Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135
2461
Bieżące kolejowe / Odp: Czcionka na tablicach relacyjnych
« dnia: 20 Grudnia 2016, 22:49:13 »
Na grupie na FB PKP Tablice Relacyjne wpisz w wyszukiwarce "szablon" w pierwszym wyniku będzie .doc z szablonem tablicy zrobionym przez z jednego z użytkowników.

2462
Na warsztacie / Odp: Linia053_Całkowo_zima
« dnia: 20 Grudnia 2016, 07:59:27 »
Epek, to Seba robi pług.

2463
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie o składnię zapowiedzi stacyjnej
« dnia: 19 Grudnia 2016, 17:47:15 »
Peron pierwszy jest nie potrzebny, albo drugi peron ogrodzić od strony toru przy peronie I.

2464
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie o składnię zapowiedzi stacyjnej
« dnia: 19 Grudnia 2016, 17:10:02 »
A na pewno oba mają czynną krawędź peronową? A najlepiej pokaż jakieś zdjęcie.

2465
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie o składnię zapowiedzi stacyjnej
« dnia: 19 Grudnia 2016, 16:49:48 »
Na Śródmieściu w Warszawie są 3 perony. Dwa po bokach i jeden po środku wspólny, to jest zapowiadane tor, i jeden z bocznych peronów, pomimo tego, że na dwie strony drzwi są otwierane.

2466
Bieżące kolejowe / Odp: Dlaczego lokomotywy mają dwa tony syreny?
« dnia: 02 Grudnia 2016, 09:56:57 »
W SM42 są syreny z niskim i wysokim tonem + klakson.

Jak mówiłem wcześniej, temat został już wyczerpany. Zamykam.
jakubg1

2467
Bieżące Symulatorowe / Odp: Propozycje i sugestie
« dnia: 17 Grudnia 2016, 21:38:22 »
Maćku, jest też inna opcja. Takie zawiłe scenariusze rozbić na dwa. Jeden by się kończył uruchomieniem w peronach (czy coś w tym stylu), a drugi by się od tego zaczynał.

2468
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 16 Grudnia 2016, 21:09:12 »
O jedno okno za dużo? Powinno być małe + 10 dużych + małe, a jest 11 dużych?

2469
"luźniej spowrotem" jak dla mnie to nigdy wcześniej nie było tak luźno jak teraz.

2470
Możecie wyjaśnić o jaki rygor chodzi?

2471
Pomoc w tworzeniu / Odp: Kociary podg
« dnia: 15 Grudnia 2016, 11:33:31 »
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/2/23/Wolomin.png Przed semaforami T i S powinny być jeszcze narysowane perony przystanku. Przystanek nazywa się Wołomin Słoneczna (od nazwy osiedla).

2472
Pomoc w tworzeniu / Odp: Kociary podg
« dnia: 15 Grudnia 2016, 07:19:06 »
U mnie w okolicy po modernizacji powstało coś prawie podobnego. Jest stacja przez którą przechodzą linie Podmiejska i Dalekobieżna, jest bocznica PKP Energetyki i bocznica na plac ładunkowy. Za wyjazdem jest p.o. na P, za przystankiem są semafory wjazdowe na posterunek zdalnie sterowany na którym są 2 tory postojowe, a za nimi P się łączy z D.

2473
Trasy / Odp: l053 cargo part 1
« dnia: 12 Grudnia 2016, 17:49:22 »
Napisałem to odnośnie ostatniego zdania. "Jeszcze jedno, jak zadział Radiostop, to dlaczego inne pojazdy mogą jechać?"

2474
Trasy / Odp: l053 cargo part 1
« dnia: 12 Grudnia 2016, 09:18:35 »
Bo to tylko wysyła event emergency brake do danego pojazdu. To działa inaczej niż ten co z klawiatury wciskasz.

2475
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 11 Grudnia 2016, 19:24:38 »
A testowałeś jak będzie z funkcjonowaniem powiedzmy scena będzie miała 30-50 km długości?

2476
Postaw W4 pod ziemią i po problemie.

2477
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 09 Grudnia 2016, 11:55:44 »
Odgrzewam temat. Czy jest ktoś chętny do teksturowania?

2478
Bieżące Symulatorowe / Odp: Propozycje i sugestie
« dnia: 08 Grudnia 2016, 09:03:42 »
@HTD są różne przypadki. Czasami nawet samobójca potrafi unieruchomić pociąg i trzeba ściągać lokomotywę pomocniczą (Np. utrąci kurek końcowy przewodu głównego).

2479
Czy ten garb w miejscu szyby nie jest przypadkiem za duży w stosunku do oryginału? http://wrphoto.eu/data/media/260/ED250-001_TRAKO_27092013.jpg

2480
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 04 Grudnia 2016, 10:21:55 »
I jeszcze Ra i l61.  Więc jest co robić.

Modelować mogę i w sumie układ mapowania w formie "kolorowanki" do wyklejenia mogę robić, więc rola drugiej osoba polegałaby, na wypełnieniu kawałkami zdjęć.

  Dodano: 04 Grudnia 2016, 10:24:11
Wstępnie do oteksturowania w kolejce czeka model wieży trafo i barierki mostu (na l61).

2481
Maszyna jest napisana pod windows, więc ciężko, żeby chodziła w środowisku DOS. Jeżeli chcesz się bawić, to możesz z wiersza polecenia wybrać scenerię, skład i ją uruchomić. :)

2482
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 03 Grudnia 2016, 19:59:43 »
Wg mnie w pierwszej kolejce powinny być tworzone modele na które jest zapotrzebowanie dla scenerii będących w trakcie realizacji.

2483
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 03 Grudnia 2016, 17:57:59 »
Mamy ubogą bazę, ale mamy bazę zdjęć na tekstury, myślałem, żeby wykorzystać jej potencjał. Jest też druga strona medalu, modele których potrzebują trasopisarze do swoich tras, ale nie ma do nich zdjęć na tekstury. Wtedy teksturę można improwizować z tego co mamy + baza zdjęć na tekstury + próby rozmów z Autorem Bazy Kolejowej o zgodę na wykorzystanie poszczególnych zdjęć.
Jeżeli ten pomysł wypali, to można równolegle stworzyć zespół, który by zajmował się importem modeli z trainza na które mamy pozwolenie.

2484
Bieżące Symulatorowe / Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 03 Grudnia 2016, 17:22:33 »
Witam. Patrząc na bazę infrastruktury rzadko pojawiają się nowe modele. Patrząc po sobie znalazłem przyczynę. Nie każdy umie/lubi wszystko robić lub ma po prostu za mało czasu na zrobienie od A do Z projektu.
Dziś po chwili zastanowienia postanowiłem spróbować zebrać w miarę stały zespół osób który by stworzył swojego rodzaju ciąg "produkcyjny".
We wstępnym założeniu podział zadań wygląda następująco.
  • Modelowanie bryły/części składowych modelu*.
  • Tekstura obiektu.
  • Mapowanie modelu.
  • Eksport do t3d, inc, struktura katalogowa, wrzucenie do testu dodatków na forum.
Osoby chętne mogą się zgłaszać w tym wątku, z dopiskiem w jakiej roli mogą się widzieć.


*jeżeli obiekt ma wiele powtarzalnych obiektów, warto wymodelować jedną część, wykonać teksturę, zamapować i dopiero powielić bryłę z nałożoną teksturą. W tym przypadku zamapowana część wracałaby do osoby która modeluje.


  Dodano: 03 Grudnia 2016, 17:23:18

Mogę się zająć etapem 1 czyli modelowaniem surowej bryły.

2485
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Grudnia 2016, 07:36:35 »
" nie większym niż 100" czyli maksymalnie 100 kroków w sekundę.

2486
W rainstedzie może da radę. Tylko podsypkę trzeba wymodelować.

2487
Bieżące Symulatorowe / Odp: SN61
« dnia: 26 Listopada 2016, 10:12:07 »
Cytuj
@Pedrosiasty tak ustawił, jakby maszynista miał nos przyklejany do szyby. Maszynista podobnie jak kierowca oprócz obserwowania drogi, musi obserwować przyrządy.
No to możesz sobie zmienić, a nawet wrzucić do testu dodatków.

2488
Bieżące Symulatorowe / Odp: SN61
« dnia: 25 Listopada 2016, 08:17:32 »
Możesz to zdebugować w borlandzie, żeby wyszło na czym się wysypuje?

2489
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukiwany parowóz
« dnia: 23 Listopada 2016, 21:28:54 »
W wakacje zrobiłem w Stacji Muzeum zdjęcia na tekstury parowozu.

2490
Bieżące Symulatorowe / Odp: SN61
« dnia: 22 Listopada 2016, 22:01:55 »
Do hamowania trzeba zejść na pozycję 2, a na 3 nie można za długo jeździć, bo spali się sprzęgło i zdechnie nam Ganz.

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135