Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - piotrek-

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
121
Na warsztacie / Reaktywacja Eaos-a
« dnia: 08 Października 2004, 22:26:52 »
moge wiedziec, jak sie robi maxdistance
przyda sie do mojej sm31

122
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 08 Października 2004, 16:06:43 »
oczywiscie
bedą okna, kabina itp
to przeciez nieskończony model

123
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 06 Października 2004, 19:48:16 »
w finalnej wersji lok ma mieć 15 - 18 tys poly ( teraz ma troche wiecej )
też mi sie wydaje, że nie pociągnie
ale nebula napewno, np: w train simulator jest gagarin, co ma 18 tys poly

124
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 05 Października 2004, 19:45:03 »
tak sobie kiedyś zaczołem robić sm31, jesli nie do maszyn, to do nebuli
pozatym mam zamiar uzyc jej tez do ts
jeśli chodzi o obiekty, jest prawie skonczona, została jeszcze kabina i pare szczegółów ... i oczywiście textury
chce zrobć równiez kabine, choć chyba do maszyny narazie sie nie przyda, bo mozna jeździc tylko elektrycznymi, ale mam nadzieje, ze nebula wyjdzie w tym roku ( szkolnym 0
tutaj pare screeników
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/sm31-01.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/sm31-02.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/sm31-03.JPG
o, a tutaj najstarszy chyab scren, z przed miesiaca, tylko wózki
wozek_sm31_1.gif

screeny sa troche uszkodzone, bo nie chcą sie wysłac całe

125
Pomoc w tworzeniu / Kanał alpha
« dnia: 03 Września 2004, 17:11:03 »
można też sciagnąć tutaj:
www.ts.kolej.szczecin.pl
w dziale dodatki

126
Pomoc doraźna / Dlaczego tak wolno działa?
« dnia: 31 Sierpnia 2004, 14:23:54 »
zastanawia mnie to, że wiele osób co ma super sprety, ma tyle samo fps co ja na swoim starym  P III 1 Ghz, 384 SDRAM i marnym gf 4 mx 9 co prawda 128 mb )
w najgorszych wypadkach mam 3.5 fps
co ciekawe, jak w pliku eu70.ini, wyłącze trakcje, wzrasta mi tylko o około 0.3 fps

127
Pomoc w tworzeniu / Budowanie scenerii ;(
« dnia: 24 Sierpnia 2004, 18:18:28 »
nie będe zaczynał nowego tematu, więc napisze tutaj
po około stu metrach wszystko na mojej trasie staje się białe :(,
co z tym zrobic?

128
Na warsztacie / polskie bloki
« dnia: 24 Sierpnia 2004, 12:43:25 »
o, takie bloki sobie robie ...
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/blok1screen.JPG

129
Pomoc w tworzeniu / Budowanie scenerii ;(
« dnia: 23 Sierpnia 2004, 19:30:21 »
jak ja robie jakis obiekt do scenerii, to nie zapisuje go do t3d, tylko exportuje razem ze scenerią, tak mozna robić?

a właśnie, też jestem ciekawy jak umiescic obiekt t3d w scenerii?

130
Na warsztacie / Nowy opis kabin EU07 i ET22
« dnia: 23 Sierpnia 2004, 11:48:49 »
no, rewelacyjny pomysł .. tylko jak wyexpottować to do exe?

131
Poszukuję, chcę zrobić / Propozycja: sterowanie...
« dnia: 22 Sierpnia 2004, 13:30:38 »
właśnie, jak chce ktoś łatwe sterowanie, to niech gra wtrainza, cz ts,
maszyna, to SYMULATOR, i ma najlepiej odzwierciedlać sterowanie lokomotywy

bo co innego zreszta ma do zaoferowania ?!

licze na twórców, że bedą ulepszac swój symulator, aby sterowało się identycznie jak w prawdziwej lokomotywie

132
Pomoc w tworzeniu / peron...
« dnia: 16 Sierpnia 2004, 21:23:01 »
napoczątku nie były,a le później ustawiłem na rozdzielczość 512x512 textury ( dzieli sie przez dwa )

i działa, ale to nie koniec
dodałem zwykły box, otexturowałem ta samą texturą i wyexportowałem do scn, i co?
znow białe !

dziwne, znalazłem na to jeszcze dziwniejszy sposób
edytuje scn w notatniku i zamieniam wszystkie nazwy mojej textury na jakąs z maszyny i okazuje się, że nie ma białego
wtedy znowu edytuje scn i zamieniam spowrotem na swoją texture
i działa, choc plik niczym sie nie różni od tego przed tym dziwnym zabiegiem

po dodaniu nastepnego obiektu w 3ds nowu to samo ...

jak to wytłumaczyć ?!

133
Pomoc w tworzeniu / peron...
« dnia: 16 Sierpnia 2004, 20:32:03 »
ja dziś dopiero zaczołem robic trase i cos takiego miałem, jak nie zrobiłem textury na obiekt

zresztą jak zrobiłe materiał w 3ds to obiekt jest,a le biały :/

134
Na warsztacie / Patch 22.06.2004
« dnia: 01 Lipca 2004, 19:40:36 »
czy ten path można uzyć na najnowszą wersje testową eu07-080604-unoff
bez komplikacji?

135
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 01 Lipca 2004, 19:35:47 »
w tej najnowszej wersji pęnej czerwcowej eu07-080604-unoff nie ma patyków, nie?

jeżdże bez podnoszenia ich, to chyba nie ma

136
Na warsztacie / Nowa trasa...okręg Lublin...
« dnia: 18 Czerwca 2004, 12:54:52 »
racja, modele lokomotyw wygladają miesamowicie !

137
Bieżące Symulatorowe / ep09 z kabiną
« dnia: 15 Czerwca 2004, 18:44:06 »
no ... jakbyście zauważyli, to złożyłem propozycję zrobienia tej kabiny na początku tematu ...
ale ktoś podobno ja robił

138
Bieżące Symulatorowe / ep09 z kabiną
« dnia: 14 Czerwca 2004, 09:55:47 »
no, i jakoś tej kabiny doep09 andal nie ma

139
Bieżące Symulatorowe / smulator i detonatory
« dnia: 12 Czerwca 2004, 19:57:17 »
no, to symulato nie działa na nowszych niż 53.xx, ...
dobra, ściągne te sobie, mogą być

aha, a w tych czasach 43.xx to minimum, na starszych najnowsze gry źle działają np: FARCRY - najgardziej zaawansowana pod względem technicznym gra

140
Bieżące Symulatorowe / smulator i detonatory
« dnia: 12 Czerwca 2004, 13:04:17 »
czy ktoś ma zamiar zrobić coś z tym, ze na nowych detonatorach symulator nie działa ?
czy, aby jeździć na symulatorze trzeba będzie mieć stare sterowniki, albo czekac na nebulę?

141
Na warsztacie / Czy przydałyby ci się budynki do MaSzyny?
« dnia: 12 Czerwca 2004, 12:59:15 »
nie tylko bloki, wszystkie inne obiekty, przydałoby się szczegółowe otoczenie

142
Na warsztacie / Nieoficjalna paczka calosciowa - info
« dnia: 08 Czerwca 2004, 17:18:17 »
ja jakoś nigdzie takiego działu nie widzę
zresztą często ( czy rzadko ) spotykam się z nazwami działów, których nie mam na tym forum

143
Tabor kolejowy / CHŁODNIA
« dnia: 05 Czerwca 2004, 22:06:26 »
wagony chłodnie są na stronie pkp cargo
do msts-a już jest

144
a ja o symku dowiedziałem się od fanów ts-a

145
Na warsztacie / polskie bloki
« dnia: 22 Maja 2004, 12:59:15 »
za tydzień dopiero zdjecia wywolam
i zrobie loki do train simulator w tsm ( bo z 3ds mam jeszcze problem )
to wam pokaze jak to ma wyglądać

146
Na warsztacie / polskie bloki
« dnia: 21 Maja 2004, 16:19:11 »
chetnie zrobie polskie bloki w 3ds
zrobilem parę zdjęć na mieście i będę robił je do train simulator
i zrobie też w 3ds ( lepszej jakości 0

ale niestety nie umiem jeszcze zbyt dobrze texturować.
dlatego mam pytanie
czy na każdy bok można nałozyć inną texturę


aha, ja mog zrobić w 3ds i dam komuś to skonwertowania

147
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 15 Maja 2004, 10:33:36 »
to ja już podziekuje za waszą eu07, pomoc i zyczliwość

robimy własną :/

148
Poszukuję, chcę zrobić / Edytor
« dnia: 08 Maja 2004, 22:52:21 »
no, dobra
ale eu07 - maszyna dostarsza mi rozrywik, więc ma cos z definicji gry

149
Poszukuję, chcę zrobić / Edytor
« dnia: 08 Maja 2004, 19:25:28 »
dla mnie symluator to gra,

150
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 07 Maja 2004, 10:15:23 »
mówiąc, że lepszy, to chodziło mi o wagony
te z eu07 maja straszne textury, są niedokładne itp
co innego z lokomotywani te w maszynie są  świetne

pozatym nienajlepiej to mi wychodza modele
ale robie coraz lepsze
w kazdym razie nie tylko ja je robie

i jeszcze jedno...
nie mam zamiaru wykorzystywać waszej pracy, chodzi mi raczej o współprace
narazie jak skończe stronę to będę dopkańczał ryflaka ( porzadne wnętrze i może gagara, ale to będę musiał jeszcze robić w tsm, aon nie ma importu do 3ds, więc nie skorzysta z tego maszyna

każdy nowy model będę robić w 3ds

.........to co z ta eu07?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6