Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tomekilawa

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
61
Inne niekolejowe / Odp: Problem z napędem DVD od LG.
« dnia: 11 Października 2010, 22:24:00 »
Reaguje programowo i reaguje na przycisk wysunięcia/wsunięcia. Problem zworek odpada bo mój kuzyn mi jest ustawił żeby było dobrze i bezproblemowo. Taśmę raczej dobrze wpiąłem. Jeszcze jest taka sprawa że napęd w ogóle się nie wyświetla w oknie mój komputer.

62
Inne niekolejowe / Problem z napędem DVD od LG.
« dnia: 11 Października 2010, 22:12:07 »
Witam. Mam problem z napędem DVD LG GH22BP20 na kontroler ATA. Świeżo dziś zakupiony i podłączony. Przed chwilą chciałem zainstalować sobie Nero itp. i zaczynają się schody bo napęd działa tzn. wysuwa się i zamyka, lecz nie czyta w ogóle płyt. Do tego lampka aktywności HDD świeci się cały czas od jej zainstalowania.

63
Bocznica / Odp: Różne typy ostrzeżeń.
« dnia: 09 Października 2010, 19:45:34 »
Można też dostać bana do poprawnego zdania egzaminu z regulaminu forum (przykład kolega @Wdowa94).

64
Pomoc doraźna / Odp: Lampka jazdy na oporach
« dnia: 17 Września 2010, 16:25:22 »
Chodzi Ci zapewne o 4E od Sakoriusa, Huntera i Profety. Ponoć w rzeczywistości EU07 typ 4E ma zapaloną lampkę jazdy na oporach nawet na podstoju, gaśnie ona oczywiście tylko na bez oporowych. Jak zmienić to nie powiem bo nie wiem jak.

65
Bocznica / Odp: Problem z teksturą.
« dnia: 15 Września 2010, 23:34:45 »
Dałeś złą teksturę na ten model.

66
Bocznica / Odp: Problem z Uruchomianiem gry
« dnia: 13 Września 2010, 20:20:40 »
Napisz dokładnie jaka karta graficzna, to ile ma pamięci RAM nie ma nic do rzeczy. Jeśli karta grafiki jest z firmy ATi to od razu odpowiem że symek nie zadziała bez poprawki w exe, trzeba na nią poczekać. Dodam że to nie gra lecz symulator

PS: 200 post ;] Jednak nie.

Dwa niepotrzebne posty. Bocznica.
Krzysiek626

67
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zwrotnice, rozjazdy i .... scenerie
« dnia: 04 Września 2010, 19:57:44 »
Co do pierewszego to możesz nazwać tor (unikalna nazwa) i poszukać go w notatniku i zmienić jego teksturę. Zaś co do drugiego to nie ma takiego czegoś jak rozjazdy z betonowymi podkładami, ponieważ w drewnie łatwiej zrobić otwór i zamocować poprzez niego szyny.

68
Taka że otwierasz programem który nie otwiera poprawnie plików dat z MaSzyny, musisz go załadować w HTV i zadziała.

69
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 13:12:09 »
No racja Michał ;). Pokręciło mi się i to bardzo. Dzięki za zwrócenie uwagi. To będzie Brdhnu.

70
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 12:59:47 »
Co to za wagon?
Miało być Bdhnu.


   « Dodano: 31 Sierpnia 2010, 13:00:53 »
Hamulce działały, tylko że zbyt wolno.

71
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 12:57:43 »
KH z 60 do 50 km/h? Nie mogłeś obniżyć prędkości do 30 km/h?
Zapomniało mi się dlatego tak.
Prędkość maksymalna 128 km/h?
Napisałem przecież że to od tego zjazdu przed Markowem Górnym.

72
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 12:40:54 »
Sceneria : Krzyżowa 2 (misja - TLK Bursztyn, z Klonowa do Markowa Górnego przez Chełminów).
Lokomotywa : EU07-148, z BZ Gdynia
skład : Wlab+Wlab+Wlab+Bdu+Bdu+Brdhnu+Bd+Bd+Bd+Brdhnu, 340m długości, masa: 446t.
Uwagi: Hamowanie kontrolne wykonane przy hamowaniu do stałego ograniczenia prędkości - 50km/h. Została przekroczona prędkość o 3km/h na zjeździe z toru o dużym pochyleniu przed Markowem Górnym. Skład został opóźniony o 2 minuty, na stacji docelowej był o 11:11.

73
Pomoc doraźna / Odp: PROBLEM Z odłączaniem składów od LOKA
« dnia: 28 Sierpnia 2010, 11:45:32 »
Masz takie klawisze na klawiaturze jak Page Up i Page Down, pooperuj nimi razem ze strzałkami w trybie freefly (klawisz F4).

74
Bocznica / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 27 Sierpnia 2010, 23:33:11 »
Teraz też źle, zapewne jechałeś z Eaosami. Skład zapewne miał powyżej 1300t, miał więcej niż 450m długości i jechałeś na nastawie hamulca G. Więc dopuszczalna prędkość to 80km/h.

75
Bocznica / Odp: Problem z HTV
« dnia: 26 Sierpnia 2010, 22:07:47 »
Musi się zapisywać jeśli jest zaznaczona ta opcja. Dane są zapisywane w pliku *dat. Później wystarczy otworzyć plik *dat w HTV.

EDIT: Szogun mnie ubiegł.

76
Przepraszam że wprowadziłem w błąd, bo nie korzystałem z jego programu. Ale jeśli nie ma tego programu Mariusza to można i ręcznie. Chyba że ktoś wystawi jego program (na przykład ja).

77
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukuję tekstur wagonów Z1
« dnia: 25 Sierpnia 2010, 22:24:57 »
W PC2009 są na 100%.

78
Da radę odpalić, ale wszystko musi być tzn. tekstury w *tga i *bmp przy tym należy pamiętać że *bmp nie obsługuje alphy. Do tego odwołania w plikach *t3d, *scn/*scm/*inc muszą być w linijkach map po nazwie pliku np. map: blok04.tga albo blok04.bmp. zamiast bez rozszerzenia np. map: blok04 lub nie ma być dds np. map blok04.dds. Trzeba też zmienić eventy rozjazdów z + na - i na odwrót. Można też używać exe z tej paczki (exe o wadze 917kb z PC2009, ale w pliku eu07.ini należy zmienić linijkę default tex dds na default tex bmp). Zaś co do przekonwertowanej paczki to jest w dziale anglojęzycznym ale jest bez SP1 i SP1.1 (trzeba dociągnąć samemu, w ramach tego jest też tam tabor Węgierski do sterowania przez AI.

Link do wątku o tym jak konwertować paczkę PC2009 na tekstury tga/bmp + eventy (i na odwrót). http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15763.0.html

79
Grafika   PCIex SAPPHIRE HD 5750 512 MB DDR5 128 bit
Czy przypadkiem to nie jest karta graficzna firmy ATI? Raczej po przeszukaniu google wskazuje mi że to jednak ATI. Są z nimi problemy, problem przerabiany po raz któryś. Musisz czekać na poprawki w exe.

80
Pomoc w tworzeniu / Odp: Uruchamianie AI
« dnia: 25 Sierpnia 2010, 13:32:49 »
Gdzieś czytałem na temat AI. Trzeba wpierw zaaktywować AI np. takim eventem : event eu07activate  multiple 1 0  Wait_for_orders 1 0  endevent takim uruchomić silniki np. event eu07start putvalues 1.0 none 0.1 0.1 0.1 Prepare_engine 1 0 endevent
Tyle zdążyłem zrozumieć, choć nie jestem pewien, przykłady eventów wziąłem z Quarka_noc i Bałtyku.

81
Na warsztacie / Odp: Tekstura wagonu w barwach IC
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 23:19:36 »
Przeanalizowałem screen nr 3 i te zdjęcie. Wychodzi na to że jest jednak okej.

82
Na warsztacie / Odp: Tekstura wagonu w barwach IC
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 22:56:25 »
Aha, ale jeśli już porównujemy czy za szerokie czy nie to przydała by się fotka poglądowa. Chociaż tak myślę i dochodzę do wniosku że to nie możliwe bo to jest robione ze zdjęć, więc wszystko jest tak jak w rzeczywistości. Nasuwa mi się na myśl jeszcze jedna rzecz, mianowicie to że jest duża fotka i mu się tak rozkłada na modelu (choć mało prawdopodobne).

83
Na warsztacie / Odp: Tekstura wagonu w barwach IC
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 22:39:05 »
Zależy o którą szybę Ci chodzi. Fakt te od przedziałów pasażerskich są szerokie. Lecz ta od WC jest odpowiednia raczej. Także może @Sebalorek ściśnij lekko tą teksturę.

84
Na warsztacie / Odp: Tekstura wagonu w barwach IC
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 22:27:51 »
Moim zdaniem jest okej. Drzwi są akurat prawie na szerokość stopni wejściowych, czyli tak jak powinno być.

85
Bocznica / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 20:53:23 »
Rozumiem. Rzecz jest w czym innym, taka taśma jest niezgodna z przepisami, gdyż jest to przekroczenie prędkości. Dlatego taśma nie ma racji bytu, dochodzi do tego że nie jest opisana tzn. np. jaki pociąg, początek służby, itd.

86
Uruchamianie Symulatora / Odp: Zamknięcie Programu
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 00:33:46 »
Znany błąd. Wina leży po stronie karty graficznej, która źle obsługuje pliki dds używane w symulatorze. Są robione poprawki pod tym kątem.

87
Uruchamianie Symulatora / Odp: Zamknięcie Programu
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 00:06:49 »
Podaj jaki masz sprzęt. Do tego poprosimy o ostatnie 3 linijki pliku log.txt

88
Bieżące kolejowe / Odp: ED73 po modernizacji
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 00:02:29 »
Ona jeździ teraz na InterRegio bodaj, ma malowanie IR. Miała zwykłą naprawę rewizyjną.

89
Bocznica / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 23 Sierpnia 2010, 20:22:53 »
Tak, tylko, że nie jechałem na pałę.
Jechałeś na pałę - ET41 ma prędkość konstrukcyjną 125km/h, a luzem 110km/h a nie żadne 141km/h...

90
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Jak składać tekstury do maSZyny?
« dnia: 22 Sierpnia 2010, 15:30:47 »
Otwórz jakąś teksturę. Masz tam jej układ. Według tego ze zdjęć wycinasz i układasz w nowym pliku tą teksturę (nie pytaj jak tylko sam spróbuj). Ot tyle.
PS: Jest na forum poradnik jak robić teksturę w paint shop pro.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10