Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - piotrek-

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
91
Bocznica / Jest mi po prostu smutno-temat od razu do zamknięcia.
« dnia: 31 Grudnia 2004, 22:35:38 »
cóz, widocznie admini uznali moje posty za zagrożenie dla maszyny, bo przedstawione tam informacje przedstawiały ts inne niż się propaguje na forum ...

92
msts shape importer jest u mnie na stronie

93
Bieżące kolejowe / Plany wagonów towarowych
« dnia: 29 Grudnia 2004, 19:38:46 »
no, na stronie jest napisane, że jest w budowie, ale dziwne to jest, ktoś podawał linka, że działało

94
Bieżące kolejowe / Eu07
« dnia: 21 Grudnia 2004, 22:14:45 »
ale fajne książki, jak bym miał, zara bym skanował ;)
poprosze, jak ktos juz bedzie miał coś przeskanowane

95
Bieżące kolejowe / Zabawny Filmik
« dnia: 09 Grudnia 2004, 20:59:06 »
fajne, szkoda, że niema lepszej jakości
a czemu by niewolnobyło słuchac muzy podczs jazdy
przecież nikt by się i tak niedowiedział :)

96
Bieżące kolejowe / Zabawny Filmik
« dnia: 09 Grudnia 2004, 20:56:27 »
ja sciagam przez emule
świetny program, lepszy od kaaza
i mam tez avast i wszystko gra

97
Tabor / bląd w SM03 i wstawianie kabin
« dnia: 09 Grudnia 2004, 17:08:28 »
oj, im sie tochyba niespodoba ...
bo to jest symulator i po co kabina eu07 w su45 :)

98
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 12 Listopada 2004, 15:48:15 »
koła juz się kreca, ale wózki cos zabardzo się wychylają
www.bocznica.pnth.net/3d/ojejwozek02.JPG

99
Bocznica / Forum MOTOR
« dnia: 06 Listopada 2004, 18:13:57 »
moim zdaniem motor pwinien być integralną częścia nebuli
fajnie by było odpalić symulator i przebierać sobie w większej ilości tras itp.
a i tworzenie tras, np: jedna duża warszawa, mozna wybrać misje jazdy tramwajem, kolejką skm ( czy jak to sie w wawie nazywa )
rewelacja by była

100
Bocznica / Forum MOTOR
« dnia: 06 Listopada 2004, 11:03:48 »
moim zdaniem symulator tramwaju nie tylko powinien być tutaj na forum, ale być integralną częścia symka

101
Poszukuję, chcę zrobić / Miezdunarodnaja MaSzyna
« dnia: 05 Listopada 2004, 20:55:37 »
moim zdaniem jest jeszcze wiele duzo ważniejszych rzeczy do zrobienia, niż martwienie się o zagranice
jak ktoś z zagranicy zafascynuje sie symkiem i bedzie mu bardzo zależało na zrobieniu rodzimej kolei to sie i tak o to sam postara

102
Inne niekolejowe / Nebula = Yeti
« dnia: 03 Listopada 2004, 17:17:37 »
ale mnie skręca, kiedy wiem, że cos ciekawego sie dzieje, a nie moge tego przeczytać :(
a co to za grupa devs, developperzy?

103
Pomoc w tworzeniu / układ torowy, jak zrobić?
« dnia: 03 Listopada 2004, 09:42:47 »
zrobiłem w taki sposób, że do zwrotnicy czerwonej z boku przykładam zwrotnice niebieską i nie odwracam, następnie z boku przykładam bylejaki tor i nastepnie usuwam zwrotnice niebieską,
teraz do tego bylejakiego toru dostawiam zwrotnice niebieską i wszystko idealnie pasuje
zwrotnica czerwona idealnie styka się z niebieska, ale podczas uruchamiania pokazuje się: program wykonał mieprawidłową operacje

104
Pomoc w tworzeniu / układ torowy, jak zrobić?
« dnia: 02 Listopada 2004, 19:52:09 »
dobra, zobacze
jak co, to uzyje tego flex

105
Pomoc w tworzeniu / układ torowy, jak zrobić?
« dnia: 02 Listopada 2004, 18:59:27 »
Paul,
coś sie pogubiłem w tym sposobie, napewno jest dobrze napisany?

106
Pomoc w tworzeniu / układ torowy, jak zrobić?
« dnia: 02 Listopada 2004, 16:29:00 »
chce zrobić coś takiego:
www.bocznica.pnth.net/3d/zw1.GIF
ale jak mam wstawic tą niebieską zwrotnice, żeby była tak jak jest
próbowałem ręcznie obrócić ją i połozyć obok czerwonej,a le i tak nie pasują do siebie, i wywala mi pociag na nich
co mam zrobić?
a jak wstawiać inne tory
bo ze skryptu da sie najwyżej proste zwrotnice i nic wiecej

107
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 01 Listopada 2004, 22:46:17 »
i teraz następny prolem, jeśli koła mają sie kręcić, o czy wystarczy, że nazywają się ( no jak?) i sa przyporządkowane do obiektu o nazwie ( jakiej?)
czy trzeba cos jeszcze?
aha i jak zrobić, żeby lokomotywa ustawiona na torze sie poruszyła, musze zobaczyć przecież, czy działa
sory, że tyle pytań ...

108
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 01 Listopada 2004, 22:05:22 »
już sobie poradziłem z szybami :)
mam sporo fps, bo to moja traska, na której mam dwa tory , eu07 i sm31
jak wyłączyłem analiasing to mam 60  fps

109
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 01 Listopada 2004, 14:10:49 »
pierwsze testy w maszynie
lok ma ok 14500 poly
mam sprzet geforce 4 mx, 1 GHz, włączony antyaliasing 4x
www.bocznica.pnth.net/3d/sm31maszyna01.JPG
www.bocznica.pnth.net/3d/sm31maszyna02.JPG
jeszcze nie wszystko skończone,
nie wychodzą mi przezroczyste szyby, jeszcze dach i bok lokomotywy nie jest wykończony

110
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 30 Października 2004, 15:58:12 »
dobra, juz mi działa
bryła bez wózków sie juz wyeksportowała
mam pytanie: chce zrobic przezroczysta szybe, mam tga z kanałem alpha, ale i tak nie jest przezroczysta
czy trzeba ustawić jakąś opcje w 3ds?

111
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 30 Października 2004, 12:36:47 »
ojej, to obiekt nie może składac sie z dwóch textur?
nawet nie wiedziałem, że juz jest taka lokomotywa

112
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 30 Października 2004, 11:10:44 »
dobra, dziś chce zrobic test konwersji
tylko jak skonwertuje ten model do t3d, to co dalej
jak go umieścić na trasie?
i gdzie w ogóle dać ten model

113
Tabor kolejowy / Poprawić model/teksturowanie EP09
« dnia: 26 Października 2004, 16:09:12 »
ja mam stały kontaky z pawłem
za dowolne textury lokomoty eu07 z maszyny, które zostaną uzyte do nowej eu07 do ts ... bedzie ep09

tylko z samą lokomotywa może być problem
nie jest tworzona w 3ds, tylko w tsm, a z tamtad nie ma konwersji do 3ds
naszczęście jest taki skrypt do maxa, który importuje pliki z gry *.s
te jednak po imporcie sa pozbawione textur, obiekty sa połączone ze sobą itp
trzeba sie troche pobawic w 3ds z tym na co sam mam ochote :)

114
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 25 Października 2004, 17:10:58 »
czy konwersji: robi sie przez prawy przycisk: conwert to edittable mesh?
jeśli tak, to ja to robie zawsze przed unwarp map
bo mapowanie zawsze zostawiam na koniec

115
Tabor kolejowy / Poprawić model/teksturowanie EP09
« dnia: 25 Października 2004, 16:50:49 »
czy taka z msts wygladała by fajnie w maszynie
może da sie to zrobic jak autor sie zgodzi :)

116
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 25 Października 2004, 16:29:38 »
to znaczy nie rozumien
przed konwersja mam usunąć to co robiłem, czyli unwap map?
kożystałem też troche z booloken, to jest dozwolone, czy nie?

117
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 24 Października 2004, 21:49:49 »
texturing modelu juz prawie ukończiny, brakuje kabiny, szyb i kilku szczegółów
niestety z powodu braku dobrych fotek texturka jest prawie cała zrobiona w corelu i szczególnie z boku wyszła takojako, brakuje na niej kilku szczegółów, króre trzeba jeszcze zrobić
tutaj pare screeników
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t01.jpg
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t02.jpg
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t03.jpg
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t04.jpg

mam tez pare problemów:
na poczatku mój sposób texturowania
- w modiffers daje unwap map
- pojawia sie taka siatka
- w menu mapping daje normal map i z następnego menu: box mapping
czy tak do maszyny mozna texturować, bo nie mam o tym pojecia

aha, ilość szczegółow przo okazji zmniejszyłem z 22 000 do 19 500
i oczywiście mam zamiar dalej optymalizować

bede potrzebował duzo pomocy, bo na konwersji t3d to już w ogóle sie nie znam, tzn, jak kiedyś chciałem coś takiego zrobić, to sie error pokazał. Teraz nawet nie próbuje
nie wiem tez za duzo na temat chierarchii modelu

118
Na warsztacie / Nowy Tabor (lok. SM48 i wagony towarowe).
« dnia: 19 Października 2004, 20:24:21 »
model sm48 naprawde bardzo ładny :)

119
Na warsztacie / EM10
« dnia: 18 Października 2004, 21:11:22 »
no, moze narazuie w msts jest mały zastój,a le conieco sie kroi, np: lokomotywa sm31, którą robie
wejdźcie tutaj:
www.bocznica.pnth.net
( mój nowy serwer dla strony www.ts.kolej.szczecin.pl )
... fajnie wygląda ta eu07 po lewej?

120
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 18 Października 2004, 21:06:53 »
jak ktoś ma jakieś fajne fotki na texturki, to chetnie wezme

Strony: 1 2 3 [4] 5 6