1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Programator tablic kierunkowych
« dnia: 19 Sierpnia 2011, 22:52:32 »Napisz program obsługi, to się zaimplementuje.Wystarczy instrukcja obsługi dla maszynisty, czy musi być dokładniej opisane?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Napisz program obsługi, to się zaimplementuje.Wystarczy instrukcja obsługi dla maszynisty, czy musi być dokładniej opisane?
Ręcznego ustalenia wzbudzenia używa się jeszcze na manewrówkach np. przy przejeździe przez wagę (v 3 km/h).W Iławie, w sekcji PR Olsztyn - PRST Iława się używa tego ciągle na SM42 która jest na stanie w PR Olsztyn i prowadzi manewry (vmax na terenie torów postojowych i lokomotywowni - 5km/h).
U mnie w Ostródzie jest tak zwany "DEC". Naprawiają tam wszelkie wagony do przewożenia materiałów płynnych. Zajmuje 4 bocznice kolejowe + 3 na starej ekspedycji kolejowej.To nie DEC, tylko to jest ZNTK Ostróda – GATX Rail Poland. Największy zakład GATX Europe ztcw. Produkują tam nowe cysterny i wagony specjalnego przeznaczenia, itp., modernizują i robią naprawy główne/rewizyjne, przeglądy, czy też bieżące naprawy i utrzymanie wagonów.
Jaki ja mam? Kto widział, ten wie. A kto nie widział, to chciałbym żeby był zaskoczony jak zobaczy :P.Mati, Ty masz chyba rozmiar 46, lub 47, jak nie więcej. ;)
Co to takiego ten status OG ?OG to status taboru, który oczekuje na naprawę główną.
Skoro nowocześniejszy, to dla czego doszło do czegoś, o czym w Polsce ostatni raz słyszałem baa...aaardzo dawno?Sam niewiem, lecz napewno u nich są stosowane nowocześniejsze technologie, więc dziwne że u nas jednak jest bezpieczniej, a u nich jednak nie.
Za "CA" jest odpowiedzialny system Sifa, który ma każdy pojazd trakcyjny. Wszystkie linie główne (v max <160 km/h) obowiązkowo muszą być wyposarzone w system PZB. Ignorwanie polecenia "SiFa" spowoduje hamowanie tzw. sluzbowe (Betriebsbremsung), natomiast igorowanie PZB spowoduje hamowanie awaryjne (Notbremsung).Fakt, mój błąd.
Boję się wrzucać nazw: cola, czipsy :)Po wpisaniu 'cola' wywaliło mnie odrazu! -> do tego wątku http://eu07.pl/forum/index.php?topic=3672.0 :D
można by podrzucić komuś kto jest już w rapowaniu obcykanyEe w sumie Michał Ty słuchasz Hip-hopu, sie znasz na tym, to weź coś stwórz na podkład xD
Prawda jest taka, że w PKP IC w komórce odpowiedzialnej za tabor (lokomotywy/wagony) pracują ludzie, którzy kompletnie nie znają się na swoim fachu. Spółka ma pod dostatkiem zarówno lokomotyw jak i wagonów, problem w tym, że ludzie zajmujący się taborem nie mają zielonego pojęcia o tym, czym się zajmują.
Jeżeli chodzi o Przewozy Regionalne, problem jest głębszy i o zupełnie innym podłożu, aniżeli w PKP IC. Tutaj wychodzą bokiem efekty usamorządowienia spółki w 2008 roku. PR-y pozostały z nadwyżką niepotrzebnych lokomotyw spalinowych (których brakuje w PKP IC) i wagonów, których nie mają czym ciągnąć. W tym momencie chciałbym zauważyć, że w woj. śląskim przez wiele lat niektóre relacje były po części obsługiwane taborem zestawionym z lokomotywy i wagonów pasażerskich (Gliwice - Częstochowa czy Katowice - Racibórz), o czym dzisiaj, w momencie braku sprawnych EZT w ŚZPR możemy tylko marzyć. [...]
Osobną kwestią co prawda jest przerośnięta biurokracja w tejże spółce, pożerająca grube pieniądze, które z powodzeniem mogłyby iść na naprawy rewizyjne EZT.Fakt biurokracji zbyt dużo, lecz uwierz mi że to by były i tak za małe pieniądze, które muszą na to iść.