Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - piotrek-

Strony: [1]
1
Bocznica / galeria kolejowa
« dnia: 28 Czerwca 2005, 22:47:35 »
witam
zapraszam na nową galerie kolejową !
www.gagarin.xt.pl lub www.bocznica.pnth.net/galeria/

narazie niema zadnych ograniczeń w ilości uzytkowników, fotki moze wrzucać kazdy, byle by ładne

jak kogoś interesuje, to można znależć tam duzo moich fotek z okolic starogardu (ostbahn)

2
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 22 Stycznia 2005, 17:17:25 »
najpierw powiem wam dlaczego robie inna eu07 do maszyny
otórz chce zrobić przezroczyste szyby, żeby było widac kabine w srodku, ale nie dostałem pliku max eu07 z maszyny
wiec skorzystałęm z modelu pavellza, beta wersji do train simulatora
zaimportowałem do 3ds, zrobiłęm mapowanie i textury

http://www.bocznica.pnth.net/3d/loko2.jpg , brakuje na nim jeszcze alpha ... wozki i okna

i pojawił się problem, po exporcie do maszyny, obiekt jest jakby zapadniety do srodka, to znaczy textury sa z drugiej strony scianek :/
tak jakby widać środek obiektów tylko
*** ... z ep09 pewnie też tak samo bedzie :/

3
Pomoc w tworzeniu / układ torowy, jak zrobić?
« dnia: 02 Listopada 2004, 16:29:00 »
chce zrobić coś takiego:
www.bocznica.pnth.net/3d/zw1.GIF
ale jak mam wstawic tą niebieską zwrotnice, żeby była tak jak jest
próbowałem ręcznie obrócić ją i połozyć obok czerwonej,a le i tak nie pasują do siebie, i wywala mi pociag na nich
co mam zrobić?
a jak wstawiać inne tory
bo ze skryptu da sie najwyżej proste zwrotnice i nic wiecej

4
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 05 Października 2004, 19:45:03 »
tak sobie kiedyś zaczołem robić sm31, jesli nie do maszyn, to do nebuli
pozatym mam zamiar uzyc jej tez do ts
jeśli chodzi o obiekty, jest prawie skonczona, została jeszcze kabina i pare szczegółów ... i oczywiście textury
chce zrobć równiez kabine, choć chyba do maszyny narazie sie nie przyda, bo mozna jeździc tylko elektrycznymi, ale mam nadzieje, ze nebula wyjdzie w tym roku ( szkolnym 0
tutaj pare screeników
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/sm31-01.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/sm31-02.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/sm31-03.JPG
o, a tutaj najstarszy chyab scren, z przed miesiaca, tylko wózki
wozek_sm31_1.gif

screeny sa troche uszkodzone, bo nie chcą sie wysłac całe

5
Na warsztacie / polskie bloki
« dnia: 24 Sierpnia 2004, 12:43:25 »
o, takie bloki sobie robie ...
www.ts.kolej.szczecin.pl/3d/blok1screen.JPG

6
Bieżące Symulatorowe / smulator i detonatory
« dnia: 12 Czerwca 2004, 13:04:17 »
czy ktoś ma zamiar zrobić coś z tym, ze na nowych detonatorach symulator nie działa ?
czy, aby jeździć na symulatorze trzeba będzie mieć stare sterowniki, albo czekac na nebulę?

7
Na warsztacie / polskie bloki
« dnia: 21 Maja 2004, 16:19:11 »
chetnie zrobie polskie bloki w 3ds
zrobilem parę zdjęć na mieście i będę robił je do train simulator
i zrobie też w 3ds ( lepszej jakości 0

ale niestety nie umiem jeszcze zbyt dobrze texturować.
dlatego mam pytanie
czy na każdy bok można nałozyć inną texturę


aha, ja mog zrobić w 3ds i dam komuś to skonwertowania

8
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 28 Kwietnia 2004, 20:01:38 »
kto jest autorem modelu eu07 do maszyny, chce porozmawiac z nim prywatnie

9
Bieżące Symulatorowe / Przydałaby się ep09 z kabiną
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 10:28:29 »
przydałaby się ep09 z kabiną do jeżdżenia przez gracza
jest już jedna, ale jest tylko prowadzona przez komp
może ktoś by zrobił kabine?

jak nikt nie robi, to ja mogę zrobić kabine, ale wtedy chyba też samą lokomotywe
tylko, że ja bym mógł zrobić model w 3ds, a ktoś inny skonwertował by to wszystko, tak, żeby działało

10
Tabor kolejowy / textury taboru
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 18:55:04 »
mam pytanko:
- gra obsługuje kanał alpha, więc dlaczego  modele go nie wykorzystują, bo jak patrzę na zewnątrz, to okna nie sa przeźroczyste w rzadnym wagonie, a w eu07, czy en57 by się przydało
- czy powstał jakiś inny kolor en57, ajak tak, to jaki, jest mi to bardzo potrzebne

11
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 16:06:33 »
Na początek witam wszystkich!
Co prawda napisałem kiedyś dwa posty ( pod ksywką ep09, ale ten użytkownik mi się spieprzł ), ale teraz jestem już tutaj na stałe.

Od dawna robie trasę i modele do gry trai simulator, jednak jego ograniczenia mnie wkurzyły i chcę spróbować swoich sił w maszynie.
Marzy mi się trasa z pełmi szczegółami ( trawa, małe obiekty, krótko mówiąc życie ).
Z tego powodu, ze trasę i obiekty robi się w 3ds max, który ma ogromne mozliwości wydaje mi się , że można odwzorować wszystko.

Jednak z tego powodu, że obecnie maszyna chaczy już na pustej trasie, to z pęnym otoczeniem był by to pokaz slajdów.
Dlatego mam parę pytań:
- czy symulator obsługóje większość efektów z 3ds?
- czy animowany obiekt w 3ds będzie animowany w maszynie?
- czy eu07-maszyna obsługuje kanał alpha?

Jeśli to jest już teraz, to może zaczne już robić coś bo tej wersji.
Ale jeśli nie, to chce wiedzieć jak będfzie to w nebuli, bo nikt nie podał żadnych szczegółowych danych technicznych na temat nowego engine.

W każdym razie dopiero uczę się robić obiekty w 3ds i zacznę działać za jakis czas.


I jeszcze jedno......
Do nebuli powstaje edytor, czy nie lepiej byłoby zrobić najpierw samą grę ( przyśpieszy to wydanie gry ), pozatym trasę robi sie w 3ds max

Możecie podać mi link do wersji eta nebuli?

Strony: [1]