texturing modelu juz prawie ukończiny, brakuje kabiny, szyb i kilku szczegółów
niestety z powodu braku dobrych fotek texturka jest prawie cała zrobiona w corelu i szczególnie z boku wyszła takojako, brakuje na niej kilku szczegółów, króre trzeba jeszcze zrobić
tutaj pare screeników
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t01.jpghttp://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t02.jpghttp://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t03.jpghttp://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t04.jpgmam tez pare problemów:
na poczatku mój sposób texturowania
- w modiffers daje unwap map
- pojawia sie taka siatka
- w menu mapping daje normal map i z następnego menu: box mapping
czy tak do maszyny mozna texturować, bo nie mam o tym pojecia
aha, ilość szczegółow przo okazji zmniejszyłem z 22 000 do 19 500
i oczywiście mam zamiar dalej optymalizować
bede potrzebował duzo pomocy, bo na konwersji t3d to już w ogóle sie nie znam, tzn, jak kiedyś chciałem coś takiego zrobić, to sie error pokazał. Teraz nawet nie próbuje
nie wiem tez za duzo na temat chierarchii modelu