Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - piotrek-

Strony: 1 ... 4 5 [6]
151
Poszukuję, chcę zrobić / Edytor
« dnia: 06 Maja 2004, 22:10:06 »
wzór wzorem
nebula nebula
czas czasem

ale autr powinien informować moze nie o czasie, ale o postępie
pisząc co zostało jeszcze do zrobienia, a co juz jest to moze znalazła by się pomoc i gra wyszła by szybciej

152
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 06 Maja 2004, 21:48:20 »
@ Bart
dzieki za pochwałe/ to akurat mój wagon
może tabor nie wychodzi mi najlepiej, ale cóż, bardzo lubie to robić

sm42 i su42 sa autorstwa Pawła
a inne wagony i en57 to autorstwo Trojana
( tak dla wiadomości , jeżeli kogos interesuje to, to zapraszamna forum )

153
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 06 Maja 2004, 15:41:19 »
widzisz, bo stacja.gower to były same stare modele
najnowszy wielki download będzie na www.ts.kolej.szczecin.pl
jezscze ją robie

154
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 05 Maja 2004, 22:28:54 »
można konwertować
jest do tego specjalny skrypt
racja maszyna jest lepszym symulatorem
bardzo mi sie podoba
ale jeździc po pustej trasie.................trochę nudne

zastanawiałem się czy nie zacząć działac w maszynie, ale stwierdziłem, ze w ts jestem bardzo potrzebny

zresztą w maszynie sie gubię
chciałem trasę zacząć robić, ale z poradnika nic nie rozumiem

w każdym razie jak będę robic model do ts, to będe go robic w 3ds max aby do masyny też go skonwertować i będa powstawać modele do 2 symulatorów naraz: maszyny i ts

155
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 02 Maja 2004, 11:39:11 »
co do st44 to jest pokaz textur
model jest juz na warsztacie

156
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 01 Maja 2004, 17:06:21 »
@ McZapkie

masz jaieś stare informacje, kiedy ty ostatnio grałeś w ts-a
ty chyba byłes tylo na stronie stacja.gower, gdzie były same starocie ( już jej nie ma )
mówiąc, że ts to same repainty obrażasz mine i inne osoby, które staraja się tworzyć polski tabor!
popatrz sobie chociażby na najnowszy tabor z ostatniego miesiąca:
www.ts.kolej.szczecin.pl/1.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/2.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/3.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/4.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/5.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/6.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/9.JPG

i tutaj pokusze się o pokazanie jednego repainta st44 i chociaz bez wiader, wyglada ładnie
w każdym razie już na warsztacie jest st44-polska z wiadrami
www.ts.kolej.szczecin.pl/7.JPG
www.ts.kolej.szczecin.pl/8.JPG


@ Kakish

też sobie popatrz na eamosa i inne screeny
nie po to się staram, aby dostać eu07 2-3 generacje wstecz, która nic prawie nie bedzie sie różnić od tej z ts,
staram sie właśnie o tą najnowszą z full detali, a nie okrojoną

aha...dlaczego tak nagle znikłes z ts, bez słowa
niektórzy wymyślaja dziwne historyjki na twój temat

157
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 30 Kwietnia 2004, 14:17:22 »
sp32 jest robiona w train sim modeleri konwersja do 3ds moze być niemozliwa...

właśnie dlatego, ze większość modeli jest nieproporcjonalnych, (ale mamy też lepsze modele od waszych, am na mysli wagony)
chce , aby ta lokomotywa była tez w ts
ta stara (razem z tymi starymi texturami) to ochydztwo
pewnie, ze dzieki niektórym osobom, takim jak Parmenides, który zrobił nowe textury wyglada bardzo ładnie, ale z daleka

z bliska, patrzeć się na to nie chce

158
Forum / [Adminz] Kto zmienil...
« dnia: 30 Kwietnia 2004, 09:58:42 »
ja mogę zrobić też coś, zobaczcie zdjęcia z wawa-kraków, a coś z tego zrobie w 3ds

159
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 30 Kwietnia 2004, 09:55:03 »
tak, ta z ts ma dobre kształty, ale jest barzo mało szczegółowa!
wózki, to jeden czworokąt, na mało szczegółów, przydała by się bardziej szczegółowa-tak ja jest w eu07
potrzebuje tylko plik z maxa, konwersją sam się zajmę
( chodzi mi o pliki eu07 i et41, bo tych brakuje)
przecię poco mamy do ts robić nowy model, jak jest jeden już świetny

160
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 29 Kwietnia 2004, 21:27:37 »
to jest trasa do ts
warszawa-kraków, z tym szczegółem, że mam tylko warszawę

(warszawa wsch - prószków)
najbardziej w trasie podoba mi sie układ torów, tu jego fragment:
www.ts.kolej.szczecin.pl/1.gif

161
Forum / [Adminz] Kto zmienil...
« dnia: 29 Kwietnia 2004, 17:22:21 »
głupie oytania to efekt uboczny wzrostu popularności i nie ma co sie denerwować
od dawna śledzę poczynania ts w polsce, od czasów małego forum, do teraz,
głupich pytań sie tez naczytałem, na początku sam je pisałem,
jednak nastepstwem tego będzie duzy rozwój symulatora, więc jak ktos napisze cos banalnego na temat modeli, czy tworzenia trasy - nie warto go ignorować, może kiedyś zrobić rewelacyjna trasę, czy model

162
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 29 Kwietnia 2004, 14:57:38 »
a chodziło mi głównie o model lokomotywy w formacie 3ds, abym go skonwertował do train simulator

a jakie narzekania na kabine?!
poprostu ta pierwsza nie mogła suię równać z tą z maszyny, bo była żle skonwertowana, ja zrobiłem sobie jeszcze jedną i się podoba
www.ts.kolej.szczecin.pl/bez.jpg
bo po co mamy robić nowy model to ts?
pozatym chętnie zobaczyłbym eu07 na dworcu centralnym, moście średnicowym, a ta co jest do ts jest brzydka

163
Poszukuję, chcę zrobić / Deszcz i śnieg.
« dnia: 28 Kwietnia 2004, 20:07:04 »
nie, z train simulator mozesz wziąść tylko textutę, ale żeby padał, trzeba napisać kod do maszyny
jeśli zainteresuja sie textury z train simulator, to powiem ci co i jak znaleźć, bo jeśli chodzi o ts to duzo wiem

164
Tabor kolejowy / autor eu07
« dnia: 28 Kwietnia 2004, 20:01:38 »
kto jest autorem modelu eu07 do maszyny, chce porozmawiac z nim prywatnie

165
Bieżące Symulatorowe / ep09 z kabiną
« dnia: 28 Kwietnia 2004, 20:00:30 »
ja modele zrobie kazde
nie zrobię animacji, zdarzeń itp

166
Bieżące Symulatorowe / ep09 z kabiną
« dnia: 27 Kwietnia 2004, 20:36:14 »
to ma ktoś plany porządne?

167
Bieżące Symulatorowe / ep09 z kabiną
« dnia: 25 Kwietnia 2004, 15:42:54 »
dobra jak ktoś roi kabinę to trudno
ma ktoś moze dokładne plany ep09, chciałbym sobie zrobic w 3ds ta lokomotywę ...... jako taki tutorial

168
Bieżące Symulatorowe / Przydałaby się ep09 z kabiną
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 10:28:29 »
przydałaby się ep09 z kabiną do jeżdżenia przez gracza
jest już jedna, ale jest tylko prowadzona przez komp
może ktoś by zrobił kabine?

jak nikt nie robi, to ja mogę zrobić kabine, ale wtedy chyba też samą lokomotywe
tylko, że ja bym mógł zrobić model w 3ds, a ktoś inny skonwertował by to wszystko, tak, żeby działało

169
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 23 Kwietnia 2004, 09:56:59 »
jak nic nie mam przeciwko edytorowi, wręcz pezciwnie,
tylko,, żeby można było dowolnie obracać, przesuwać,
i teren dowolnie formować

170
Tabor kolejowy / textury taboru
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 20:32:36 »
no, te en57, to jest cudo!
czy będą w następnym pathu?
ale w eu0 nie ma alpha ( przynajmniej w podstawowych modelach, a przecież ma kabine

171
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 20:27:32 »
robienie terenu w 3ds max mi odpowiada, cała trasę bym chętnie robił w 3ds, bo żaden edytor do gry nie da takich mozliwości
a co do wydajnosci, to sprawdziłem wersje alpha i:

w nebuli mam od 35 do 60 fps, gdy w dzisiejszej wersji maszyny mam 7 do 10 fps

172
Tabor kolejowy / textury taboru
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 18:55:04 »
mam pytanko:
- gra obsługuje kanał alpha, więc dlaczego  modele go nie wykorzystują, bo jak patrzę na zewnątrz, to okna nie sa przeźroczyste w rzadnym wagonie, a w eu07, czy en57 by się przydało
- czy powstał jakiś inny kolor en57, ajak tak, to jaki, jest mi to bardzo potrzebne

173
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 18:50:38 »
a 150 może być, bo mi się pomyliło
jak nie, to zaraz zmienie

174
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 18:38:09 »
dobra, dostosuje się zaraz

to znaczy, że do nebuli nie bedzie robic sie juz tras w 3ds?!
...chce zrobic coś dużo bardziej efektywnego, niż w train-sim, czy nebula to zaoferuje?,
 w tej wersji można ukształtowac teren, obiekty  itd jak się chce, bo robi sie to w 3ds max , jedyne ograniczenie to wydajność engine.
w nebuli z wydajnością chyba nie bedzie juz problemu, ale czy ten edytor będzie pozwalał zrobić taka trasę jak w 3ds-max

175
Na warsztacie / engine nebuli i pare innych pytań
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 16:06:33 »
Na początek witam wszystkich!
Co prawda napisałem kiedyś dwa posty ( pod ksywką ep09, ale ten użytkownik mi się spieprzł ), ale teraz jestem już tutaj na stałe.

Od dawna robie trasę i modele do gry trai simulator, jednak jego ograniczenia mnie wkurzyły i chcę spróbować swoich sił w maszynie.
Marzy mi się trasa z pełmi szczegółami ( trawa, małe obiekty, krótko mówiąc życie ).
Z tego powodu, ze trasę i obiekty robi się w 3ds max, który ma ogromne mozliwości wydaje mi się , że można odwzorować wszystko.

Jednak z tego powodu, że obecnie maszyna chaczy już na pustej trasie, to z pęnym otoczeniem był by to pokaz slajdów.
Dlatego mam parę pytań:
- czy symulator obsługóje większość efektów z 3ds?
- czy animowany obiekt w 3ds będzie animowany w maszynie?
- czy eu07-maszyna obsługuje kanał alpha?

Jeśli to jest już teraz, to może zaczne już robić coś bo tej wersji.
Ale jeśli nie, to chce wiedzieć jak będfzie to w nebuli, bo nikt nie podał żadnych szczegółowych danych technicznych na temat nowego engine.

W każdym razie dopiero uczę się robić obiekty w 3ds i zacznę działać za jakis czas.


I jeszcze jedno......
Do nebuli powstaje edytor, czy nie lepiej byłoby zrobić najpierw samą grę ( przyśpieszy to wydanie gry ), pozatym trasę robi sie w 3ds max

Możecie podać mi link do wersji eta nebuli?

Strony: 1 ... 4 5 [6]