PR-y posiadają ok. 900 wagonów, które podczas procesu usamorządowienia nie przeszły do spółki PKP IC. Ponadto posiadają kilkanaście sztuk ED72 + ED73. Do tego dochodzą wagony piętrowe (kilka sztuk przeszło modernizację i otrzymało nowe malowanie). Nie wspominam nawet o 6 wagonach w malowaniu REGIOekspres, które dorównują, a często nawet przewyższają standard niejednego pociągu EIC. O leasingu lokomotyw chyba nie muszę przypominać?
No z ED72 i ED73 to się zgodzę, są wygodne. Wagony piętrowe też są wygodne. W mojej wypowiedzi chodziło o to że EN57 się nie nadają, są to EZT są dobre do ruchu na odległość 30-40km. Myślicie że czemu KMy zdecydowały się na poc. Słoneczny na EU07 + bombardierach, ponieważ skład 3x EN57 nie nadaje się na taki dystans (Skarżysko Kamienna - Gdynia Główna).