu!

Edit: Tak, macOS. Albo Szczawik zbuduje 64 bit, albo sobie nie pogram. Źródła startera są chyba niedostępne dla motłochu. Źródła są dostępne, link jest gdzieś wcześniej w wątku.

Strony: [1] 2 3 ... 12